Δεν καταλαβαίνω πλήρως αυτήν την ερώτηση, αλλά θα μπορούσα να υποθέσω ότι έχει να κάνει με το παράπονό σας. Είμαι σωστός; Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να έρθει σε επαφή με το καζίνο, ώστε το πρόβλημά σας να επιλυθεί.
Ξέρεις τυχαία ποιος είναι ο λόγος που δεν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σου;
Στο μεταξύ, αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά, εδώ είναι ο δείκτης ασφάλειας του tis casino εξηγημένος λίγο καλύτερα. Ίσως θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς εξετάζουμε όλα τα διαδικτυακά καζίνο.
I do not completely understand this question, but I could guess it has something to do with your complaint. Am I right? Hopefully, our team will be able to get in touch with the casino so your issue can be resolved.
Do you, by any chance, know what the reason is that they do not want to communicate with you?
In the meantime, if you wish to have a look, here is the safety index of tis casino explained a bit better. Maybe it will help you to understand how do we review all the online casinos.
Με κρατούν στη γραμμή και κάθε φορά που στο Trust Pilot μου λένε να επικοινωνήσω με την υποστήριξη όταν το κάνω ξανά, τους αγνοούν
They keep me on the line and every time on Trust Pilot I am told to contact support when I do that again, they ignore them
ze houden me aan het lijntje en elke keer op trust pilot wordt er aan gegeven van neem contact op met de support waneer ik dat weer doet negeren ze
Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα μας θα έχει περισσότερη τύχη επικοινωνώντας με το καζίνο τότε.🙏
Hopefully, our team will have more luck contacting the casino then.🙏
Έλεγξα τα πρόσφατα παράπονά σας για να πάρω κάποια ιδέα και βρήκα ότι έχετε αρκετό ιστορικό με αυτό το καζίνο. Είναι πιθανό η προηγούμενη καταγγελία σας εναντίον τους, η οποία απορρίφθηκε ως ανεπίλυτη, να είναι ο λόγος που αποφεύγουν την επαφή μαζί σας; Σύμφωνα με τις λεπτομέρειες, ενδιαφέρεστε για επιστροφές χρημάτων λόγω έλλειψης ολλανδικής άδειας.
Τα καζίνο συνήθως δεν ανταποκρίνονται καλά σε αυτό. Επίσης, δεν πιστεύουμε ότι δικαιούσατε επιστροφή χρημάτων.
Λοιπόν, ελπίζω ειλικρινά να κάνω λάθος εδώ.
I checked your recent complaints to get some idea, and I found you have quite a history with this casino. Is it possible that your earlier complaint against them, which was dismissed as unresolved, is the reason they are avoiding contact with you? According to the details, you were interested in refunds due to a missing Dutch license.
Casinos usually do not respond well to that. We also do not believe you were entitled to a refund.
Well, I sincerely hope I'm mistaken here.
Δεδομένου ότι κάθε μετρήσιμο κριτήριο είναι αρκετά καλό, θα έλεγα ότι αυτός είναι ο λόγος. Δεν είναι ασυνήθιστο για παίκτες που ζητούν επιστροφές χρημάτων λόγω των αδειών τους στο Κουρασάο να διαφωνούν. Μήπως συμβαίνει αυτό;
Ας πούμε απλώς ότι έχουμε διαφορετική οπτική σε αυτό το θέμα.
Since every measurable criterion is fairly good, I would say that is why. It is not unusual for players who request refunds because of their Curacao licenses to disagree. Is this the case, perhaps?
Let's just say we have different optics on this subject.
Θα ήθελα να έχω επιστροφή χρημάτων, αλλά επειδή αυτό δεν θα ήταν εφικτό, δεν πρέπει να πουν στον πιλότο εμπιστοσύνης να επικοινωνήσουν μαζί μου, ενώ αν το κάνω αυτό δεν υπάρχει απάντηση, τότε κατά τη γνώμη μου είναι απάτη
I would like to have a refund, but since this would not be possible, they should not say on trust pilot to contact me, while if I do this there is no response, then in my opinion it is a sham
Ik zou graag een refund hebben maar aan gezien dit niet mogelijk zou zijn moeten ze niet op trust pilot zeggen van neem contact op terwijl als ik dit doet er geen reactie komt dan is het in mijn ogen schijnvertoning
Λοιπόν, προφανώς, θα ήταν καλύτερο να έρθουν σε εσάς. Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση που έδωσες στην καταγγελία σου, είδα ότι το βάζουν ξανά σε κάποιο τμήμα όπου θα έπρεπε να ασχοληθεί με την κατάστασή σου. Αναρωτιέμαι αν θα γράψουν και θα σας ενημερώσουν πώς πάει και αν έχει αλλάξει κάτι.
Αν ναι θα είμαι εδώ.
Well obviously it would be best if they got to you. According to the last update you gave in your complaint, I saw that they are again putting it on some department where they should deal with your situation. I wonder if they will write and let you know how it is going and if anything has changed.
If so I will be here.
Ποιο τμήμα περιμένω μήνες, μου μπλόκαρε το email
What department im waiting for months they blocked my email
Λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να είμαι πεπεισμένος ότι αναμένετε από το καζίνο να πληρώσει για το ζήτημα που περιγράφηκε στην προηγουμένως απορριφθείσα καταγγελία σας. Φαίνεται σχεδόν ότι το καζίνο συμφωνεί με την απόρριψη και δεν είναι διατεθειμένο να συζητήσει περαιτέρω το θέμα, ακόμη και μαζί σας.
Μπορώ να ξέρω τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το καζίνο εξακολουθεί να είναι υποχρεωμένο να προωθήσει αυτό το θέμα, παρακαλώ;
Αναφέρομαι σε αυτήν την κατάσταση:
"Εάν ένα καζίνο επιτρέπει σε παίκτες από μια συγκεκριμένη χώρα να καταθέσουν και να παίξουν, θα πρέπει να πληρώσουν τα νόμιμα κέρδη τους. Με την ίδια αρχή, εάν ένας παίκτης καταθέσει σε ένα καζίνο και χάσει, ο παίκτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
Δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε τα καζίνο εάν δεν έχουν συγκεκριμένη άδεια.
Αφού συγκεντρωθούν όλες οι πληροφορίες, αυτή η καταγγελία θα απορριφθεί πλέον».
Ίσως το πρώτο 👈 έχει την εξήγηση;
"Όπως εξήγησα προηγουμένως, τα καζίνο μπορούν να κλείσουν τους λογαριασμούς των παικτών όποτε και για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν έχουν κατασχεθεί χρήματα στη διαδικασία. Θα θέλαμε πραγματικά να βοηθήσουμε, αλλά είναι αδύνατο για εμάς υπό αυτές τις συνθήκες.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, η καταγγελία αυτή θα απορριφθεί πλέον. "
Υπό αυτές τις συνθήκες, θα ήθελα πολύ να καταλάβω τι είδους απάντηση περιμένετε. Βοηθήστε με να το καταλάβω, παρακαλώ.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να είμαι πεπεισμένος ότι αναμένετε από το καζίνο να πληρώσει για το ζήτημα που περιγράφηκε στην προηγουμένως απορριφθείσα καταγγελία σας. Φαίνεται σχεδόν ότι το καζίνο συμφωνεί με την απόρριψη και δεν είναι διατεθειμένο να συζητήσει περαιτέρω το θέμα, ακόμη και μαζί σας.
Μπορώ να ξέρω τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το καζίνο εξακολουθεί να είναι υποχρεωμένο να προωθήσει αυτό το θέμα, παρακαλώ;
Αναφέρομαι σε αυτήν την κατάσταση:
"Εάν ένα καζίνο επιτρέπει σε παίκτες από μια συγκεκριμένη χώρα να καταθέσουν και να παίξουν, θα πρέπει να πληρώσουν τα νόμιμα κέρδη τους. Με την ίδια αρχή, εάν ένας παίκτης καταθέσει σε ένα καζίνο και χάσει, ο παίκτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
Δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε τα καζίνο εάν δεν έχουν συγκεκριμένη άδεια.
Αφού συγκεντρωθούν όλες οι πληροφορίες, αυτή η καταγγελία θα απορριφθεί πλέον».
Ίσως το πρώτο 👈 έχει την εξήγηση;
"Όπως εξήγησα προηγουμένως, τα καζίνο μπορούν να κλείσουν τους λογαριασμούς των παικτών όποτε και για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν έχουν κατασχεθεί χρήματα στη διαδικασία. Θα θέλαμε πραγματικά να βοηθήσουμε, αλλά είναι αδύνατο για εμάς υπό αυτές τις συνθήκες.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, η καταγγελία αυτή θα απορριφθεί πλέον. "
Υπό αυτές τις συνθήκες, θα ήθελα πολύ να καταλάβω τι είδους απάντηση περιμένετε. Βοηθήστε με να το καταλάβω, παρακαλώ.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου τόσο ο παίκτης όσο και το καζίνο ερμηνεύουν τα πράγματα με τον δικό τους τρόπο, οπότε μερικές φορές δεν θα εκπλαγώ αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά στο Trustpilot. Υποθέτω ότι κανείς δεν μπορεί να τους αναγκάσει να κάνουν οτιδήποτε και αν στείλετε κάποια στοιχεία που είναι σχετικά και πάλι δεν αποδεικνύονται καλά, τότε υποθέτω ότι ξέρετε τι να σκεφτείτε.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.