ΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από C078
|
26251 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1 2...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το JackTop Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

No respond anny where in communication is dead

πριν από 1 έτος

I want to get refund the losses i registered in cruks and play from The Netherlands

C078
πριν από 1 έτος

Hi, can I ask what specific problem you encountered ? Why are you asking for a refund ? 

Can you please tell us more so we can try to help you ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Hi im registered in cruks and they operate ilegal in The Netherlands also the fact they do not regulate anny addition prevention is the reason i want to get a refund

C078
πριν από 1 έτος

Hi!

May I ask you a few questions?

Do you believe you had a fair chance to win something?

Would you ask for the refund in case you would win?

We in Casino Guru apply a Fair Gambling Codex, care to read about restricted countries, perhaps?

"Our position

It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.

"

The same goes for law restrictions.

Allow me to say we are not lawyers here, thus we stick with the fair approach instead.


πριν από 1 έτος

Yes as i schould win and can cash out what i can t do because every document they denied is it not a fair game even when i was winning i wanted only the deposit money back cruks because i can t even cash out

πριν από 1 έτος

and they do not respond for weeks now on anything

πριν από 1 έτος

Yes as i schould win and can cash out what i can t do because every document they denied is it not a fair game even when i was winning i wanted only the deposit money back cruks because i can t even cash out

πριν από 1 έτος

I think we should focus on the rules, specifically the KYC process here and now:

Because usually the verification must be completed first, if you fail to cooperate, you won't be entitled to any withdrawal.

Kindly name the documents rejected by the casino and add the reason for the rejection.

Can you handle that?

πριν από 1 έτος

ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!!!!!


ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 1 έτος

Hi, I see you've written multiple posts in a short period of time. 

Can you try to tell us more about what happened in your case please, so we can try to help you ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Μπορεί να σας βοηθήσει αν είστε πιο ειλικρινείς με τους χρήστες αυτής της σελίδας. Πες την αλήθεια!! Σε αυτό το σπίτι πχ είναι πρακτικά αδύνατο να περάσει η διαδικασία KYC, ωθούν τους πελάτες στα άκρα της υπομονής και μετά έρχεται η απογοήτευση!!!! Δεν υπάρχει τίποτα καλό σε αυτό το σπίτι, παρακαλώ μείνετε μακριά.


ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΔΩ!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

One big scam the registered address is even the right adress or the persons there lie also about it what is possible they have a tell number but they dont know

πριν από 1 έτος

Even the affiliate partners says no we do not cooperate togherter but the payment goed to same bank account

Jaro
πριν από 1 έτος

Ive send about 50 mails to support vip mail and vip manager also send 50 messages on whats app no reply when i go with fake number and mail they reply at me in one minute

cj4q7bykbg
πριν από 1 έτος

Sorry, but I really don't understand what you mean. What's the problem with the casino? The verification process?

πριν από 1 έτος

There no communication att all

πριν από 1 έτος

One big scam when they have the money i got blocked immediately and no response for months and also on everything

πριν από 1 έτος

The company they registered on the adress on the website isnt right i talk to some one whos have a company there almos same name but the owner said they used his adress but he can lie also

C078
πριν από 1 έτος

Alright so they closed your account and they don't communicate. In that case, I suggest you to create a complaint on our website. We might be able to help you: https://casino.guru/complaints

1 2...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα