ΦόρουμΚαζίνοJackTop Casino - γενική συζήτηση

JackTop Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από C078
|
21713 προβολές 212 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...12
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

No thats right im not surrender

πριν από 8 μήνες

Its closed now also

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ευχαριστώ!


Χαίρομαι με την αίσθηση ότι κάποιος κάνει κάτι για μένα! Ελπίζω να λυθεί! Αυτό το καζίνο πρέπει απλώς να κλείσει! Και κάθε πελάτης που έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο και πελάτες που μπλοκάρονται μέσα σε λίγα λεπτά επειδή χάνουν ένα ποσό παίρνουν τα χρήματά τους πίσω γιατί δεν είναι πραγματικά δίκαιο!

Αυτόματη μετάφραση:
helbo87
πριν από 8 μήνες

Well, let's see where the complaint gets you. 🤞

Just to be 100%, was there any money left in your balance account when your account was closed?

I feel this is a crucial point in such cases.

Thank you!


πριν από 8 μήνες

Its closed now also

πριν από 8 μήνες

Quite sad, I'd say. Still, may I ask you the same question?

How much money was left in your casino account the moment it was closed, please?

πριν από 8 μήνες

τα χρήματα μόλις εξαφανίστηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Δεν ξέρω αν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου! Το μόνο που ξέρω είναι ότι κατέθεσα σχεδόν 5.000 ευρώ συνολικά εκείνο το βράδυ και συνέχισα να έχανα και δεν με πείραξε καν και ότι υπήρχε μήνυμα σφάλματος και μετά ήθελα να συνδεθώ ξανά, μου ήρθε μήνυμα ότι το II ήταν μπλοκαρισμένο και πλησίασα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ απάντηση. Δεν έχω λάβει ποτέ email με το τι κατέθεσα/ποσό ή email με αυτό που πλήρωσα, μόνο ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι η μόνη μου απόδειξη δυστυχώς. Το θέμα μου είναι: παρόλο που έχασα και με μπλοκάρουν χωρίς λόγο και με αγνοούν! Νομίζω ότι έχω δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί με εγκαταλείπουν επίσης χωρίς λόγο και χωρίς ευκαιρία να πάρουν τα χρήματά μου πίσω. Είμαι απλά θυμωμένος και δεν μπορώ να το δεχτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

. filefilefilefile

Έτσι λειτουργεί και δεν απαντούν καθόλου στα email

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από helbo87 διαγράφηκε
cj4q7bykbg
πριν από 8 μήνες

Τι συνέβη! Ακριβώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Συνεχίζω να χάνω ξαφνικά έπαιζα και ο ιστότοπος παγώνει, ανανεώνω τη σελίδα και μετά με μπλόκαραν

Μετά θύμωσα ακόμη περισσότερο, καθώς είμαι επίσης εγγεγραμμένος στο Cruks, αυτό δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ, αλλά επειδή πρόκειται για μια ουγγρική εταιρεία που αγνοεί όλους τους ευρωπαϊκούς κανόνες, νομίζω ότι θα ήταν συνετό να το επισκεφτώ με περίπου 50 άτομα. ύποπτες διευθύνσεις, μία στην Ιταλία, μία στην Ουγγαρία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Δεν μπορούν πλέον να συνδεθούν, να αγνοήσουν στη ζωντανή συνομιλία, όπως ακριβώς και με εσάς, να αγνοήσουν στο ταχυδρομείο VIP, να αγνοήσουν την αλληλογραφία υποστήριξης και στο Trustpilot εξακολουθούν να λένε την ίδια ωμή κουβέντα για απλώς επικοινωνία με την υποστήριξη, αλλά ναι, δεν απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Μπορείτε να τους στείλετε ένα μήνυμα μέσω άλλου email. Μόλις τους δώσετε το σωστό email που ζητούν, θα σας αγνοήσουν ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Τώρα παρενοχλώ τον συνεργάτη τους με την ελπίδα ότι θα με αρρωστήσουν και θα κανονίσουν αποζημίωση για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
cj4q7bykbg
πριν από 8 μήνες

So that means you didn't lose, but the casino took your money ? Did you play with a bonus? 

πριν από 8 μήνες

Δεν ξέρω αν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου! Το μόνο που ξέρω είναι ότι κατέθεσα σχεδόν 5.000 ευρώ συνολικά εκείνο το βράδυ και συνέχισα να έχανα και δεν με πείραξε καν και ότι υπήρχε μήνυμα σφάλματος και μετά ήθελα να συνδεθώ ξανά, μου ήρθε μήνυμα ότι το II ήταν μπλοκαρισμένο και πλησίασα αμέσως την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ απάντηση. Δεν έχω λάβει ποτέ email με το τι κατέθεσα/ποσό ή email με αυτό που πλήρωσα, μόνο ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι η μόνη μου απόδειξη δυστυχώς. Το θέμα μου είναι: παρόλο που έχασα και με μπλοκάρουν χωρίς λόγο και με αγνοούν! Νομίζω ότι έχω δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί με εγκαταλείπουν επίσης χωρίς λόγο και χωρίς ευκαιρία να πάρουν τα χρήματά μου πίσω. Είμαι απλά θυμωμένος και δεν μπορώ να το δεχτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

So it means that you didn't lose all the money you deposited and you still had some in your player account, but you got an error message during the game, yes ? Then the casino blocked your account ? 

Anyway, it would be nice to know the reason why this happened, and since you have a complaint, let's see where the team gets us. 

If you have anything new, be sure to let us know.

πριν από 8 μήνες

Τώρα παρενοχλώ τον συνεργάτη τους με την ελπίδα ότι θα με αρρωστήσουν και θα κανονίσουν αποζημίωση για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I don't think this is the best way to communicate with the casino. If you just lost all your money and are waiting for compensation, I'm probably going to disappoint you, but that's not the way it works. 🤔

Anyway, we'll see where you get in the complaint process and what our team finds out. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Im not losing it its gone wile i was playing without bonus

Jaro
πριν από 8 μήνες

The casino ignore me so i think theres no other way there was a other casino happend the same i findt out facebook profiles and it works well they refunded me

πριν από 8 μήνες

Im not losing it its gone wile i was playing without bonus

πριν από 8 μήνες

When you say it is gone, are you suggesting you weren't the one who played with the funds?

I'm trying hard to understand what makes you feel you should be compensated.

Even if your account had somehow been hacked or simply misused, frankly, still, it would not change a thing. 

But, as I said, I'm probably not getting it correctly.

1...5 6 7...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα