ΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από C078
|
21628 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...12
Προσθήκη ανάρτησης
C078
πριν από 11 μήνες

And what seems to be the purpose, please?

By the way, do you perhaps expect any complications along the way? I mean, if I'm not mistaken, the point is that the casino ignores you since you asked for this specific list, probably because you tend to sue them for not considering your CRUCKS exclusion, which, from our point of view, was not within their capabilities.

I was just thinking aloud. Well, I hope you stop playing one day. 🙏


Radka
πριν από 11 μήνες

Μπορώ επίσης να το δείξω στις τραπεζικές μου συναλλαγές, αλλά το καζίνο μπορεί να ανταποκριθεί σε πιλότο εμπιστοσύνης, αλλά όχι σε email και υποστήριξη συνομιλίας, κάτι που δεν είναι σκοτεινό αν με ρωτήσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

I hope they will respond one day maybe theres a real service at the address on the site

Radka
πριν από 11 μήνες

And they ignore me when they close my account when im losing my money for no reasson i ask for a goodwill bonus if they have one then i must take up contact with support what they tell me every time on trust pilot that they will come with a solution but they ignore me for days weeks months now are like criminals sad that the site here give it a good reputation but its one big scam

Δημοσίευση από Radka διαγράφηκε
πριν από 11 μήνες

Μπορώ επίσης να το δείξω στις τραπεζικές μου συναλλαγές, αλλά το καζίνο μπορεί να ανταποκριθεί σε πιλότο εμπιστοσύνης, αλλά όχι σε email και υποστήριξη συνομιλίας, κάτι που δεν είναι σκοτεινό αν με ρωτήσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

This is exactly my point, I think you may get the very same list not just from the casino, but also from the bank.

I was not sure whether you might look for certain differences.

I tell honestly what I know. When a casino's employee is "threatened" by the court, lawyers, and legal staff, the manager is immediately informed. Now consider that every single word might be used in the process, so usually, all communication with such a player is set as forbidden.

Casinos are trying to protect their employees from making a mistake while acting under pressure. I hope it makes some sense to you.

πριν από 11 μήνες

And they ignore me when they close my account when im losing my money for no reasson i ask for a goodwill bonus if they have one then i must take up contact with support what they tell me every time on trust pilot that they will come with a solution but they ignore me for days weeks months now are like criminals sad that the site here give it a good reputation but its one big scam

πριν από 11 μήνες

As I have said many times before, the casino can't take your CRUCKS registration into consideration if you still open accounts in casinos without a Dutch license.

Can you understand that? You deposited, played, and lost.

I empathize with the fact that you feel ignored by the support. On the other hand, and with all due respect, go through your complaints or this thread, we are all running in circles. - it's endless. The main point is still the same: it is exhausting for both sides.

Radka
πριν από 11 μήνες

Are u working with them i said only thing i want is a list of transactions and they lie to me on trustpilot but if u do not understand that where s this site for

Radka
πριν από 11 μήνες

everyThing i ask for cannot be solved

C078
πριν από 11 μήνες

Nobody is working with them, I just think it's pointless for both sides to keep talking about the same thing and getting nowhere. I noticed that you asked for a list of transactions and the casino is not interested in communicating with you. That is unpleasant and I understand that.

Anyway, you have an open complaint, so we'll see where we get there.

πριν από 9 μήνες

Hello, its been 17h and still money haven been added to my account, but payment provider showed that is processed, I contacted support but they claim ( I dont believe that) that they haven gotten money yet

πριν από 9 μήνες

don t deposit one big scam

πριν από 8 μήνες

Έχω την ίδια εμπειρία, έχασα 4000 ευρώ και μπλοκαρίστηκε χωρίς λόγο και δεν απαντούν σε τίποτα! Είμαι αποκλεισμένος από οποιαδήποτε επικοινωνία! Όταν στέλνω email σε κάποιον άλλο, απαντά και όταν λέω ότι είμαι ο παίκτης με τον λογαριασμό μου και ότι απαιτώ να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου, δεν λαμβάνω πλέον απάντηση. Είναι ωραίο να χάνεις δουλειά έτσι και να τους μπλοκάρεις, ώστε να μην έχεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω όλα ή μέρος των χρημάτων σου, σωστά; Έχετε κανονίσει ήδη κάτι; Θα ήθελα πολύ να το ακούσω. Αυτοί οι άνθρωποι με αρρώστησαν

Αυτόματη μετάφραση:
C078
πριν από 8 μήνες

Έζησα το ίδιο μετά από απώλεια 4000 ευρώ; Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος για να επιστρέψουμε σε αυτούς τους ανθρώπους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Θα πρέπει να είναι δυνατό αν πάμε στα κεντρικά τους γραφεία με πολλά άτομα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έχασες κι εσύ και μετά μπλόκαρες! Δεν είναι μια δίκαιη ευκαιρία, έτσι; Χάνεις και δεν έχεις ποτέ την ευκαιρία να κερδίσεις τα χρήματά σου πίσω ή μέρος από αυτά, απλά το έχω βαρεθεί! Το βρίσκω πολύ ύποπτο που με αγνοούν... απαντούν με άλλα email και όταν τους λέω ποιος είμαι, καμία απάντηση ούτε με live chat! Τότε λοιπόν κάπου κάνουν λάθος και δεν μπορείς να μπλοκάρεις κάποιον χωρίς να δώσεις λόγο. Ελπίζω να μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό γιατί έπαιξα 4000 ευρώ σε λιγότερο από 1 βράδυ και σχεδίαζα να παίξω περισσότερα για να κερδίσω πίσω ή ίσως να χάσω λίγα χρήματα, αλλά τότε θα το είχα δεχτεί και τώρα αισθάνομαι μπερδεμένος. Έχω ψάξει στο Διαδίκτυο και δύσκολα μπορώ να βρω κάτι σχετικά με το πώς μπορείτε να μηνύσετε ένα καζίνο στο εξωτερικό. Βεβαιωθείτε ότι ανταγωνίζεστε επίσης την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών της Μάλτας, επειδή μπορεί να ανακαλέσει την άδεια. Γιατί δεν τους επιτρεπόταν να προσφέρουν παιχνίδια στην Ολλανδία. Νιώθω πραγματικά ηλίθιος. Έπαιξα εκεί επειδή ο ιστότοπος ισχυρίστηκε ότι μπορούν να τους εμπιστευτούν κλπ. Δεν ήξερα τίποτα για το να το παίξω με ασφάλεια κλπ. Μόνο τώρα έγινα σοφός. Πού είναι τα κεντρικά γραφεία τότε; Και χρειαζόμαστε περισσότερους ανθρώπους. Ίσως ανοίξουμε μια σελίδα στο Facebook και μετά μπορούμε να συνεχίσουμε να βομβαρδίζουμε τους πάντες στο διαδίκτυο με 1 αστέρι.

Αυτόματη μετάφραση:
C078
πριν από 8 μήνες

Συμφωνώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έχασα 8600 και μετά έκλεισα αμέσως τον λογαριασμό μου στο Trust Pilot, για να βομβαρδιστώ με τις ίδιες απαντήσεις με άλλους λογαριασμούς email. Το μόνο πράγμα που βοηθάει είναι να πάτε εκεί με λίγα άτομα, είναι στην Ουγγαρία, επομένως είναι αρκετά εφικτό από μόνο του.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Δεν υπάρχει κανείς που να βοηθάει, ούτε από αυτό το φόρουμ, θέλουν να σε βοηθήσουν, αλλά λένε μόνο τα ίδια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γειά σου

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα