ΦόρουμΚαζίνοJungliwin Casino - γενική συζήτηση

Jungliwin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από sudeshkn
|
5142 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 5 μήνες

You're welcome and feel free to update me as the situation develops. Good luck. 😊

Lolna123
πριν από 5 μήνες

Μέχρι στιγμής το καζίνο έχει ζητήσει μόνο αποδείξεις... ας δούμε :)

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 5 μήνες

ελπίζω να πάρεις πίσω την κατάθεσή σου!

Αυτόματη μετάφραση:
Lola1556
πριν από 5 μήνες

Και εγώ.

Αλλά δυστυχώς το καζίνο σταμάτησε να μου απαντά καθόλου αφού παρείχα τα στοιχεία. Ελπίζουμε το CasinoGuru να κάνει τη διαφορά εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 5 μήνες

Ναι, το ίδιο έκαναν και σε μένα. Δεν απαντούν καν στο chat πια, αφήνουν τη συνομιλία ανοιχτή, διαβάζουν τα μηνύματά μου και δεν απαντούν και μετά κλείνουν τη συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 4 μήνες

Γεια, υπάρχει κάτι νέο στην περίπτωσή σας; Επικοινώνησα προσωπικά με έναν δικηγόρο που εργάζεται στο Κουρασάο, παρόλο που με ενημέρωσε ότι το αμφισβητούμενο ποσό μου είναι μικρό, ανέλαβε την υπόθεσή μου γιατί εκκρεμεί άλλη παρόμοια υπόθεση από το ίδιο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Lola1556
πριν από 4 μήνες

Hi, I'm sorry it had to go this far, but I think you have to try all possibilities. Could you let us know how it goes and how you managed to sort things out ? 

πριν από 4 μήνες

Γεια σου Jaro, μπορείς σε παρακαλώ να μιλήσεις στον Jozef για να ανοίξει ξανά την καταγγελία μου εναντίον του Jungliwin;


Λόγω εκφοβισμού από το καζίνο, έκλεισα την καταγγελία πρόωρα. Ωστόσο, πιστεύω ότι τα στοιχεία είναι με το μέρος μου και δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 4 μήνες

Hi, when you check your complaint, don't you see an option to reopen the complaint on your own?

πριν από 3 εβδομάδες

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, υπέβαλα μια καταγγελία για το καζίνο jungliwi στην αρχή αδειοδότησης του Κουρασάο χωρίς ποτέ να λάβω απάντηση στην καταγγελία μου, έχουν περάσει σχεδόν 6 μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η καταγγελία μου έκλεισε αδικαιολόγητα.


θα μιλήσει κανείς με την εξυπηρέτηση πελατών της jungliw; Σε στέλνουν συνέχεια στο vip manager. Οι όροι χρήσης τους λένε ΣΑΦΩΣ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email και θα σας βοηθήσουμε. Όταν επικοινωνείτε μαζί τους μέσω email, λαμβάνετε την απάντηση "ο διαχειριστής vip σας θα επικοινωνήσει μαζί σας" χωρίς να απαντήσετε ποτέ.

Τους έστειλα πολλά email αιτημάτων αποκλεισμού και το τελευταίο που έλαβα ήταν "ο διαχειριστής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σου" σωστά; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ. Στο μεταξύ, ο παίκτης καταλήγει να χάνει αλλά προσθέτει περισσότερα χρήματα, όπως στην περίπτωσή μου. Σύμφωνα με τους όρους άδειας χρήσης Curaco, ένα αίτημα αυτο-μπλοκαρίσματος πρέπει να ανταποκριθεί αμέσως και όχι να αποσταλεί στον διαχειριστή vip σας. Αλλά αυτό είναι ένα έξυπνο τέχνασμα, για να κάνει τον παίκτη να χάνει περισσότερα και να χάνει χρόνο. Εάν ο παίκτης πραγματικά δεν μπορεί να επικοινωνήσει χρησιμοποιώντας το email του και να λάβει βοήθεια, προτείνω το jungliw casino να ενημερώσει τους όρους χρήσης σας, ότι το μόνο κανάλι βοήθειας και email είναι ο διαχειριστής του vip και όχι το email που διαβάζεται στον ιστότοπό του.

Ένα άλλο σημαντικό σημείο που ο jungliwin είπε ότι δεν έλαβε το email μου. Απέδειξε αυτό που ισχυρίστηκαν ότι ήταν λάθος με ΑΡΚΕΤΕΣ αποδείξεις, ο πάροχος υπηρεσιών email μου επιβεβαίωσε επίσημα ότι η jungliwin έλαβε το email με επιτυχία, το email είχε άλλα καζίνο ως αντίγραφο και έστειλαν μου ένα αίτημα Gdpr για αυτό σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκλεισμού που περιελάμβανε το καζίνο jungliwin, το έλαβαν όλα τα καζίνο . Η αρχή που εργάζεται υπό την MGA έδωσε τη δική της θέση "σε παρόμοιες περιπτώσεις, πρέπει να είστε αντικειμενικοί και να διερευνήσετε ενδελεχώς τα στοιχεία του παίκτη και του καζίνο, εάν υπήρχαν άλλα καζίνο στη λίστα, μπορείτε εύκολα να διεξάγετε την έρευνα ρωτώντας τους εάν έλαβαν το email" γιατί όλοι ξέρουν ότι είναι εύκολο να κρυφτείς πίσω από το "δεν λάβαμε το email σου" στην πραγματικότητα είμαι 100% σε αυτό το email, η jungliwin απάντησε "ο διευθυντής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σου" χωρίς να το πάρει ποτέ. Η απάντηση στο επόμενο email αποκλεισμού μου ήταν "ο διαχειριστής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σας" καλά το μαντέψατε, δεν το έκανε ποτέ και οι απώλειες αυξάνονται. Ας πάμε στο θέμα ποιος στο καλό είναι VIP manager, δεν είχα καν έναν. Όταν αντιληφθείτε το πρόβλημα παιχνιδιού ενός παίκτη, πρέπει αμέσως να εγγραφείτε και να μην τον στείλετε στον διαχειριστή vip για να περιμένει την επαφή του.


Στη συνέχεια φτάνουμε στο γεγονός ότι περίμενα 6 μήνες για τις πληροφορίες GDPR μου από αυτό το καζίνο, μπορείτε να μαντέψετε γιατί; Επειδή απαντούν συνέχεια στο email μου "ο διαχειριστής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σου" έχει; Χωρίς έκπληξη. Γιατί να επικοινωνήσει μαζί μου ο διαχειριστής vip μου όταν ο λογαριασμός του παιχνιδιού μου έχει κλείσει εδώ και μήνες. Ανεύθυνος. Χρειάζομαι τις πληροφορίες μου για το Gdpr για να το προχωρήσω.


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Σου απάντησα πώς εξελίσσεται η υπόθεση. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Lola1556
πριν από 3 εβδομάδες

Hello. I am really sorry about the whole situation. Unfortunately the decision has been made by our complaint team and we are unable to help you any further. Jozef has explained everything in your complaint in details, actually:

"Dear Lola1556, I am very sorry about the situation, but I believe you are not entitled to receive a refund. The self-exclusion process varies from one casino to another. While the clinic recommended sending your request as a bulk email (hidden copy), please be aware that it's not a 100% reliable method. Sending the same email to too many addresses could potentially trigger spam filters with their email provider. According to the evidence provided by the casino team, they claim not to have received the email you mentioned. Based on our past experiences, JungliWin has a history of promptly addressing issues with problem gamblers and blocking such accounts as soon as possible.

It's essential to understand that self-exclusion becomes effective only after receiving confirmation from the casino team. We acknowledge that reaching out and informing the casino may not be an easy step, and we appreciate your proactive decision. Unfortunately, due to the lack of any response from the operator, we believe that further action on your part may be necessary to become eligible for a refund."

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα