Σύμφωνα με όσα είδα, πριν από τρεις μέρες ο παίκτης έγραψε ότι πήρε κάποια χρήματα. Προσπαθήστε λοιπόν να δείτε αν μπορείτε να βρείτε κάτι άλλο και πιστεύω ακράδαντα ότι θα το αποκτήσετε το συντομότερο δυνατό.
Τέλος πάντων, καμία ενημέρωση από το καζίνο ακόμα;
Εάν όχι, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με το παράπονό σας . 👍
According to what I saw, three days ago the player wrote that he got some money. So try to see if you can find something else, and I firmly believe that you will get it as soon as possible.
Anyway, no update from the casino yet ?
If not our team will try to help you with your complaint. 👍
Στο email επισυνάπτεται η ταυτότητα, το αντίγραφο κίνησης και ο τηλεφωνικός λογαριασμός μου, καθώς δεν είναι ακόμα δυνατή η αποστολή εγγράφων στο διαδίκτυο για επαλήθευση. Το ανέφερα στη συνομιλία όπως έκανα με τα σχόλια για την κριτική μου. Μου είπαν να στείλω ένα email στα παράπονα. Επισύναψα ένα στιγμιότυπο οθόνης λέγοντας ότι είχα ήδη στείλει ένα email εκεί και ότι θα πρέπει να το προωθήσουν. Κανείς εκεί δεν ενδιαφέρεται. Το καζίνο συνεχίζει να χρησιμοποιεί τακτικές καθυστέρησης. Δεν πρέπει να ανησυχώ. Με την ακριβή διατύπωση: Τα λεφτά θα έρθουν κάποια στιγμή. Περιμένετε αυτή την εβδομάδα, τότε θα μου περάσουν 14 ημέρες και μετά θα καταγράψω το παράπονό μου στο Casino Guru. Αρκετά λυπηρό......
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Γεια σου Kingmaker. Δείτε την καταχώρισή μου στη σελίδα 8. Η φιλική προς τον πελάτη και χρήσιμη φαίνεται διαφορετική.
Hello Kingmaker. See my entry on page 8. Customer-friendly & helpful looks different.
Hallo Kingmaker. Sehen Sie meinen Eintrag auf Seite 8. Kundenfreundlich & Hilfbereit sieht anders aus.
Αισθάνομαι το ίδιο. Καταφέρατε να αναγνωρίσετε τον εαυτό σας; Ακόμα δεν μπορώ και έχω το ίδιο πρόβλημα. Περιμένω και 3 πληρωμές συνολικού ύψους 1400€. Θα περιμένω 14 ημέρες από την πρώτη πληρωμή και, στη συνέχεια, θα υποβάλω μια καταγγελία για το Casino Guru, αν μέχρι τότε δεν συμβεί τίποτα από την Kingmaker.
I feel the same way. Were you able to identify yourself? I still can't and have the same problem. I'm also waiting for 3 payouts totaling €1400. I'll wait 14 days from the first payout and then I'll file a complaint about Casino Guru if nothing happens from Kingmaker by then.
Mir geht es genauso. Konntest du dich legimitieren? Ich kann es bis heute nicht und hab dass gleiche Problem. Warte auch auf 3 Auszahlungen in höhe von 1400 €. 14 Tage warten vom der ersten Auszahlung her dann werde ich eine beschwerde über Casino Guru einreichen wenn bis dahin nichts passiert seitens Kingmaker.
They asked you for account identification, in my daily communication with the support department they assure me that my account does not need verification and to keep calm as there is a delay. I have emailed twice but no one has replied.
Σου ζήτησαν ταυτοποίηση λογαριασμού, εγώ στη καθημερινή επικοινωνία που έχω με το τμήμα υποστήριξης με διαβεβαιώνουν ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση ο λογαριασμός μου και να μείνω ήσυχος καθώς υπάρχει καθυστέρηση. Έχω στείλει και δύο φορές email αλλά δεν μου έχει απαντήσει κανείς.
Γεια σου Koudou.
Περιμένετε 14 ημέρες και μετά υποβάλετε μια καταγγελία εδώ. Φαίνεται ότι είναι φυσιολογικό να καθυστερούν την πληρωμή. Σε αυτό και σε άλλα φόρουμ έχω διαβάσει ότι χρειάζονται τουλάχιστον 2 εβδομάδες και μερικές φορές 2 μήνες για να γίνει η πληρωμή. Δεν θέλω καν να ξέρω πόσοι επηρεάζονται που δεν έχουν τολμήσει να δημοσιοποιήσουν κάτι τέτοιο σε φόρουμ. Σας εύχομαι καλή τύχη 🙂
Hello Koudou.
Wait 14 days and then file a complaint here. It seems to be normal for them to delay payment. In this and other forums I have read that it takes at least 2 weeks and sometimes 2 months for the payment to be made. I don't even want to know how many people are affected who haven't dared to make something like this public in forums. I wish you the best of luck 🙂
Hallo Koudou.
Warte die 14 Tage ab und reiche dann am besten eine Beschwerde hier ein. Das scheint bei denen normal zu sein, die Auszahlung zu verzögern. In diesen wie auch in anderen Foren hab ich schon mindestens 2 Wochen bis stellenweise 2 Monate gelesen, bis die Auszahlung erfolgt ist. Möchte gar nicht wissen, wieviele noch betroffen sind die bisher sich nicht getraut haben, sowas in Foren öffentlich zu machen. Wünsche Dir viel Glück 🙂
Κρίμα που ο γκουρού του καζίνο προφανώς δεν δοκιμάζει τα καζίνο!!!
Sad that casino guru apparently doesn't test the casinos!!!
Traurig das casino Guru scheinbar die casinos nicht testet!!!
Θα πρέπει να ρίξετε μια ματιά σε άλλες πύλες κριτικών. Αξιολογούν ακόμη και το καζίνο στο 92% και οι πληρωμές χρειάζονται μόνο 3 ημέρες! Μπορώ μόνο να γελάσω με αυτό. Δεν νομίζω ότι η αξία εδώ θα διαρκέσει πολύ. Και το καζίνο θα χάσει πολλούς παίκτες με αυτόν τον χειρισμό πληρωμών και την καθυστέρηση. Θα δούμε. Θα περιμένω αυτή την εβδομάδα. Εάν εξακολουθεί να μην υπάρχει απάντηση σχετικά με την πληρωμή, θα υποβάλω μια καταγγελία. Πρέπει να δώσετε πίστωση στο Casino Guru για ένα πράγμα. Το τακτοποιούν πολύ επαγγελματικά όσο το δυνατόν περισσότερο. Ελπίζω τα πράγματα να προχωρήσουν τότε.
You should take a look at other review portals. They even rate the casino at 92% and payouts only take 3 days! I can only laugh at that. I don't think the value here will last long. And the casino will lose a lot of players with this payout handling and delay. We'll see. I'll wait this week. If there's still no response about the payout, I'll file a complaint. You have to give Casino Guru credit for one thing. They sort it out very professionally as far as possible. I hope things move forward then.
Du musst Dir mal andere Bewertungsportale anschauen. Die bewerten da sogar auf 92% das Casino und Auszahlungen würden da nur 3 Tage dauern! Kann ich nur belächeln. Der Wert hier wird denke ich mal nicht lange bestehen. Außerdem wird das Casino so mit diesen Umgang der Auszahlung und Verzögerung viele Spieler verlieren. Wir werden sehen. Ich warte diese Woche ab. Wenn dann immer noch keine Reaktion kommt wegen Auszahlung nehme ich eine Beschwerde auf. Eins muss man Casino Guru lassen. Klären es im Rahmen der Möglichkeiten sehr professionell. Hoffe dann geht es voran.
Παραγγέλνω την ανάληψη μου στις 25.03 και παίρνω χρήματα την περασμένη Παρασκευή 5 Απριλίου αλλά ποτέ ξανά. Πολλοί άνθρωποι από την Πολωνία παίρνουν χρήματα μετά από 11/14 ημέρες.
I order my withdrawal 25.03 and get money last friday 5th april but never again. A lot of people from Poland get money after 11/14 days.
Thank you for the update, I will also wait 14 days, with daily communication with them of course, I will not stop sending them and I hope to be paid
Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση θα περιμένω και εγώ 14 μέρες, με καθημερινή επικοινωνία μαζί τους εννοείται, δεν θα σταματήσω να τους στέλνω και ελπίζω να πληρωθώ
Unfortunately that's what I did too, even though I read reviews before going into the process of opening a new account, in this case I made the mistake of not looking into it further. This is the first time I have seen such treatment from customer service and such a long delay in payments.
Δυστυχώς και εγώ έτσι την πάτησα, παρόλο που διαβάζω κριτικές πριν μπω στη διαδικασία να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό, στην προκειμένη περίπτωση έκανα το λάθος και δεν τον έψαξα περισσότερο. Πρώτη φορά διακρίνω τέτοια αντιμετώπιση από την εξυπηρέτηση πελατών και τόσο μεγάλη αργοπορία στις πληρωμές.
Η επαλήθευση θα πρέπει να πραγματοποιείται αυτόματα μετά την πρώτη αίτηση ανάληψης το αργότερο, με μεταφόρτωση εγγράφων, ώστε να μπορεί να διεκπεραιωθεί πιο γρήγορα και να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. Δεν πειράζει. Κρατώ σταυρωμένα τα δάχτυλά μου ότι τα χρήματά σας θα μπουν σύντομα στον λογαριασμό σας.
Verification should take place automatically after the first withdrawal request at the latest, with documents uploaded, so that it can be processed more quickly and there are no delays. No matter. I'm keeping my fingers crossed that your money will be in your account soon.
Die Verifizierung sollte spätestens nach dem ersten Auszahlungsantrag automatisch erfolgen mit Dokumenten hoch laden, damit es schneller bearbeitet werden kann und es zu keinen Verzögerungen kommt. Egal. Drück allen die Daumen, dass Eurer Geld bald bei Euch auf dem Konto ist.
Συγχαρητήρια για την πληρωμή. Και μπορώ να σε καταλάβω.
Congratulations on the payout. And I can understand you.
Glückwunsch zur Auszahlung. Und kann dich verstehen.
Στο email επισυνάπτεται η ταυτότητα, το αντίγραφο κίνησης και ο τηλεφωνικός λογαριασμός μου, καθώς δεν είναι ακόμα δυνατή η αποστολή εγγράφων στο διαδίκτυο για επαλήθευση. Το ανέφερα στη συνομιλία όπως έκανα με τα σχόλια για την κριτική μου. Μου είπαν να στείλω ένα email στα παράπονα. Επισύναψα ένα στιγμιότυπο οθόνης λέγοντας ότι είχα ήδη στείλει ένα email εκεί και ότι θα πρέπει να το προωθήσουν. Κανείς εκεί δεν ενδιαφέρεται. Το καζίνο συνεχίζει να χρησιμοποιεί τακτικές καθυστέρησης. Δεν πρέπει να ανησυχώ. Με την ακριβή διατύπωση: Τα λεφτά θα έρθουν κάποια στιγμή. Περιμένετε αυτή την εβδομάδα, τότε θα μου περάσουν 14 ημέρες και μετά θα καταγράψω το παράπονό μου στο Casino Guru. Αρκετά λυπηρό......
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
Αν και ξέρω ότι δεν είναι ευχάριστο, τόσα δίνουμε στα καζίνο για να διευθετήσουν όλα όσα χρειάζονται κατά την απόσυρση. Εάν δεν το κάνουν, τότε θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε εάν υποβάλετε καταγγελία.
Αυτό που βρίσκω απογοητευτικό είναι ότι το καζίνο λέει πάντα να γράψετε στη διεύθυνση email που δίνεται και εσείς λέτε ότι δεν έχετε λάβει καμία απάντηση.
Αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει, οπότε ελπίζω να διορθωθεί το συντομότερο δυνατό.
While I know it's not pleasant, that's how much we give the casinos to sort out everything they need to within the withdrawal. If they fail to do so, then we will try to help you if you file a complaint.
What I find frustrating is that the casino always says to write to the email address given and you say that you have not received any reply.
That shouldn't be the case, so I hope it gets fixed as soon as possible.
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Θα άντεχα για λίγο και αν δεν αλλάξει κάτι κάντε μια καταγγελία μαζί μας. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν αυτή τη διαδικασία. Έτσι, αν δεν αλλάξει τίποτα, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Νομίζεις ότι μπορείς να μείνεις λίγο ακόμα; Έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας ή όχι;
I would hold out for a while and if nothing changes file a complaint with us. We give casinos 14 days to resolve this process. So if nothing changes our team will try to help you.
You think you can hang on a little longer? Have you verified your account or not?
Νομίζω ότι όσα καζίνο έχουμε στη βάση δεδομένων μας θα έπρεπε να δοκιμάσουμε διαφορετικά πράγματα για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν νομίζω ότι θα ήταν εύκολο ή ακόμη και εφικτό, γιατί θα χρειαζόμασταν έναν ακραίο αριθμό ανθρώπων για να το κάνουμε. Νομίζω ότι σίγουρα μπορείς να σκεφτείς τι θα χρειαζόσουν αν ήθελες να κάνεις κάτι τέτοιο. 🤔
I think that as many casinos as we have in our database we would have to test for different things for a very long time. I don't think it would be easy or even possible, because we would need an extreme amount of people to do it. I think you can certainly think about what you would need if you wanted to do something like that. 🤔
Αυτά είναι απλώς δικαιολογίες. Ένα καλό τεστ περιλαμβάνει προφανώς και την πληρωμή!!! Το κύριο πράγμα είναι να κερδίσετε χρήματα μέσω του συνδέσμου στο καζίνο. Αυτή ήταν σίγουρα η τελευταία φορά που χρησιμοποίησα τον ιστότοπό σας.
Those are just excuses. A good test obviously includes the payout!!! The main thing is to earn money via the link to the casino. That was definitely the last time I use your site.
Das sind doch ausreden. Zu einen guten test gehört ja mal ganz klar die Auszahlung!!! Hauptsache über den link zum casino Geld verdienen. Das war definitiv das letzte mal, das ich eure Seite benutze.
Προσπαθήστε να φτιάξετε κάτι τέτοιο και αν καταφέρετε να δοκιμάσετε κάθε καζίνο σε όλες τις πτυχές μαζί με την απόσυρση, τότε μπορείτε να έρθετε σε εμένα. 👍
Try to build something like that and if you manage to try every single casino in all aspects in addition with the withdrawal, then you can come to me. 👍
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.