ΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 1 έτος από C078
|
21739 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...12
Προσθήκη ανάρτησης
cj4q7bykbg
πριν από 8 μήνες

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!


αλλά πώς παίρνουμε τα λεφτά μας;

Έχω παρατηρήσει ότι οι Ολλανδοί δικηγόροι δεν συμφωνούν με αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
luckyharing
πριν από 8 μήνες

Υπάρχουν 3 επιλογές

Η επιλογή 1 είναι να επισκεφτούμε το γραφείο τους στην Ουγγαρία ή την Ιταλία με πολλά άτομα

2 Διαλέγουμε ανθρώπους που εργάζονται εκεί και τους παρενοχλούμε μέχρι να σας αρρωστήσουν

3 Περιμένετε μέχρι να επιλυθεί, αλλά μετά περιμένετε μέχρι να ζυγίσετε μια ουγγιά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Δεν έχει νόημα να ενοχλείτε τους υπαλλήλους και δεν έχει νόημα να εμφανίζεστε στο γραφείο γιατί αν καλέσετε την αστυνομία θα συλληφθείτε. Μπορούμε να υποβάλουμε ομαδική καταγγελία στη χώρα διαμονής, αλλά ποιος θέλει να είναι ο κύριος εισαγγελέας; Περισσότερες πληροφορίες και στιγμιότυπα οθόνης των ενεργειών τους για να αποδείξουν ότι κάνουν λάθος. Παρακολούθησαν χθες το Bitcoin Netflix και έτσι τους έπιασαν ότι το FBI επρόκειτο να συλλάβει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Καλεσμένοι, είμαι μέσα!

Απλά πρέπει να πάρουμε τα λεφτά μας...

διεστραμμένοι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Είναι όμως αποκλεισμένος και ο λογαριασμός σας; Και δεν θα λαμβάνετε πλέον απάντηση από την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
luckyharing
πριν από 8 μήνες

Ναι, έχω ακριβώς το ίδιο, δυστυχώς τίποτα εδώ και μήνες, το οποίο είναι ό,τι πιο αστείο λένε και στο Trust Pilot: επικοινωνήστε με την υποστήριξη και μπορούν να δουν το email σας

Αυτόματη μετάφραση:
cj4q7bykbg
πριν από 8 μήνες

Μόνο που δεν ανταποκρίνονται ποτέ και σε αφήνουν μπλε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Το ίδιο και σε μένα, δεν ανταποκρίνονται σε τίποτα! Αυτή την εβδομάδα έλαβα ένα μήνυμα από τον λεγόμενο Όλιβερ μου, τον VIP διευθυντή μου και τι; Τυπική διαφήμιση: δεν σε έχουμε δει πολύ καιρό και μπλα μπλα. Αλλά δεν απαντά στα μηνύματά μου και μάλιστα λένε επικοινωνήστε μαζί μου, με αγνοούν παντού. Ίσως κάποιος να βρει τον ιδιοκτήτη μέσω του Indeed και να στείλει μήνυμα γιατί εγώ δεν έχω λογαριασμό!

Πρέπει να σκεφτούμε έναν έξυπνο τρόπο για να τους απαντήσουμε, όπως μέσω των social media, γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που έχουν υποστεί απάτη. Γιατί δεν βρήκα εύκολα αυτή την πλατφόρμα όταν είχα άγχος

Αυτόματη μετάφραση:
helbo87
πριν από 8 μήνες

Hello. If I may, I thought you lost the money just before the account got closed without a reason. I'm also sure I asked about that earlier, but from the complaint's perspective, it seems like the casino is now withholding your winnings - meaning active balance.

So, in order to keep this conversation fully updated, can you clarify this part for me, please?

I think it's really important to consider only the correct information. Thank you.

πριν από 8 μήνες

Είναι όμως αποκλεισμένος και ο λογαριασμός σας; Και δεν θα λαμβάνετε πλέον απάντηση από την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

If you find yourself in a similar situation, I truly think you should submit the complaint too. It's free of charge, so the only investment is your time. Sounds like a good deal to me:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈


Radka
πριν από 8 μήνες

γεια


όχι καλά κατάλαβες και έγινε αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
helbo87
πριν από 8 μήνες

Hi!

Thanks for your prompt response. So you really lost the balance just before the account was closed? Oh, I see.

πριν από 8 μήνες

Αρκετοί άνθρωποι αφήνουν μηνύματα στο Trustpilot με παρόμοιες ιστορίες με εμάς και όντως απαντούν ζητώντας να επικοινωνήσουν μαζί μας, παρόλο που αυτό είναι αδύνατο. Μετά από κάθε κακή αντίδραση προσθέτουν μερικές ακόμα θετικές με 5 αστέρια και συνεχίζουν να το κάνουν, είναι απλά απάτη. Κάποιος πρέπει να τους σταματήσει. Βοηθάς τους ανθρώπους εδώ! Αλλά επειδή αυτό το καζίνο μπλοκάρει όποιον καταθέτει πολλά χρήματα ή θέλει να πληρώσει τα κέρδη χωρίς λόγο, κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτό. Ελπίζω ειλικρινά ότι κάποιος θα υποβάλει μια ομαδική καταγγελία και θα αναζητήσει τον ιδιοκτήτη αυτού του ηλίθιου καζίνο και διάφορων λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το όνομά του, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ειδοποιούνται γρήγορα όταν ψάχνουν στο google τα ονόματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 8 μήνες

yes

πριν από 8 μήνες

Αρκετοί άνθρωποι αφήνουν μηνύματα στο Trustpilot με παρόμοιες ιστορίες με εμάς και όντως απαντούν ζητώντας να επικοινωνήσουν μαζί μας, παρόλο που αυτό είναι αδύνατο. Μετά από κάθε κακή αντίδραση προσθέτουν μερικές ακόμα θετικές με 5 αστέρια και συνεχίζουν να το κάνουν, είναι απλά απάτη. Κάποιος πρέπει να τους σταματήσει. Βοηθάς τους ανθρώπους εδώ! Αλλά επειδή αυτό το καζίνο μπλοκάρει όποιον καταθέτει πολλά χρήματα ή θέλει να πληρώσει τα κέρδη χωρίς λόγο, κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτό. Ελπίζω ειλικρινά ότι κάποιος θα υποβάλει μια ομαδική καταγγελία και θα αναζητήσει τον ιδιοκτήτη αυτού του ηλίθιου καζίνο και διάφορων λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το όνομά του, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ειδοποιούνται γρήγορα όταν ψάχνουν στο google τα ονόματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I understand your frustration, but let's see how the complaint turns out and if the casino manages to answer and clarify the situation from their side. 

That would certainly be welcome.

Jaro
πριν από 8 μήνες

I reach also out to their affliate partners

cj4q7bykbg
πριν από 8 μήνες

Did you get an answer or are you still waiting ?

I have also seen your open complaint and I think it would be good to answer all the questions that have been asked because Petronela doesn't seem to do much with what you wrote last time. So feel free to do so here on this link

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ok ill do


Jaro
πριν από 8 μήνες

Ive send her a mail

cj4q7bykbg
πριν από 8 μήνες

Great to see that you have exchanged some answers in the complaint, so I firmly believe that everything will move forward. 

If you have something new, don't forget to update your complaint and feel free to update me on the forum as well. 🙂

1...7 8 9...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα