Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από C078
|
29.892 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...11
πριν από 1 έτος

And they ignore me when they close my account when im losing my money for no reasson i ask for a goodwill bonus if they have one then i must take up contact with support what they tell me every time on trust pilot that they will come with a solution but they ignore me for days weeks months now are like criminals sad that the site here give it a good reputation but its one big scam

πριν από 1 έτος

As I have said many times before, the casino can't take your CRUCKS registration into consideration if you still open accounts in casinos without a Dutch license.

Can you understand that? You deposited, played, and lost.

I empathize with the fact that you feel ignored by the support. On the other hand, and with all due respect, go through your complaints or this thread, we are all running in circles. - it's endless. The main point is still the same: it is exhausting for both sides.

Radka
πριν από 1 έτος

Are u working with them i said only thing i want is a list of transactions and they lie to me on trustpilot but if u do not understand that where s this site for

Radka
πριν από 1 έτος

everyThing i ask for cannot be solved

C078
πριν από 1 έτος

Nobody is working with them, I just think it's pointless for both sides to keep talking about the same thing and getting nowhere. I noticed that you asked for a list of transactions and the casino is not interested in communicating with you. That is unpleasant and I understand that.

Anyway, you have an open complaint, so we'll see where we get there.

πριν από 1 έτος

Hello, its been 17h and still money haven been added to my account, but payment provider showed that is processed, I contacted support but they claim ( I dont believe that) that they haven gotten money yet

πριν από 1 έτος

don t deposit one big scam

πριν από 12 μήνες

Έχω την ίδια εμπειρία, έχασα 4000 ευρώ και μπλοκαρίστηκε χωρίς λόγο και δεν απαντούν σε τίποτα! Είμαι αποκλεισμένος από οποιαδήποτε επικοινωνία! Όταν στέλνω email σε κάποιον άλλο, απαντά και όταν λέω ότι είμαι ο παίκτης με τον λογαριασμό μου και ότι απαιτώ να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου, δεν λαμβάνω πλέον απάντηση. Είναι ωραίο να χάνεις δουλειά έτσι και να τους μπλοκάρεις, ώστε να μην έχεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω όλα ή μέρος των χρημάτων σου, σωστά; Έχετε κανονίσει ήδη κάτι; Θα ήθελα πολύ να το ακούσω. Αυτοί οι άνθρωποι με αρρώστησαν

Αυτόματη μετάφραση:
C078
πριν από 12 μήνες

Έζησα το ίδιο μετά από απώλεια 4000 ευρώ; Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος για να επιστρέψουμε σε αυτούς τους ανθρώπους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Θα πρέπει να είναι δυνατό αν πάμε στα κεντρικά τους γραφεία με πολλά άτομα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Έχασες κι εσύ και μετά μπλόκαρες! Δεν είναι μια δίκαιη ευκαιρία, έτσι; Χάνεις και δεν έχεις ποτέ την ευκαιρία να κερδίσεις τα χρήματά σου πίσω ή μέρος από αυτά, απλά το έχω βαρεθεί! Το βρίσκω πολύ ύποπτο που με αγνοούν... απαντούν με άλλα email και όταν τους λέω ποιος είμαι, καμία απάντηση ούτε με live chat! Τότε λοιπόν κάπου κάνουν λάθος και δεν μπορείς να μπλοκάρεις κάποιον χωρίς να δώσεις λόγο. Ελπίζω να μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό γιατί έπαιξα 4000 ευρώ σε λιγότερο από 1 βράδυ και σχεδίαζα να παίξω περισσότερα για να κερδίσω πίσω ή ίσως να χάσω λίγα χρήματα, αλλά τότε θα το είχα δεχτεί και τώρα αισθάνομαι μπερδεμένος. Έχω ψάξει στο Διαδίκτυο και δύσκολα μπορώ να βρω κάτι σχετικά με το πώς μπορείτε να μηνύσετε ένα καζίνο στο εξωτερικό. Βεβαιωθείτε ότι ανταγωνίζεστε επίσης την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών της Μάλτας, επειδή μπορεί να ανακαλέσει την άδεια. Γιατί δεν τους επιτρεπόταν να προσφέρουν παιχνίδια στην Ολλανδία. Νιώθω πραγματικά ηλίθιος. Έπαιξα εκεί επειδή ο ιστότοπος ισχυρίστηκε ότι μπορούν να τους εμπιστευτούν κλπ. Δεν ήξερα τίποτα για το να το παίξω με ασφάλεια κλπ. Μόνο τώρα έγινα σοφός. Πού είναι τα κεντρικά γραφεία τότε; Και χρειαζόμαστε περισσότερους ανθρώπους. Ίσως ανοίξουμε μια σελίδα στο Facebook και μετά μπορούμε να συνεχίσουμε να βομβαρδίζουμε τους πάντες στο διαδίκτυο με 1 αστέρι.

Αυτόματη μετάφραση:
C078
πριν από 12 μήνες

Συμφωνώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Έχασα 8600 και μετά έκλεισα αμέσως τον λογαριασμό μου στο Trust Pilot, για να βομβαρδιστώ με τις ίδιες απαντήσεις με άλλους λογαριασμούς email. Το μόνο πράγμα που βοηθάει είναι να πάτε εκεί με λίγα άτομα, είναι στην Ουγγαρία, επομένως είναι αρκετά εφικτό από μόνο του.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Δεν υπάρχει κανείς που να βοηθάει, ούτε από αυτό το φόρουμ, θέλουν να σε βοηθήσουν, αλλά λένε μόνο τα ίδια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Γειά σου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Hi

πριν από 12 μήνες

Μου φαίνεται πολύ περίεργο που κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει και να συνεχίσει και να κλέψει τα λεφτά του κόσμου! Γιατί το να παίρνεις χρήματα και να μην τους δίνεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω ή να χάσεις περισσότερα δεν είναι καζίνο! Θα έπρεπε να κλείσουν, είμαι πολύ θυμωμένος αν ήξερα ότι θα με μπλοκάρουν, δεν θα έπαιζα πάντως, φίλε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Έχω δημιουργήσει μια σελίδα στο Facebook με το όνομά τους, εγγραφείτε αν είστε θύμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Δεν υπάρχει κανείς που να βοηθάει, ούτε από αυτό το φόρουμ, θέλουν να σε βοηθήσουν, αλλά λένε μόνο τα ίδια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

This is probably the reason you decided to submit a complaint here, right? 🙂

I just don't understand why any casino would close a player's account if the player is actually losing money. To me, it makes no sense at all.

Can you help me with that? Was there other communication with the casino before they closed your account?


πριν από 12 μήνες

Μου φαίνεται πολύ περίεργο που κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει και να συνεχίσει και να κλέψει τα λεφτά του κόσμου! Γιατί το να παίρνεις χρήματα και να μην τους δίνεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω ή να χάσεις περισσότερα δεν είναι καζίνο! Θα έπρεπε να κλείσουν, είμαι πολύ θυμωμένος αν ήξερα ότι θα με μπλοκάρουν, δεν θα έπαιζα πάντως, φίλε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Maybe you can help me understand your issue. Could you please specify how the casino stole money from you? I'd really like to understand what makes you so certain about the theft.

You played and you lost, now you aim to recover your money because you have no chance to lose even more.

Is this what makes you feel like the casino has stolen something? Do I understand correctly, please?

Additionally, I have to tell you that you are wrong; casinos can close anyone's account without giving a reason. They usually take this step, when a certain player accuses the casino of attempting fraud or theft. I'm sure you find that even in its terms.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ για την αξιολόγησή σου αλλά έτσι νιώθεις! Αν ήξερα ότι ο λογαριασμός μου μπλοκάρεται, δεν θα συνέχιζα να καταθέτω χρήματα, έτσι; Έτσι, εάν καταθέσω χρήματα και δεν υπήρχε όριο, τότε υποθέτω ότι μπορώ να συνεχίσω να παίζω και εξαρτάται από μένα αν θα χάσω ή θα σταματήσω, αλλά αν κάποιος αποφασίσει μετά από τρεις ώρες ότι θα αποκλειστείτε χωρίς προειδοποίηση, νιώθω

με τσάκωσε γιατί δεν έχω τρόπο να πάρω πίσω μέρος των χρημάτων μου! Επειδή το Jacktop δεν έχει το καθήκον φροντίδας των παικτών, οπότε δεν καταλαβαίνω από πού προήλθε αυτό και αγνοείτε έναν παίκτη μέσω οποιασδήποτε μορφής επικοινωνίας, ενώ έχει κερδίσει χρήματα από εμένα. Απλώς ρωτάω τον λόγο και μέχρι να ισχύσει ο αποκλεισμός, αξίζω ακόμα απάντηση. Άρα πιστεύεις ότι είναι δίκαιο; Οχι εγώ

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα