ΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 8 μήνες από Zabolota92
|
27216 προβολές 244 απαντήσεις |
|
1...9 10 11...13
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Μια δεύτερη πληρωμή 200.- έφτασε επίσης χθες μετά από μια εβδομάδα. Μόλις ζήτησα άλλη πληρωμή 400.- ας δούμε αν θα έρθει. Έτσι και οι δύο πληρωμές χρειάζονταν πάντα μια εβδομάδα μέχρι τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.


Δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου εδώ με το email μου στο gmail. Έχει απενεργοποιηθεί κάτι από την πλευρά σας; Η εγγραφή δεν είναι πλέον δυνατή μέσω google. 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I see you had some problems with your account that you managed to solve, so I'm glad you don't need another account.

If there is any change, be sure to let me know. 👍

πριν από 6 μήνες

Μια δεύτερη πληρωμή 200.- έφτασε επίσης χθες μετά από μια εβδομάδα. Μόλις ζήτησα άλλη πληρωμή 400.- ας δούμε αν θα έρθει. Έτσι και οι δύο πληρωμές χρειάζονταν πάντα μια εβδομάδα μέχρι τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I am glad that you, on the contrary, have good news and you are slowly getting to your money. The casino is not the fastest but gradually the players are getting some funds. I hope it will continue and you will get everything. 

Be sure to let me know how it continues. 😉

πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.


Οι πληροφορίες είναι και για εσάς. Έλαβα την τελευταία μου πληρωμή σήμερα. Παρόλα αυτά, το καζίνο είναι ακόμα κακό...πολύ κακό. Εάν μπορείτε να δείτε το παράπονό μου με την τελευταία ενημέρωση (ελπίζω ότι θα εγκριθεί από τον Nick για να το δουν άλλοι παίκτες), ΠΟΤΕ δεν μπορώ να προτείνω αυτό το καζίνο σε κανέναν. Είστε ΥΠΕΡΟΧΟΙ και ελπίζω να συνεχίσετε να υποστηρίζετε παίκτες που έχουν προβλήματα με τέτοια αμφίβολα καζίνο. Ευχαριστώ πολύ εσάς και την ομάδα σας!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.


Θα μπορούσατε να διαγράψετε τον δεύτερο λογαριασμό μου που δημιουργήθηκε εδώ με το djchirurg1. Εγγράφηκα στο Facebook και δημιούργησα δύο λογαριασμούς. Ένα είναι αρκετό με το djchirurg. Πολλά ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.


Οι πληροφορίες είναι και για εσάς. Έλαβα την τελευταία μου πληρωμή σήμερα. Παρόλα αυτά, το καζίνο είναι ακόμα κακό...πολύ κακό. Εάν μπορείτε να δείτε το παράπονό μου με την τελευταία ενημέρωση (ελπίζω ότι θα εγκριθεί από τον Nick για να το δουν άλλοι παίκτες), ΠΟΤΕ δεν μπορώ να προτείνω αυτό το καζίνο σε κανέναν. Είστε ΥΠΕΡΟΧΟΙ και ελπίζω να συνεχίσετε να υποστηρίζετε παίκτες που έχουν προβλήματα με τέτοια αμφίβολα καζίνο. Ευχαριστώ πολύ εσάς και την ομάδα σας!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

You're welcome, and I'm very glad you managed to get your money in the end. If you were not able to close your account there as you had planned, you can contact us again, but obviously this experience at this particular casino was the last one for you. 

I hope that you will have a good time and will not encounter similar problems. 🙂

πριν από 6 μήνες

Γεια σου Jaro.


Θα μπορούσατε να διαγράψετε τον δεύτερο λογαριασμό μου που δημιουργήθηκε εδώ με το djchirurg1. Εγγράφηκα στο Facebook και δημιούργησα δύο λογαριασμούς. Ένα είναι αρκετό με το djchirurg. Πολλά ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I've closed your other account, so you can use your primary one. 🙂

πριν από 6 μήνες

Γειά σου,


Θα ήθελα επίσης να πω κάτι:


Στις 16 και 17 Απριλίου ζήτησα δύο αναλήψεις των 500 ευρώ η καθεμία μέσω τραπεζικού εμβάσματος και δεν χρειάστηκε να κάνω καμία επαλήθευση ακόμα και σύμφωνα με τη ζωντανή συνομιλία η ανάληψη θα φτάσει "πολύ σύντομα". Έχω στείλει ένα email στη διεύθυνση παραπόνων και θα σας κρατάω ενήμερους. Δυστυχώς, πάντα φαίνεται να διαρκεί λίγο περισσότερο με το Kingmaker...

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 6 μήνες

Danke Jaro 🙂

flasher
πριν από 6 μήνες

Γεια σου Flasher. Να είστε προετοιμασμένοι για μια μακρά διαδικασία όσον αφορά την πληρωμή. Μόλις υπέβαλα μια καταγγελία εδώ, τα πράγματα άρχισαν να κινούνται. Έστειλα 5 email στο email παραπόνων. ΠΟΤΕ δεν πήρα απάντηση. Χρησιμοποιήστε την υποστήριξη και αν λάβετε επιβεβαίωση με αριθμό συναλλαγής εντός 1 ώρας, τότε κάτι υποβάλλεται σε επεξεργασία. Αυτό είναι μια συμβουλή. Καλή τύχη.


Απλά μια μικρή ενημέρωση. Μπορείτε να καταγράψετε ένα παράπονο εδώ μετά από 14 ημέρες. Το Casino Guru δίνει στα καζίνο τόσο πολύ χρόνο. Τότε οι υπάλληλοι εδώ θα χαρούν να σας βοηθήσουν. Είναι πραγματικά υπέροχα εδώ αν έχετε προβλήματα. τις καλύτερες ευχές

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 6 μήνες

Ναι, έχω ήδη στείλει ένα για υποστήριξη, δεν θέλω να στείλω spam στα εισερχόμενα. Τελικά, δεν μπορώ να το αλλάξω, φαίνεται...

Κάποιοι τα παίρνουν ακόμη και μέσα σε μια εβδομάδα 😀

Θα παραμείνω θετικός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Το 400.- μου έφτασε ακριβώς μια εβδομάδα αργότερα. Lg

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γειά σου,


Θα ήθελα επίσης να πω κάτι:


Στις 16 και 17 Απριλίου ζήτησα δύο αναλήψεις των 500 ευρώ η καθεμία μέσω τραπεζικού εμβάσματος και δεν χρειάστηκε να κάνω καμία επαλήθευση ακόμα και σύμφωνα με τη ζωντανή συνομιλία η ανάληψη θα φτάσει "πολύ σύντομα". Έχω στείλει ένα email στη διεύθυνση παραπόνων και θα σας κρατάω ενήμερους. Δυστυχώς, πάντα φαίνεται να διαρκεί λίγο περισσότερο με το Kingmaker...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hi, yes it looks like this casino won't be the fastest but if you go through this thread you will find that the casino has already paid out some players, so it will probably be a matter of time. 

You say you've filed a complaint, so I'll mention that we're giving the casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so we'll just have to be patient now and wait how everything develops. 

Of course, you can certainly check with support how your withdrawal is going and I strongly believe that you will get it as soon as possible. If anything changes, I'll be here and you can let me know.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, μόλις έγιναν και οι δύο μεταγραφές, κράτησαν 6-7 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
flasher
πριν από 6 μήνες

Great news and I celebrate with you. A week would be good for me though. So as we can see it takes the casino a while to pay out a player. 

Anyway, what payment method did you use? Do you think you'll come back here to play? 😉

πριν από 6 μήνες

ειναι απάτη μην παίζετε δεν πιστώνουν τα λεφτά ούτε καν τα βλέπουν και όταν στέλνεις μνμ σου λένε συνέχεια αύριο θα πιστωθούν και δεν πιστώνονται ποτε

PANAGIOTIDIS1991
πριν από 6 μήνες

Δεν θα το έθετα έτσι, θα ήταν καλύτερα να αναζητήσετε ένα άλλο καζίνο που πληρώνει γρήγορα. Αλλά αν θέλετε να πληρώσετε μεγάλα ποσά και δεν θέλετε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας, το Kingmaker είναι το κατάλληλο μέρος για εσάς 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

ειναι απάτη μην παίζετε δεν πιστώνουν τα λεφτά ούτε καν τα βλέπουν και όταν στέλνεις μνμ σου λένε συνέχεια αύριο θα πιστωθούν και δεν πιστώνονται ποτε

πριν από 6 μήνες

Hello, how long has your situation been going on ? The casino keeps telling you the same thing over and over again, so you'll have money in your account the next day ? Have you verified your account or was it not necessary ?

Sometimes you just have to be a little patient and not rush straight into thinking that the casino is a scam. 

Explain to me how it is and we'll see. 🙂

Jaro
πριν από 6 μήνες

Δεν θέλει επαλήθευση μου είπαν απλά κάθε μέρα μ λένε ότι αύριο θα πιστωθούν τ λεφτά σας και δεν πιστώνονται ποτε πέντε μέρες τα ίδια δεν βλέπουν καν τις αναλήψεις είναι σ επεξεργασία από την Δευτέρα και όταν μπαίνω συνομιλία μ λένε σ λίγο θα τ δουν μιλήσαμε μ το οικονομικό τμήμα ψέματα είναι ολλα παιδιά σας κοροϊδεύει αυτή η ετερια μην παίξετε ποτε παίρνει τα λεφτά σας και μόλις κάνετε ανάληψη δεν σας τα βάζουν

Jaro
πριν από 6 μήνες

καλημερα είχατε καμία Επικοινωνία με το kingmaker casino ;έχει μια βδομάδα δεν πιστώνουν αναλήψεις και όλο λένε αύριο και ποτε δεν τα βάζουν

1...9 10 11...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα