Λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να είμαι πεπεισμένος ότι αναμένετε από το καζίνο να πληρώσει για το ζήτημα που περιγράφηκε στην προηγουμένως απορριφθείσα καταγγελία σας. Φαίνεται σχεδόν ότι το καζίνο συμφωνεί με την απόρριψη και δεν είναι διατεθειμένο να συζητήσει περαιτέρω το θέμα, ακόμη και μαζί σας.
Μπορώ να ξέρω τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το καζίνο εξακολουθεί να είναι υποχρεωμένο να προωθήσει αυτό το θέμα, παρακαλώ;
Αναφέρομαι σε αυτήν την κατάσταση:
"Εάν ένα καζίνο επιτρέπει σε παίκτες από μια συγκεκριμένη χώρα να καταθέσουν και να παίξουν, θα πρέπει να πληρώσουν τα νόμιμα κέρδη τους. Με την ίδια αρχή, εάν ένας παίκτης καταθέσει σε ένα καζίνο και χάσει, ο παίκτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
Δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε τα καζίνο εάν δεν έχουν συγκεκριμένη άδεια.
Αφού συγκεντρωθούν όλες οι πληροφορίες, αυτή η καταγγελία θα απορριφθεί πλέον».
Ίσως το πρώτο 👈 έχει την εξήγηση;
"Όπως εξήγησα προηγουμένως, τα καζίνο μπορούν να κλείσουν τους λογαριασμούς των παικτών όποτε και για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν έχουν κατασχεθεί χρήματα στη διαδικασία. Θα θέλαμε πραγματικά να βοηθήσουμε, αλλά είναι αδύνατο για εμάς υπό αυτές τις συνθήκες.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, η καταγγελία αυτή θα απορριφθεί πλέον. "
Υπό αυτές τις συνθήκες, θα ήθελα πολύ να καταλάβω τι είδους απάντηση περιμένετε. Βοηθήστε με να το καταλάβω, παρακαλώ.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου τόσο ο παίκτης όσο και το καζίνο ερμηνεύουν τα πράγματα με τον δικό τους τρόπο, οπότε μερικές φορές δεν θα εκπλαγώ αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά στο Trustpilot. Υποθέτω ότι κανείς δεν μπορεί να τους αναγκάσει να κάνουν οτιδήποτε και αν στείλετε κάποια στοιχεία που είναι σχετικά και πάλι δεν αποδεικνύονται καλά, τότε υποθέτω ότι ξέρετε τι να σκεφτείτε.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Δεν ξέρω τι κάνουν, αλλά σίγουρα θα ήταν σωστό αν τόσο οι παίκτες όσο και το καζίνο ήταν πάντα ειλικρινείς. Μάλλον δεν θα έπαιζα σε ένα που δεν συμβαίνει αυτό.
I don't know what they're up to, but it would certainly be appropriate if both the players and the casino were always honest. I probably wouldn't play in one where that's not the case.
Geen reactie μέσω της υποστήριξης live chat υποστήριξη email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 Ιουλίου 2024
Bewerk
Καζίνο Antwoord van Jacktop
2 uur geleden
Αγαπητέ Collyn Daamen,
Σας ευχαριστούμε που γνωστοποιήσατε αυτό το θέμα. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά την πρόσβαση στα κανάλια υποστήριξής μας. Τα σχόλιά σας είναι ζωτικής σημασίας για εμάς και δεσμευόμαστε να επιλύσουμε άμεσα τυχόν προκλήσεις επικοινωνίας.
Αποδεχτείτε τη συγγνώμη μας για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε. Σας ενθαρρύνουμε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας μέσω οποιουδήποτε από αυτά τα κανάλια, καθώς είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε και να εξασφαλίσουμε μια θετική επίλυση των ανησυχιών σας.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας. Ανυπομονούμε να ακούσουμε νέα σας και να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα άμεσα.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Ομάδα καζίνο Jacktop
Geen reactie via de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 juli 2024
Bewerk
Antwoord van Jacktop Casino
2 uur geleden
Dear Collyn Daamen,
Thank you for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any difficulties you've experienced in reaching our support channels. Your feedback is crucial to us, and we're committed to resolving any communication challenges promptly.
Please accept our apologies for the inconvenience caused. We encourage you to try reaching out to us again through any of these channels, as we are eager to assist you and ensure a positive resolution to your concerns.
Thank you for your patience and understanding. We look forward to hearing from you and resolving this matter promptly.
Kind Regards,
Jacktop Casino Team
Εντάξει, τους προσεγγίσατε; Προσπάθησαν να φτιάξουν κάτι μαζί σου ή όχι;
Okay, so you reached out to them ? Did they try to work something out with you or not ?
Ήδη προσπαθώ να έρθω σε επαφή με διάφορους τρόπους, ίσως έρθουν στο IGB Live στο Άμστερνταμ, η μόνη επιλογή που βλέπω είναι να επικοινωνήσω με τους συνεργάτες του boomerang.
I am already trying to get in touch in several ways, maybe they will come to IGB Live in Amsterdam, the only option I see is to contact boomerang partners.
Ik probeer al op meerdere manieren contact te krijgen mischien komen ze bij igb live in amsterdam enigste optie die ik nog ziet is het aan spreken van boomerang partners
Εννοείς ότι θα πας στο συνέδριο και θα τους αντιμετωπίσεις εκεί; Αρκετά ενδιαφέρον, θα έλεγα. Το καλύτερο θα ήταν αν μπορούσαν να λύσουν αυτό το πρόβλημα μαζί σας μια για πάντα, επειδή ξέρω ότι είχαμε ιστορικό αλληλογραφίας στο παρελθόν και έχουν υποβληθεί αρκετές καταγγελίες από εσάς εναντίον αυτού του καζίνο.
Μακάρι να είχαν βγει όλα καλά.
You mean you're going to go to the conference and you're going to confront them there ? Quite interesting, I'd say. The best thing would be if they could resolve this problem with you once and for all because I know we have had a history of correspondence in the past and several complaints have been lodged by you against this casino.
I wish it had all turned out well.
ναι, το έχω βαρεθεί πραγματικά
yeah i'm really tired of it
ja ik ben het echt zat
Καταλαβαίνω, απλά δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη ιδέα και αν θα μπορούσες να κάνεις κάτι με αυτήν. Αλλά θα είμαι εδώ για κάθε νέο.
I understand, I just don't know if it's the best idea and if you could do something with it. But I'll be here for any news.
Βλέπω καλές κριτικές από τους επισκέπτες με φωτογραφίες και τέλεια αγγλικά lol. ελέγχεις καν αν είναι αληθινά άτομα; Ο γκουρού του καζίνο δώστε σε αυτό το καζίνο ένα 6,5 Ξέρω για ένα βιβλίο γεγονότων αν ο νεκρός είναι ψεύτικος κουλοχέρης.
I see al good reviews from visitors whit pictures and perfect english lol. do you even check if they are real people? casino Guru give this casino a 6.5 i know for a facts book af dead is a fake slot.
Γεια σας, ναι, ελέγχουμε πάντα τις κριτικές χρηστών για να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι ψεύτικες.
Ωστόσο, το πιστεύετε μόνο και μόνο επειδή οι παίκτες μιλούν καλά αγγλικά;
Σχετικά με τους κουλοχέρηδες, γιατί πιστεύετε ότι είναι ψεύτικοι;
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Γεια σας, ναι, ελέγχουμε πάντα τις κριτικές χρηστών για να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι ψεύτικες.
Ωστόσο, το πιστεύετε μόνο και μόνο επειδή οι παίκτες μιλούν καλά αγγλικά;
Σχετικά με τους κουλοχέρηδες, γιατί πιστεύετε ότι είναι ψεύτικοι;
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Όχι, καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι χρήστες μιλούν τέλεια αγγλικά.........
Μια εικόνα και τέλεια στα αγγλικά που λέει στην ίδια ομάδα καζίνο ότι είχαν εξαιρετική εμπειρία σε αυτό το μπόνους είναι υπέροχες άμεσες αναλήψεις, το πιστεύεις αυτό; και μετά έχεις παίκτες σαν εμένα όχι τόσο σπουδαίους στα Αγγλικά κάποιους NOT AL. δίνοντας ειλικρινή εμπειρία στην επαλήθευση αναλήψεων κουλοχέρηδων και ο γκουρού του καζίνο πιστεύει ότι είναι απλώς απογοητευμένος από αυτούς;
Οκ οι κουλοχέρηδες ο κουλοχέρης των νεκρών παίζω αυτόν τον κουλοχέρη εδώ και χρόνια σε αυτό το καζίνο το τελευταίο πραγματικό το scatter που λείπει αργά περνώντας 50 φορές το ίδιο. εάν παίζετε αυτόν τον κουλοχέρη, απλώς γνωρίζετε. Το RTP λείπει επίσης από τους κουλοχέρηδες.
No i understand most users speak perfect English.........
A picture and perfect in english telling the same group of casinos that they had some great experience on it bonus are great instant withdrawals come on do you belief this? and then you have players like me not so great in English some NOT AL. giving honest experience on slots withdrawals verification and casino Guru thinking its just frustration from them?
Oke the slots the slot book of dead i have been playing this this slot for years at this casino the last real the scatter just missing slowly passing by 50 times the same . if you play that slot you just know.RTP is also missing on the slots.
Πιστεύω ότι το θέμα των αναρτήσεων στο φόρουμ και των κριτικών χρηστών ρέει αναλόγως στο άλλο νήμα, οπότε αν δεν σας πειράζει, δεν θα επαναλάβω τον εαυτό μου εδώ.
Από την άλλη πλευρά, πιστεύουμε ότι ο τζόγος είναι ένας τρόπος ανταλλαγής χρημάτων για τη συγκίνηση του παιχνιδιού, οπότε αν οι παίκτες τείνουν να γράφουν αρνητικές κριτικές επειδή συνεχίζουν να χάνουν και επομένως τα παιχνίδια πρέπει να είναι ψεύτικα, στην πραγματικότητα λέει πολύ λίγα για το καζίνο. ιδιότητες αφού τα παιχνίδια είναι απλώς ένα αγορασμένο προϊόν. Ο τζόγος έχει να κάνει πολύ με την ήττα.
Το ίδιο ισχύει για περιπτώσεις όπου ο παίκτης γράφει μια αρνητική κριτική για να πει ότι το καζίνο είναι απάτη επειδή η ανάληψη διαρκεί περισσότερες από 24 ώρες.
Θεωρούμε καθυστέρηση να ξεκινήσει από την 4η μέρα. Παρόλα αυτά, όμως, λαμβάνουμε υπόψη την πολυπλοκότητα της κριτικής και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εγκρίνουμε τα περισσότερα από αυτά. Κάθε κριτική που παρέχει τουλάχιστον κάποιες πληροφορίες που αξίζει να μοιραστείτε είναι πολύ πιθανό να εγκριθεί. Ωστόσο, έπρεπε να θέσουμε τουλάχιστον μερικές συγκεκριμένες κατευθυντήριες γραμμές για να διασφαλίσουμε ότι οι αξιολογήσεις θα προσεγγίζονται λίγο πολύ με τον ίδιο τρόπο. Συμφωνώ μαζί σου. είναι ένα πολύ λεπτό θέμα.
Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι καλή ιδέα να παίζετε κουλοχέρηδες χωρίς ορατό RTP. Αυτό θα μπορούσε να είναι εν μέρει ο λόγος για τον μειωμένο Δείκτη Ασφαλείας, παρεμπιπτόντως. Έχετε ακούσει τις συστάσεις που παρουσιάζουμε για δίκαια καζίνο;
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με τη δικαιοσύνη των παιχνιδιών, σας προτείνω να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης. Αυτό είναι το μόνο αρμόδιο όργανο εξουσίας για το συγκεκριμένο θέμα.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Πιστεύω ότι το θέμα των αναρτήσεων στο φόρουμ και των κριτικών χρηστών ρέει αναλόγως στο άλλο νήμα, οπότε αν δεν σας πειράζει, δεν θα επαναλάβω τον εαυτό μου εδώ.
Από την άλλη πλευρά, πιστεύουμε ότι ο τζόγος είναι ένας τρόπος ανταλλαγής χρημάτων για τη συγκίνηση του παιχνιδιού, οπότε αν οι παίκτες τείνουν να γράφουν αρνητικές κριτικές επειδή συνεχίζουν να χάνουν και επομένως τα παιχνίδια πρέπει να είναι ψεύτικα, στην πραγματικότητα λέει πολύ λίγα για το καζίνο. ιδιότητες αφού τα παιχνίδια είναι απλώς ένα αγορασμένο προϊόν. Ο τζόγος έχει να κάνει πολύ με την ήττα.
Το ίδιο ισχύει για περιπτώσεις όπου ο παίκτης γράφει μια αρνητική κριτική για να πει ότι το καζίνο είναι απάτη επειδή η ανάληψη διαρκεί περισσότερες από 24 ώρες.
Θεωρούμε καθυστέρηση να ξεκινήσει από την 4η μέρα. Παρόλα αυτά, όμως, λαμβάνουμε υπόψη την πολυπλοκότητα της κριτικής και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εγκρίνουμε τα περισσότερα από αυτά. Κάθε κριτική που παρέχει τουλάχιστον κάποιες πληροφορίες που αξίζει να μοιραστείτε είναι πολύ πιθανό να εγκριθεί. Ωστόσο, έπρεπε να θέσουμε τουλάχιστον μερικές συγκεκριμένες κατευθυντήριες γραμμές για να διασφαλίσουμε ότι οι αξιολογήσεις θα προσεγγίζονται λίγο πολύ με τον ίδιο τρόπο. Συμφωνώ μαζί σου. είναι ένα πολύ λεπτό θέμα.
Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι καλή ιδέα να παίζετε κουλοχέρηδες χωρίς ορατό RTP. Αυτό θα μπορούσε να είναι εν μέρει ο λόγος για τον μειωμένο Δείκτη Ασφαλείας, παρεμπιπτόντως. Έχετε ακούσει τις συστάσεις που παρουσιάζουμε για δίκαια καζίνο;
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με τη δικαιοσύνη των παιχνιδιών, σας προτείνω να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης. Αυτό είναι το μόνο αρμόδιο όργανο εξουσίας για το συγκεκριμένο θέμα.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Δεν χρειάζεται να επαναλάβετε τον εαυτό σας ότι δεν επιτίθεμαι σε κανέναν. Πώς μπορώ να συζητήσω ένα καζίνο χωρίς να δώσω τη δική μου εμπειρία
Κλείνω τον λογαριασμό σε αυτό το καζίνο πριν από 1 χρόνο έχασα ίσως 50 ευρώ στο καζίνο χωρίς απογοήτευση...Το κουλοχέρη των νεκρών είναι ψεύτικο, μπορείτε να το υπερασπιστείτε αν θέλετε. Αν ρωτήσω τους φίλους μου, κοιτάτε το RTP wen που παίζει δεν ξέρουν καν για τι μιλάω.
Και το Playboom casino έχασα 2500 νομίζω ότι είναι ένα υπέροχο καζίνο έλαβε μια εξαιρετική κριτική εδώ από εμένα, έχω πολλές θετικές κριτικές εδώ για το casino Guru
Και τέλος είναι μια συζήτηση γιατί πρέπει να πάω στην αρχή αδειοδότησης;
You dont have to repeat yourself im not atacking nobody.how can i discusse a casino without giving my own experience
I close the account on this casino 1 year ago lost maybe 50 euro on the casino no frustration....Slot book of dead is fake you can defend it al you want.If i ask my friends do you look at the RTP wen playing they dont even know what im talking about.
And Playboom casino i lost 2500 i think its a great casino got a great review here from me i have a lot of positive reviews here on casino Guru
And last its a discussion why would i have to go to licensing authority ?
μεγάλη απάτη αυτός ο ιστότοπος δεν λειτούργησε σωστά στην αρχή έπεσα στο νερό λόγω καλών κριτικών, αλλά συχνά είναι απλώς ψεύτικες
big scam this site did not work properly at first I also fell into the water because of good reviews but they are often just fake
grote oplichting deze site werkte eerst niet naar behoren ben ook in het water gevallen door goede recensies aleen is dat vaak gewoon nep
Κάθε φορά που στον πιλότο εμπιστοσύνης έρχονται με ολόκληρες τρομακτικές ιστορίες, με αγνοούν στη ζωντανή συνομιλία
την τελευταία φορά που ήμουν σε αναμονή για 3 ώρες για έναν VIP manager που μπήκε στο chat για 2 δευτερόλεπτα και μετά το έκλεισε αν αυτή η εταιρεία βρισκόταν στην Ολλανδία, θα ήμουν ακόμα εκεί σήμερα το απόγευμα
αλλά δυστυχώς αυτή είναι μια ουγγρική εταιρεία που πιθανότατα ανήκει σε Ρώσους, δεν πληρώθηκα ποτέ, κρατούν τη βαθμολογία ψηλά στον πιλότο εμπιστοσύνης δίνοντας στους ανθρώπους δωρεάν περιστροφές για 5 αστέρια
Ως Ολλανδός είστε ο μόνος που μπορείτε απλά να επισκεφτείτε αυτοπροσώπως αυτούς τους ανθρώπους
και πείτε μια ιστορία
Every time on trust pilot they come up with whole spooky stories, I am ignored in the live chat
last time I was on hold for 3 hours for a VIP manager who came into the chat for 2 seconds then closed it if this company was located in the Netherlands I would still be there this afternoon
but unfortunately this is a hungarian company which is probably owned by russians i never got paid they keep the score high on trust pilot by giving people free spins for 5 stars
As a Dutch person you are the only one who can simply visit these people in person
and tell a story
Elke keer op trust pilot komen ze met hele spook verhalen de live chat wordt ik genegeerd
stond vorige keer 3 uur in de wacht voor een vip manager die kwam 2 seconden in de chat toen sloot hij die af als dit bedrijf in nederland gevestigd zat dan zou ik er vanmiddag nog staan
maar helaas is dit een hongaars bedrijf wat waarschijnlijk in het bezit is van russen ik heb nooit uit betaald gekregen hun houden de score hoog op trust pilot door mensen free spins te geven voor 5 sterren
als nederlander kan je als enigste die mensen gewoon opzoeken in levende lijven
en even verhaal halen
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.