πριν από 8 μήνες
Me brother the same as you, I have applied since 16/03/24 the same they say to you they also say to me
Εγώ αδερφέ το ίδιο όπως εσύ, έχω κάνει αίτηση από της 16/03/24 τα ίδια που λένε και εσένα μου λένε και μένα
0
Me brother the same as you, I have applied since 16/03/24 the same they say to you they also say to me
Εγώ αδερφέ το ίδιο όπως εσύ, έχω κάνει αίτηση από της 16/03/24 τα ίδια που λένε και εσένα μου λένε και μένα
Δεν υπάρχει απάντηση σε email μετά από 3 εκκρεμείς αναλήψεις που δεν μπορείτε να κάνετε μια τέταρτη.
Θα ήθελα να πάρω πιστοποίηση και αυτό δεν φαίνεται να είναι δυνατό γιατί λέει ότι δεν είναι απαραίτητο.
Αλλά από ότι διάβασα στο φόρουμ, αυτό συμβαίνει πάντα.
Απλώς δεν θέλω πια τα λεφτά μου.
Σε εξέλιξη για 7 ημέρες. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο
There is no reply to emails after 3 pending withdrawals you cannot make a fourth one.
I would like to get certified and this doesn't seem to be possible because it says it's not necessary.
But from what I read on the forum, this is always the case.
I just don't want my money anymore.
In progress for 7 days. I've never seen anything like that
Auf Mails wird nichr geantwortert nach 3 Ausstehenden Auszahlungen kann man keine vierte machen.
Ich möchte mich gerne Zereifizieren lassen und dies scheint nicht zu gehen, da es steht das es nicht notwendig sei.
Aber wie ich im Forum lese ist dies immer der Fall.
Ich möchte einfach nur mein Geld mehr nicht.
Seit 7 Tagen in Bearbeitung. Sowas habe ich noch nie gesehen
Γεια @forenc.90,
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να υποβάλετε την κριτική. Εκτιμούμε πραγματικά τα σχόλιά σας.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας και λυπούμαστε που η εμπειρία σας στην πλατφόρμα μας δεν ήταν θετική. Αυτήν τη στιγμή διερευνούμε την καταγγελία σας.
Με εκτιμιση,
Η ομάδα Kingmaker.
Hi @forenc.90,
Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.
Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We are currently investigating your complaint.
Sincerely,
The Kingmaker team.
first time I see a casino that won't let me cancel a withdrawal, I've talked 100 times with the chat but nothing happens..has this happened to anyone else?
πρωτη φορα βλεπω καζινο να μην με αφηνει να κανω ακυρωση αναληψης, εχω μιλησει 100 φορες με το chat αλλα τιποτα δεν γινεται..εχει συμβει σε καποιον αλλον;
Γεια @ tryleon7 ,
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να υποβάλετε την κριτική. Εκτιμούμε πραγματικά τα σχόλιά σας.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας και λυπούμαστε που η εμπειρία σας στην πλατφόρμα μας δεν ήταν θετική. Σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω email: complaints@kingmaker.com .
Δώστε στην ομάδα υποστήριξής μας τα στοιχεία του λογαριασμού σας και για να μπορέσουμε να εξετάσουμε τις λεπτομέρειες της υπόθεσης.
Με εκτιμιση,
Η ομάδα Kingmaker.
Hi @tryleon7,
Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.
Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive.We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.
Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.
Sincerely,
The Kingmaker team.
Γεια @ antonytaxi ,
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να υποβάλετε την κριτική. Εκτιμούμε πραγματικά τα σχόλιά σας.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας και λυπούμαστε που η εμπειρία σας στην πλατφόρμα μας δεν ήταν θετική. Αυτήν τη στιγμή διερευνούμε την καταγγελία σας.
Με εκτιμιση,
Η ομάδα Kingmaker.
Hi @antonytaxi,
Thank you for taking your time to provide the review. We truly appreciate your feedback.
Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We are currently investigating your complaint.
Sincerely,
The Kingmaker team.
A little while ago I spoke with you again and you replied that my withdrawal is in the last stage....I'm just waiting. .first time in my mind this happens....while your casino is very nice in everything very good platform in the matter of withdrawal I don't know what's going on
Πριν λιγο ξαναμιλησα μαζί σας κ μου απαντήσατε ότι η ανάληψη μου είναι στο τελευταίο στάδιο....απλά περιμένω. .πρώτη φορά νου συμβαίνει αυτό....ενώ το καζίνο σας σε όλα είναι πολύ ωραίο πολύ καλή πλατφόρμα στο θέμα ανάληψης δεν ξετω τι γίνεται
I don't see it being a coincidence that so many customers are complaining, same complaint and it's only the beginning there will be so many others who haven't said anything.
We will allow them to take our money and declare poverty
Δεν βλέπω να είναι όλο τυχαίο τόσοι πελάτες να διαμαρτύρονται, ίδιο παράπονο και είναι μόνο η αρχή θα είναι τόσο άλλοι που δεν έχουν πει τίποτα.
Θα επιτρέψουμε να πάρουν τα λεφτά μας και δηλώσουν φτώχεια
Πιστεύω ότι αυτή είναι μια ερώτηση για την υποστήριξη του καζίνο, σωστά; Ή αν θέλετε να ρωτήσετε απευθείας κάποιον, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση".
I reckon this is a question for the support of the casino, right? Or if you'd like to ask someone directly, try to use the "reply" button.
Γεια @ alextik69 ,
Στόχος μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας και λυπούμαστε που η εμπειρία σας στην πλατφόρμα μας δεν ήταν θετική. Σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω email: complaints@kingmaker.com .
Δώστε στην ομάδα υποστήριξής μας τα στοιχεία του λογαριασμού σας και για να μπορέσουμε να εξετάσουμε τις λεπτομέρειες της υπόθεσης.
Με εκτιμιση,
Η ομάδα Kingmaker.
Hi @alextik69,
Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.
Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.
Sincerely,
The Kingmaker team.
Πραγματικά κακό καζίνο.
Δεν μπορώ να συστήσω σε κανέναν.
Δεν πληρώνουν κέρδη και δεν απαντούν σε ερωτήσεις, η μόνη απάντηση από αυτούς είναι σας ζητάμε να είστε πιο υπομονετικοί.
Τώρα περιμένω την ανάληψη μου 1 εβδομάδα και τα χρήματά μου δεν φαίνονται.
Ελπίζω αυτό και άλλα αδελφά καζίνο να κλείσουν γρήγορα.
Really bad casino.
I can't recommend to anyone.
They don't pay winnings and they don't answer questions, the only answer from them is we ask you to be more patient.
I have now been waiting for my withdrawal for 1 week and my money is not visible.
I hope this and other sister casinos close quickly.
Todella huono kasino.
En voi suositella kenellekään.
He eivät maksa voittoja eivätkä vastaa kysymyksiin, ainoa vastaus heiltä on pyydämme teitä olemaan kärsivällisempi.
Olen nyt odottanut nostoani 1viikon eikä rahojani näy.
Toivottavasti tämä ja muut sisarkasinot loppuvat nopeasti.
Just to wait. Today they told me the same again......
Απλά να περιμένω .σήμερα το ίδιο πάλι μου είπαν......
from what date are you expecting my friend?
απο τι ημερομηνια περιμενεις φιλε μου;
March 24th I requested a withdrawal....regardless of the loudspeakers to withdraw the entire amount of 2000 I succeeded and withdrew 880 euros...but still nothing unacceptable....first time in my mind this has happened
24 Μαρτίου ζήτησα ανάληψη....άσχετα που δεν μεγάφωνα να κάνω όλο το ποσό ανάληψη 2000 κατάφερα και έκανα ανάληψη 880 ευρώ.. αλλά ακόμα τίποτα απαράδεκτοι....πρώτη φορά νου συμβαίνει αυτο
Γεια σας, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρσή σας, οπότε αν ξεπεράσετε αυτό το χρονικό διάστημα και δεν αλλάξει τίποτα, έχετε την επιλογή να υποβάλετε καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Σας είπε και το καζίνο τον λόγο για τον οποίο δεν σας έχουν πληρώσει ακόμα τα χρήματα;
Hi, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if you go beyond that time and still nothing changes, you have the option to file a complaint with us and our team will try to help you.
Did the casino also tell you the reason why they haven't paid you the money yet ?
Πραγματικά κακό καζίνο.
Δεν μπορώ να συστήσω σε κανέναν.
Δεν πληρώνουν κέρδη και δεν απαντούν σε ερωτήσεις, η μόνη απάντηση από αυτούς είναι σας ζητάμε να είστε πιο υπομονετικοί.
Τώρα περιμένω την ανάληψη μου 1 εβδομάδα και τα χρήματά μου δεν φαίνονται.
Ελπίζω αυτό και άλλα αδελφά καζίνο να κλείσουν γρήγορα.
Really bad casino.
I can't recommend to anyone.
They don't pay winnings and they don't answer questions, the only answer from them is we ask you to be more patient.
I have now been waiting for my withdrawal for 1 week and my money is not visible.
I hope this and other sister casinos close quickly.
Todella huono kasino.
En voi suositella kenellekään.
He eivät maksa voittoja eivätkä vastaa kysymyksiin, ainoa vastaus heiltä on pyydämme teitä olemaan kärsivällisempi.
Olen nyt odottanut nostoani 1viikon eikä rahojani näy.
Toivottavasti tämä ja muut sisarkasinot loppuvat nopeasti.
Γεια σας, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρσή σας, οπότε αν προχωρήσετε πέρα από αυτό το χρονικό διάστημα και ακόμα δεν αλλάξει τίποτα, έχετε την επιλογή να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Σας είπε και το καζίνο τον λόγο για τον οποίο δεν σας έχουν πληρώσει ακόμα τα χρήματα; Τι σημαίνει ότι τα χρήματά σας δεν φαίνονται; Δεν μπορείτε να δείτε ότι το έχετε στον λογαριασμό παιχνιδιών σας;
Hi, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if you go beyond that time and still nothing changes, you have the option to file a complaint with us and our team will try to help you.
Did the casino also tell you the reason why they haven't paid you the money yet ? What does it mean that your money is not visible? Can't you see that you have it in your gaming account ?
Χμ, δεν σου είπαν πολλά και είδα από την καταγγελία ότι σου είπε το καζίνο να τους στείλεις email και δεν πήρες καμία απάντηση, κρίμα. Ωστόσο, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και πιστεύω ότι θα πάρετε τα χρήματά σας.
Αν αλλάξει κάτι και λάβετε ενημέρωση, ενημερώστε με.
Hmm, they didn't tell you much and I saw from the complaint that the casino told you to email them and you didn't get any reply, which is a pity. However, our team will try to help you and I believe you will get your money.
If something changes and you get an update, let me know.
I sent an email and they answered me...from the administration they say the same thing to me again....I don't know if I can put it here, see the answer
Έστειλα εμαιλ και μου απάντησαν...από την διοίκηση πάλι τα ίδια μου λεν....δεν ξέρω αν μπορώ να το βάλω εδώ την απάντηση να την δειτε
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.