Λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να είμαι πεπεισμένος ότι αναμένετε από το καζίνο να πληρώσει για το ζήτημα που περιγράφηκε στην προηγουμένως απορριφθείσα καταγγελία σας. Φαίνεται σχεδόν ότι το καζίνο συμφωνεί με την απόρριψη και δεν είναι διατεθειμένο να συζητήσει περαιτέρω το θέμα, ακόμη και μαζί σας.
Μπορώ να ξέρω τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το καζίνο εξακολουθεί να είναι υποχρεωμένο να προωθήσει αυτό το θέμα, παρακαλώ;
Αναφέρομαι σε αυτήν την κατάσταση:
"Εάν ένα καζίνο επιτρέπει σε παίκτες από μια συγκεκριμένη χώρα να καταθέσουν και να παίξουν, θα πρέπει να πληρώσουν τα νόμιμα κέρδη τους. Με την ίδια αρχή, εάν ένας παίκτης καταθέσει σε ένα καζίνο και χάσει, ο παίκτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
Δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε τα καζίνο εάν δεν έχουν συγκεκριμένη άδεια.
Αφού συγκεντρωθούν όλες οι πληροφορίες, αυτή η καταγγελία θα απορριφθεί πλέον».
Ίσως το πρώτο 👈 έχει την εξήγηση;
"Όπως εξήγησα προηγουμένως, τα καζίνο μπορούν να κλείσουν τους λογαριασμούς των παικτών όποτε και για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν έχουν κατασχεθεί χρήματα στη διαδικασία. Θα θέλαμε πραγματικά να βοηθήσουμε, αλλά είναι αδύνατο για εμάς υπό αυτές τις συνθήκες.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, η καταγγελία αυτή θα απορριφθεί πλέον. "
Υπό αυτές τις συνθήκες, θα ήθελα πολύ να καταλάβω τι είδους απάντηση περιμένετε. Βοηθήστε με να το καταλάβω, παρακαλώ.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Αυτόματη μετάφραση: