Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από Zabolota92
|
55.466 προβολές 523 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...27
antonytaxi

Εγώ αδερφέ το ίδιο όπως εσύ, έχω κάνει αίτηση από της 16/03/24 τα ίδια που λένε και εσένα μου λένε και μένα

Σήμερα και δεν μιλάει στο τσατ..ξέρεις πως γίνεται καταγγελία τουλάχιστον να μαθει ο κόσμος πως είναι απατεωνες

Δεν υπάρχει απάντηση σε email μετά από 3 εκκρεμείς αναλήψεις που δεν μπορείτε να κάνετε μια τέταρτη.


Θα ήθελα να πάρω πιστοποίηση και αυτό δεν φαίνεται να είναι δυνατό γιατί λέει ότι δεν είναι απαραίτητο.


Αλλά από ότι διάβασα στο φόρουμ, αυτό συμβαίνει πάντα.


Απλώς δεν θέλω πια τα λεφτά μου.


Σε εξέλιξη για 7 ημέρες. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο

Αυτόματη μετάφραση:

Hi @forenc.90,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We are currently investigating your complaint.

Sincerely,

The Kingmaker team.

πρωτη φορα βλεπω καζινο να μην με αφηνει να κανω ακυρωση αναληψης, εχω μιλησει 100 φορες με το chat αλλα τιποτα δεν γινεται..εχει συμβει σε καποιον αλλον;

Hi @tryleon7,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive.We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

Σήμερα και δεν μιλάει στο τσατ..ξέρεις πως γίνεται καταγγελία τουλάχιστον να μαθει ο κόσμος πως είναι απατεωνες

Hi @antonytaxi,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We are currently investigating your complaint.

Sincerely,

The Kingmaker team.

Πριν λιγο ξαναμιλησα μαζί σας κ μου απαντήσατε ότι η ανάληψη μου είναι στο τελευταίο στάδιο....απλά περιμένω. .πρώτη φορά νου συμβαίνει αυτό....ενώ το καζίνο σας σε όλα είναι πολύ ωραίο πολύ καλή πλατφόρμα στο θέμα ανάληψης δεν ξετω τι γίνεται

Δεν βλέπω να είναι όλο τυχαίο τόσοι πελάτες να διαμαρτύρονται, ίδιο παράπονο και είναι μόνο η αρχή θα είναι τόσο άλλοι που δεν έχουν πει τίποτα.

Θα επιτρέψουμε να πάρουν τα λεφτά μας και δηλώσουν φτώχεια

Let's just hope, that this won't be such a case. What a shame, we can not predict anything, though.🤷‍♀️

το ερώτημα είναι γιατί δεν πληρώνουν, ταλαιπωρούνται οικονομικά;

Αυτόματη μετάφραση:

We do not have this kind of information, at least not by now.

εσας σας εχει επιλογη ακυρωση αναληψης;

I reckon this is a question for the support of the casino, right? Or if you'd like to ask someone directly, try to use the "reply" button.

Από 19/3 έκανα ανάληψη 150€ κι ακόμα τίποτα. Δεν βλέπω να έχουν πρόθεση να βάλουν λεφτά. Μάλλον πρόκειται για απατη

Όλοι το ίδιο νιώθουμε ότι είναι απάτη...απλά δεν καταλαβαίνω πως μπορούν κ δουλεύουν....θα πρέπει κάποιος να προστατέψει τους παικτες

Από 19/3 έκανα ανάληψη 150€ κι ακόμα τίποτα. Δεν βλέπω να έχουν πρόθεση να βάλουν λεφτά. Μάλλον πρόκειται για απατη

Hi @alextik69,

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

Πραγματικά κακό καζίνο.

Δεν μπορώ να συστήσω σε κανέναν.

Δεν πληρώνουν κέρδη και δεν απαντούν σε ερωτήσεις, η μόνη απάντηση από αυτούς είναι σας ζητάμε να είστε πιο υπομονετικοί.

Τώρα περιμένω την ανάληψη μου 1 εβδομάδα και τα χρήματά μου δεν φαίνονται.


Ελπίζω αυτό και άλλα αδελφά καζίνο να κλείσουν γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Απλά να περιμένω .σήμερα το ίδιο πάλι μου είπαν......

antonytaxi

απο τι ημερομηνια περιμενεις φιλε μου;

tryleon7

24 Μαρτίου ζήτησα ανάληψη....άσχετα που δεν μεγάφωνα να κάνω όλο το ποσό ανάληψη 2000 κατάφερα και έκανα ανάληψη 880 ευρώ.. αλλά ακόμα τίποτα απαράδεκτοι....πρώτη φορά νου συμβαίνει αυτο

Από 19/3 έκανα ανάληψη 150€ κι ακόμα τίποτα. Δεν βλέπω να έχουν πρόθεση να βάλουν λεφτά. Μάλλον πρόκειται για απατη

Hi, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if you go beyond that time and still nothing changes, you have the option to file a complaint with us and our team will try to help you. 

Did the casino also tell you the reason why they haven't paid you the money yet ?

Πραγματικά κακό καζίνο.

Δεν μπορώ να συστήσω σε κανέναν.

Δεν πληρώνουν κέρδη και δεν απαντούν σε ερωτήσεις, η μόνη απάντηση από αυτούς είναι σας ζητάμε να είστε πιο υπομονετικοί.

Τώρα περιμένω την ανάληψη μου 1 εβδομάδα και τα χρήματά μου δεν φαίνονται.


Ελπίζω αυτό και άλλα αδελφά καζίνο να κλείσουν γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if you go beyond that time and still nothing changes, you have the option to file a complaint with us and our team will try to help you. 

Did the casino also tell you the reason why they haven't paid you the money yet ? What does it mean that your money is not visible? Can't you see that you have it in your gaming account ?

Απλά να περιμένω .σήμερα το ίδιο πάλι μου είπαν......

Hmm, they didn't tell you much and I saw from the complaint that the casino told you to email them and you didn't get any reply, which is a pity. However, our team will try to help you and I believe you will get your money. 

If something changes and you get an update, let me know.

Jaro

Έστειλα εμαιλ και μου απάντησαν...από την διοίκηση πάλι τα ίδια μου λεν....δεν ξέρω αν μπορώ να το βάλω εδώ την απάντηση να την δειτε

1...4 5 6...27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα