πριν από 10 μήνες
0
Έχω απαντήσει στην καταγγελία για το τι σκέφτομαι και θέλω και γιατί!
αν πάρετε τα χρήματα κάποιου χωρίς λόγο και δεν αφαιρέσετε την πιθανότητα να ανακτήσετε μια ζημία ή ένα κέρδος ή ακόμα περισσότερες ζημιές! Αυτό το καζίνο δεν έχει υποχρεωτικό καθορισμένο όριο, επομένως δεν βλέπω το πρόβλημα γιατί θεώρησαν απαραίτητο να μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου αφού κατέθεσα 6000 ευρώ
Ο Τόμας το διάβασε αυτό και ελπίζω να έχει κίνητρο να αντικρούσει το καζίνο. Το
I have responded in the complaint about what I think and want and why!
if you take someone's money for no reason and do not take away the possibility that you have a chance of recovering a loss or a profit or even more losses! This casino does not have a mandatory set limit so I don't see the problem why they felt it necessary to block my account after I deposited 6000 euros
Thomas read that and I hope he is motivated to contradict the casino. It
Ik heb in de klacht gereageerd wat ik vind en wil en waarom!
als je iemand geld pakt zonder reden en niet de mogelijkheid afpakt dat je kans maakt op verlies terug halen of winst of juist meer verliezen! Deze casino hanteert geen verplichte ingestelde limiet dus ik zie de probleem niet waarom hun noodzakelijk vonden om mijn account te blokkeren na dat ik 6000 euro heb gestort
de thomas lees dat en ik hoop dat hij gemotiveerd is om de casino tegen te spreken. Het
Δεν θα προλάβω τον εαυτό μου και δεν θα προβλέψω το αποτέλεσμα ακόμα. Είδα τι έγραψες στην καταγγελία σου και θα δούμε τι έχει να πει ο Tomas και πώς θα εξελιχθούν όλα στο τέλος.
Τέλος πάντων, χαίρομαι που το καζίνο ήρθε σε επαφή μετά από πολύ καιρό που δεν σας έγραψα πίσω.
Σας εύχομαι μια δίκαιη λύση.
I won't get ahead of myself and predict the result yet. I saw what you wrote in your complaint and we'll see what Tomas has to say and how it all turns out in the end.
Anyway, I'm glad that the casino got back to you after a long time of not writing you back.
I wish you a fair solution.
Γειά σου. Μπορούμε να βοηθήσουμε εδώ; Έχω δει το παράπονό σας, όπου η ομάδα μας δεν μπόρεσε να είναι περαιτέρω στη βοήθειά σας, λόγω του γεγονότος ότι, δυστυχώς, έχετε χάσει την ισορροπία σας. Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη βοήθεια, ενημερώστε μας.
Hello there. Can we be in any help here? I have seen your complaint, where our team were not able to be in your assistance any further, due to the fact, that you have, unfortunately lost your balance. If you need any other help, please let us know.
Αυτό το καζίνο συνεχίζει να μου αρνείται τη δεύτερη απόσυρσή μου.
Μπήκα το ένα με 5000€ την Παρασκευή και το δεύτερο με σχεδόν 2000€ ακυρώνεται πάντα. Ο διαχειριστής VIP μου λέει ότι έχω ξεπεράσει το ημερήσιο όριο που είναι 5000€ μετά αλλάζει την έκδοση και λέει ότι πρέπει να περιμένω να πληρωθεί η πρώτη ανάληψη και ότι πρέπει να ελέγξω τα στοιχήματά μου.
Στους Όρους και Προϋποθέσεις είναι γραμμένο ότι μπορείτε να έχετε έως και τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα ταυτόχρονα, απλά πρέπει να τηρήσετε το ημερήσιο και μηνιαίο όριο που έκανα.
Προσοχή λοιπόν σε ένα άλλο καζίνο που προσπαθεί να σας εξοργίσει ώστε να χάσετε τα πάντα.
This casino keeps refusing me my second withdrawal.
I entered one for €5000 on Friday and the second one for almost €2000 is always cancelled. The VIP manager tells me that I have exceeded the daily limit which is €5000 then changes his version and says that I have to wait for the first withdrawal to be paid and that I have to check my bets.
In the T&Cs it is written that you can have up to three withdrawals pending at the same time, you just need to respect the daily and monthly limit which is what I did.
So beware of yet another casino that tries to exasperate you into losing everything.
Questo casinò continua a rifiutarmi il mio secondo prelievo.
Ho inserito uno da 5000€ venerdì e il secondo da quasi 2000€ mi viene sempre cancellato. Il VIP manager mi dice che ho superato il limite giornaliero che è di 5000€ poi cambia versione e dice che bisogna aspettare il pagamento del primo prelievo e che devono effettuare le verifiche delle giocate.
Nei T&C è scritto che si possono avere fino a tre prelievi contemporaneamente in sospeso, basta rispettare il limite giornaliero e mensile che è quello che ho fatto.
Attenzione quindi all'ennesimo casinò che cerca di esasperarti per farti perdere tutto.
Γεια, κοίταξα το όριο και έχουμε το ίδιο στο site μας, αλλά διάβασα επίσης ότι έκανες τα πάντα όπως χρειαζόταν. Μπορώ να φανταστώ αν τα κέρδη σας εξακολουθούν να ελέγχονται και επομένως όταν τελειώσουν όλοι οι έλεγχοι, τότε το καζίνο θα σας ενημερώσει και τελικά μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας. Δεν είχατε επιτυχείς αναλήψεις στο καζίνο πριν;
Είδα επίσης ότι έχετε ήδη υποβάλει καταγγελία , οπότε η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και πιστεύω ακράδαντα ότι θα δείτε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.
Εάν έχετε κάποια ενημέρωση, ενημερώστε μας.
Hi, I looked at the limit and we have the same on our site, but I also read that you did everything as needed. I can imagine if your winnings are still being reviewed and therefore when all the checks finish, then the casino will give you an update and eventually you can withdraw your money. You didn't have any successful withdrawals in the casino before ?
I also saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you and I firmly believe that you will see your money as soon as possible.
If you have any update, let us know.
Δεν έχω κάνει αναλήψεις πριν.
Τώρα η πρώτη ανάληψη των 5000 € έχει μετατραπεί από αναστολή σε επεξεργασία αλλά δεν έχει ακόμη καταβληθεί. Αλλά συνεχίζουν να ακυρώνουν τη δεύτερη απόσυρση στην οποία συνεχίζω να προσπαθώ να μπω.
Στρατηγική απάτης για να σας κάνει να στοιχηματίσετε και να χάσετε τα πάντα!
I have not made withdrawals before.
Now the first withdrawal of €5000 has gone from suspended to being processed but not yet paid. But they keep canceling the second withdrawal that I keep trying to enter.
Scam strategy to make you gamble and lose everything!
Non ho effettuato prelievi prima.
Adesso il primo prelievo da 5000€ è passato da sospeso a in fase di processo ma non ancora pagato. Però continuano a cancellare il secondo prelievo che provo in continuazione a inserire.
Strategia truffaldina per farti giocare e perdere tutto!
Πέτυχαν τον δόλιο στόχο τους.
Χθες ζήτησα από τον VIP διευθυντή μου τρεις φορές να αναστείλει τον λογαριασμό παιχνιδιών μου για να μην χάσω τα χρήματα που αρνήθηκαν να αποσύρω. Μετά από μια ακόμη προσπάθεια απόσυρσης σήμερα το πρωί, ακυρώνεται ξανά. Αυτός ο γιος μιας γυναίκας μου άφησε τον ενεργό λογαριασμό και έχασα τα πάντα!
Ελπίζω να τα ξοδέψουν όλα για φάρμακα.
Μην παίζεις εδώ γιατί κάνουν ό,τι μπορούν για να σε βγάλουν!
Τώρα περιμένω τη Βερόνικα να επικοινωνήσει με το καζίνο γιατί θέλω να πάρω τα χρήματά μου πίσω!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
Έχω βιώσει το ίδιο σενάριο και το χειρότερο είναι ότι ο λογαριασμός σας δεν λειτουργεί πλέον και η επικοινωνία δεν είναι πλέον δυνατή
I have experienced the same scenario and the worst part is that in no time your account no longer works and communication is no longer possible
ik heb de zelfde senario mee gemaakt en ergste is nog dat er binnen de kortste keren je account niet meer werkt een geen communicatie meer mogelijk is
Πέτυχαν τον δόλιο στόχο τους.
Χθες ζήτησα από τον VIP διευθυντή μου τρεις φορές να αναστείλει τον λογαριασμό παιχνιδιών μου για να μην χάσω τα χρήματα που αρνήθηκαν να αποσύρω. Μετά από μια ακόμη προσπάθεια απόσυρσης σήμερα το πρωί, ακυρώνεται ξανά. Αυτός ο γιος μιας γυναίκας μου άφησε τον ενεργό λογαριασμό και έχασα τα πάντα!
Ελπίζω να τα ξοδέψουν όλα για φάρμακα.
Μην παίζεις εδώ γιατί κάνουν ό,τι μπορούν για να σε βγάλουν!
Τώρα περιμένω τη Βερόνικα να επικοινωνήσει με το καζίνο γιατί θέλω να πάρω τα χρήματά μου πίσω!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
Λοιπόν, δεν είναι καλή κατάσταση. Τι σε έκανε να χάσεις τα χρήματά σου τελικά; Σε τέτοιες περιπτώσεις, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι εύκολο, δεν πρέπει να κάνεις τίποτα με τα ταμεία, γιατί τώρα ανησυχώ ότι δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω όταν τα έχεις χάσει όλα.
Λυπάμαι πολύ που η απόσυρσή σας ακυρώθηκε πολλές φορές, αλλά αν ήταν πολλά τα χρήματα, σίγουρα δεν θα έπαιζα με αυτό μέχρι να τακτοποιηθούν όλα. Θα δούμε τι θα πει η Βερόνικα, αλλά δεν θα ήμουν αισιόδοξος. 😕
Oh so it's not a good situation. What made you lose your money in the end ? In cases like this, even though I know it's not easy, you shouldn't do anything with the funds, because now I'm worried that it won't be possible to help you when you've lost everything.
I am very sorry that your withdrawal has been cancelled a lot of times, but if it was quite a lot of money I would certainly not play with it until everything is sorted out. We'll see what Veronica has to say, but I wouldn't be optimistic. 😕
Επιτρέψτε μου να καταλάβω το νόημα της απάντησής σας.
Διάβασες τι έγραψα;;
Τρεις φορές είχα ζητήσει αναστολή του λογαριασμού και δεν εφαρμόστηκε!!!!
Let me understand the meaning of your answer.
Did you read what I wrote??
I had asked for the account to be suspended three times and it was not applied!!!!
Fammi capire il senso della tua risposta.
Hai letto quello che ho scritto??
Avevo chiesto la sospensione del conto tre volte e non è stata applicata!!!!
Ίσως μπορούμε απλά να περάσουμε, αλλά η έδρα, ας πούμε, υπάρχει, φυσικά είχα βρει μια εταιρεία από όπου θα λειτουργούσαν και ρώτησα αν είχαν ανιχνευτές πυρκαγιάς και αυθόρμητα εξαφανίστηκε από την ιστοσελίδα, ίσως θα έπρεπε απλώς πέρνα
Maybe we can just drop by, but the head office, so to speak, exists, of course I had found a company from where they would operate so I asked if they had fire detectors and spontaneously it disappeared from the website, maybe we should just drop by
Mischien kunnen we gewoon langs gaan aleen het hoofd kantoor zo gezegt bestaat natuurlijk ik had een bedrijf gevonden vanaf waar ze zouden opereren dus ik had gevraagd of ze brand melders hadden en spontaan was het van de website verdwenen mischien moeten we gewoon langs gaan
Πρέπει να εντοπίσω τον έμπορο τρίτου μέρους στον οποίο έκανα την κατάθεση της πιστωτικής κάρτας για να ζητήσω αντιστροφή χρέωσης
Ναι ονομάζεται Enigma από τη Βουδαπέστη
I need to track down the third-party merchant I made the credit card deposit to to request a chargeback
Yes called Enigma from Budapest
Devo scovare il commerciante di terze parti verso cui ho effettuato il deposito con la carta di credito per chiedere il chargeback
Sì chiama Enigma da Budapest
Νόμιζα ότι είχα ήδη συναντήσει τα χειρότερα καζίνο στο πρόσωπο της γης, αλλά αυτό είναι στην κορυφή όλων.
Αυτά πραγματοποιούν εν γνώσει τους συμπεριφορά για να κάνουν έναν παίκτη να χάσει οποιαδήποτε κέρδη.
Ακυρώνουν τις αναλήψεις σας
Τους ζητάς τρεις φορές να αναστείλουν τον λογαριασμό για να μην χάσουν τα χρήματα και δεν το κάνουν
Εάν κλείσετε τον λογαριασμό παιχνιδιών σας, όλα τα χρήματα στον gaming λογαριασμό σας θα διατηρηθούν
Καθυστερούν την πληρωμή ανάληψης πέραν των προθεσμιών που ορίζονται στους Όρους και Προϋποθέσεις τους (3 ημέρες). Δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματα ανάληψης που έβαλα την Παρασκευή!
Δεν προσφέρουν καμία προστασία στους παίκτες και κάνουν ό,τι μπορούν για να σε κάνουν να χάσεις αυτό που έχεις κερδίσει.
Το καζίνο στη μαύρη λίστα και εξακολουθείτε να καταφέρετε να του δώσετε καλή βαθμολογία..
I thought I had already encountered the worst casinos on the face of the earth but this one tops them all.
These knowingly carry out conduct to cause a player to lose any winnings.
They cancel your withdrawals
You ask them three times to suspend the account so as not to lose the funds and they don't
If you close your gaming account, all the money in your gaming account will be retained
They delay the payment of a withdrawal beyond the deadlines set in their T&Cs (3 days). I have yet to receive the withdrawal money I entered on Friday!
They offer no protection to players and do everything they can to make you lose what you have won.
Blacklisted casino and you still manage to give it a good rating..
Pensavo di avere incontrato già i peggiori casinò sulla faccia della terra ma questo supera tutti.
Questi attuano consapevolmente una condotta per far perdere le eventuali vincite di un giocatore.
Ti cancellano i prelievi
Gli chiedi per tre volte di sospendere il conto per non perdere i fondi e non lo fanno
Se chiudi il conto gioco si trattengono tutto il denaro presente sul conto gioco
Ritardano il pagamento di un prelievo oltre i termini stabilito nei loro T&C (3 giorni). Devo ancora ricevere i soldi del prelievo inserito venerdì!
Non offrono nessuna protezione ai giocatori e fanno di tutto per farti perdere quello che hai vinto.
Casinò da blacklist e riuscite ancora a dargli una buona valutazione..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.