Είστε ευπρόσδεκτοι και μη διστάσετε να με ενημερώσετε καθώς εξελίσσεται η κατάσταση. Καλή τύχη. 😊
You're welcome and feel free to update me as the situation develops. Good luck. 😊
Μέχρι στιγμής το καζίνο έχει ζητήσει μόνο αποδείξεις... ας δούμε :)
So far the casino has only asked for proof... let's see :)
Das Casino hat bisher nur die Nachweise verlangt.. mal schauen 🙂
ελπίζω να πάρεις πίσω την κατάθεσή σου!
hope you get your deposit back!
toivotaan että saat talletuksesi takaisin!
Και εγώ.
Αλλά δυστυχώς το καζίνο σταμάτησε να μου απαντά καθόλου αφού παρείχα τα στοιχεία. Ελπίζουμε το CasinoGuru να κάνει τη διαφορά εδώ.
Me too.
But unfortunately the casino stopped responding to me at all after I provided the evidence. Hope CasinoGuru can make a difference here.
Ich auch.
Aber leider antwortet mir das Casino überhaupt nichtmehr, nachdem ich die Beweise bereitgestellt habe. Hoffe hier kann CasinoGuru etwas bewegen.
Ναι, το ίδιο έκαναν και σε μένα. Δεν απαντούν καν στο chat πια, αφήνουν τη συνομιλία ανοιχτή, διαβάζουν τα μηνύματά μου και δεν απαντούν και μετά κλείνουν τη συνομιλία.
Yeah, they did the same to me. They don't even respond in chat anymore, they leave the chat open read my messages and don't respond and then close the chat.
Joo saman tekivät minulle. He eivät enään edes vastaa chatissa, he jättävät chatin auki lukevat minun viestit ja eivät vastaa ja sitten sulkevat chatin.
Γεια, υπάρχει κάτι νέο στην περίπτωσή σας; Επικοινώνησα προσωπικά με έναν δικηγόρο που εργάζεται στο Κουρασάο, παρόλο που με ενημέρωσε ότι το αμφισβητούμενο ποσό μου είναι μικρό, ανέλαβε την υπόθεσή μου γιατί εκκρεμεί άλλη παρόμοια υπόθεση από το ίδιο καζίνο.
Hi, is there anything new in your case? I personally contacted a lawyer working in Curacao, even though he informed me that my disputed amount is small, he took over my case because he has another similar case pending from the same casino.
Hei, onko mitään uutta sinun tapauksessasi? Itse otin yhteyttä curacossa toimivaan lakimieheen vaikka hän ilmoittikin että kiistan alainen summani on pieni niin hän otti tapaukseni hoitaakseen koska hänellä on toinen samanlainen tapaus vireillä samasta kasinosta.
Γεια, λυπάμαι που έπρεπε να πάω τόσο μακριά, αλλά νομίζω ότι πρέπει να δοκιμάσετε όλες τις δυνατότητες. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε πώς πάει και πώς καταφέρατε να τακτοποιήσετε τα πράγματα;
Hi, I'm sorry it had to go this far, but I think you have to try all possibilities. Could you let us know how it goes and how you managed to sort things out ?
Γεια σου Jaro, μπορείς σε παρακαλώ να μιλήσεις στον Jozef για να ανοίξει ξανά την καταγγελία μου εναντίον του Jungliwin;
Λόγω εκφοβισμού από το καζίνο, έκλεισα την καταγγελία πρόωρα. Ωστόσο, πιστεύω ότι τα στοιχεία είναι με το μέρος μου και δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων.
Hello Jaro, can you please speak to Jozef to reopen my complaint against Jungliwin?
Due to intimidation from the casino, I had the complaint closed prematurely. However, I believe that the evidence is on my side and I am entitled to a refund.
Hallo Jaro, kannst du bitte mit Jozef sprechen, mein complaint gegen Jungliwin wiederzueroffnen?
durch eine Einschüchterung des Casinos habe ich den complaint vorschnell schließen lassen. Bin aber der Meinung, dass die Beweise auf meiner Seite sind und mir eine Rückerstattung zusteht.
Γεια, όταν ελέγχετε το παράπονό σας , δεν βλέπετε κάποια επιλογή να ανοίξετε ξανά την καταγγελία μόνοι σας;
Hi, when you check your complaint, don't you see an option to reopen the complaint on your own?
Όπως μπορείτε να φανταστείτε, υπέβαλα μια καταγγελία για το καζίνο jungliwi στην αρχή αδειοδότησης του Κουρασάο χωρίς ποτέ να λάβω απάντηση στην καταγγελία μου, έχουν περάσει σχεδόν 6 μήνες.
As you can imagine, I filed a complaint about the jungliwi casino to the curacao licensing authority without ever getting an answer to my complaint, it's been almost 6 months already.
Kuten voi arvata tein valituksen jungliwin kasinosta curacon lupaviranomaiselle saamatta koskaan vastausta valitukseeni on kulunut jo lähes 6kuukautta.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η καταγγελία μου έκλεισε αδικαιολόγητα.
θα μιλήσει κανείς με την εξυπηρέτηση πελατών της jungliw; Σε στέλνουν συνέχεια στο vip manager. Οι όροι χρήσης τους λένε ΣΑΦΩΣ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email και θα σας βοηθήσουμε. Όταν επικοινωνείτε μαζί τους μέσω email, λαμβάνετε την απάντηση "ο διαχειριστής vip σας θα επικοινωνήσει μαζί σας" χωρίς να απαντήσετε ποτέ.
Τους έστειλα πολλά email αιτημάτων αποκλεισμού και το τελευταίο που έλαβα ήταν "ο διαχειριστής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σου" σωστά; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ. Στο μεταξύ, ο παίκτης καταλήγει να χάνει αλλά προσθέτει περισσότερα χρήματα, όπως στην περίπτωσή μου. Σύμφωνα με τους όρους άδειας χρήσης Curaco, ένα αίτημα αυτο-μπλοκαρίσματος πρέπει να ανταποκριθεί αμέσως και όχι να αποσταλεί στον διαχειριστή vip σας. Αλλά αυτό είναι ένα έξυπνο τέχνασμα, για να κάνει τον παίκτη να χάνει περισσότερα και να χάνει χρόνο. Εάν ο παίκτης πραγματικά δεν μπορεί να επικοινωνήσει χρησιμοποιώντας το email του και να λάβει βοήθεια, προτείνω το jungliw casino να ενημερώσει τους όρους χρήσης σας, ότι το μόνο κανάλι βοήθειας και email είναι ο διαχειριστής του vip και όχι το email που διαβάζεται στον ιστότοπό του.
Ένα άλλο σημαντικό σημείο που ο jungliwin είπε ότι δεν έλαβε το email μου. Απέδειξε αυτό που ισχυρίστηκαν ότι ήταν λάθος με ΑΡΚΕΤΕΣ αποδείξεις, ο πάροχος υπηρεσιών email μου επιβεβαίωσε επίσημα ότι η jungliwin έλαβε το email με επιτυχία, το email είχε άλλα καζίνο ως αντίγραφο και έστειλαν μου ένα αίτημα Gdpr για αυτό σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκλεισμού που περιελάμβανε το καζίνο jungliwin, το έλαβαν όλα τα καζίνο . Η αρχή που εργάζεται υπό την MGA έδωσε τη δική της θέση "σε παρόμοιες περιπτώσεις, πρέπει να είστε αντικειμενικοί και να διερευνήσετε ενδελεχώς τα στοιχεία του παίκτη και του καζίνο, εάν υπήρχαν άλλα καζίνο στη λίστα, μπορείτε εύκολα να διεξάγετε την έρευνα ρωτώντας τους εάν έλαβαν το email" γιατί όλοι ξέρουν ότι είναι εύκολο να κρυφτείς πίσω από το "δεν λάβαμε το email σου" στην πραγματικότητα είμαι 100% σε αυτό το email, η jungliwin απάντησε "ο διευθυντής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σου" χωρίς να το πάρει ποτέ. Η απάντηση στο επόμενο email αποκλεισμού μου ήταν "ο διαχειριστής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σας" καλά το μαντέψατε, δεν το έκανε ποτέ και οι απώλειες αυξάνονται. Ας πάμε στο θέμα ποιος στο καλό είναι VIP manager, δεν είχα καν έναν. Όταν αντιληφθείτε το πρόβλημα παιχνιδιού ενός παίκτη, πρέπει αμέσως να εγγραφείτε και να μην τον στείλετε στον διαχειριστή vip για να περιμένει την επαφή του.
Στη συνέχεια φτάνουμε στο γεγονός ότι περίμενα 6 μήνες για τις πληροφορίες GDPR μου από αυτό το καζίνο, μπορείτε να μαντέψετε γιατί; Επειδή απαντούν συνέχεια στο email μου "ο διαχειριστής του vip θα επικοινωνήσει μαζί σου" έχει; Χωρίς έκπληξη. Γιατί να επικοινωνήσει μαζί μου ο διαχειριστής vip μου όταν ο λογαριασμός του παιχνιδιού μου έχει κλείσει εδώ και μήνες. Ανεύθυνος. Χρειάζομαι τις πληροφορίες μου για το Gdpr για να το προχωρήσω.
I still think that my complaint was closed unjustifiably.
anyone going to talk to jungliw customer service? They keep sending you to vip manager. Their terms of use CLEARLY say contact us by email and we will help you. When you contact them by email, you get the answer "your vip manager will contact you" without ever answering.
I sent them several blocking request emails and the last one I got was "your vip manager will contact you" did you? OF COURSE NOT. In the meantime, the player ends up losing but adds more money, like in my case. According to the Curaco license terms, a self-blocking request must be responded to immediately, not sent to your vip manager. But this is a clever gimmick, to make the player lose more and wastes time. If the player really can't communicate using their email and get help, I recommend jungliw casino to update your terms of use that the only help channel and email is your vip manager and not the email that reads on their website.
Another important point jungliwin said they didn't receive my email I proved what they claimed to be wrong with SEVERAL proofs, their email service provider officially confirmed to me that jungliwin received the email successfully, the email had other casinos as a copy and they sent me a gdpr request for this in a blocking email that included jungliwin casino, all casinos received it . The authority working under MGA gave its own position "in similar cases, you have to be objective and thoroughly investigate the evidence of the player and the casino, if there were other casinos on the list, you can easily conduct the investigation by asking them if they received the email" because everyone knows it's easy to hide behind "we didn't receive your email" in reality I am 100% to this email jungliwin replied "your vip manager will contact you" without ever picking up. The answer to my next blocking email was "your vip manager will contact you" well you guessed it, he never did and the losses grow. Let's get to the topic of who the heck is a VIP manager, I didn't even own one. When you become aware of a player's game problem, you must immediately registra not send him to the vip manager to wait for his contact.
next we come to the fact that I have been waiting 6 months for my GDPR information from this casino, can you guess why? Because they keep replying to my email "your vip manager will contact you" has he? No, surprise. Why would my vip manager even contact me when my game account has been closed for months. Irresponsible. I need my gdpr information to move this forward.
olen edelleen sitä mieltä että valitukseni suljettiin perusteettomasti.
aikooko kukaan puhua jungliwin asiakaspalvelusta? He jatkuvasti lähettävät sinut vip managerille. Heidän käyttöehdoissaan lukee SELKEÄSTI ota meihin yhteyttä sähköpostilla niin autamme sinua. Kun otat heihin yhteyttä sähköpostilla saat vastauksen "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" koskaan ottamatta.
lähetin heille useita estopyyntösähköposteja ja viimeisempään sain vastauksen "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" ottiko? EI TIETENKÄÄN. Tässä välissä pelaaja kerkiää häviämään vaan lisää rahaa niinkuin minun tapauksessani. Curaco lisenssiehtojen mukaan itsesulkupyyntöön on reagoitava heti, ei lähettää sinua vip managerillesi. Mutta tämä on ovela kikka, saada pelaaja häviämään vaan lisää ja kuluttaa aikaa. Jos tosiaan pelaaja ei voi kommunikoida heidän sähköpostinsa avulla ja saada apua niin suosittelen jungliwin kasinoa päivittämään käyttöehtoihinne että ainoa apukanava ja sähköposti on vip managerisi eikä se sähköposti mikä heidän verkkosivuillaan lukee.
Toinen tärkeä seikka jungliwin kertoi että ei saanut sähköpostiani todistin väittämän virheelliseksi USEILLA todisteilla, heidän sähköpostipalvelun tarjoaja vahvisti minulle virallisesti että jungliwin vastaanotti sähköpostin onnistuneesti, sähköpostissa oli kopiona muita kasinoita ja he lähettivät minulle gdpr pyynnön tästä estosähköpostissa jossa oli jungliwin kasino mukana, kaikki kasinot vastaanottivat sen. Mga alaisuudessa toimiva viranomainen antoi oman kantansa "vastaavissa tapauksissa pitää olla objektiivinen ja tutkia perusteellisesti pelaajan todisteet sekä kasinon, jos listalla oli muita kasinoita tutkinnan pystyy suorittamaan helposti kysymällä heiltä vastaanottivatko he sähköpostin" koska jokainen tietää on helppo piiloutua sen taakse "emme saaneet sähköpostiasi" todellisuudessa olen 100% tähän sähköpostiin jungliwin vastasi "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" koskaan ottamatta. Seuraava estosähköpostini vastaukseksi sain "vip managerisi ottaa yhteyttä" no arvata voi, ei koskaan ottanut ja tappiot sen kun kasvaa. Mennään aiheeseen kuka ihmeen VIP manageri, en edes omistanut vastaavaa. Kun saat tietoosi pelaajan peliongelmasta sinun on regoitava heti ei lähetettävä häntä vip managerin luo odottamaan hänen yhteydenottoaan.
seuraavaksi tulemme siihen että olen 6kk odottanut tältä kasinolta gdpr tietojani, voitko arvata miksi? Koska he vastaavat sähköpostiini jatkuvasti "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" onko ottanut? Ei, yllätys. Mikä vip managerini edes ottaisi minuun yhteyttä kun pelitilini on ollut kiinni jo kuukausia. Vastuutonta. Tarvitsen gdpr tietoni asian eteenpäin viemiseksi.
Σου απάντησα πώς εξελίσσεται η υπόθεση. 🙂
I answered you how the case is progressing. 🙂
Vastasin sinulle miten tapaus etenee. 🙂
Γειά σου. Λυπάμαι πραγματικά για την όλη κατάσταση. Δυστυχώς, η απόφαση έχει ληφθεί από την ομάδα παραπόνων μας και δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω. Ο Jozef εξήγησε τα πάντα στην καταγγελία σας λεπτομερώς, στην πραγματικότητα:
"Αγαπητέ Lola1556, λυπάμαι πολύ για την κατάσταση, αλλά πιστεύω ότι δεν δικαιούστε να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Η διαδικασία αυτοαποκλεισμού διαφέρει από το ένα καζίνο στο άλλο. Ενώ η κλινική συνέστησε την αποστολή του αιτήματός σας ως μαζικό email (κρυφό αντίγραφο Λάβετε υπόψη ότι δεν είναι μια 100% αξιόπιστη μέθοδος Η αποστολή του ίδιου μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πάρα πολλές διευθύνσεις θα μπορούσε ενδεχομένως να προκαλέσει φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας με τον πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους Με βάση τις προηγούμενες εμπειρίες μας, η JungliWin έχει ιστορικό άμεσης αντιμετώπισης προβλημάτων με προβληματικούς παίκτες και αποκλεισμού τέτοιων λογαριασμών το συντομότερο δυνατό.
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι ο αυτο-αποκλεισμός τίθεται σε ισχύ μόνο μετά τη λήψη επιβεβαίωσης από την ομάδα του καζίνο. Αναγνωρίζουμε ότι η επικοινωνία και η ενημέρωση του καζίνο μπορεί να μην είναι ένα εύκολο βήμα και εκτιμούμε την προληπτική σας απόφαση. Δυστυχώς, λόγω της έλλειψης οποιασδήποτε απάντησης από τον χειριστή, πιστεύουμε ότι ενδέχεται να απαιτηθούν περαιτέρω ενέργειες από την πλευρά σας για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων."
Hello. I am really sorry about the whole situation. Unfortunately the decision has been made by our complaint team and we are unable to help you any further. Jozef has explained everything in your complaint in details, actually:
"Dear Lola1556, I am very sorry about the situation, but I believe you are not entitled to receive a refund. The self-exclusion process varies from one casino to another. While the clinic recommended sending your request as a bulk email (hidden copy), please be aware that it's not a 100% reliable method. Sending the same email to too many addresses could potentially trigger spam filters with their email provider. According to the evidence provided by the casino team, they claim not to have received the email you mentioned. Based on our past experiences, JungliWin has a history of promptly addressing issues with problem gamblers and blocking such accounts as soon as possible.
It's essential to understand that self-exclusion becomes effective only after receiving confirmation from the casino team. We acknowledge that reaching out and informing the casino may not be an easy step, and we appreciate your proactive decision. Unfortunately, due to the lack of any response from the operator, we believe that further action on your part may be necessary to become eligible for a refund."
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.