ΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 1 έτος από C078
|
26295 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...8 9 1011
Προσθήκη ανάρτησης
helbo87
πριν από 10 μήνες

Από πού είναι ο Θωμάς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Δεν ξέρω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Έχω απαντήσει στην καταγγελία για το τι σκέφτομαι και θέλω και γιατί!

αν πάρετε τα χρήματα κάποιου χωρίς λόγο και δεν αφαιρέσετε την πιθανότητα να ανακτήσετε μια ζημία ή ένα κέρδος ή ακόμα περισσότερες ζημιές! Αυτό το καζίνο δεν έχει υποχρεωτικό καθορισμένο όριο, επομένως δεν βλέπω το πρόβλημα γιατί θεώρησαν απαραίτητο να μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου αφού κατέθεσα 6000 ευρώ

Ο Τόμας το διάβασε αυτό και ελπίζω να έχει κίνητρο να αντικρούσει το καζίνο. Το

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I won't get ahead of myself and predict the result yet. I saw what you wrote in your complaint and we'll see what Tomas has to say and how it all turns out in the end. 

Anyway, I'm glad that the casino got back to you after a long time of not writing you back. 

I wish you a fair solution.

πριν από 10 μήνες

Από πού είναι ο Θωμάς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Tomas is from the complaint team, if you are referring to that. 

πριν από 8 μήνες

So thomas nothing???!!! and the casino wins. Iam sad

πριν από 8 μήνες

Κανείς δεν μπορεί να χειριστεί αυτόν τον απατεώνα!!;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

δεν χρειάζεται πολύ χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

So thomas nothing???!!! and the casino wins. Iam sad

πριν από 8 μήνες

Hello there. Can we be in any help here? I have seen your complaint, where our team were not able to be in your assistance any further, due to the fact, that you have, unfortunately lost your balance. If you need any other help, please let us know.

πριν από 8 μήνες

Αυτό το καζίνο συνεχίζει να μου αρνείται τη δεύτερη απόσυρσή μου.

Μπήκα το ένα με 5000€ την Παρασκευή και το δεύτερο με σχεδόν 2000€ ακυρώνεται πάντα. Ο διαχειριστής VIP μου λέει ότι έχω ξεπεράσει το ημερήσιο όριο που είναι 5000€ μετά αλλάζει την έκδοση και λέει ότι πρέπει να περιμένω να πληρωθεί η πρώτη ανάληψη και ότι πρέπει να ελέγξω τα στοιχήματά μου.

Στους Όρους και Προϋποθέσεις είναι γραμμένο ότι μπορείτε να έχετε έως και τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα ταυτόχρονα, απλά πρέπει να τηρήσετε το ημερήσιο και μηνιαίο όριο που έκανα.

Προσοχή λοιπόν σε ένα άλλο καζίνο που προσπαθεί να σας εξοργίσει ώστε να χάσετε τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 8 μήνες

Hi, I looked at the limit and we have the same on our site, but I also read that you did everything as needed. I can imagine if your winnings are still being reviewed and therefore when all the checks finish, then the casino will give you an update and eventually you can withdraw your money. You didn't have any successful withdrawals in the casino before ? 

I also saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you and I firmly believe that you will see your money as soon as possible. 

If you have any update, let us know. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Δεν έχω κάνει αναλήψεις πριν.

Τώρα η πρώτη ανάληψη των 5000 € έχει μετατραπεί από αναστολή σε επεξεργασία αλλά δεν έχει ακόμη καταβληθεί. Αλλά συνεχίζουν να ακυρώνουν τη δεύτερη απόσυρση στην οποία συνεχίζω να προσπαθώ να μπω.

Στρατηγική απάτης για να σας κάνει να στοιχηματίσετε και να χάσετε τα πάντα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

They not gonna pay out if u leave u leave it on ure balance it will be gone

πριν από 8 μήνες

Πέτυχαν τον δόλιο στόχο τους.

Χθες ζήτησα από τον VIP διευθυντή μου τρεις φορές να αναστείλει τον λογαριασμό παιχνιδιών μου για να μην χάσω τα χρήματα που αρνήθηκαν να αποσύρω. Μετά από μια ακόμη προσπάθεια απόσυρσης σήμερα το πρωί, ακυρώνεται ξανά. Αυτός ο γιος μιας γυναίκας μου άφησε τον ενεργό λογαριασμό και έχασα τα πάντα!

Ελπίζω να τα ξοδέψουν όλα για φάρμακα.

Μην παίζεις εδώ γιατί κάνουν ό,τι μπορούν για να σε βγάλουν!

Τώρα περιμένω τη Βερόνικα να επικοινωνήσει με το καζίνο γιατί θέλω να πάρω τα χρήματά μου πίσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έχω βιώσει το ίδιο σενάριο και το χειρότερο είναι ότι ο λογαριασμός σας δεν λειτουργεί πλέον και η επικοινωνία δεν είναι πλέον δυνατή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Πέτυχαν τον δόλιο στόχο τους.

Χθες ζήτησα από τον VIP διευθυντή μου τρεις φορές να αναστείλει τον λογαριασμό παιχνιδιών μου για να μην χάσω τα χρήματα που αρνήθηκαν να αποσύρω. Μετά από μια ακόμη προσπάθεια απόσυρσης σήμερα το πρωί, ακυρώνεται ξανά. Αυτός ο γιος μιας γυναίκας μου άφησε τον ενεργό λογαριασμό και έχασα τα πάντα!

Ελπίζω να τα ξοδέψουν όλα για φάρμακα.

Μην παίζεις εδώ γιατί κάνουν ό,τι μπορούν για να σε βγάλουν!

Τώρα περιμένω τη Βερόνικα να επικοινωνήσει με το καζίνο γιατί θέλω να πάρω τα χρήματά μου πίσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Oh so it's not a good situation. What made you lose your money in the end ? In cases like this, even though I know it's not easy, you shouldn't do anything with the funds, because now I'm worried that it won't be possible to help you when you've lost everything. 

I am very sorry that your withdrawal has been cancelled a lot of times, but if it was quite a lot of money I would certainly not play with it until everything is sorted out. We'll see what Veronica has to say, but I wouldn't be optimistic. 😕

Jaro
πριν από 8 μήνες

Επιτρέψτε μου να καταλάβω το νόημα της απάντησής σας.

Διάβασες τι έγραψα;;

Τρεις φορές είχα ζητήσει αναστολή του λογαριασμού και δεν εφαρμόστηκε!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
C078
πριν από 8 μήνες

Ελπίζω να συναντήσουν ένα αργό και οδυνηρό τέλος, καταραμένοι κλέφτες!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ελπίζω να συναντήσουν ένα αργό και οδυνηρό τέλος, καταραμένοι κλέφτες!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ίσως μπορούμε απλά να περάσουμε, αλλά η έδρα, ας πούμε, υπάρχει, φυσικά είχα βρει μια εταιρεία από όπου θα λειτουργούσαν και ρώτησα αν είχαν ανιχνευτές πυρκαγιάς και αυθόρμητα εξαφανίστηκε από την ιστοσελίδα, ίσως θα έπρεπε απλώς πέρνα

Αυτόματη μετάφραση:
C078
πριν από 8 μήνες

Πρέπει να εντοπίσω τον έμπορο τρίτου μέρους στον οποίο έκανα την κατάθεση της πιστωτικής κάρτας για να ζητήσω αντιστροφή χρέωσης

Ναι ονομάζεται Enigma από τη Βουδαπέστη


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Νόμιζα ότι είχα ήδη συναντήσει τα χειρότερα καζίνο στο πρόσωπο της γης, αλλά αυτό είναι στην κορυφή όλων.

Αυτά πραγματοποιούν εν γνώσει τους συμπεριφορά για να κάνουν έναν παίκτη να χάσει οποιαδήποτε κέρδη.

Ακυρώνουν τις αναλήψεις σας file

Τους ζητάς τρεις φορές να αναστείλουν τον λογαριασμό για να μην χάσουν τα χρήματα και δεν το κάνουν

filefilefile

Εάν κλείσετε τον λογαριασμό παιχνιδιών σας, όλα τα χρήματα στον gaming λογαριασμό σας θα διατηρηθούν

file

Καθυστερούν την πληρωμή ανάληψης πέραν των προθεσμιών που ορίζονται στους Όρους και Προϋποθέσεις τους (3 ημέρες). Δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματα ανάληψης που έβαλα την Παρασκευή!

Δεν προσφέρουν καμία προστασία στους παίκτες και κάνουν ό,τι μπορούν για να σε κάνουν να χάσεις αυτό που έχεις κερδίσει.


Το καζίνο στη μαύρη λίστα και εξακολουθείτε να καταφέρετε να του δώσετε καλή βαθμολογία..

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 1011
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα