ΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από C078
|
21675 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...12
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Hi

πριν από 8 μήνες

Μου φαίνεται πολύ περίεργο που κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει και να συνεχίσει και να κλέψει τα λεφτά του κόσμου! Γιατί το να παίρνεις χρήματα και να μην τους δίνεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω ή να χάσεις περισσότερα δεν είναι καζίνο! Θα έπρεπε να κλείσουν, είμαι πολύ θυμωμένος αν ήξερα ότι θα με μπλοκάρουν, δεν θα έπαιζα πάντως, φίλε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έχω δημιουργήσει μια σελίδα στο Facebook με το όνομά τους, εγγραφείτε αν είστε θύμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Δεν υπάρχει κανείς που να βοηθάει, ούτε από αυτό το φόρουμ, θέλουν να σε βοηθήσουν, αλλά λένε μόνο τα ίδια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

This is probably the reason you decided to submit a complaint here, right? 🙂

I just don't understand why any casino would close a player's account if the player is actually losing money. To me, it makes no sense at all.

Can you help me with that? Was there other communication with the casino before they closed your account?


πριν από 8 μήνες

Μου φαίνεται πολύ περίεργο που κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει και να συνεχίσει και να κλέψει τα λεφτά του κόσμου! Γιατί το να παίρνεις χρήματα και να μην τους δίνεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω ή να χάσεις περισσότερα δεν είναι καζίνο! Θα έπρεπε να κλείσουν, είμαι πολύ θυμωμένος αν ήξερα ότι θα με μπλοκάρουν, δεν θα έπαιζα πάντως, φίλε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Maybe you can help me understand your issue. Could you please specify how the casino stole money from you? I'd really like to understand what makes you so certain about the theft.

You played and you lost, now you aim to recover your money because you have no chance to lose even more.

Is this what makes you feel like the casino has stolen something? Do I understand correctly, please?

Additionally, I have to tell you that you are wrong; casinos can close anyone's account without giving a reason. They usually take this step, when a certain player accuses the casino of attempting fraud or theft. I'm sure you find that even in its terms.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
πριν από 8 μήνες

Ευχαριστώ για την αξιολόγησή σου αλλά έτσι νιώθεις! Αν ήξερα ότι ο λογαριασμός μου μπλοκάρεται, δεν θα συνέχιζα να καταθέτω χρήματα, έτσι; Έτσι, εάν καταθέσω χρήματα και δεν υπήρχε όριο, τότε υποθέτω ότι μπορώ να συνεχίσω να παίζω και εξαρτάται από μένα αν θα χάσω ή θα σταματήσω, αλλά αν κάποιος αποφασίσει μετά από τρεις ώρες ότι θα αποκλειστείτε χωρίς προειδοποίηση, νιώθω

με τσάκωσε γιατί δεν έχω τρόπο να πάρω πίσω μέρος των χρημάτων μου! Επειδή το Jacktop δεν έχει το καθήκον φροντίδας των παικτών, οπότε δεν καταλαβαίνω από πού προήλθε αυτό και αγνοείτε έναν παίκτη μέσω οποιασδήποτε μορφής επικοινωνίας, ενώ έχει κερδίσει χρήματα από εμένα. Απλώς ρωτάω τον λόγο και μέχρι να ισχύσει ο αποκλεισμός, αξίζω ακόμα απάντηση. Άρα πιστεύεις ότι είναι δίκαιο; Οχι εγώ

Αυτόματη μετάφραση:
helbo87
πριν από 8 μήνες

So you still don't know the reason why the casino blocked your account according to what I have read. Is that right ? 

As for not depositing money if you knew the casino would block your account, that's quite logical. But it would certainly be useful to know why it happened.

The casino doesn't communicate with you at all ? 

πριν από 8 μήνες

wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond

email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ναι όντως, ακόμα δεν ξέρω τον λόγο! Και δεν μου απαντάει κανείς. Δοκίμασα με διαφορετική διεύθυνση email και απαντούν και όταν λέω ότι είμαι εγώ, αγνοούμαι και στη ζωντανή συνομιλία, δυστυχώς, αυτό με κάνει να αισθάνομαι κουρασμένος. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε γιατί θέλω τα χρήματά μου πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γιατί αν ήξερα ότι θα γινόταν αυτό δεν θα έπαιζα ποτέ! Παίζω και σε άλλη ιστοσελίδα, έχω χάσει και χιλιάδες ευρώ εκεί και δεν με πείραξε γιατί η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη και παίρνω απαντήσεις αν έχω απορίες, οπότε νιώθω ασφαλής. Αυτός μου παίρνει τα χρήματά μου και με μπλοκάρει χωρίς έλεος και γι' αυτό θα ήλπιζα ότι θα έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω και θέλω αυτό το καζίνο απλώς να εξαφανιστεί από το διαδίκτυο, συνεχίζει να εξαπατά θύματα και νομίζω ότι είναι λυπηρό. Μπορείτε να κερδίσετε ειλικρινά με τον τζόγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Κάθε μέρα στέλνω ένα email ζητώντας τους να εξηγήσουν γιατί έχω αποκλειστεί και για πόσο καιρό! Είχα έναν VIP manager έτσι αποκαλούμενος και δεν έχει απαντήσει σε τίποτα μέχρι στιγμής. Πάντα έπαιζα σε ένα ασφαλές καζίνο και νόμιζα ότι είχε επίσης άδεια KSA επειδή ήταν στο casinojager.nl. Έστειλα επίσης ένα email στο Casinojager.nl ότι το jacktop είναι απάτη και ούτε εκείνοι απάντησαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond

email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond

πριν από 8 μήνες

I don't think it's right for a casino to tell you to reach support and then ignore all communication. Anyway, I would like to know why the casino closed your account ? 

As for the complaint, it is still open and we will see if our team can help you. I truly hope so.

πριν από 8 μήνες

Ναι όντως, ακόμα δεν ξέρω τον λόγο! Και δεν μου απαντάει κανείς. Δοκίμασα με διαφορετική διεύθυνση email και απαντούν και όταν λέω ότι είμαι εγώ, αγνοούμαι και στη ζωντανή συνομιλία, δυστυχώς, αυτό με κάνει να αισθάνομαι κουρασμένος. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε γιατί θέλω τα χρήματά μου πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I believe that a valid reason why the casino closed your account would be appropriate. If the casino has not provided you with one and you do not know why and there is still no communication between you and the casino because they do not answer you, I would recommend opening a complaint. 

Just use this link and our team will try to investigate your situation and help you. 

If you go ahead let me know, I'm curious to see how the whole situation develops. 

πριν από 8 μήνες

20

Jaro
πριν από 8 μήνες

Σας ευχαριστώ που καταλάβατε την κατάστασή μου! Έκανα αμέσως καταγγελία μέσω του συνδέσμου, ελπίζω να έχει νόημα. Με αρρώστησε όταν είμαι ήδη άρρωστος!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Ο λογαριασμός μου είναι κατά τα άλλα εντάξει γιατί προηγουμένως έπαιζα 1000 ευρώ και τα κέρδισα πίσω και πληρωνόμουν αφού έστειλα 100 email. Ακόμα και τότε ήταν δύσκολο να πληρώσω τα χρήματά μου. Αλλά μετά παίζω ξανά και μπλοκάρω όλους τους τύπους επικοινωνίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ο λογαριασμός μου έκλεισε χωρίς λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Καμία μορφή επικοινωνίας δεν είναι δυνατή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ο λογαριασμός μου είναι κατά τα άλλα εντάξει γιατί προηγουμένως έπαιζα 1000 ευρώ και τα κέρδισα πίσω και πληρωνόμουν αφού έστειλα 100 email. Ακόμα και τότε ήταν δύσκολο να πληρώσω τα χρήματά μου. Αλλά μετά παίζω ξανά και μπλοκάρω όλους τους τύπους επικοινωνίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Yes, I have seen it and I am wondering how it will all turn out in the end. I would say that at least there might be some chance, even if you have already got money from the casino. 

We'll see if that's the case this time, and I think after this experience it would probably be wise to find another one. 

However, when the casino does not communicate and you do not know what is happening with the withdrawal and even block you without giving a reason, I do not think that is right. Eventually we'll see what our team gets up to. 

I hope everything will be resolved fairly. 

πριν από 8 μήνες

Ο λογαριασμός μου έκλεισε χωρίς λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Have they closed your account now too ? I suppose if you can't communicate with the casino as you say, you don't know the reason either. I'm sorry when players get into this situation, but I saw that you have already filed a complaint, so let's see if we can help you. I hope so, because 8 thousand euro is not the least to just give up. 

1...4 5 6...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα