ΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 μήνες από Zabolota92
|
9658 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...12
Προσθήκη ανάρτησης
antonytaxi
πριν από 1 μήνα

Εγώ αδερφέ το ίδιο όπως εσύ, έχω κάνει αίτηση από της 16/03/24 τα ίδια που λένε και εσένα μου λένε και μένα

πριν από 1 μήνα

Σήμερα και δεν μιλάει στο τσατ..ξέρεις πως γίνεται καταγγελία τουλάχιστον να μαθει ο κόσμος πως είναι απατεωνες

πριν από 1 μήνα

Δεν υπάρχει απάντηση σε email μετά από 3 εκκρεμείς αναλήψεις που δεν μπορείτε να κάνετε μια τέταρτη.


Θα ήθελα να πάρω πιστοποίηση και αυτό δεν φαίνεται να είναι δυνατό γιατί λέει ότι δεν είναι απαραίτητο.


Αλλά από ότι διάβασα στο φόρουμ, αυτό συμβαίνει πάντα.


Απλώς δεν θέλω πια τα λεφτά μου.


Σε εξέλιξη για 7 ημέρες. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi @forenc.90,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We are currently investigating your complaint.

Sincerely,

The Kingmaker team.

πριν από 1 μήνα

πρωτη φορα βλεπω καζινο να μην με αφηνει να κανω ακυρωση αναληψης, εχω μιλησει 100 φορες με το chat αλλα τιποτα δεν γινεται..εχει συμβει σε καποιον αλλον;

πριν από 1 μήνα

Hi @tryleon7,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive.We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

πριν από 1 μήνα

Σήμερα και δεν μιλάει στο τσατ..ξέρεις πως γίνεται καταγγελία τουλάχιστον να μαθει ο κόσμος πως είναι απατεωνες

πριν από 1 μήνα

Hi @antonytaxi,

Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We are currently investigating your complaint.

Sincerely,

The Kingmaker team.

πριν από 1 μήνα

Πριν λιγο ξαναμιλησα μαζί σας κ μου απαντήσατε ότι η ανάληψη μου είναι στο τελευταίο στάδιο....απλά περιμένω. .πρώτη φορά νου συμβαίνει αυτό....ενώ το καζίνο σας σε όλα είναι πολύ ωραίο πολύ καλή πλατφόρμα στο θέμα ανάληψης δεν ξετω τι γίνεται

πριν από 1 μήνα

Δεν βλέπω να είναι όλο τυχαίο τόσοι πελάτες να διαμαρτύρονται, ίδιο παράπονο και είναι μόνο η αρχή θα είναι τόσο άλλοι που δεν έχουν πει τίποτα.

Θα επιτρέψουμε να πάρουν τα λεφτά μας και δηλώσουν φτώχεια

πριν από 1 μήνα

Let's just hope, that this won't be such a case. What a shame, we can not predict anything, though.🤷‍♀️

πριν από 1 μήνα

το ερώτημα είναι γιατί δεν πληρώνουν, ταλαιπωρούνται οικονομικά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

We do not have this kind of information, at least not by now.

πριν από 1 μήνα

εσας σας εχει επιλογη ακυρωση αναληψης;

πριν από 1 μήνα

I reckon this is a question for the support of the casino, right? Or if you'd like to ask someone directly, try to use the "reply" button.

πριν από 1 μήνα

Από 19/3 έκανα ανάληψη 150€ κι ακόμα τίποτα. Δεν βλέπω να έχουν πρόθεση να βάλουν λεφτά. Μάλλον πρόκειται για απατη

πριν από 1 μήνα

Όλοι το ίδιο νιώθουμε ότι είναι απάτη...απλά δεν καταλαβαίνω πως μπορούν κ δουλεύουν....θα πρέπει κάποιος να προστατέψει τους παικτες

πριν από 1 μήνα

Από 19/3 έκανα ανάληψη 150€ κι ακόμα τίποτα. Δεν βλέπω να έχουν πρόθεση να βάλουν λεφτά. Μάλλον πρόκειται για απατη

πριν από 1 μήνα

Hi @alextik69,

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

πριν από 1 μήνα

Πραγματικά κακό καζίνο.

Δεν μπορώ να συστήσω σε κανέναν.

Δεν πληρώνουν κέρδη και δεν απαντούν σε ερωτήσεις, η μόνη απάντηση από αυτούς είναι σας ζητάμε να είστε πιο υπομονετικοί.

Τώρα περιμένω την ανάληψη μου 1 εβδομάδα και τα χρήματά μου δεν φαίνονται.


Ελπίζω αυτό και άλλα αδελφά καζίνο να κλείσουν γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 μήνα

Απλά να περιμένω .σήμερα το ίδιο πάλι μου είπαν......

antonytaxi
πριν από 1 μήνα

απο τι ημερομηνια περιμενεις φιλε μου;

tryleon7
πριν από 1 μήνα

24 Μαρτίου ζήτησα ανάληψη....άσχετα που δεν μεγάφωνα να κάνω όλο το ποσό ανάληψη 2000 κατάφερα και έκανα ανάληψη 880 ευρώ.. αλλά ακόμα τίποτα απαράδεκτοι....πρώτη φορά νου συμβαίνει αυτο

πριν από 1 μήνα

Από 19/3 έκανα ανάληψη 150€ κι ακόμα τίποτα. Δεν βλέπω να έχουν πρόθεση να βάλουν λεφτά. Μάλλον πρόκειται για απατη

πριν από 1 μήνα

Hi, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if you go beyond that time and still nothing changes, you have the option to file a complaint with us and our team will try to help you. 

Did the casino also tell you the reason why they haven't paid you the money yet ?

πριν από 1 μήνα

Πραγματικά κακό καζίνο.

Δεν μπορώ να συστήσω σε κανέναν.

Δεν πληρώνουν κέρδη και δεν απαντούν σε ερωτήσεις, η μόνη απάντηση από αυτούς είναι σας ζητάμε να είστε πιο υπομονετικοί.

Τώρα περιμένω την ανάληψη μου 1 εβδομάδα και τα χρήματά μου δεν φαίνονται.


Ελπίζω αυτό και άλλα αδελφά καζίνο να κλείσουν γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if you go beyond that time and still nothing changes, you have the option to file a complaint with us and our team will try to help you. 

Did the casino also tell you the reason why they haven't paid you the money yet ? What does it mean that your money is not visible? Can't you see that you have it in your gaming account ?

πριν από 1 μήνα

Απλά να περιμένω .σήμερα το ίδιο πάλι μου είπαν......

πριν από 1 μήνα

Hmm, they didn't tell you much and I saw from the complaint that the casino told you to email them and you didn't get any reply, which is a pity. However, our team will try to help you and I believe you will get your money. 

If something changes and you get an update, let me know.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Έστειλα εμαιλ και μου απάντησαν...από την διοίκηση πάλι τα ίδια μου λεν....δεν ξέρω αν μπορώ να το βάλω εδώ την απάντηση να την δειτε

1...4 5 6...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα