Γεια σου Ράντκα,
η κατάσταση είναι ακόμα «εκκρεμεί». Σύμφωνα με το Casino: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι η απόσυρσή σας εγκρίθηκε επιτυχώς από το Καζίνο μας. Αυτήν τη στιγμή, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο πάροχος πληρωμών να προχωρήσει στο αίτημά σας, ελπίζουμε ότι θα το κάνει το συντομότερο. Ευχαριστώ για την κατανόηση!'
Μου είπαν ότι μόλις φτάσουν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, θα αλλάξει και η κατάσταση σε 'Ολοκληρώθηκε'.
Δεν ξέρω πραγματικά ποιος πάροχος πληρωμών εννοείται. Ίσως το καζίνο έχει ήδη μεταφέρει τα χρήματα και εξακολουθεί να βρίσκεται υπό επεξεργασία πριν μπουν στον λογαριασμό μου;
Hey Radka,
the status is still 'pending'. According to Casino: 'I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!'
They said that as soon as the money arrives in my bank account, the status will also change to 'Completed'.
I don't really know which payment provider is meant. Maybe the casino has already transferred the money and it's still being processed before it's in my account?
Hey Radka,
der status ist noch immer ‚pending‘. Laut Casino: ‚I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!‘
Sie meinten, sobald das Geld auf meinem Bankkonto angekommen ist, wird sich auch der Status auf ‚Completed‘ ändern.
Ich weiß zwar nicht wirklich, welcher payment provider gemeint ist. Vielleicht ist es so, dass das Casino das Geld schon überwiesen hat und es jetzt noch bearbeitet wird und dann erst auf meinem Konto ist?
Αυτόματη μετάφραση: