ΦόρουμΚαζίνοJungliwin Casino - γενική συζήτηση

Jungliwin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από sudeshkn
|
5014 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Jungliwin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Mr Daniel it's 10 days now my winning bet live table tennis 3500 suddenly disappeared.

It's on 26 Feb 2023

They still not resolving it

I have attached latest reply I gotfile

πριν από 1 έτος

Jungliwin had let me opened an account and deposit money. After some winnings it’s impossible to make a withdrawal because of an error on the withdraw section all the times. So I can’t make a withdrawal request!


I asked for help in the live chat for more than 10 times now and they’re giving me a different answer every time. Answers such as: technical issues, bonus wagering ( I didn’t receive any bonus ) and so on.

I really want to withdraw my money from this casino as soon as possible. A also asked the curaçao gaming autorities to step in this case, that’s where their license is coming from!

πριν από 1 έτος

I am tired complaining about this casino

Still they manipulate and getting new..

My 26th Feb bet settlement Still.

Not they just don't care

Asking me to contact tallashakunthala@gmail.com their indian ownerfile

Boyke123
πριν από 1 έτος

Dear Boyke123,

On behalf of all Jungliwin team, I would like to apologize to you for facing such unpleasant situation. Our specialists are working on this case, we will contact you with updates as soon as possible.

Be sure that your words has been heard, and we will do everything - possible and impossible to avoid similar things of happening in the future.


Thank you once again and have a nice day!


Sincerely,

JungliWin Team

πριν από 1 έτος

I am tired complaining about this casino

Still they manipulate and getting new..

My 26th Feb bet settlement Still.

Not they just don't care

Asking me to contact tallashakunthala@gmail.com their indian ownerfile

πριν από 1 έτος

Hello sudeshkn,

thank you for your post. I see the casino trying to answer the player's post. However, If you want to escalate your problem, here you can find this very useful article: Complaint Resolution Information and Instructions. You can start a complaint on this link.

Have a nice day! 🙂

Jungliwin Casino
πριν από 1 έτος

Hello,


when are you solving this problem? It is still unable for me to request a withdrawal. If I try to withdraw money I get an error all the time. After that error I receive an email with a withdrawal confirmation, but the amount is still in my casino wallet and not on my AstroPay account!


what is the problem? And how do I get my money?


Johannes

Boyke123
πριν από 1 έτος

Just wanted to add, as long as the complaint is active our team is on the watch, so if you do not get a reply from the casino here on the forum, it's not the end of the world. 🙏

Stay in touch with the complaint.

πριν από 1 έτος

Dear Boyke123,

On behalf of all Jungliwin team, I would like to apologize to you for facing such unpleasant situation. Our specialists are working on this case, we will contact you with updates as soon as possible.

Be sure that your words has been heard, and we will do everything - possible and impossible to avoid similar things of happening in the future.


Thank you once again and have a nice day!


Sincerely,

JungliWin Team

πριν από 1 έτος

Hello there,

I found Peter asked you to join Boyke123's complaint 3 days ago. So, in case you have missed that, your cooperation would be appreciated.

Check the complaint right here.

πριν από 1 έτος

It's regarding my unsettled bet for 3500irs

It's almost 28 days now

They are giving copypaste reply.and blaming betting provider.but I can see my bet never placed and they deducted money.

I have sent all proofs and screenshot they just ignore.

sudeshkn
πριν από 1 έτος

As I can see, your complaint has been rejected. I'm sorry for that, you'll find a proper explanation in your email.

πριν από 11 μήνες

Εγγράφηκα και πλήρωσα εκεί χθες. Από την πρώτη εντύπωση ένα πολύ ωραίο καζίνο.

Τώρα ζήτησα 4ψήφια πληρωμή και περιμένω για επεξεργασία. Υποτίθεται ότι αυτό θα πρέπει να γίνει μέχρι το τέλος της ημέρας.

Θα αναφέρω εάν έχω λάβει τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Σύμφωνα με το email, η πληρωμή μου έγινε αποδεκτή και εξοφλήθηκε στις 9 το πρωί σήμερα. Έχω επιλέξει τραπεζική μεταφορά ως τρόπο πληρωμής.

Το Casino λέει ότι χρειάζονται 1-7 εργάσιμες ημέρες. Στην επισκόπηση συναλλαγών μου η κατάσταση είναι "Σε εκκρεμότητα". Ελπίζω τα χρήματα να είναι στον λογαριασμό μου αύριο.

Έχει κανείς εμπειρία με αυτό; Η πληρωμή δεν μπορεί πλέον να αποσυρθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 11 μήνες

Hello,

I'd say it is quite normal for bank transfers, mind those 7 days should be the maximum. There's a fair chance money comes sooner, I'd say.

As goes for the status, is it still pending, please? Since the withdrawal can't be canceled, if I understood well, it's because the payment is more likely in progress. 🤔

I'll wait for another update, to be sure.

Radka
πριν από 11 μήνες

Γεια σου Ράντκα,

η κατάσταση είναι ακόμα «εκκρεμεί». Σύμφωνα με το Casino: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι η απόσυρσή σας εγκρίθηκε επιτυχώς από το Καζίνο μας. Αυτήν τη στιγμή, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο πάροχος πληρωμών να προχωρήσει στο αίτημά σας, ελπίζουμε ότι θα το κάνει το συντομότερο. Ευχαριστώ για την κατανόηση!'

Μου είπαν ότι μόλις φτάσουν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, θα αλλάξει και η κατάσταση σε 'Ολοκληρώθηκε'.


Δεν ξέρω πραγματικά ποιος πάροχος πληρωμών εννοείται. Ίσως το καζίνο έχει ήδη μεταφέρει τα χρήματα και εξακολουθεί να βρίσκεται υπό επεξεργασία πριν μπουν στον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 11 μήνες

Hello.

Don't worry this is a pretty common process.

Allow me to explain:

These days casinos tend to hire a 3rd party company to handle all incoming or outcoming transactions. This company is called the payment provider. Thus the casino approves the withdrawal, while this payment provider is technically responsible for the transfer. If all works well, it's easier for the casino, if not, however, it's a pain for players. 😀

Give it a few more days, not it is on the payment provider...

Radka
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ για τη διαφώτιση!

Αυτό σημαίνει, λοιπόν, ότι δεν πρέπει να ανησυχώ, καθώς το καζίνο πιθανότατα έχει ήδη στείλει τα χρήματα στο δρόμο του και τώρα πρέπει απλώς να τα επεξεργαστεί ο επεξεργαστής πληρωμών, τότε θα πρέπει να είναι στον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 11 μήνες

No problem 😎

If everything works as it should, I'd say it's more or less like you said. 🤞🤞🤞

Just a detail - the casino probably does not send the money, they only authorize the payment provider to send the money to you.😉

πριν από 11 μήνες

Τα χρήματα έφτασαν σήμερα 👍

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 11 μήνες

Great!

Wasn't so bad in the end, was it? 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα