ΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 8 μήνες από Zabolota92
|
27291 προβολές 244 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...13
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Bonus

πριν από 7 μήνες

υπαρχει καποιος που να εχει πληρωθει απο 27 μαρτιου και μετα; Εχω εκκρεμη αναληψη απο 30 Μαρτιου εγω

πριν από 7 μήνες

According to what I saw, three days ago the player wrote that he got some money. So try to see if you can find something else, and I firmly believe that you will get it as soon as possible.

Anyway, no update from the casino yet ? 

If not our team will try to help you with your complaint. 👍

πριν από 7 μήνες
Δεν θέλω να σας το αποκρύψω αυτό.

file

file

Στο email επισυνάπτεται η ταυτότητα, το αντίγραφο κίνησης και ο τηλεφωνικός λογαριασμός μου, καθώς δεν είναι ακόμα δυνατή η αποστολή εγγράφων στο διαδίκτυο για επαλήθευση. Το ανέφερα στη συνομιλία όπως έκανα με τα σχόλια για την κριτική μου. Μου είπαν να στείλω ένα email στα παράπονα. Επισύναψα ένα στιγμιότυπο οθόνης λέγοντας ότι είχα ήδη στείλει ένα email εκεί και ότι θα πρέπει να το προωθήσουν. Κανείς εκεί δεν ενδιαφέρεται. Το καζίνο συνεχίζει να χρησιμοποιεί τακτικές καθυστέρησης. Δεν πρέπει να ανησυχώ. Με την ακριβή διατύπωση: Τα λεφτά θα έρθουν κάποια στιγμή. Περιμένετε αυτή την εβδομάδα, τότε θα μου περάσουν 14 ημέρες και μετά θα καταγράψω το παράπονό μου στο Casino Guru. Αρκετά λυπηρό......

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?

Kingmaker Casino
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Kingmaker. Δείτε την καταχώρισή μου στη σελίδα 8. Η φιλική προς τον πελάτη και χρήσιμη φαίνεται διαφορετική.

Αυτόματη μετάφραση:
koudou
πριν από 7 μήνες

Αισθάνομαι το ίδιο. Καταφέρατε να αναγνωρίσετε τον εαυτό σας; Ακόμα δεν μπορώ και έχω το ίδιο πρόβλημα. Περιμένω και 3 πληρωμές συνολικού ύψους 1400€. Θα περιμένω 14 ημέρες από την πρώτη πληρωμή και, στη συνέχεια, θα υποβάλω μια καταγγελία για το Casino Guru, αν μέχρι τότε δεν συμβεί τίποτα από την Kingmaker.

Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 7 μήνες

Σου ζήτησαν ταυτοποίηση λογαριασμού, εγώ στη καθημερινή επικοινωνία που έχω με το τμήμα υποστήριξης με διαβεβαιώνουν ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση ο λογαριασμός μου και να μείνω ήσυχος καθώς υπάρχει καθυστέρηση. Έχω στείλει και δύο φορές email αλλά δεν μου έχει απαντήσει κανείς.

koudou
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Koudou.


Περιμένετε 14 ημέρες και μετά υποβάλετε μια καταγγελία εδώ. Φαίνεται ότι είναι φυσιολογικό να καθυστερούν την πληρωμή. Σε αυτό και σε άλλα φόρουμ έχω διαβάσει ότι χρειάζονται τουλάχιστον 2 εβδομάδες και μερικές φορές 2 μήνες για να γίνει η πληρωμή. Δεν θέλω καν να ξέρω πόσοι επηρεάζονται που δεν έχουν τολμήσει να δημοσιοποιήσουν κάτι τέτοιο σε φόρουμ. Σας εύχομαι καλή τύχη 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 7 μήνες

Κρίμα που ο γκουρού του καζίνο προφανώς δεν δοκιμάζει τα καζίνο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
sebbok
πριν από 7 μήνες

Θα πρέπει να ρίξετε μια ματιά σε άλλες πύλες κριτικών. Αξιολογούν ακόμη και το καζίνο στο 92% και οι πληρωμές χρειάζονται μόνο 3 ημέρες! Μπορώ μόνο να γελάσω με αυτό. Δεν νομίζω ότι η αξία εδώ θα διαρκέσει πολύ. Και το καζίνο θα χάσει πολλούς παίκτες με αυτόν τον χειρισμό πληρωμών και την καθυστέρηση. Θα δούμε. Θα περιμένω αυτή την εβδομάδα. Εάν εξακολουθεί να μην υπάρχει απάντηση σχετικά με την πληρωμή, θα υποβάλω μια καταγγελία. Πρέπει να δώσετε πίστωση στο Casino Guru για ένα πράγμα. Το τακτοποιούν πολύ επαγγελματικά όσο το δυνατόν περισσότερο. Ελπίζω τα πράγματα να προχωρήσουν τότε.

Αυτόματη μετάφραση:
koudou
πριν από 7 μήνες

I order my withdrawal 25.03 and get money last friday 5th april but never again. A lot of people from Poland get money after 11/14 days.

krzgro777
πριν από 7 μήνες

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση θα περιμένω και εγώ 14 μέρες, με καθημερινή επικοινωνία μαζί τους εννοείται, δεν θα σταματήσω να τους στέλνω και ελπίζω να πληρωθώ

djchirurg
πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς και εγώ έτσι την πάτησα, παρόλο που διαβάζω κριτικές πριν μπω στη διαδικασία να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό, στην προκειμένη περίπτωση έκανα το λάθος και δεν τον έψαξα περισσότερο. Πρώτη φορά διακρίνω τέτοια αντιμετώπιση από την εξυπηρέτηση πελατών και τόσο μεγάλη αργοπορία στις πληρωμές.

koudou
πριν από 7 μήνες

Η επαλήθευση θα πρέπει να πραγματοποιείται αυτόματα μετά την πρώτη αίτηση ανάληψης το αργότερο, με μεταφόρτωση εγγράφων, ώστε να μπορεί να διεκπεραιωθεί πιο γρήγορα και να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. Δεν πειράζει. Κρατώ σταυρωμένα τα δάχτυλά μου ότι τα χρήματά σας θα μπουν σύντομα στον λογαριασμό σας.

Αυτόματη μετάφραση:
krzgro777
πριν από 7 μήνες

Συγχαρητήρια για την πληρωμή. Και μπορώ να σε καταλάβω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες
Δεν θέλω να σας το αποκρύψω αυτό.

file

file

Στο email επισυνάπτεται η ταυτότητα, το αντίγραφο κίνησης και ο τηλεφωνικός λογαριασμός μου, καθώς δεν είναι ακόμα δυνατή η αποστολή εγγράφων στο διαδίκτυο για επαλήθευση. Το ανέφερα στη συνομιλία όπως έκανα με τα σχόλια για την κριτική μου. Μου είπαν να στείλω ένα email στα παράπονα. Επισύναψα ένα στιγμιότυπο οθόνης λέγοντας ότι είχα ήδη στείλει ένα email εκεί και ότι θα πρέπει να το προωθήσουν. Κανείς εκεί δεν ενδιαφέρεται. Το καζίνο συνεχίζει να χρησιμοποιεί τακτικές καθυστέρησης. Δεν πρέπει να ανησυχώ. Με την ακριβή διατύπωση: Τα λεφτά θα έρθουν κάποια στιγμή. Περιμένετε αυτή την εβδομάδα, τότε θα μου περάσουν 14 ημέρες και μετά θα καταγράψω το παράπονό μου στο Casino Guru. Αρκετά λυπηρό......

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

While I know it's not pleasant, that's how much we give the casinos to sort out everything they need to within the withdrawal. If they fail to do so, then we will try to help you if you file a complaint. 

What I find frustrating is that the casino always says to write to the email address given and you say that you have not received any reply. 

That shouldn't be the case, so I hope it gets fixed as soon as possible. 

πριν από 7 μήνες

Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?

πριν από 7 μήνες

I would hold out for a while and if nothing changes file a complaint with us. We give casinos 14 days to resolve this process. So if nothing changes our team will try to help you. 

You think you can hang on a little longer? Have you verified your account or not? 

πριν από 7 μήνες

Κρίμα που ο γκουρού του καζίνο προφανώς δεν δοκιμάζει τα καζίνο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I think that as many casinos as we have in our database we would have to test for different things for a very long time. I don't think it would be easy or even possible, because we would need an extreme amount of people to do it. I think you can certainly think about what you would need if you wanted to do something like that. 🤔

Jaro
πριν από 7 μήνες

Αυτά είναι απλώς δικαιολογίες. Ένα καλό τεστ περιλαμβάνει προφανώς και την πληρωμή!!! Το κύριο πράγμα είναι να κερδίσετε χρήματα μέσω του συνδέσμου στο καζίνο. Αυτή ήταν σίγουρα η τελευταία φορά που χρησιμοποίησα τον ιστότοπό σας.

Αυτόματη μετάφραση:
sebbok
πριν από 7 μήνες

Try to build something like that and if you manage to try every single casino in all aspects in addition with the withdrawal, then you can come to me. 👍

1...7 8 9...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα