Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από C078
|
29.966 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...11
helbo87
πριν από 11 μήνες

So you still don't know the reason why the casino blocked your account according to what I have read. Is that right ? 

As for not depositing money if you knew the casino would block your account, that's quite logical. But it would certainly be useful to know why it happened.

The casino doesn't communicate with you at all ? 

πριν από 11 μήνες

wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond

email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond

Jaro
πριν από 11 μήνες

Ναι όντως, ακόμα δεν ξέρω τον λόγο! Και δεν μου απαντάει κανείς. Δοκίμασα με διαφορετική διεύθυνση email και απαντούν και όταν λέω ότι είμαι εγώ, αγνοούμαι και στη ζωντανή συνομιλία, δυστυχώς, αυτό με κάνει να αισθάνομαι κουρασμένος. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε γιατί θέλω τα χρήματά μου πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γιατί αν ήξερα ότι θα γινόταν αυτό δεν θα έπαιζα ποτέ! Παίζω και σε άλλη ιστοσελίδα, έχω χάσει και χιλιάδες ευρώ εκεί και δεν με πείραξε γιατί η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη και παίρνω απαντήσεις αν έχω απορίες, οπότε νιώθω ασφαλής. Αυτός μου παίρνει τα χρήματά μου και με μπλοκάρει χωρίς έλεος και γι' αυτό θα ήλπιζα ότι θα έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω και θέλω αυτό το καζίνο απλώς να εξαφανιστεί από το διαδίκτυο, συνεχίζει να εξαπατά θύματα και νομίζω ότι είναι λυπηρό. Μπορείτε να κερδίσετε ειλικρινά με τον τζόγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Κάθε μέρα στέλνω ένα email ζητώντας τους να εξηγήσουν γιατί έχω αποκλειστεί και για πόσο καιρό! Είχα έναν VIP manager έτσι αποκαλούμενος και δεν έχει απαντήσει σε τίποτα μέχρι στιγμής. Πάντα έπαιζα σε ένα ασφαλές καζίνο και νόμιζα ότι είχε επίσης άδεια KSA επειδή ήταν στο casinojager.nl. Έστειλα επίσης ένα email στο Casinojager.nl ότι το jacktop είναι απάτη και ούτε εκείνοι απάντησαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

wat happend everytime is i go in live chat they ignore me they read but no respond

email ive send almost 500 emails no respond ive send whats app messages no respond i send review on trustpilot i got respond on there al ways the same answers that i need to take up contact with support but no respond

πριν από 11 μήνες

I don't think it's right for a casino to tell you to reach support and then ignore all communication. Anyway, I would like to know why the casino closed your account ? 

As for the complaint, it is still open and we will see if our team can help you. I truly hope so.

πριν από 11 μήνες

Ναι όντως, ακόμα δεν ξέρω τον λόγο! Και δεν μου απαντάει κανείς. Δοκίμασα με διαφορετική διεύθυνση email και απαντούν και όταν λέω ότι είμαι εγώ, αγνοούμαι και στη ζωντανή συνομιλία, δυστυχώς, αυτό με κάνει να αισθάνομαι κουρασμένος. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε γιατί θέλω τα χρήματά μου πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I believe that a valid reason why the casino closed your account would be appropriate. If the casino has not provided you with one and you do not know why and there is still no communication between you and the casino because they do not answer you, I would recommend opening a complaint. 

Just use this link and our team will try to investigate your situation and help you. 

If you go ahead let me know, I'm curious to see how the whole situation develops. 

πριν από 11 μήνες

20

Jaro
πριν από 11 μήνες

Σας ευχαριστώ που καταλάβατε την κατάστασή μου! Έκανα αμέσως καταγγελία μέσω του συνδέσμου, ελπίζω να έχει νόημα. Με αρρώστησε όταν είμαι ήδη άρρωστος!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

Ο λογαριασμός μου είναι κατά τα άλλα εντάξει γιατί προηγουμένως έπαιζα 1000 ευρώ και τα κέρδισα πίσω και πληρωνόμουν αφού έστειλα 100 email. Ακόμα και τότε ήταν δύσκολο να πληρώσω τα χρήματά μου. Αλλά μετά παίζω ξανά και μπλοκάρω όλους τους τύπους επικοινωνίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ο λογαριασμός μου έκλεισε χωρίς λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Καμία μορφή επικοινωνίας δεν είναι δυνατή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ο λογαριασμός μου είναι κατά τα άλλα εντάξει γιατί προηγουμένως έπαιζα 1000 ευρώ και τα κέρδισα πίσω και πληρωνόμουν αφού έστειλα 100 email. Ακόμα και τότε ήταν δύσκολο να πληρώσω τα χρήματά μου. Αλλά μετά παίζω ξανά και μπλοκάρω όλους τους τύπους επικοινωνίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Yes, I have seen it and I am wondering how it will all turn out in the end. I would say that at least there might be some chance, even if you have already got money from the casino. 

We'll see if that's the case this time, and I think after this experience it would probably be wise to find another one. 

However, when the casino does not communicate and you do not know what is happening with the withdrawal and even block you without giving a reason, I do not think that is right. Eventually we'll see what our team gets up to. 

I hope everything will be resolved fairly. 

πριν από 11 μήνες

Ο λογαριασμός μου έκλεισε χωρίς λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Have they closed your account now too ? I suppose if you can't communicate with the casino as you say, you don't know the reason either. I'm sorry when players get into this situation, but I saw that you have already filed a complaint, so let's see if we can help you. I hope so, because 8 thousand euro is not the least to just give up. 

πριν από 11 μήνες

No thats right im not surrender

πριν από 11 μήνες

Its closed now also

Jaro
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ!


Χαίρομαι με την αίσθηση ότι κάποιος κάνει κάτι για μένα! Ελπίζω να λυθεί! Αυτό το καζίνο πρέπει απλώς να κλείσει! Και κάθε πελάτης που έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο και πελάτες που μπλοκάρονται μέσα σε λίγα λεπτά επειδή χάνουν ένα ποσό παίρνουν τα χρήματά τους πίσω γιατί δεν είναι πραγματικά δίκαιο!

Αυτόματη μετάφραση:
helbo87
πριν από 11 μήνες

Well, let's see where the complaint gets you. 🤞

Just to be 100%, was there any money left in your balance account when your account was closed?

I feel this is a crucial point in such cases.

Thank you!


πριν από 11 μήνες

Its closed now also

πριν από 11 μήνες

Quite sad, I'd say. Still, may I ask you the same question?

How much money was left in your casino account the moment it was closed, please?

πριν από 11 μήνες

τα χρήματα μόλις εξαφανίστηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα