ΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 8 μήνες από Zabolota92
|
27259 προβολές 244 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...13
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Σήμερα ακυρώθηκαν 2 πληρωμές χωρίς να δοθεί λόγος. Πρέπει λοιπόν να τα επαναφέρω ξανά. Επικοινώνησε με τη συνομιλία. Η συζήτηση τελείωσε επειδή προφανώς συνέβαιναν πάρα πολλά. Σε ξεσκίζουν εντελώς.

Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 7 μήνες

Παρατήρησα επίσης...το κακό είναι ιστοσελίδες σαν αυτό που είναι μόνο μετά από χρήματα!!

Αυτόματη μετάφραση:
sebbok
πριν από 7 μήνες

Τώρα έχω υποβάλει μια καταγγελία εδώ. Σύμφωνα με τις οδηγίες του Guru, θα υποβληθεί σε επεξεργασία μόνο μετά από 14 ημέρες ή θα κάνουν κάτι στη συνέχεια, αλλά θα έχω τις 14 ημέρες το Σαββατοκύριακο. Τίποτα δεν θα γίνει από την πλευρά του Kingmaker μέχρι τότε πάντως.

Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 7 μήνες

Καλή τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, με μεγάλη μου έκπληξη ήρθε σήμερα μύνημα ότι εγκρίθηκαν οι πληρωμές μου και έλαβα τα λεφτά μου. Οπότε όλα καλά

djchirurg
πριν από 7 μήνες

Επικοινωνήστε με αυτήν τη διεύθυνση email. Όλα επεξεργάστηκαν αμέσως μετά.

complaints@kingmaker.com

Αυτόματη μετάφραση:
sebbok
πριν από 7 μήνες

Ω αγαπητέ. Συγγνώμη αν πρέπει να γελάσω τώρα. Το email έχει σταλεί από τις 5 Απριλίου με όλα τα έγγραφα που επισυνάπτονται για επαλήθευση. ΤΙΠΟΤΑ. Η ηλεκτρονική ταυτοποίηση εξακολουθεί να μην είναι δυνατή συν 2 αναλήψεις απορρίφθηκαν χωρίς λόγο. Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, θα πρέπει να σταλεί ένα email εάν η πληρωμή απορριφθεί. Κανένα δεν έλαβε. Και το χάλι συνεχίζεται. Η συνομιλία μόλις ολοκληρώθηκε λόγω πάρα πολλών αιτημάτων. Έπρεπε να με καλέσει σε μια ώρα. Εγινε. Μετά αλλαγή υπαλλήλου γιατί το άτομο είχε απαντήσει στα ιταλικά. Είχε αλλαγή βάρδιας. Ο επόμενος υπάλληλος τερμάτισε ξανά τη συνομιλία. Μετά άρχισε πάλι η συνομιλία. Τώρα προφανώς θέλει να το προωθήσει στο ειδικό τμήμα. Όταν ρώτησα ποιο ήταν το τμήμα και πόσο καιρό θα διαρκούσε και αν ήταν παράπονο, δεν ήρθε τίποτα περισσότερο καθώς δεν υπήρχε ακόμα απάντηση. Ένα άλλο τυπικό κείμενο. Καλή διασκέδαση στον ιστότοπό μας.

Αυτόματη μετάφραση:
koudou
πριν από 7 μήνες

τότε συγχαρητήρια. Οι πληρωμές μου ακυρώνονται αντί να υποβάλλονται σε επεξεργασία και να εξοφλούνται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Περιμένω επίσης την πληρωμή μου για πάνω από 7 ημέρες. Μόνο 100 ευρώ. Επεξεργασία: η πληρωμή μόλις ολοκληρώθηκε

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Σήμερα ακυρώθηκαν 2 πληρωμές χωρίς να δοθεί λόγος. Πρέπει λοιπόν να τα επαναφέρω ξανά. Επικοινώνησε με τη συνομιλία. Η συζήτηση τελείωσε επειδή προφανώς συνέβαιναν πάρα πολλά. Σε ξεσκίζουν εντελώς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I saw that you have already submitted your complaint. Let's see if our team can help you and I firmly believe that they will. I was going to ask you why the casino told you that the withdrawals were rejected, but you said no reason. 

However, I also see that some players have received their money, so I want to believe that it is only a matter of time before that happens with you as well. 

I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, με μεγάλη μου έκπληξη ήρθε σήμερα μύνημα ότι εγκρίθηκαν οι πληρωμές μου και έλαβα τα λεφτά μου. Οπότε όλα καλά

πριν από 6 μήνες

Excellent. I'm glad you finally got the money. How long did it take you to get it all? 🙂

πριν από 6 μήνες

Περιμένω επίσης την πληρωμή μου για πάνω από 7 ημέρες. Μόνο 100 ευρώ. Επεξεργασία: η πληρωμή μόλις ολοκληρώθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello, I see you got your money too. I'm pleased and want to ask which payment method you used ? 7 days are obviously not so bad when players here are waiting much more. 😕

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.


Σνεζάνα

Αγαπητέ πελάτη,


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε μεγαλύτερο όγκο αιτημάτων, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση του χρόνου απόκρισής μας.


Να είστε βέβαιοι ότι εργαζόμαστε ενεργά για όλα τα αιτήματα, ξεκινώντας από αυτά που υποβλήθηκαν πριν επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας σε περίπου 60 λεπτά για βοήθεια;


Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας αυτό το διάστημα.


Αυτό συμβαίνει πάντα όταν επικοινωνείτε με τη συνομιλία. Και όχι, ακόμα δεν μου έχει δοθεί λόγος για τον οποίο ακυρώνονται οι αναλήψεις μου. Ακόμα δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Στο λογαριασμό λέει δεν το χρειάζομαι αυτή τη στιγμή! Δεν υπάρχει ακόμη απάντηση στα email για παράπονα. Σήμερα ακυρώθηκε και η 3η απόσυρση από τις 2 Απριλίου! Τώρα, όταν εγγράφεστε, πρέπει να συμφωνήσετε με τους νέους γενικούς όρους και προϋποθέσεις για να μπορέσετε να συνδεθείτε. Δεν ξέρετε καν τι έχει ενημερωθεί. Το καζίνο είναι απίστευτο. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι παρόμοιο!

Αυτό έρχεται κατά την επαλήθευση!

file

Οπότε ακόμα δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα. Τρόπος πληρωμής... επαλήθευση που δεν λειτουργεί διαδικτυακά; Δεν έχω ιδέα. Ελπίζω να μπορείτε να το συμπεριλάβετε στην καταγγελία μου.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 6 μήνες

Hi, as far as the complaint is concerned, you have to mention it yourself there. I don't deal with complaints, that's why.

However, I see that several players have the same problem as you, so obviously you will have to be patient. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Most of them get them about 2 weeks after they're submitted. 

As for verification, as long as the casino doesn't need it, you won't have to do it. However, if this continues and you don't receive your withdrawals or a reason why this is happening, be sure to mention it. Our team will try to help. 

Fingers crossed. 🤞

πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Jaso. Τώρα θα βάλω τα χαρτιά μου στο τραπέζι, συμπεριλαμβανομένης της καταγγελίας μου.

Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 6 μήνες

Sure, you can update the answers on the forum, but the most important thing is to make sure that our team has accurate information. Has anything changed in the meantime ? 🙂

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.

Και όχι, ακόμα περιμένω πληρωμή. Το ένα ακυρώνεται οριστικά. Αυτό αναφέρεται και στην καταγγελία. 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 6 μήνες

Yes, I just noticed that, I'm sorry you didn't get anywhere, but Nick will get back to you soon and we'll see how things move on. Don't give up because even though it's not pleasant time is what will tell. 

Regarding the rejection of your withdrawal, I saw that they justified it by saying that they had a problem with the provider. So we'll see how it goes from here. 

I hope we'll be able to say that in the end everything will be okay and you'll get your money.

πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.


Δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου εδώ με το email μου στο gmail. Έχει απενεργοποιηθεί κάτι από την πλευρά σας; Η εγγραφή δεν είναι πλέον δυνατή μέσω google. 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 6 μήνες

Ο παλιός μου λογαριασμός λειτουργεί ξανά με την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης. Συγνώμη

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 10...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα