ΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 1 έτος από C078
|
26175 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Το ίδιο και σε μένα, δεν ανταποκρίνονται σε τίποτα! Αυτή την εβδομάδα έλαβα ένα μήνυμα από τον λεγόμενο Όλιβερ μου, τον VIP διευθυντή μου και τι; Τυπική διαφήμιση: δεν σε έχουμε δει πολύ καιρό και μπλα μπλα. Αλλά δεν απαντά στα μηνύματά μου και μάλιστα λένε επικοινωνήστε μαζί μου, με αγνοούν παντού. Ίσως κάποιος να βρει τον ιδιοκτήτη μέσω του Indeed και να στείλει μήνυμα γιατί εγώ δεν έχω λογαριασμό!

Πρέπει να σκεφτούμε έναν έξυπνο τρόπο για να τους απαντήσουμε, όπως μέσω των social media, γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που έχουν υποστεί απάτη. Γιατί δεν βρήκα εύκολα αυτή την πλατφόρμα όταν είχα άγχος

Αυτόματη μετάφραση:
helbo87
πριν από 10 μήνες

Hello. If I may, I thought you lost the money just before the account got closed without a reason. I'm also sure I asked about that earlier, but from the complaint's perspective, it seems like the casino is now withholding your winnings - meaning active balance.

So, in order to keep this conversation fully updated, can you clarify this part for me, please?

I think it's really important to consider only the correct information. Thank you.

πριν από 10 μήνες

Είναι όμως αποκλεισμένος και ο λογαριασμός σας; Και δεν θα λαμβάνετε πλέον απάντηση από την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

If you find yourself in a similar situation, I truly think you should submit the complaint too. It's free of charge, so the only investment is your time. Sounds like a good deal to me:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈


Radka
πριν από 10 μήνες

γεια


όχι καλά κατάλαβες και έγινε αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
helbo87
πριν από 10 μήνες

Hi!

Thanks for your prompt response. So you really lost the balance just before the account was closed? Oh, I see.

πριν από 10 μήνες

Αρκετοί άνθρωποι αφήνουν μηνύματα στο Trustpilot με παρόμοιες ιστορίες με εμάς και όντως απαντούν ζητώντας να επικοινωνήσουν μαζί μας, παρόλο που αυτό είναι αδύνατο. Μετά από κάθε κακή αντίδραση προσθέτουν μερικές ακόμα θετικές με 5 αστέρια και συνεχίζουν να το κάνουν, είναι απλά απάτη. Κάποιος πρέπει να τους σταματήσει. Βοηθάς τους ανθρώπους εδώ! Αλλά επειδή αυτό το καζίνο μπλοκάρει όποιον καταθέτει πολλά χρήματα ή θέλει να πληρώσει τα κέρδη χωρίς λόγο, κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτό. Ελπίζω ειλικρινά ότι κάποιος θα υποβάλει μια ομαδική καταγγελία και θα αναζητήσει τον ιδιοκτήτη αυτού του ηλίθιου καζίνο και διάφορων λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το όνομά του, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ειδοποιούνται γρήγορα όταν ψάχνουν στο google τα ονόματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 10 μήνες

yes

πριν από 10 μήνες

Αρκετοί άνθρωποι αφήνουν μηνύματα στο Trustpilot με παρόμοιες ιστορίες με εμάς και όντως απαντούν ζητώντας να επικοινωνήσουν μαζί μας, παρόλο που αυτό είναι αδύνατο. Μετά από κάθε κακή αντίδραση προσθέτουν μερικές ακόμα θετικές με 5 αστέρια και συνεχίζουν να το κάνουν, είναι απλά απάτη. Κάποιος πρέπει να τους σταματήσει. Βοηθάς τους ανθρώπους εδώ! Αλλά επειδή αυτό το καζίνο μπλοκάρει όποιον καταθέτει πολλά χρήματα ή θέλει να πληρώσει τα κέρδη χωρίς λόγο, κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτό. Ελπίζω ειλικρινά ότι κάποιος θα υποβάλει μια ομαδική καταγγελία και θα αναζητήσει τον ιδιοκτήτη αυτού του ηλίθιου καζίνο και διάφορων λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το όνομά του, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ειδοποιούνται γρήγορα όταν ψάχνουν στο google τα ονόματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I understand your frustration, but let's see how the complaint turns out and if the casino manages to answer and clarify the situation from their side. 

That would certainly be welcome.

Jaro
πριν από 10 μήνες

I reach also out to their affliate partners

cj4q7bykbg
πριν από 10 μήνες

Did you get an answer or are you still waiting ?

I have also seen your open complaint and I think it would be good to answer all the questions that have been asked because Petronela doesn't seem to do much with what you wrote last time. So feel free to do so here on this link

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ok ill do


Jaro
πριν από 10 μήνες

Ive send her a mail

cj4q7bykbg
πριν από 10 μήνες

Great to see that you have exchanged some answers in the complaint, so I firmly believe that everything will move forward. 

If you have something new, don't forget to update your complaint and feel free to update me on the forum as well. 🙂

πριν από 10 μήνες

Λοιπόν, αυτό το καζίνο απάντησε στο παράπονό μου και ισχυρίζεται ότι λέω ψέματα και παραπλανώ. Έτσι μπορούν να ανταποκρίνονται στους ανθρώπους απίστευτα απλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ναι, είναι τρομεροί απατεώνες, του έδωσαν βαθμό 8 όταν ξεκίνησα, αλλά ήταν απλώς ψεύτικο, αυτή η θυγατρική είναι εξίσου κακή, πρέπει να είναι Ρώσοι, νομίζω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Τώρα είμαι περίεργος τι θα κάνει ο Θωμάς ο άνθρωπος που χειρίστηκε την υπόθεσή μου! Γιατί είναι ξεκάθαρο ότι λένε ψέματα και εξαπατούν και δεν πρέπει και δεν τους επιτρέπεται να λειτουργούν στην Ολλανδία.

Ρώτησα τώρα αν θα μου δώσουν το 50% των χρημάτων μου πίσω και είμαι περίεργος να σας ενημερώσω. Αν είναι ειλικρινείς θα μου δώσουν όλα τα λεφτά πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Λοιπόν, το ελπίζω κι εγώ, αλλά καμία επικοινωνία για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Τώρα είμαι περίεργος τι θα κάνει ο Θωμάς ο άνθρωπος που χειρίστηκε την υπόθεσή μου! Γιατί είναι ξεκάθαρο ότι λένε ψέματα και εξαπατούν και δεν πρέπει και δεν τους επιτρέπεται να λειτουργούν στην Ολλανδία.

Ρώτησα τώρα αν θα μου δώσουν το 50% των χρημάτων μου πίσω και είμαι περίεργος να σας ενημερώσω. Αν είναι ειλικρινείς θα μου δώσουν όλα τα λεφτά πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Have you considered informing Tomas about your thoughts and arrangements with the casino?

I read the complaint, and I still think you want your deposits back simply because you lost the whole balance and now you can't "win" the money back due to the account closure.

Please correct me if I'm wrong. 🙏


πριν από 10 μήνες

Ναι, είναι τρομεροί απατεώνες, του έδωσαν βαθμό 8 όταν ξεκίνησα, αλλά ήταν απλώς ψεύτικο, αυτή η θυγατρική είναι εξίσου κακή, πρέπει να είναι Ρώσοι, νομίζω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

In the name of fairness, what seems to be utterly wrong in your complaint, please?

I feel you both share the very same story.

Quoting from your currently opened complaint:

"I recently came across another complaint involving the same casino. In a previous instance, you mentioned that the casino was not holding any funds, and your account balance was zero when it was blocked."

But now, it has just disappeared. That's truly a coincidence. I guess we will see soon enough.

Radka
πριν από 10 μήνες

Έχω απαντήσει στην καταγγελία για το τι σκέφτομαι και θέλω και γιατί!

αν πάρετε τα χρήματα κάποιου χωρίς λόγο και δεν αφαιρέσετε την πιθανότητα να ανακτήσετε μια ζημία ή ένα κέρδος ή ακόμα περισσότερες ζημιές! Αυτό το καζίνο δεν έχει υποχρεωτικό καθορισμένο όριο, επομένως δεν βλέπω το πρόβλημα γιατί θεώρησαν απαραίτητο να μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου αφού κατέθεσα 6000 ευρώ

Ο Τόμας το διάβασε αυτό και ελπίζω να έχει κίνητρο να αντικρούσει το καζίνο. Το

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα