ΦόρουμΚαζίνοJungliwin Casino - γενική συζήτηση

Jungliwin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από sudeshkn
|
4901 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 11 μήνες

Όχι, όλα είναι καλά 🙂 ήταν απλώς καινούργιο για μένα.

Έχω επίσης 2 νέα αιτήματα ανάληψης, είμαι πιο χαλαρός τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 11 μήνες

Well done! Did you have to KYC? I won 4 figure also but they keep giving me very weird answers on the withdrawal (been 24h now).

I’m trying to do KYC but they won’t let me, and I’m not confident in the process.

What was the process for you to get your money?

Jg941430
πριν από 11 μήνες

Δεν χρειάστηκε να κάνω KYC. Η ανάληψη μου εγκρίθηκε μετά από λίγες ώρες και 2 μέρες μετά τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου.

Τι είδους αστείες απαντήσεις δίνουν;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 11 μήνες

Payment team are going to review it as soon as possible. That they are very busy. Then someone else will say they don’t work today (Friday)… then someone else will say it’s in my bank soon but I have no email to say it’s approved (shows pending).


Now is day 3 and over 48h and I see it pending with no email or anything.


so after few hours you had an approved email? I’m at about 50 hours now and nothing.


thanks anyway I’ll just wait a bit more and make a complaint later if nothing…

Jg941430
πριν από 11 μήνες

Μπορείς ακόμα να «πίσω»; Μπορείτε, λοιπόν, να ακυρώσετε την πληρωμή σας;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 11 μήνες

Yes I can, I’ll chase again through live chat and see.

I’m sure they will say the team don’t work weekends

Jg941430
πριν από 11 μήνες

Ενημέρωσέ με!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I deposited €25 on Monday, no issues. On Tuesday i deposited €50 and this hasnt been credited still... I contact the live chat but they give me the same bot responses



πριν από 10 μήνες

αυτός

Αυτόματη μετάφραση:
pangpang
πριν από 10 μήνες

Has the deposit appeared in the meantime? 🤔

Which payment option did you use?

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, έπαιξα επίσης με αυτόν τον πάροχο και έκανα μεγάλα κέρδη. Ολοκλήρωσα ένα αίτημα ανάληψης και ολοκλήρωσα τη διαδικασία KYC μου. Ελπίζω να το επεξεργαστώ σύντομα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Played here for couple of days so I will write a review soon. Got 2 withdrawals pending (1 for already 48hrs) depending on how that goes I’m going to write my review but I can already say that paying €20 for a bank withdrawal is ridiculous. (so €40 gone for withdrawals that take ages)

RS200
πριν από 8 μήνες

That's huge! I assume the casino is trying to motivate players to withdraw less often but ask for higher sums, perhaps.

What do you think?

Looking forward to your review!

Radka
πριν από 8 μήνες

a better solution would be to make 1 withdraw free a day and charge a fee for the rest.

Anyway they say the payment provider charges this fee but I think that’s BS because I played a lot of casinos with the same payment provider and none of them ask a fee for a withdrawal.

I don’t mind paying a fee but then I expect the money to be in my bank account within hours. (even better let costumers chose, pay a fee and the withdrawal goes very quickly or don’t pay and wait longer)

 

πριν από 8 μήνες

Dear All!


We are appreciating your discussion and thoughts, be sure that your suggestions will be taken into account, and we will do everything to improve the service and resolve the shortcomings.

Thanks to you, our dear players, we are getting better at providing the right service!


Sincerely,

Jungliwin Team

Jungliwin Casino
πριν από 8 μήνες

Hello and welcome!

Could you perhaps address players directly? I guess the latest post about the fees and withdrawals could use feedback. What do you say?

πριν από 8 μήνες

a better solution would be to make 1 withdraw free a day and charge a fee for the rest.

Anyway they say the payment provider charges this fee but I think that’s BS because I played a lot of casinos with the same payment provider and none of them ask a fee for a withdrawal.

I don’t mind paying a fee but then I expect the money to be in my bank account within hours. (even better let costumers chose, pay a fee and the withdrawal goes very quickly or don’t pay and wait longer)

 

πριν από 8 μήνες

I agree. And to my honest surprise, there is an official casino rep among us. I take that as an opportunity to get some insights.

Radka
πριν από 8 μήνες

I submitted my review.

As I write in my review if they change the pending time for withdrawals and the ridiculous fee I’m sure they gain a lot more customers (if you see all the reviews and reactions here most of them are about the pending time and fee)

RS200
πριν από 8 μήνες

This is the best step you could take to spread the experience. Thank you for doing so.

I was hoping the casino representative would share a concrete response on the subject frankly, seems like we have to go on with the previous very general comment.🤔

Jungliwin Casino
πριν από 5 μήνες

Αυτό είναι ένα πραγματικά σκιερό καζίνο, παίρνουν χρήματα από εθισμένους στον τζόγο και δήλωσαν ότι δεν έλαβαν ποτέ το email μου όπου τους ενημερώνω για το πρόβλημα του παιχνιδιού, μπόρεσα να αποδείξω με τη βοήθεια ενός τρίτου ότι τους εστάλη το email και παραδόθηκε με επιτυχία και έλαβαν το email. Δεν ανέλαβαν δράση (εσκεμμένα; Ή λόγω ανθρώπινου λάθους) μετά από αυτό, όταν τους έστειλα ισχυρές αποδείξεις για τη φύση της καταγγελίας μου, πήραν την καταγγελία πίσω για επεξεργασία, έχουν περάσει 2 εβδομάδες και δεν έχω λάβει καμία απάντηση από αυτούς, μέρα με τη μέρα παίρνω απαντήσεις "το θέμα διεκπεραιώνεται, θα λάβεις απάντηση σήμερα" κάθε μέρα το ίδιο τραγούδι. Και απάντηση δεν υπάρχει. Με ενημέρωσαν ότι πρέπει να κάνω μια επαλήθευση για να λάβω το αίτημα επιστροφής χρημάτων. Έκανα την επαλήθευση Έκανα ό,τι μου ζήτησαν, αλλά και πάλι δεν ακούτε τίποτα από αυτούς. Νομίζω ότι είναι πραγματικά ανεύθυνο.

μπορείτε να διαβάσετε στον ιστότοπο askgamblers και στον ιστότοπο Trustpilot ότι δεν είμαι ο μόνος που υπέφερε από τις δραστηριότητές τους. Θα αντιδράσεις λοιπόν;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα