Μου φαίνεται πολύ περίεργο που κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει και να συνεχίσει και να κλέψει τα λεφτά του κόσμου! Γιατί το να παίρνεις χρήματα και να μην τους δίνεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω ή να χάσεις περισσότερα δεν είναι καζίνο! Θα έπρεπε να κλείσουν, είμαι πολύ θυμωμένος αν ήξερα ότι θα με μπλοκάρουν, δεν θα έπαιζα πάντως, φίλε
I find it really strange that no one can help and that they can continue and steal people's money! Because taking money and not giving it the chance to win back or lose more is not a casino! They should close, I'm really angry if I knew they were going to block me, I wouldn't play anyway, man
Ik vind echt raar dat niemand kan helpen en dat hun door kunnen gaan en mensen de geld stelen! Want geld afpakken en niet de kans geven om terug te winnen of meer te verliezen is toch geen casino! Zij horen dicht te gaan ik ben echt kwaad als ik wist dat ze mij gingen blokkeren dan zou ik toch niet spelen man
Δεν υπάρχει κανείς που να βοηθάει, ούτε από αυτό το φόρουμ, θέλουν να σε βοηθήσουν, αλλά λένε μόνο τα ίδια.
There is no one who helps, not even from this forum, they want to help you, but they only say the same thing
Er is ook niemand die helpt ook van dit forum niet die willen je helpen maar ze zeggen ook aleen maar het zelfde
Αυτός είναι ίσως ο λόγος που αποφασίσατε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ, σωστά; 🙂
Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί οποιοδήποτε καζίνο θα έκλεινε τον λογαριασμό ενός παίκτη εάν ο παίκτης χάνει πραγματικά χρήματα. Για μένα δεν έχει κανένα νόημα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό; Υπήρχε άλλη επικοινωνία με το καζίνο πριν κλείσουν τον λογαριασμό σας;
This is probably the reason you decided to submit a complaint here, right? 🙂
I just don't understand why any casino would close a player's account if the player is actually losing money. To me, it makes no sense at all.
Can you help me with that? Was there other communication with the casino before they closed your account?
Μου φαίνεται πολύ περίεργο που κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει και να συνεχίσει και να κλέψει τα λεφτά του κόσμου! Γιατί το να παίρνεις χρήματα και να μην τους δίνεις την ευκαιρία να κερδίσεις πίσω ή να χάσεις περισσότερα δεν είναι καζίνο! Θα έπρεπε να κλείσουν, είμαι πολύ θυμωμένος αν ήξερα ότι θα με μπλοκάρουν, δεν θα έπαιζα πάντως, φίλε
I find it really strange that no one can help and that they can continue and steal people's money! Because taking money and not giving it the chance to win back or lose more is not a casino! They should close, I'm really angry if I knew they were going to block me, I wouldn't play anyway, man
Ik vind echt raar dat niemand kan helpen en dat hun door kunnen gaan en mensen de geld stelen! Want geld afpakken en niet de kans geven om terug te winnen of meer te verliezen is toch geen casino! Zij horen dicht te gaan ik ben echt kwaad als ik wist dat ze mij gingen blokkeren dan zou ik toch niet spelen man
Ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε να καταλάβω το πρόβλημά σας. Θα μπορούσατε να διευκρινίσετε πώς το καζίνο έκλεψε χρήματα από εσάς; Θα ήθελα πραγματικά να καταλάβω τι σε κάνει τόσο σίγουρο για την κλοπή.
Παίξατε και χάσατε, τώρα στοχεύετε να ανακτήσετε τα χρήματά σας γιατί δεν έχετε καμία πιθανότητα να χάσετε ακόμα περισσότερα.
Αυτό σας κάνει να νιώθετε ότι το καζίνο έχει κλέψει κάτι; Κατάλαβα καλά, παρακαλώ;
Επιπλέον, πρέπει να σας πω ότι κάνετε λάθος. Τα καζίνο μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό οποιουδήποτε χωρίς να αναφέρουν λόγο. Συνήθως κάνουν αυτό το βήμα, όταν ένας συγκεκριμένος παίκτης κατηγορεί το καζίνο για απόπειρα απάτης ή κλοπής. Είμαι σίγουρος ότι το βρίσκεις ακόμα και με τους όρους του.
Maybe you can help me understand your issue. Could you please specify how the casino stole money from you? I'd really like to understand what makes you so certain about the theft.
You played and you lost, now you aim to recover your money because you have no chance to lose even more.
Is this what makes you feel like the casino has stolen something? Do I understand correctly, please?
Additionally, I have to tell you that you are wrong; casinos can close anyone's account without giving a reason. They usually take this step, when a certain player accuses the casino of attempting fraud or theft. I'm sure you find that even in its terms.
Ευχαριστώ για την αξιολόγησή σου αλλά έτσι νιώθεις! Αν ήξερα ότι ο λογαριασμός μου μπλοκάρεται, δεν θα συνέχιζα να καταθέτω χρήματα, έτσι; Έτσι, εάν καταθέσω χρήματα και δεν υπήρχε όριο, τότε υποθέτω ότι μπορώ να συνεχίσω να παίζω και εξαρτάται από μένα αν θα χάσω ή θα σταματήσω, αλλά αν κάποιος αποφασίσει μετά από τρεις ώρες ότι θα αποκλειστείτε χωρίς προειδοποίηση, νιώθω
με τσάκωσε γιατί δεν έχω τρόπο να πάρω πίσω μέρος των χρημάτων μου! Επειδή το Jacktop δεν έχει το καθήκον φροντίδας των παικτών, οπότε δεν καταλαβαίνω από πού προήλθε αυτό και αγνοείτε έναν παίκτη μέσω οποιασδήποτε μορφής επικοινωνίας, ενώ έχει κερδίσει χρήματα από εμένα. Απλώς ρωτάω τον λόγο και μέχρι να ισχύσει ο αποκλεισμός, αξίζω ακόμα απάντηση. Άρα πιστεύεις ότι είναι δίκαιο; Οχι εγώ
well thanks for your assessment but that's how you feel! If I knew that my account was being blocked, I would not continue to deposit money, would I? So if I deposit money and there was no limit then I assume that I can continue to play and that is up to me whether I lose or stop, but if someone decides after three hours that you will be blocked without warning, I feel
screwed me because I have no way to get part of my money back! Because Jacktop has no players' duty of care, so I don't understand where that came from and you ignore a player through any form of communication while they have made money from me. I just ask the reason and until when the blockade applies, I still deserve an answer. So you think it's fair? Not me
nou bedankt voor je oordeel maar dat is hoe jij het vindt! Als ik zou weten dat me account wordt geblokkeerd ga ik toch niet geld blijven storten? Dus als ik geld stort en er was geen limiet dan ga ik vanuit dat ik lekker kan blijven spelen en dat is aan mij over of ik verlies of stop maar als iemand na drie uurtje bepaald dat je geblokkeerd worden zonder waarschuwing voel ik
me genaaid want ik heb geen mogelijkheid om gedeelte van me geld terug te winnen! Want jacktop geen spelers zorgplicht dus ik snap niet waar dat vandaan kwam en je negeert een speler via elke vorm van communicatie terwijl ze aan me geld verdient hebben. Ik vraag alleen de reden en tot wanneer de blokkade geldt ik verdien toch antwoord. Dus dat jij het eerlijk vind? Ikke niet
Επομένως, ακόμα δεν γνωρίζετε τον λόγο για τον οποίο το καζίνο απέκλεισε τον λογαριασμό σας σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει. Είναι σωστό ?
Όσο για τη μη κατάθεση χρημάτων, αν ήξερες ότι το καζίνο θα μπλοκάρει τον λογαριασμό σου, αυτό είναι πολύ λογικό. Αλλά σίγουρα θα ήταν χρήσιμο να μάθουμε γιατί συνέβη.
Το καζίνο δεν επικοινωνεί καθόλου μαζί σας;
So you still don't know the reason why the casino blocked your account according to what I have read. Is that right ?
As for not depositing money if you knew the casino would block your account, that's quite logical. But it would certainly be useful to know why it happened.
The casino doesn't communicate with you at all ?
Αυτό που συνέβη κάθε φορά είναι ότι πηγαίνω σε ζωντανή συνομιλία με αγνοούν, διαβάζουν αλλά δεν απαντούν
email ive στείλει σχεδόν 500 emails καμία απάντηση ive στείλει whats app μηνύματα όχι απάντηση στέλνω κριτική στο trustpilot έλαβα απαντήσεις εκεί πάντα τις ίδιες απαντήσεις που πρέπει να επικοινωνήσω με την υποστήριξη αλλά δεν απαντώ
wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond
email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond
Ναι όντως, ακόμα δεν ξέρω τον λόγο! Και δεν μου απαντάει κανείς. Δοκίμασα με διαφορετική διεύθυνση email και απαντούν και όταν λέω ότι είμαι εγώ, αγνοούμαι και στη ζωντανή συνομιλία, δυστυχώς, αυτό με κάνει να αισθάνομαι κουρασμένος. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε γιατί θέλω τα χρήματά μου πίσω
Yes indeed, I still don't know the reason! And no one answers me. I have tried with a different email address and they respond and when I say it is me, I am ignored and on live chat too, unfortunately, that makes me feel ripped off. I hope you now understand why I want my money back
Jah inderdaad ik weet nog steeds de reden niet! En niemand geeft me antwoord. Ik heb geprobeerd met andere mail adres dan reageren ze en als ik zeg dat ik het ben dan wordt ik genegeerd en op live chat ook helaas daardoor voel ik me opgelicht. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik me geld terug wil
Γιατί αν ήξερα ότι θα γινόταν αυτό δεν θα έπαιζα ποτέ! Παίζω και σε άλλη ιστοσελίδα, έχω χάσει και χιλιάδες ευρώ εκεί και δεν με πείραξε γιατί η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη και παίρνω απαντήσεις αν έχω απορίες, οπότε νιώθω ασφαλής. Αυτός μου παίρνει τα χρήματά μου και με μπλοκάρει χωρίς έλεος και γι' αυτό θα ήλπιζα ότι θα έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω και θέλω αυτό το καζίνο απλώς να εξαφανιστεί από το διαδίκτυο, συνεχίζει να εξαπατά θύματα και νομίζω ότι είναι λυπηρό. Μπορείτε να κερδίσετε ειλικρινά με τον τζόγο
Because if I knew this would happen I would never have played! I also play on another website, I have also lost thousands of euros there and I didn't mind because the customer service is available and I get answers if I have any questions, so I feel safe. This one takes my money and blocks me without mercy and that is why I would hope that I would get my money back and I want this casino to just disappear from the internet, he continues to scam victims and I think that is sad. You can earn honestly by gambling
Want als ik wist dat dit zou gebeuren dan had ik nooit gespeeld! Ik spel ook op andere website ik heb daar ook duizende euro verloren en ik vond niet erg want de klantenservice is bereikbaar en ik krijg antwoorden als ii wat vraag dus voel me veilig. Deze pakt me geld en blokkeert me zonder pardon en daarom zou ik hopen dat ii mw geld terug krijg en wil dat deze casino gewoon verdwijnt van internet hij blijft slachtoffer oplichten en dat vind ik zielig. Met gokken verdien je eerlijk kan
Κάθε μέρα στέλνω ένα email ζητώντας τους να εξηγήσουν γιατί έχω αποκλειστεί και για πόσο καιρό! Είχα έναν VIP manager έτσι αποκαλούμενος και δεν έχει απαντήσει σε τίποτα μέχρι στιγμής. Πάντα έπαιζα σε ένα ασφαλές καζίνο και νόμιζα ότι είχε επίσης άδεια KSA επειδή ήταν στο casinojager.nl. Έστειλα επίσης ένα email στο Casinojager.nl ότι το jacktop είναι απάτη και ούτε εκείνοι απάντησαν
Every day I send an email asking them to explain why I have been blocked and for how long! I had a VIP manager so called and he has not responded to anything so far. I have always played in a safe casino and I thought it also had a KSA license because it was on casinojager.nl. I also sent an email to Casinojager.nl that jacktop is a scam and they did not respond either
elke dag stuur ik nog mail of ze me willen uitleggen waarom ik geblokkeerd ben en voor hoe lang! Ik had zo genaamd vipmanager en die heeft tot nu toe ook nergens op gereageerd. Ik heb altijd gespeld in veilig casino en ik dacht dat deze ook ksa vergunning had omdat ie op casinojager.nl stond. Casinojager.nl heb ik ook mail gestuurd dat jacktop oplichting zijn en hun reageren ook niet
Αυτό που συνέβη κάθε φορά είναι ότι πηγαίνω σε ζωντανή συνομιλία με αγνοούν, διαβάζουν αλλά δεν απαντούν
email ive στείλει σχεδόν 500 emails καμία απάντηση ive στείλει whats app μηνύματα όχι απάντηση στέλνω κριτική στο trustpilot έλαβα απαντήσεις εκεί πάντα τις ίδιες απαντήσεις που πρέπει να επικοινωνήσω με την υποστήριξη αλλά δεν απαντώ
wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond
email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond
Δεν νομίζω ότι είναι σωστό ένα καζίνο να σου λέει να φτάσεις στην υποστήριξη και μετά να αγνοείς κάθε επικοινωνία. Τέλος πάντων, θα ήθελα να μάθω γιατί το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σας;
Όσον αφορά την καταγγελία, είναι ακόμα ανοιχτή και θα δούμε αν η ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει. Το ελπίζω πραγματικά.
I don't think it's right for a casino to tell you to reach support and then ignore all communication. Anyway, I would like to know why the casino closed your account ?
As for the complaint, it is still open and we will see if our team can help you. I truly hope so.
Ναι όντως, ακόμα δεν ξέρω τον λόγο! Και δεν μου απαντάει κανείς. Δοκίμασα με διαφορετική διεύθυνση email και απαντούν και όταν λέω ότι είμαι εγώ, αγνοούμαι και στη ζωντανή συνομιλία, δυστυχώς, αυτό με κάνει να αισθάνομαι κουρασμένος. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε γιατί θέλω τα χρήματά μου πίσω
Yes indeed, I still don't know the reason! And no one answers me. I have tried with a different email address and they respond and when I say it is me, I am ignored and on live chat too, unfortunately, that makes me feel ripped off. I hope you now understand why I want my money back
Jah inderdaad ik weet nog steeds de reden niet! En niemand geeft me antwoord. Ik heb geprobeerd met andere mail adres dan reageren ze en als ik zeg dat ik het ben dan wordt ik genegeerd en op live chat ook helaas daardoor voel ik me opgelicht. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik me geld terug wil
Πιστεύω ότι ένας έγκυρος λόγος για τον οποίο το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σας θα ήταν κατάλληλος. Εάν το καζίνο δεν σας έχει παράσχει και δεν ξέρετε γιατί και δεν υπάρχει ακόμα επικοινωνία μεταξύ εσάς και του καζίνο επειδή δεν σας απαντούν, θα συνιστούσα να ανοίξετε μια καταγγελία.
Απλώς χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να διερευνήσει την κατάστασή σας και να σας βοηθήσει.
Εάν προχωρήσετε, ενημερώστε με, είμαι περίεργος να δω πώς εξελίσσεται η όλη κατάσταση.
I believe that a valid reason why the casino closed your account would be appropriate. If the casino has not provided you with one and you do not know why and there is still no communication between you and the casino because they do not answer you, I would recommend opening a complaint.
Just use this link and our team will try to investigate your situation and help you.
If you go ahead let me know, I'm curious to see how the whole situation develops.
Σας ευχαριστώ που καταλάβατε την κατάστασή μου! Έκανα αμέσως καταγγελία μέσω του συνδέσμου, ελπίζω να έχει νόημα. Με αρρώστησε όταν είμαι ήδη άρρωστος!
Thank you for understanding my situation! I immediately filed a complaint via the link, I hope it makes sense. It made me sick when I'm already sick!
Bedankt dat je me situatie begrijpt! Ik heb gelijk via de link een klacht ingediend ik hoop dat het zin heeft. Ik ben ziek van geworden terwijl ik al ziek ben!
Ο λογαριασμός μου είναι κατά τα άλλα εντάξει γιατί προηγουμένως έπαιζα 1000 ευρώ και τα κέρδισα πίσω και πληρωνόμουν αφού έστειλα 100 email. Ακόμα και τότε ήταν δύσκολο να πληρώσω τα χρήματά μου. Αλλά μετά παίζω ξανά και μπλοκάρω όλους τους τύπους επικοινωνίας
My account is otherwise in order because I previously gambled 1000 euros and won it back and got paid after sending 100 emails. Even then it was difficult to get my money paid out. But then I play again and block on all types of communication
Me account is verder in orde want ik heb eerder 1000 euro gespeld en terug gewonnen en betaald gekregen na dat ik 100 mails heb gestuurd. Zelf dag ging toen moeilijk om mijn geld te laten uitbetalen. Maar daarna speel ik weer en blok op alle soorten communicatie
Ο λογαριασμός μου είναι κατά τα άλλα εντάξει γιατί προηγουμένως έπαιζα 1000 ευρώ και τα κέρδισα πίσω και πληρωνόμουν αφού έστειλα 100 email. Ακόμα και τότε ήταν δύσκολο να πληρώσω τα χρήματά μου. Αλλά μετά παίζω ξανά και μπλοκάρω όλους τους τύπους επικοινωνίας
My account is otherwise in order because I previously gambled 1000 euros and won it back and got paid after sending 100 emails. Even then it was difficult to get my money paid out. But then I play again and block on all types of communication
Me account is verder in orde want ik heb eerder 1000 euro gespeld en terug gewonnen en betaald gekregen na dat ik 100 mails heb gestuurd. Zelf dag ging toen moeilijk om mijn geld te laten uitbetalen. Maar daarna speel ik weer en blok op alle soorten communicatie
Ναι, το έχω δει και αναρωτιέμαι πώς θα εξελιχθούν όλα στο τέλος. Θα έλεγα ότι τουλάχιστον μπορεί να υπάρχει κάποια πιθανότητα, ακόμα κι αν έχετε ήδη πάρει χρήματα από το καζίνο.
Θα δούμε αν είναι έτσι αυτή τη φορά, και νομίζω ότι μετά από αυτή την εμπειρία θα ήταν μάλλον σοφό να βρούμε άλλη.
Ωστόσο, όταν το καζίνο δεν επικοινωνεί και δεν ξέρεις τι συμβαίνει με την ανάληψη και μάλιστα σε μπλοκάρεις χωρίς να δώσεις λόγο, δεν νομίζω ότι είναι σωστό. Τελικά θα δούμε τι θα κάνει η ομάδα μας.
Ελπίζω όλα να λυθούν δίκαια.
Yes, I have seen it and I am wondering how it will all turn out in the end. I would say that at least there might be some chance, even if you have already got money from the casino.
We'll see if that's the case this time, and I think after this experience it would probably be wise to find another one.
However, when the casino does not communicate and you do not know what is happening with the withdrawal and even block you without giving a reason, I do not think that is right. Eventually we'll see what our team gets up to.
I hope everything will be resolved fairly.
Έχουν κλείσει και τον λογαριασμό σας τώρα; Υποθέτω ότι αν δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με το καζίνο όπως λες, δεν ξέρεις ούτε τον λόγο. Λυπάμαι όταν οι παίκτες μπαίνουν σε αυτήν την κατάσταση, αλλά είδα ότι έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία , οπότε ας δούμε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Το ελπίζω, γιατί 8 χιλιάδες ευρώ δεν είναι το λιγότερο για να τα παρατήσεις.
Have they closed your account now too ? I suppose if you can't communicate with the casino as you say, you don't know the reason either. I'm sorry when players get into this situation, but I saw that you have already filed a complaint, so let's see if we can help you. I hope so, because 8 thousand euro is not the least to just give up.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.