Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Zabolota92
|
54.506 προβολές 513 απαντήσεις |
|
12 3 4...26

Μην ασχολείστε άλλο με αυτό το καζίνο κάνουν τα πάντα για να μας κοροϊδεύουν!!! Κρίμα που δεν τους κλείνουν!!! Οι άνθρωποι έχουν πάντα μια άχρηστη δικαιολογία για να σου πουν!

Έχω ζητήσει μία ανάληψη 400€ από τις 20/03 ακόμη δεν έχω λάβει τα χρήματα μου και το μόνο που παίρνω σαν απάντηση είναι να μην ανησυχώ και ότι η ανάληψη μου βρίσκεται στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας. Ενω τα όρια που δίνουν οι ίδιοι είναι το ανώτερο 3 εργάσιμες ημέρες αρχίζοντας από την επόμενή της υποβολής του αιτήματος.

Έχω ζητήσει μία ανάληψη 400€ από τις 20/03 ακόμη δεν έχω λάβει τα χρήματα μου και το μόνο που παίρνω σαν απάντηση είναι να μην ανησυχώ και ότι η ανάληψη μου βρίσκεται στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας. Ενω τα όρια που δίνουν οι ίδιοι είναι το ανώτερο 3 εργάσιμες ημέρες αρχίζοντας από την επόμενή της υποβολής του αιτήματος.

Hi @Dimidim,


We're sorry you're having trouble with your withdrawal. Withdrawals usually can take some time.

Can you please send us your player ID or the email connected to your account to: complaints@kingmaker.com, so we can investigate further the issue?

Έγινε επεξεργασία
Kingmaker Casino

Το έχω κάνει και αυτό καμία απάντηση και εκεί. Το μόνο που λένε είναι επιπλέον χρόνος για να το ελέγξουν

Μην ασχολείστε άλλο με αυτό το καζίνο κάνουν τα πάντα για να μας κοροϊδεύουν!!! Κρίμα που δεν τους κλείνουν!!! Οι άνθρωποι έχουν πάντα μια άχρηστη δικαιολογία για να σου πουν!

Hi @Lilai,

Without any account details, we cannot help you. Please send us your player ID or the email connected to your account to: complaints@kingmaker.com.

Έγινε επεξεργασία

Το έχω κάνει και αυτό καμία απάντηση και εκεί. Το μόνο που λένε είναι επιπλέον χρόνος για να το ελέγξουν

Just checking, is this your email d*********o@gmail.com?

Kingmaker Casino

Yes

Yes

There is an email sent at 5:07pm (EET) with a response. Please check it out and if you have any questions, you can respond to that thread.

We understand that waiting for a response can be frustrating and we're sorry it takes so long, but we need to check all the details and that can take a while. We kindly ask for a little patience.

Kind regards,

Kingmaker team

Kingmaker Casino

Το έχω δει αυτό το μήνυμα και αυτό είπα και πιο πάνω. Ότι μου ζητάτε επιπλέον χρόνο για να ελέγξετε το θέμα. Που σημαίνει επιπλέον καθυστέρηση στο να λάβω τα χρήματα μου

Πόσο χρόνο χρειάζονται τέτοιοι έλεγχοι; Άλλα καζίνο λύνουν τέτοια προβλήματα στη ζωντανή συνομιλία. Θα σου πω όπως είναι, δεν θέλεις να πληρώσεις καθόλου! Είχα συμφωνήσει προηγουμένως για τη ζωντανή συνομιλία και ένας συνάδελφός σας είπε ότι εάν η πληρωμή απορριφθεί ξανά, κάτι που συνέβη σαφώς σήμερα, θα πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας και η πληρωμή θα γίνει χειροκίνητα. Αλλά μετά έγινε άλλη ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ και τώρα πρέπει να περιμένω ξανά μέχρι να εγκριθεί και και και. Να δικαιολογείται και να λέει ψέματα για τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:

Εχω ζητήσει ανάληψη 1000 ευρώ καθυστερούν συνέχεια με την δικαιολογία να κάνω λίγο ακόμα υπομονή. Έχω χάσει 180 ευρώ σε μπόνους αγοραστό γιατί κόλλησε η σελίδα και όταν έκανα ανανέωση ήταν σαν μην το αγόρασα. Το μόνο που ζητάνε είναι υπομονή και ότι το αίτημα έχει σταλθεί στους υπεύθυνους.

filefilefilefile Προφανώς ήταν απλώς μια μέθοδος για να περάσει η ώρα. Τώρα έχω ξανά 2 ενεργές πληρωμές και μια τρίτη μέθοδο πληρωμής που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα απορριφθεί ξανά λόγω κάποιων προβλημάτων. Μου έχουν παρακρατήσει 1.500 € εδώ και 4 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:

Το ίδιο πράγμα και σε εμένα , ψέματα από 16/03/2024 αίτηση ανάληψης και ακόμα τίποτα, τους ζήτησα το λόγω γιατί δεν καθυστερουμε όλο υπολεγχο λίγη υπομονή, όχι μόνο αυτό ζήτησα μήπως χρειάζεται επαλήθευση kyc όχι δεν χρειάζεται μου είπαν , η ανάληψη σου θα φτάσει σύντομα..

Τώρα μου ζητάνε kyc ταυτοποίηση αυτοί είναι απατεώνες, Ζητήσετε όλοι Reclaim τις καταθέσεις από τις τράπεζες σας είναι ξεκάθαρο απάτη ας μην πάρουμε τα λεφτά μας αλλά πρέπει να προχωρήσει ο νόμος μαζί τους.

Εχω ζητήσει ανάληψη 1000 ευρώ καθυστερούν συνέχεια με την δικαιολογία να κάνω λίγο ακόμα υπομονή. Έχω χάσει 180 ευρώ σε μπόνους αγοραστό γιατί κόλλησε η σελίδα και όταν έκανα ανανέωση ήταν σαν μην το αγόρασα. Το μόνο που ζητάνε είναι υπομονή και ότι το αίτημα έχει σταλθεί στους υπεύθυνους.

The last thing I spotted was a change in the reply from the casino representative, the email address was updated to "complaints@kingmaker.com"

Luckily, the casino representative seems to be active in this thread, so I would leave a response regarding the delay to him if you don't mind. (Kingmaker Casino)

Το ίδιο πράγμα και σε εμένα , ψέματα από 16/03/2024 αίτηση ανάληψης και ακόμα τίποτα, τους ζήτησα το λόγω γιατί δεν καθυστερουμε όλο υπολεγχο λίγη υπομονή, όχι μόνο αυτό ζήτησα μήπως χρειάζεται επαλήθευση kyc όχι δεν χρειάζεται μου είπαν , η ανάληψη σου θα φτάσει σύντομα..

Τώρα μου ζητάνε kyc ταυτοποίηση αυτοί είναι απατεώνες, Ζητήσετε όλοι Reclaim τις καταθέσεις από τις τράπεζες σας είναι ξεκάθαρο απάτη ας μην πάρουμε τα λεφτά μας αλλά πρέπει να προχωρήσει ο νόμος μαζί τους.

Hello,

As you can see, you are not alone in this situation. I'm sorry to say that, but at this point, I think a response from the official casino representative would be better for you.

I understand it feels suspicious when you're getting inconsistent information from the casino, so if you ever feel you ran out of options, please consider submitting a complaint 👈.

It's completely free, but first try to pass the verification, please. One way or another, if they said it was necessary, I would presume they were right in the end. 🤷‍♀️


Radka

I never saw something like , i have long time to play online casino , even cadinos with no license they never scammed

To have so much people running same situation , its clearly scam

I cant explain someone

I asked if they need kyc verification they told me not needed like others same lies same respond

Copy paste answers

All this is fixed to scamm people

I can't think something else

file

Έχω τεράστια προβλήματα στο kingmarker casino σχετικά με την πληρωμή. Απλώς δεν γίνεται επεξεργασία και περιμένω 6 μέρες. Τι συμβαίνει με τις κριτικές σας;;;

Αυτόματη μετάφραση:
sebbok

Hello, dear player.

Although I understand you feel this way, the safety index/overview says it quite clearly:

"We've thoroughly reviewed Kingmaker Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal Safety Index rating we give to established casinos. "

I'm sorry to say that, but playing in a fresh casino is always risky, because no one, not even us, of course, knows what may happen, whether such a casino will live long enough.

Read this thread, please.

I hope you will be paid soon!

Εχω ζητήσει ανάληψη 1000 ευρώ καθυστερούν συνέχεια με την δικαιολογία να κάνω λίγο ακόμα υπομονή. Έχω χάσει 180 ευρώ σε μπόνους αγοραστό γιατί κόλλησε η σελίδα και όταν έκανα ανανέωση ήταν σαν μην το αγόρασα. Το μόνο που ζητάνε είναι υπομονή και ότι το αίτημα έχει σταλθεί στους υπεύθυνους.

Dear Customer,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive.We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com or chat.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

Έχω τεράστια προβλήματα στο kingmarker casino σχετικά με την πληρωμή. Απλώς δεν γίνεται επεξεργασία και περιμένω 6 μέρες. Τι συμβαίνει με τις κριτικές σας;;;

Αυτόματη μετάφραση:

Hi @sebbok,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive.We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com or chat.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

12 3 4...26
Μετάβαση στη σελίδααπό 26 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα