Γεια σου Jaro.
Σνεζάνα
Αγαπητέ πελάτη,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε μεγαλύτερο όγκο αιτημάτων, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση του χρόνου απόκρισής μας.
Να είστε βέβαιοι ότι εργαζόμαστε ενεργά για όλα τα αιτήματα, ξεκινώντας από αυτά που υποβλήθηκαν πριν επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας σε περίπου 60 λεπτά για βοήθεια;
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας αυτό το διάστημα.
Αυτό συμβαίνει πάντα όταν επικοινωνείτε με τη συνομιλία. Και όχι, ακόμα δεν μου έχει δοθεί λόγος για τον οποίο ακυρώνονται οι αναλήψεις μου. Ακόμα δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Στο λογαριασμό λέει δεν το χρειάζομαι αυτή τη στιγμή! Δεν υπάρχει ακόμη απάντηση στα email για παράπονα. Σήμερα ακυρώθηκε και η 3η απόσυρση από τις 2 Απριλίου! Τώρα, όταν εγγράφεστε, πρέπει να συμφωνήσετε με τους νέους γενικούς όρους και προϋποθέσεις για να μπορέσετε να συνδεθείτε. Δεν ξέρετε καν τι έχει ενημερωθεί. Το καζίνο είναι απίστευτο. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι παρόμοιο!
Αυτό έρχεται κατά την επαλήθευση!
Οπότε ακόμα δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα. Τρόπος πληρωμής... επαλήθευση που δεν λειτουργεί διαδικτυακά; Δεν έχω ιδέα. Ελπίζω να μπορείτε να το συμπεριλάβετε στην καταγγελία μου.
Hello Jaro.
Snezhana
Dear customer,
We would like to inform you that we are currently processing a higher volume of requests, which has resulted in a delay in our response time.
Rest assured that we are actively working on all requests, starting with those made before you contacted us. Could you contact us again in approximately 60 minutes for assistance?
We thank you for your patience during this time.
This always happens when you contact the chat. And no, I still haven't been given a reason why my withdrawals are being cancelled. I still can't verify myself. In the account it says I don't need it at the moment! There is still no response to emails to complaints. Today the 3rd withdrawal from April 2nd was also cancelled! Now when you register you have to agree to the new general terms and conditions before you can log in. You don't even know what has been updated. The casino is incredible. I've never experienced anything like it!
This comes during verification!
So I still don't know what the problem is. Payment method...verification that doesn't work online? No idea. I hope you can include that in my complaint.
Hallo Jaro.
Snezhana
Sehr geehrte/r Kunde/in,
Wir möchten Sie darüber informieren, dass wir derzeit eine höhere Anzahl an Anfragen bearbeiten, was zu einer Verzögerung unserer Antwortzeit geführt hat.
Seien Sie versichert, dass wir alle Anfragen aktiv bearbeiten, beginnend mit denen, die vor Ihrer Kontaktaufnahme gestellt wurden. Könnten Sie uns in etwa 60 Minuten noch einmal kontaktieren, um Hilfe zu erhalten?
Wir bedanken uns für Ihre Geduld in dieser Zeit.
Das kommt jetzt immer, wenn man den chat kontaktiert. Und nein, ich habe immer noch keinen Grund genannt bekommen, warum meine Auszahlungen storniert werden. Ich kann mich immer noch nicht verfizieren. Im Account heißt es, ich brauch es momentan nicht! Auf Email an complaints wird immer noch nicht reagiert. Heute wurde auch die 3 Auszahlung vom 02.04. storniert! Jetzt musste man bei Anmeldung den neuen Allgemeinen Geschäftsbedingungen zu stimmen bevor man sich einloogen konnte. Man weiß gar nicht, was aktualisiert worden ist. Das Casino ist unglaublich. Sowas habe ich noch nie erlebt!
Das kommt bei der Verfizierung!
Ich weiß somit immer noch nicht, wo das Problem liegt. Auszahlungsmittel....Verfizierung die Online nicht funktioniert? Keine Ahnung. Ich hoffe das könnt ihr in meine Beschwerde mit aufnehmen.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: