ΦόρουμΚαζίνοJungliwin Casino - γενική συζήτηση

Jungliwin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από sudeshkn
|
5244 προβολές 73 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Lola1556
πριν από 5 μήνες

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Έστειλε email με αναφορά στον εθισμό στον τζόγο, δεν έλαβε ποτέ απάντηση ή κλείσιμο λογαριασμού.

Ο Γκουρού του Καζίνο αρνείται να βοηθήσει παρά τα σαφή στοιχεία

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 5 μήνες

Το ίδιο και εδώ. Τι στοιχεία είχατε;

Αυτόματη μετάφραση:
Lola1556
πριν από 5 μήνες

Έκανα ένα βίντεο με το πώς συνδέομαι στο λογαριασμό email μου και εμφανίζω το email.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Αυτό είναι ένα πραγματικά σκιερό καζίνο, παίρνουν χρήματα από εθισμένους στον τζόγο και δήλωσαν ότι δεν έλαβαν ποτέ το email μου όπου τους ενημερώνω για το πρόβλημα του παιχνιδιού, μπόρεσα να αποδείξω με τη βοήθεια ενός τρίτου ότι τους εστάλη το email και παραδόθηκε με επιτυχία και έλαβαν το email. Δεν ανέλαβαν δράση (εσκεμμένα; Ή λόγω ανθρώπινου λάθους) μετά από αυτό, όταν τους έστειλα ισχυρές αποδείξεις για τη φύση της καταγγελίας μου, πήραν την καταγγελία πίσω για επεξεργασία, έχουν περάσει 2 εβδομάδες και δεν έχω λάβει καμία απάντηση από αυτούς, μέρα με τη μέρα παίρνω απαντήσεις "το θέμα διεκπεραιώνεται, θα λάβεις απάντηση σήμερα" κάθε μέρα το ίδιο τραγούδι. Και απάντηση δεν υπάρχει. Με ενημέρωσαν ότι πρέπει να κάνω μια επαλήθευση για να λάβω το αίτημα επιστροφής χρημάτων. Έκανα την επαλήθευση Έκανα ό,τι μου ζήτησαν, αλλά και πάλι δεν ακούτε τίποτα από αυτούς. Νομίζω ότι είναι πραγματικά ανεύθυνο.

μπορείτε να διαβάσετε στον ιστότοπο askgamblers και στον ιστότοπο Trustpilot ότι δεν είμαι ο μόνος που υπέφερε από τις δραστηριότητές τους. Θα αντιδράσεις λοιπόν;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hi, it's certainly not appropriate if you get the same answer every day and you're getting nowhere in your situation.

However, I read from your complaint that you have contacted a licensed authority. Have you had any response from here ?

As far as refunds are concerned, I noticed that you had to do a verification and you have fulfilled everything, but so far nothing has happened in this case either. The casino hasn't given a reason why this is the case and keeps repeating the same thing ? 

Anyway, I will be glad if you update us if there is any new information.

πριν από 5 μήνες

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Έστειλε email με αναφορά στον εθισμό στον τζόγο, δεν έλαβε ποτέ απάντηση ή κλείσιμο λογαριασμού.

Ο Γκουρού του Καζίνο αρνείται να βοηθήσει παρά τα σαφή στοιχεία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hello, according to the complaint you had open with us I found the following explanation for your problem: 

"As the casino has a process to do self-exclusion (contacting the VIP manager in this specific case), the player has to follow it. The live chat redirected you to your manager where you did not mention any gambling issues at all. Asking for limitation could mean anything (deposit limit, betting limit, time limit, bonus limit) and as long as there wasn't a concrete request for self-exclusion, the casino is not obligate to do so. "

I'm not sure what more to add if you didn't follow the procedure that was suggested to you.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ανοίγοντας ξανά την καταγγελία μου, παρείχα αποδεικτικά στοιχεία του email που περιείχε τον εθισμό μου στον τζόγο στον διαχειριστή VIP ακριβώς όπως μου ζητήθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 5 μήνες

Για να διευκρινίσουμε: Στις 30 Μαΐου 2023, έστειλα στην υποστήριξη του καζίνο ένα email που με ενημέρωνε για τον εθισμό μου στον τζόγο. Σε αυτό το σημείο είχα ακόμα σχεδόν 6.000€ στον λογαριασμό μου. Λέω στο καζίνο ότι είμαι εθισμένος στο σπρέι, ήταν το καζίνο για να κλείσει τον λογαριασμό μου και να πληρώσει τα χρήματα ξεχωριστά. Είπα επίσης στο καζίνο ότι διαφορετικά θα φοβόμουν να στοιχηματίσω τα πάντα και ζήτησα από το καζίνο να μην στοιχηματίσει ξανά τα κέρδη μου χρησιμοποιώντας τον εθισμό μου στον τζόγο.


Σε απάντηση, έλαβα ένα email με έναν προσωπικό VIP manager στις 31 Μαΐου, μια μέρα αργότερα. Το πρώτο πράγμα που είπα σε αυτόν τον VIP manager ήταν να κάνει την ανάληψη και να περιορίσει τον λογαριασμό μου.

Δεν έλαβα ποτέ απάντηση στο email μου που με ενημέρωνε για τον εθισμό μου στον τζόγο και ούτε ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε.


Πραγματικά δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο ή να το αποδείξω.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια, διέγραψα την απάντησή μου επειδή περιείχε πολλές πληροφορίες για την υπόθεση και τα στοιχεία μου και την αμέλεια του καζίνο. Ενημέρωσα αρχικά το καζίνο ότι θέλω να διευθετήσω την υπόθεση φιλικά. Μόλις έλαβα μια απάντηση από αυτούς ότι η έρευνα είναι ακόμη σε εξέλιξη. Δεν καταλαβαίνω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Για να διευκρινίσουμε: Στις 30 Μαΐου 2023, έστειλα στην υποστήριξη του καζίνο ένα email που με ενημέρωνε για τον εθισμό μου στον τζόγο. Σε αυτό το σημείο είχα ακόμα σχεδόν 6.000€ στον λογαριασμό μου. Λέω στο καζίνο ότι είμαι εθισμένος στο σπρέι, ήταν το καζίνο για να κλείσει τον λογαριασμό μου και να πληρώσει τα χρήματα ξεχωριστά. Είπα επίσης στο καζίνο ότι διαφορετικά θα φοβόμουν να στοιχηματίσω τα πάντα και ζήτησα από το καζίνο να μην στοιχηματίσει ξανά τα κέρδη μου χρησιμοποιώντας τον εθισμό μου στον τζόγο.


Σε απάντηση, έλαβα ένα email με έναν προσωπικό VIP manager στις 31 Μαΐου, μια μέρα αργότερα. Το πρώτο πράγμα που είπα σε αυτόν τον VIP manager ήταν να κάνει την ανάληψη και να περιορίσει τον λογαριασμό μου.

Δεν έλαβα ποτέ απάντηση στο email μου που με ενημέρωνε για τον εθισμό μου στον τζόγο και ούτε ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε.


Πραγματικά δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο ή να το αποδείξω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I think it is quite clearly described in the statute because I also found this in the complaint from Nick: "I've went through all the screenshots you provided with the VIP manager but there isn't anywhere mentioned that you have any gambling issues or addiction so there is no way they should know about it.

The live chat gave you instructions to contact the manager in order to self-exclude yourself but all the conversations were about withdrawals and bonuses, not a single mention of any gambling problem."

And thus our team found that the self-exclusion was not requested as it was correct according to the casino's Terms of Conditions. Also, when you talk about the reopened complaint, did you ask for it now or in the past when you solved this problem ?  

πριν από 5 μήνες

Γεια, διέγραψα την απάντησή μου επειδή περιείχε πολλές πληροφορίες για την υπόθεση και τα στοιχεία μου και την αμέλεια του καζίνο. Ενημέρωσα αρχικά το καζίνο ότι θέλω να διευθετήσω την υπόθεση φιλικά. Μόλις έλαβα μια απάντηση από αυτούς ότι η έρευνα είναι ακόμη σε εξέλιξη. Δεν καταλαβαίνω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I understand, and so I see that you want to resolve the case amicably. 

However, you replied to something that was not written for you but for the other player. I wrote to you that I saw from your complaint that you were contacting the licensing authority and I asked you if you had received any reply. I assume that the fact that the investigation is still ongoing will be the answer from them. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Εντάξει, θα προσπαθήσω να το εξηγήσω ξανά το θέμα.


Επικοινώνησα με το καζίνο μέσω του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης στις 30 Μαΐου 2023, ανέφεραν τον εθισμό μου στον τζόγο, είπα ότι φοβόμουν μήπως ρίξω ξανά τα χρήματα στον τζόγο και ρώτησα το καζίνο εάν θα μπορούσαν να κλείσουν τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και αν τότε η πληρωμή μου είναι εξακολουθεί να επεξεργάζεται κανονικά.


Δεν έλαβα απάντηση σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μου ανατέθηκε ένας διαχειριστής VIP μια ημέρα αργότερα, στις 31 Μαΐου 2023. Έγραψα λοιπόν στον υπεύθυνο VIP και ρώτησα ξανά σχετικά με τους περιορισμούς στον λογαριασμό μου. Υπέθεσα ότι ο Διαχειριστής VIP ήταν η απάντηση στο email μου, στο πλαίσιο της παροχής μου σε κάποιον που θα μπορούσε να με βοηθήσει σε αυτό το πρόβλημα.


Αφού μου είπε ότι δεν μπορούσα να βάλω όρια στον λογαριασμό μου, ζήτησα επίσης από τον VP Manager να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου. Απλώς μου είπε ότι δεν γίνεται να κλείσει ο λογαριασμός με υπόλοιπο.

Έτσι, επικοινώνησα ξανά με το Live Chat, ο οποίος μου είπε να επικοινωνήσω με τον VIP Manager. Αλλά το έχω κάνει ήδη, αρκετές φορές.

Παρόλα αυτά, περίμενα όλη την ώρα μια απάντηση στο email μου της 30ης Μαΐου 2023, στο οποίο δήλωνα ξεκάθαρα και ρητά τον εθισμό στον τζόγο.

Όπως είπα, υπέθεσα ότι ο διευθυντής VIP έπρεπε να με βοηθήσει σε αυτό.

Λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω απευθείας με τη διαχείριση VIP του εθισμού μου στον τζόγο. Τη στιγμή που έστειλα το email μου, στις 30 Μαΐου 2023, δεν είχα ακόμη διαχειριστή VIP. Έτσι, ανέφερα τον εθισμό μου στα παιχνίδια στο email υποστήριξης.

Έχω επίσης ρωτήσει συχνά τον διαχειριστή VIP πώς ακριβώς μπορώ να περιορίσω τον λογαριασμό μου, ότι φοβάμαι μήπως χάσω τα χρήματά μου και αν μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό. Σε αυτό το σημείο ήταν πραγματικά ξεκάθαρο για μένα ότι ο διευθυντής VIP έπρεπε να βοηθήσει. Τον ρώτησα λοιπόν εάν οι αναλήψεις μου θα μπορούσαν να επιταχυνθούν ώστε να κλείσω επιτέλους τον λογαριασμό μου. Φυσικά, είχα πλήρη πρόσβαση στον λογαριασμό μου αυτό το διάστημα και επίσης έπαιξα όλα τα χρήματα, οπότε μου προσφέρθηκαν μπόνους.


Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι στις 30 Μαΐου 2013 ζήτησα νόμιμα αποκλεισμό λογαριασμού λόγω εθισμού στον τζόγο, ο οποίος δεν διεκπεραιώθηκε ποτέ. Ούτε η ανάθεση ενός διαχειριστή VIP δεν βοήθησε, καθώς δεν με βοήθησαν ούτε σε αυτό. Έκανα ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να ειδοποιήσω το καζίνο για τον εθισμό μου στον τζόγο.

Έχω διαβάσει επίσης τους όρους και τις προϋποθέσεις και συμπεριφέρθηκα σωστά και υπέβαλα αίτηση για νομικά δεσμευτικό αποκλεισμό λογαριασμού. Ωστόσο, αυτό δεν πραγματοποιήθηκε.

Ως αποτέλεσμα, μπόρεσα να στοιχηματίσω όλα τα χρήματά μου ξανά. Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να αποζημιωθώ για ζημιές από τις 30 Μαΐου μέχρι να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός μου, μείον τις αναλήψεις σε σχέση με καταθέσεις.

Όπως είπα, ζήτησα αποκλεισμό λογαριασμού, αυτό δεν πραγματοποιήθηκε και δεν με βοήθησε ούτε ο VIP Manager.

Τι άλλο έπρεπε να κάνω;



Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, όπως έχουν γράψει πολλοί εδώ και σίγουρα όπως γνωρίζετε είναι σχεδόν αδύνατο να έρθω σε επαφή με την αρχή curaco, δηλαδή, δεν κατάφερα να επικοινωνήσω με την αρχή αδειοδότησης του curaco παρά τις πολυάριθμες προσπάθειες.

και το θέμα εκκρεμεί από την πλευρά του jungliw, επειδή τους παρείχα ακλόνητα αποδεικτικά στοιχεία που υποστηρίζουν τον ισχυρισμό μου και δεν υποστηρίζουν τον ισχυρισμό τους, βάσει του οποίου αρχικά αρνήθηκαν το αίτημα επιστροφής χρημάτων μου. Επεξεργάστηκαν ξανά το αίτημά μου και ειλικρινά έλαβα ένα email σήμερα ότι κυριολεκτικά δεν κατάλαβα τίποτα…


μπορεί να χρειαστούν αρκετές εβδομάδες για να λάβω το επόμενο email, δεν είμαι σίγουρος ότι θα λάβω πια απάντηση από αυτούς.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Jaro, έλαβα ένα email από το καζίνο και αντιμετωπίζω προβλήματα με την ερμηνεία και την κατανόηση του. Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι θέλουν από μένα. Έστειλα στον Josef ένα email πριν από 2 εβδομάδες σχετικά με την περίπτωση και το παράπονό μου, αλλά δυστυχώς δεν έλαβα απάντηση.

επειδή χρειάζεται πολύς χρόνος για να ληφθούν απαντήσεις από το καζίνο, χρειάζονται αρκετές εβδομάδες και θα ήθελα να ολοκληρώσω επιτέλους αυτό το παράπονο. Υπάρχει κάποιος εδώ που μπορεί να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Εντάξει, θα προσπαθήσω να το εξηγήσω ξανά το θέμα.


Επικοινώνησα με το καζίνο μέσω του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης στις 30 Μαΐου 2023, ανέφεραν τον εθισμό μου στον τζόγο, είπα ότι φοβόμουν μήπως ρίξω ξανά τα χρήματα στον τζόγο και ρώτησα το καζίνο εάν θα μπορούσαν να κλείσουν τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και αν τότε η πληρωμή μου είναι εξακολουθεί να επεξεργάζεται κανονικά.


Δεν έλαβα απάντηση σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μου ανατέθηκε ένας διαχειριστής VIP μια ημέρα αργότερα, στις 31 Μαΐου 2023. Έγραψα λοιπόν στον υπεύθυνο VIP και ρώτησα ξανά σχετικά με τους περιορισμούς στον λογαριασμό μου. Υπέθεσα ότι ο Διαχειριστής VIP ήταν η απάντηση στο email μου, στο πλαίσιο της παροχής μου σε κάποιον που θα μπορούσε να με βοηθήσει σε αυτό το πρόβλημα.


Αφού μου είπε ότι δεν μπορούσα να βάλω όρια στον λογαριασμό μου, ζήτησα επίσης από τον VP Manager να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου. Απλώς μου είπε ότι δεν γίνεται να κλείσει ο λογαριασμός με υπόλοιπο.

Έτσι, επικοινώνησα ξανά με το Live Chat, ο οποίος μου είπε να επικοινωνήσω με τον VIP Manager. Αλλά το έχω κάνει ήδη, αρκετές φορές.

Παρόλα αυτά, περίμενα όλη την ώρα μια απάντηση στο email μου της 30ης Μαΐου 2023, στο οποίο δήλωνα ξεκάθαρα και ρητά τον εθισμό στον τζόγο.

Όπως είπα, υπέθεσα ότι ο διευθυντής VIP έπρεπε να με βοηθήσει σε αυτό.

Λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω απευθείας με τη διαχείριση VIP του εθισμού μου στον τζόγο. Τη στιγμή που έστειλα το email μου, στις 30 Μαΐου 2023, δεν είχα ακόμη διαχειριστή VIP. Έτσι, ανέφερα τον εθισμό μου στα παιχνίδια στο email υποστήριξης.

Έχω επίσης ρωτήσει συχνά τον διαχειριστή VIP πώς ακριβώς μπορώ να περιορίσω τον λογαριασμό μου, ότι φοβάμαι μήπως χάσω τα χρήματά μου και αν μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό. Σε αυτό το σημείο ήταν πραγματικά ξεκάθαρο για μένα ότι ο διευθυντής VIP έπρεπε να βοηθήσει. Τον ρώτησα λοιπόν εάν οι αναλήψεις μου θα μπορούσαν να επιταχυνθούν ώστε να κλείσω επιτέλους τον λογαριασμό μου. Φυσικά, είχα πλήρη πρόσβαση στον λογαριασμό μου αυτό το διάστημα και επίσης έπαιξα όλα τα χρήματα, οπότε μου προσφέρθηκαν μπόνους.


Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι στις 30 Μαΐου 2013 ζήτησα νόμιμα αποκλεισμό λογαριασμού λόγω εθισμού στον τζόγο, ο οποίος δεν διεκπεραιώθηκε ποτέ. Ούτε η ανάθεση ενός διαχειριστή VIP δεν βοήθησε, καθώς δεν με βοήθησαν ούτε σε αυτό. Έκανα ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να ειδοποιήσω το καζίνο για τον εθισμό μου στον τζόγο.

Έχω διαβάσει επίσης τους όρους και τις προϋποθέσεις και συμπεριφέρθηκα σωστά και υπέβαλα αίτηση για νομικά δεσμευτικό αποκλεισμό λογαριασμού. Ωστόσο, αυτό δεν πραγματοποιήθηκε.

Ως αποτέλεσμα, μπόρεσα να στοιχηματίσω όλα τα χρήματά μου ξανά. Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να αποζημιωθώ για ζημιές από τις 30 Μαΐου μέχρι να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός μου, μείον τις αναλήψεις σε σχέση με καταθέσεις.

Όπως είπα, ζήτησα αποκλεισμό λογαριασμού, αυτό δεν πραγματοποιήθηκε και δεν με βοήθησε ούτε ο VIP Manager.

Τι άλλο έπρεπε να κάνω;



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hi, I'll talk to Nick who solved this complaint and we'll see what I find out. For now it will be good to be a bit patient. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Jaro, έλαβα ένα email από το καζίνο και αντιμετωπίζω προβλήματα με την ερμηνεία και την κατανόηση του. Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι θέλουν από μένα. Έστειλα στον Josef ένα email πριν από 2 εβδομάδες σχετικά με την περίπτωση και το παράπονό μου, αλλά δυστυχώς δεν έλαβα απάντηση.

επειδή χρειάζεται πολύς χρόνος για να ληφθούν απαντήσεις από το καζίνο, χρειάζονται αρκετές εβδομάδες και θα ήθελα να ολοκληρώσω επιτέλους αυτό το παράπονο. Υπάρχει κάποιος εδώ που μπορεί να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I talked to Josef and he told me that he will write you back on your emails. Feel free to send him what you didn't understand from what the casino sent. 

However, what I can suggest is that you try filing a complaint here on this link: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

From there, the licensing authority should write you back, although it may take a little longer. Will you try it ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια, προσπάθησα το αδύνατο να φτάσω. + αυτό το Καζίνο δεν έχει άδεια αντιτηλεφώνου αλλά κατέχει δευτερεύουσα άδεια. Τα χέρια μου είναι αρκετά δεμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Θα ήμουν περισσότερο από χαρούμενος αν ο Josef μπορούσε να βοηθήσει. Σαφώς το καζίνο θέλει να επιλύσει το παράπονό μου, αλλά η επικοινωνία τους μαζί μου είναι αδύνατη. Άλλωστε, απάντησαν στον Josef και στο παράπονό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Lola1556
πριν από 5 μήνες

Hi, Joseph and I were talking and we came to the fact that we referred to the wrong link. This should be the right one where you can file a complaint: https://www.gaming-curacao.com/

At the bottom of their site there is simple form for submitting the complaint.

He also told me that he has already written you back, so as far as the reply is concerned you should have it by now.

πριν από 5 μήνες

Εντάξει, θα προσπαθήσω να το εξηγήσω ξανά το θέμα.


Επικοινώνησα με το καζίνο μέσω του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης στις 30 Μαΐου 2023, ανέφεραν τον εθισμό μου στον τζόγο, είπα ότι φοβόμουν μήπως ρίξω ξανά τα χρήματα στον τζόγο και ρώτησα το καζίνο εάν θα μπορούσαν να κλείσουν τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και αν τότε η πληρωμή μου είναι εξακολουθεί να επεξεργάζεται κανονικά.


Δεν έλαβα απάντηση σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μου ανατέθηκε ένας διαχειριστής VIP μια ημέρα αργότερα, στις 31 Μαΐου 2023. Έγραψα λοιπόν στον υπεύθυνο VIP και ρώτησα ξανά σχετικά με τους περιορισμούς στον λογαριασμό μου. Υπέθεσα ότι ο Διαχειριστής VIP ήταν η απάντηση στο email μου, στο πλαίσιο της παροχής μου σε κάποιον που θα μπορούσε να με βοηθήσει σε αυτό το πρόβλημα.


Αφού μου είπε ότι δεν μπορούσα να βάλω όρια στον λογαριασμό μου, ζήτησα επίσης από τον VP Manager να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου. Απλώς μου είπε ότι δεν γίνεται να κλείσει ο λογαριασμός με υπόλοιπο.

Έτσι, επικοινώνησα ξανά με το Live Chat, ο οποίος μου είπε να επικοινωνήσω με τον VIP Manager. Αλλά το έχω κάνει ήδη, αρκετές φορές.

Παρόλα αυτά, περίμενα όλη την ώρα μια απάντηση στο email μου της 30ης Μαΐου 2023, στο οποίο δήλωνα ξεκάθαρα και ρητά τον εθισμό στον τζόγο.

Όπως είπα, υπέθεσα ότι ο διευθυντής VIP έπρεπε να με βοηθήσει σε αυτό.

Λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω απευθείας με τη διαχείριση VIP του εθισμού μου στον τζόγο. Τη στιγμή που έστειλα το email μου, στις 30 Μαΐου 2023, δεν είχα ακόμη διαχειριστή VIP. Έτσι, ανέφερα τον εθισμό μου στα παιχνίδια στο email υποστήριξης.

Έχω επίσης ρωτήσει συχνά τον διαχειριστή VIP πώς ακριβώς μπορώ να περιορίσω τον λογαριασμό μου, ότι φοβάμαι μήπως χάσω τα χρήματά μου και αν μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό. Σε αυτό το σημείο ήταν πραγματικά ξεκάθαρο για μένα ότι ο διευθυντής VIP έπρεπε να βοηθήσει. Τον ρώτησα λοιπόν εάν οι αναλήψεις μου θα μπορούσαν να επιταχυνθούν ώστε να κλείσω επιτέλους τον λογαριασμό μου. Φυσικά, είχα πλήρη πρόσβαση στον λογαριασμό μου αυτό το διάστημα και επίσης έπαιξα όλα τα χρήματα, οπότε μου προσφέρθηκαν μπόνους.


Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι στις 30 Μαΐου 2013 ζήτησα νόμιμα αποκλεισμό λογαριασμού λόγω εθισμού στον τζόγο, ο οποίος δεν διεκπεραιώθηκε ποτέ. Ούτε η ανάθεση ενός διαχειριστή VIP δεν βοήθησε, καθώς δεν με βοήθησαν ούτε σε αυτό. Έκανα ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να ειδοποιήσω το καζίνο για τον εθισμό μου στον τζόγο.

Έχω διαβάσει επίσης τους όρους και τις προϋποθέσεις και συμπεριφέρθηκα σωστά και υπέβαλα αίτηση για νομικά δεσμευτικό αποκλεισμό λογαριασμού. Ωστόσο, αυτό δεν πραγματοποιήθηκε.

Ως αποτέλεσμα, μπόρεσα να στοιχηματίσω όλα τα χρήματά μου ξανά. Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να αποζημιωθώ για ζημιές από τις 30 Μαΐου μέχρι να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός μου, μείον τις αναλήψεις σε σχέση με καταθέσεις.

Όπως είπα, ζήτησα αποκλεισμό λογαριασμού, αυτό δεν πραγματοποιήθηκε και δεν με βοήθησε ούτε ο VIP Manager.

Τι άλλο έπρεπε να κάνω;



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hi so I have finally spoken to Nick who dealt with your complaint and we have looked at the evidence you emailed him and so I would like to let you know that your complaint will be reopened.

I hope that it will have a good outcome in the end. My fingers are crossed for you.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα