Λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να είμαι πεπεισμένος ότι αναμένετε από το καζίνο να πληρώσει για το ζήτημα που περιγράφηκε στην προηγουμένως απορριφθείσα καταγγελία σας. Φαίνεται σχεδόν ότι το καζίνο συμφωνεί με την απόρριψη και δεν είναι διατεθειμένο να συζητήσει περαιτέρω το θέμα, ακόμη και μαζί σας.
Μπορώ να ξέρω τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το καζίνο εξακολουθεί να είναι υποχρεωμένο να προωθήσει αυτό το θέμα, παρακαλώ;
Αναφέρομαι σε αυτήν την κατάσταση:
"Εάν ένα καζίνο επιτρέπει σε παίκτες από μια συγκεκριμένη χώρα να καταθέσουν και να παίξουν, θα πρέπει να πληρώσουν τα νόμιμα κέρδη τους. Με την ίδια αρχή, εάν ένας παίκτης καταθέσει σε ένα καζίνο και χάσει, ο παίκτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
Δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε τα καζίνο εάν δεν έχουν συγκεκριμένη άδεια.
Αφού συγκεντρωθούν όλες οι πληροφορίες, αυτή η καταγγελία θα απορριφθεί πλέον».
Ίσως το πρώτο 👈 έχει την εξήγηση;
"Όπως εξήγησα προηγουμένως, τα καζίνο μπορούν να κλείσουν τους λογαριασμούς των παικτών όποτε και για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν έχουν κατασχεθεί χρήματα στη διαδικασία. Θα θέλαμε πραγματικά να βοηθήσουμε, αλλά είναι αδύνατο για εμάς υπό αυτές τις συνθήκες.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, η καταγγελία αυτή θα απορριφθεί πλέον. "
Υπό αυτές τις συνθήκες, θα ήθελα πολύ να καταλάβω τι είδους απάντηση περιμένετε. Βοηθήστε με να το καταλάβω, παρακαλώ.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου τόσο ο παίκτης όσο και το καζίνο ερμηνεύουν τα πράγματα με τον δικό τους τρόπο, οπότε μερικές φορές δεν θα εκπλαγώ αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά στο Trustpilot. Υποθέτω ότι κανείς δεν μπορεί να τους αναγκάσει να κάνουν οτιδήποτε και αν στείλετε κάποια στοιχεία που είναι σχετικά και πάλι δεν αποδεικνύονται καλά, τότε υποθέτω ότι ξέρετε τι να σκεφτείτε.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Δεν ξέρω τι κάνουν, αλλά σίγουρα θα ήταν σωστό αν τόσο οι παίκτες όσο και το καζίνο ήταν πάντα ειλικρινείς. Μάλλον δεν θα έπαιζα σε ένα που δεν συμβαίνει αυτό.
I don't know what they're up to, but it would certainly be appropriate if both the players and the casino were always honest. I probably wouldn't play in one where that's not the case.
Geen reactie μέσω της υποστήριξης live chat υποστήριξη email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 Ιουλίου 2024
Bewerk
Καζίνο Antwoord van Jacktop
2 uur geleden
Αγαπητέ Collyn Daamen,
Σας ευχαριστούμε που γνωστοποιήσατε αυτό το θέμα. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά την πρόσβαση στα κανάλια υποστήριξής μας. Τα σχόλιά σας είναι ζωτικής σημασίας για εμάς και δεσμευόμαστε να επιλύσουμε άμεσα τυχόν προκλήσεις επικοινωνίας.
Αποδεχτείτε τη συγγνώμη μας για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε. Σας ενθαρρύνουμε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας μέσω οποιουδήποτε από αυτά τα κανάλια, καθώς είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε και να εξασφαλίσουμε μια θετική επίλυση των ανησυχιών σας.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας. Ανυπομονούμε να ακούσουμε νέα σας και να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα άμεσα.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Ομάδα καζίνο Jacktop
Geen reactie via de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 juli 2024
Bewerk
Antwoord van Jacktop Casino
2 uur geleden
Dear Collyn Daamen,
Thank you for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any difficulties you've experienced in reaching our support channels. Your feedback is crucial to us, and we're committed to resolving any communication challenges promptly.
Please accept our apologies for the inconvenience caused. We encourage you to try reaching out to us again through any of these channels, as we are eager to assist you and ensure a positive resolution to your concerns.
Thank you for your patience and understanding. We look forward to hearing from you and resolving this matter promptly.
Kind Regards,
Jacktop Casino Team
Εντάξει, τους προσεγγίσατε; Προσπάθησαν να φτιάξουν κάτι μαζί σου ή όχι;
Okay, so you reached out to them ? Did they try to work something out with you or not ?
Ήδη προσπαθώ να έρθω σε επαφή με διάφορους τρόπους, ίσως έρθουν στο IGB Live στο Άμστερνταμ, η μόνη επιλογή που βλέπω είναι να επικοινωνήσω με τους συνεργάτες του boomerang.
I am already trying to get in touch in several ways, maybe they will come to IGB Live in Amsterdam, the only option I see is to contact boomerang partners.
Ik probeer al op meerdere manieren contact te krijgen mischien komen ze bij igb live in amsterdam enigste optie die ik nog ziet is het aan spreken van boomerang partners
Εννοείς ότι θα πας στο συνέδριο και θα τους αντιμετωπίσεις εκεί; Αρκετά ενδιαφέρον, θα έλεγα. Το καλύτερο θα ήταν αν μπορούσαν να λύσουν αυτό το πρόβλημα μαζί σας μια για πάντα, επειδή ξέρω ότι είχαμε ιστορικό αλληλογραφίας στο παρελθόν και έχουν υποβληθεί αρκετές καταγγελίες από εσάς εναντίον αυτού του καζίνο.
Μακάρι να είχαν βγει όλα καλά.
You mean you're going to go to the conference and you're going to confront them there ? Quite interesting, I'd say. The best thing would be if they could resolve this problem with you once and for all because I know we have had a history of correspondence in the past and several complaints have been lodged by you against this casino.
I wish it had all turned out well.
ναι, το έχω βαρεθεί πραγματικά
yeah i'm really tired of it
ja ik ben het echt zat
Καταλαβαίνω, απλά δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη ιδέα και αν θα μπορούσες να κάνεις κάτι με αυτήν. Αλλά θα είμαι εδώ για κάθε νέο.
I understand, I just don't know if it's the best idea and if you could do something with it. But I'll be here for any news.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.