Ευχαριστώ!
Χαίρομαι με την αίσθηση ότι κάποιος κάνει κάτι για μένα! Ελπίζω να λυθεί! Αυτό το καζίνο πρέπει απλώς να κλείσει! Και κάθε πελάτης που έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο και πελάτες που μπλοκάρονται μέσα σε λίγα λεπτά επειδή χάνουν ένα ποσό παίρνουν τα χρήματά τους πίσω γιατί δεν είναι πραγματικά δίκαιο!
Thanks!
I'm happy with the feeling that someone is doing something for me! I hope it gets resolved! This casino simply needs to be closed down! And every customer who is blocked for no reason and customers who are blocked within minutes because they lose an amount get their money back because it is really not fair!
Hy bedankt!
ik ben al blij met het gevoel dat iemand iets voor doet! Ik hoop dat het opgelost wordt! Deze casino moet gesloten worden gewoon! En ieder klant die geblokkeerd is zonder reden en klanten die binnen minuten geblokkeerd worden omdat ze een bedrag verliezen hun gekd terug krijgen want is echt niet eerlijk!
Λοιπόν, ας δούμε πού θα σας οδηγήσει το παράπονο. 🤞
Για να είστε 100%, είχαν μείνει χρήματα στον λογαριασμό υπολοίπου σας όταν έκλεισε ο λογαριασμός σας;
Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα κρίσιμο σημείο σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ευχαριστώ!
Well, let's see where the complaint gets you. 🤞
Just to be 100%, was there any money left in your balance account when your account was closed?
I feel this is a crucial point in such cases.
Thank you!
Πολύ λυπηρό, θα έλεγα. Παρόλα αυτά, μπορώ να σας κάνω την ίδια ερώτηση;
Πόσα χρήματα είχαν απομείνει στον λογαριασμό σας στο καζίνο τη στιγμή που έκλεισε, παρακαλώ;
Quite sad, I'd say. Still, may I ask you the same question?
How much money was left in your casino account the moment it was closed, please?
Δεν ξέρω αν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου! Το μόνο που ξέρω είναι ότι κατέθεσα σχεδόν 5.000 ευρώ συνολικά εκείνο το βράδυ και συνέχισα να έχανα και δεν με πείραξε καν και ότι υπήρχε μήνυμα σφάλματος και μετά ήθελα να συνδεθώ ξανά, μου ήρθε μήνυμα ότι το II ήταν μπλοκαρισμένο και πλησίασα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ απάντηση. Δεν έχω λάβει ποτέ email με το τι κατέθεσα/ποσό ή email με αυτό που πλήρωσα, μόνο ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι η μόνη μου απόδειξη δυστυχώς. Το θέμα μου είναι: παρόλο που έχασα και με μπλοκάρουν χωρίς λόγο και με αγνοούν! Νομίζω ότι έχω δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί με εγκαταλείπουν επίσης χωρίς λόγο και χωρίς ευκαιρία να πάρουν τα χρήματά μου πίσω. Είμαι απλά θυμωμένος και δεν μπορώ να το δεχτώ.
I don't know if I have money in my account! All I know is that I deposited almost 5,000 euros in total that evening and I kept losing and I didn't even mind and that there was an error message and then I wanted to log in again I got a message that II was blocked and I immediately approached customer service, but until To date I have never had an answer. I have never received an email with what I deposited/amount or email with what I paid out, only my bank account is my only proof unfortunately. My point is: even though I lost and they block me for no reason and ignore me! I think I have a right to get my money back because they are also abandoning me for no reason and without a chance to get my money back. I'm just angry and can't accept it.
ik weet niet of ik geld heb op me account! Ik weet alleen dat ik die avond bijna 5000 euro totaal heb gestort en ik bleef verliezen en dat vond ik niet eens erg en dat er foutmelding was en dan wou ik opnieuw inloggen kreeg ik melding dat ii geblokkeerd was en ben meteen klantenservice gaan benaderen maar tot heden heb ik nooit antwoord gehad. Ik heb ook nooit een mail gehad met wat ik storte/bedrag of mail met wat ik uitbetaalde alleen me bank rekening is me enig bewijs helaas. Mijn punt is: ook al heb ik verloren en hun blokkeren me zonder reden en negeren mij! Vind ik dat ik recht heb op me geld terug te ontvangen want zij geven mij zonder reden ook de steek en zonder kans om geld terug te winnen. Ben gewoon boos en kan het niet accepteren.
Συνεχίζω να χάνω ξαφνικά έπαιζα και ο ιστότοπος παγώνει, ανανεώνω τη σελίδα και μετά με μπλόκαραν
Μετά θύμωσα ακόμη περισσότερο, καθώς είμαι επίσης εγγεγραμμένος στο Cruks, αυτό δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ, αλλά επειδή πρόκειται για μια ουγγρική εταιρεία που αγνοεί όλους τους ευρωπαϊκούς κανόνες, νομίζω ότι θα ήταν συνετό να το επισκεφτώ με περίπου 50 άτομα. ύποπτες διευθύνσεις, μία στην Ιταλία, μία στην Ουγγαρία
I keep losing suddenly I was playing and the site freezes I refresh the page then they blocked me
Afterwards I was even angrier since I am also registered in Cruks, this should never have happened, but since this is a Hungarian company that ignores all European rules, I think it would be wise to visit with about 50 people. suspicious addresses, one in Italy, one in Hungary
Ik blijf maar verliezen plotseling ik was aant spelen en site loopt vast ik refresh de pagina toen hadden ze me geblokeerd
daarna was ik nog bozer aan gezien ik ook geregistreerd staat in cruks had dit nooit mogen kunnen gebeuren maar aan gezien dit een hongaars bedrijf is wat alle europese regels aan zijn laarslapt denk ik dat het verstandig is om langs te gaan met een man of 50 2 verdachte adressen een in italie een in Hongarije
Δεν μπορούν πλέον να συνδεθούν, να αγνοήσουν στη ζωντανή συνομιλία, όπως ακριβώς και με εσάς, να αγνοήσουν στο ταχυδρομείο VIP, να αγνοήσουν την αλληλογραφία υποστήριξης και στο Trustpilot εξακολουθούν να λένε την ίδια ωμή κουβέντα για απλώς επικοινωνία με την υποστήριξη, αλλά ναι, δεν απαντούν
Can no longer log in, ignore on live chat, just like with you, ignore on VIP mail, ignore on support mail and at Trustpilot they still say the same blunt talk of just contact support, but yes, they do not respond
Kan niet meer in loggen negeren op live chat net als bij jou negeren op vip mail negeren op support mail en bij trustpilot zeggen ze nog altijd zelfde bot praatje van neem maar contact op met support maar ja die reageren niet
Μπορείτε να τους στείλετε ένα μήνυμα μέσω άλλου email. Μόλις τους δώσετε το σωστό email που ζητούν, θα σας αγνοήσουν ξανά
You can send them a message via another email. As soon as you give them the correct email they ask for, they will ignore you again
Je kan ze wel bericht sturen via andere mail zodra je de goede mail geeft waar ze om vragen negeren ze je weer
Τώρα παρενοχλώ τον συνεργάτη τους με την ελπίδα ότι θα με αρρωστήσουν και θα κανονίσουν αποζημίωση για μένα
I am now harassing their affiliate partner in the hope that they will make me sick and arrange compensation for me
Ik heb ben nu hun affliate partner lastig aan het vallen met de hoop dat ze me ziek worden en een compensatie gaan regelen voor me
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχασες, αλλά το καζίνο σου πήρε τα λεφτά; Παίξατε με μπόνους;
So that means you didn't lose, but the casino took your money ? Did you play with a bonus?
Δεν ξέρω αν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου! Το μόνο που ξέρω είναι ότι κατέθεσα σχεδόν 5.000 ευρώ συνολικά εκείνο το βράδυ και συνέχισα να έχανα και δεν με πείραξε καν και ότι υπήρχε μήνυμα σφάλματος και μετά ήθελα να συνδεθώ ξανά, μου ήρθε μήνυμα ότι το II ήταν μπλοκαρισμένο και πλησίασα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ απάντηση. Δεν έχω λάβει ποτέ email με το τι κατέθεσα/ποσό ή email με αυτό που πλήρωσα, μόνο ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι η μόνη μου απόδειξη δυστυχώς. Το θέμα μου είναι: παρόλο που έχασα και με μπλοκάρουν χωρίς λόγο και με αγνοούν! Νομίζω ότι έχω δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί με εγκαταλείπουν επίσης χωρίς λόγο και χωρίς ευκαιρία να πάρουν τα χρήματά μου πίσω. Είμαι απλά θυμωμένος και δεν μπορώ να το δεχτώ.
I don't know if I have money in my account! All I know is that I deposited almost 5,000 euros in total that evening and I kept losing and I didn't even mind and that there was an error message and then I wanted to log in again I got a message that II was blocked and I immediately approached customer service, but until To date I have never had an answer. I have never received an email with what I deposited/amount or email with what I paid out, only my bank account is my only proof unfortunately. My point is: even though I lost and they block me for no reason and ignore me! I think I have a right to get my money back because they are also abandoning me for no reason and without a chance to get my money back. I'm just angry and can't accept it.
ik weet niet of ik geld heb op me account! Ik weet alleen dat ik die avond bijna 5000 euro totaal heb gestort en ik bleef verliezen en dat vond ik niet eens erg en dat er foutmelding was en dan wou ik opnieuw inloggen kreeg ik melding dat ii geblokkeerd was en ben meteen klantenservice gaan benaderen maar tot heden heb ik nooit antwoord gehad. Ik heb ook nooit een mail gehad met wat ik storte/bedrag of mail met wat ik uitbetaalde alleen me bank rekening is me enig bewijs helaas. Mijn punt is: ook al heb ik verloren en hun blokkeren me zonder reden en negeren mij! Vind ik dat ik recht heb op me geld terug te ontvangen want zij geven mij zonder reden ook de steek en zonder kans om geld terug te winnen. Ben gewoon boos en kan het niet accepteren.
Αυτό σημαίνει ότι δεν χάσατε όλα τα χρήματα που καταθέσατε και είχατε ακόμα μερικά στον λογαριασμό παίκτη σας, αλλά λάβατε ένα μήνυμα σφάλματος κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ναι; Τότε το καζίνο μπλόκαρε τον λογαριασμό σας;
Τέλος πάντων, θα ήταν ωραίο να μάθουμε τον λόγο για τον οποίο συνέβη αυτό, και μιας και έχεις παράπονο, ας δούμε που θα μας βγάλει η ομάδα.
Αν έχετε κάτι νέο, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
So it means that you didn't lose all the money you deposited and you still had some in your player account, but you got an error message during the game, yes ? Then the casino blocked your account ?
Anyway, it would be nice to know the reason why this happened, and since you have a complaint, let's see where the team gets us.
If you have anything new, be sure to let us know.
Τώρα παρενοχλώ τον συνεργάτη τους με την ελπίδα ότι θα με αρρωστήσουν και θα κανονίσουν αποζημίωση για μένα
I am now harassing their affiliate partner in the hope that they will make me sick and arrange compensation for me
Ik heb ben nu hun affliate partner lastig aan het vallen met de hoop dat ze me ziek worden en een compensatie gaan regelen voor me
Δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με το καζίνο. Αν μόλις έχασες όλα τα χρήματά σου και περιμένεις αποζημίωση, μάλλον θα σε απογοητεύσω, αλλά δεν λειτουργεί έτσι. 🤔
Τέλος πάντων, θα δούμε πού θα φτάσετε στη διαδικασία καταγγελίας και τι θα ανακαλύψει η ομάδα μας.
I don't think this is the best way to communicate with the casino. If you just lost all your money and are waiting for compensation, I'm probably going to disappoint you, but that's not the way it works. 🤔
Anyway, we'll see where you get in the complaint process and what our team finds out.
Δεν το χάνω, γιατί έπαιζα χωρίς μπόνους
Im not losing it its gone wile i was playing without bonus
Το καζίνο με αγνοεί, οπότε νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να συνέβη ένα άλλο καζίνο το ίδιο ανακάλυψα τα προφίλ στο facebook και λειτουργεί καλά, μου επέστρεψαν χρήματα
The casino ignore me so i think theres no other way there was a other casino happend the same i findt out facebook profiles and it works well they refunded me
Όταν λέτε ότι έχει φύγει, υπονοείτε ότι δεν ήσασταν αυτός που έπαιξε με τα χρήματα;
Προσπαθώ σκληρά να καταλάβω τι σε κάνει να νιώθεις ότι πρέπει να αποζημιωθείς.
Ακόμα κι αν ο λογαριασμός σας είχε παραβιαστεί με κάποιο τρόπο ή απλώς είχε γίνει κακή χρήση, ειλικρινά, δεν θα άλλαζε τίποτα.
Αλλά, όπως είπα, μάλλον δεν το καταλαβαίνω σωστά.
When you say it is gone, are you suggesting you weren't the one who played with the funds?
I'm trying hard to understand what makes you feel you should be compensated.
Even if your account had somehow been hacked or simply misused, frankly, still, it would not change a thing.
But, as I said, I'm probably not getting it correctly.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.