Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από C078
|
30.033 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...11
πριν από 11 μήνες

Δεν ξέρω αν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου! Το μόνο που ξέρω είναι ότι κατέθεσα σχεδόν 5.000 ευρώ συνολικά εκείνο το βράδυ και συνέχισα να έχανα και δεν με πείραξε καν και ότι υπήρχε μήνυμα σφάλματος και μετά ήθελα να συνδεθώ ξανά, μου ήρθε μήνυμα ότι το II ήταν μπλοκαρισμένο και πλησίασα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ απάντηση. Δεν έχω λάβει ποτέ email με το τι κατέθεσα/ποσό ή email με αυτό που πλήρωσα, μόνο ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι η μόνη μου απόδειξη δυστυχώς. Το θέμα μου είναι: παρόλο που έχασα και με μπλοκάρουν χωρίς λόγο και με αγνοούν! Νομίζω ότι έχω δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί με εγκαταλείπουν επίσης χωρίς λόγο και χωρίς ευκαιρία να πάρουν τα χρήματά μου πίσω. Είμαι απλά θυμωμένος και δεν μπορώ να το δεχτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

. filefilefilefile

Έτσι λειτουργεί και δεν απαντούν καθόλου στα email

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
cj4q7bykbg
πριν από 11 μήνες

Τι συνέβη! Ακριβώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Συνεχίζω να χάνω ξαφνικά έπαιζα και ο ιστότοπος παγώνει, ανανεώνω τη σελίδα και μετά με μπλόκαραν

Μετά θύμωσα ακόμη περισσότερο, καθώς είμαι επίσης εγγεγραμμένος στο Cruks, αυτό δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ, αλλά επειδή πρόκειται για μια ουγγρική εταιρεία που αγνοεί όλους τους ευρωπαϊκούς κανόνες, νομίζω ότι θα ήταν συνετό να το επισκεφτώ με περίπου 50 άτομα. ύποπτες διευθύνσεις, μία στην Ιταλία, μία στην Ουγγαρία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Δεν μπορούν πλέον να συνδεθούν, να αγνοήσουν στη ζωντανή συνομιλία, όπως ακριβώς και με εσάς, να αγνοήσουν στο ταχυδρομείο VIP, να αγνοήσουν την αλληλογραφία υποστήριξης και στο Trustpilot εξακολουθούν να λένε την ίδια ωμή κουβέντα για απλώς επικοινωνία με την υποστήριξη, αλλά ναι, δεν απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Μπορείτε να τους στείλετε ένα μήνυμα μέσω άλλου email. Μόλις τους δώσετε το σωστό email που ζητούν, θα σας αγνοήσουν ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Τώρα παρενοχλώ τον συνεργάτη τους με την ελπίδα ότι θα με αρρωστήσουν και θα κανονίσουν αποζημίωση για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
cj4q7bykbg
πριν από 11 μήνες

So that means you didn't lose, but the casino took your money ? Did you play with a bonus? 

πριν από 11 μήνες

Δεν ξέρω αν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου! Το μόνο που ξέρω είναι ότι κατέθεσα σχεδόν 5.000 ευρώ συνολικά εκείνο το βράδυ και συνέχισα να έχανα και δεν με πείραξε καν και ότι υπήρχε μήνυμα σφάλματος και μετά ήθελα να συνδεθώ ξανά, μου ήρθε μήνυμα ότι το II ήταν μπλοκαρισμένο και πλησίασα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ απάντηση. Δεν έχω λάβει ποτέ email με το τι κατέθεσα/ποσό ή email με αυτό που πλήρωσα, μόνο ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι η μόνη μου απόδειξη δυστυχώς. Το θέμα μου είναι: παρόλο που έχασα και με μπλοκάρουν χωρίς λόγο και με αγνοούν! Νομίζω ότι έχω δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί με εγκαταλείπουν επίσης χωρίς λόγο και χωρίς ευκαιρία να πάρουν τα χρήματά μου πίσω. Είμαι απλά θυμωμένος και δεν μπορώ να το δεχτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

So it means that you didn't lose all the money you deposited and you still had some in your player account, but you got an error message during the game, yes ? Then the casino blocked your account ? 

Anyway, it would be nice to know the reason why this happened, and since you have a complaint, let's see where the team gets us. 

If you have anything new, be sure to let us know.

πριν από 11 μήνες

Τώρα παρενοχλώ τον συνεργάτη τους με την ελπίδα ότι θα με αρρωστήσουν και θα κανονίσουν αποζημίωση για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I don't think this is the best way to communicate with the casino. If you just lost all your money and are waiting for compensation, I'm probably going to disappoint you, but that's not the way it works. 🤔

Anyway, we'll see where you get in the complaint process and what our team finds out. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Im not losing it its gone wile i was playing without bonus

Jaro
πριν από 11 μήνες

The casino ignore me so i think theres no other way there was a other casino happend the same i findt out facebook profiles and it works well they refunded me

πριν από 11 μήνες

Im not losing it its gone wile i was playing without bonus

πριν από 11 μήνες

When you say it is gone, are you suggesting you weren't the one who played with the funds?

I'm trying hard to understand what makes you feel you should be compensated.

Even if your account had somehow been hacked or simply misused, frankly, still, it would not change a thing. 

But, as I said, I'm probably not getting it correctly.

Radka
πριν από 11 μήνες

They closed my account when there was money on it 8400 exactly when i wanted to play everyting gone and not able to play becaus they blokked my account i want to get my money back ik trying for almost 6 months to get in contact on almost every possible way the only ways that left is to find out who is working there of try it with the affliate partner boomerang partners on the site is written an adress in italy i take up contact but he say im not from fgs software solutions

πριν από 11 μήνες

Δεν είμαι από αυτούς που πιάνουν μύγα

Αυτόματη μετάφραση:
cj4q7bykbg
πριν από 11 μήνες

αν σας παρακαλώ βρείτε έναν τρόπο να πάρετε χρήματα και ελπίζουμε ότι θα τα καταφέρετε! Σας παρακαλώ να μας κρατάτε ενήμερους γιατί και εμένα με έχει βαρεθεί αυτό! Ότι συμβαίνει σε όλο και περισσότερους αλλά μπορούν να συνεχίσουν με τις απάτες τους! Κάποιος πρέπει να τους σταματήσει και να διασφαλίσει ότι όλοι θα πάρουν τα χρήματά τους πίσω, όπως όταν εισήχθη η άδεια KSA, οι άνθρωποι είχαν τη δυνατότητα να ζητήσουν τα χρήματά τους πίσω επειδή δεν υπήρχε υποχρέωση να παίξουν. Ελπίζω τα πράγματα να πάνε καλά μια μέρα, θέλω κάθε σεντ πίσω που μετέφερα, καθώς δεν προσφέρουν το καζίνο τους στην Ολλανδία. Χαιρετισμός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

They closed my account when there was money on it 8400 exactly when i wanted to play everyting gone and not able to play becaus they blokked my account i want to get my money back ik trying for almost 6 months to get in contact on almost every possible way the only ways that left is to find out who is working there of try it with the affliate partner boomerang partners on the site is written an adress in italy i take up contact but he say im not from fgs software solutions

πριν από 11 μήνες

Fine, I just wonder how anyone will prove the money has just disappeared. I guess we will see. 🤞🤞

By the way, in your complaint, the disputed amount was set to €8,600 Can you please notify Petronela that the sum is not correct?

Thank you.

πριν από 11 μήνες

No i make mistake with calculating on my bank account

πριν από 11 μήνες

Είναι χαμένη υπόθεση! Δεν θα πάρουμε ποτέ τα χρήματά μας πίσω! Τότε θα έπρεπε να γίνει ένα θαύμα γιατί είναι ευτυχισμένοι στο εξωτερικό, αλλά εύχομαι να χτυπηθούν σκληρά από ένα hack ή μια κρίση και εκείνη την ημέρα να υποφέρουν όπως άφηναν τους ανθρώπους να οδηγούν. Επισκέπτομαι ψυχολόγο γιατί δεν μπορώ να το δεχτώ. Νομίζω ότι τώρα το αποδέχομαι και προχωράω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Δεν χρειάστηκε ποτέ να τα παρατήσω, είχα κάτι τέτοιο στο παρελθόν και λειτούργησε, αφορούσε ακόμα περισσότερα χρήματα, αυτή η εταιρεία δεν βρίσκεται στη Μάλτα, η οποία έχει νόμους ενάντια σε τέτοιου είδους σκηνές, αν όλα πάνε καλά, είναι μια ουγγρική εταιρεία , απλά συνέχισε να προχωράς. φυσικά ελπίζουμε ότι θα τους σταματήσετε να παραβιάζουν όταν πρόκειται να προσφέρουν τυχερά παιχνίδια στην Ολλανδία, το ksa δεν επιτρέπεται, μπορούν να πάρουν ένα πολύ μεγάλο πρόστιμο για αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα