Φαίνεται ότι κάθε παίκτης έχει το ίδιο πρόβλημα "υπό επαλήθευση παρόχου", τώρα που είναι ψεύτικοι το ανακοινώσαμε και ο πάροχος του παιχνιδιού δεν γνωρίζει καμία έρευνα 😀
Looks like every player have the same isue "under Provider verification" ,now we now that they are fake anounced that,and the game provider have noclue about no investigation 😀
Πιστεύω ότι δεν πρέπει απαραίτητα να είναι απάτη για να σου πω την αλήθεια. Πολλές φορές χρειάζεται να επικοινωνήσετε με τον πάροχο του παιχνιδιού σχετικά με το παιχνίδι, οπότε ας μην βγάλουμε συμπεράσματα ακόμα.🙏
I believe that it doesn't necessarily have to be scam to tell you the truth. Many times the game provider needs to be contacted regarding the game play, so let's not make any conclusions yet.🙏
Μεγάλος. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε όποτε έχετε ολόκληρο το ποσό, παρακαλώ;
Θα ενημερώσω την ομάδα παραπόνων μας, ώστε να μπορέσει να αλλάξει την κατάσταση της καταγγελίας σας στη συνέχεια.
Great. Could you inform us whenever you have the whole amount, please?
I will inform our complaint team so they can change the status of your complaint then.
το μοναδικό στο είδος του καζίνο που το κάνει αυτό. δεν είναι άβολο; Εννοώ ότι παίζω σε πολλά καζίνο και δεν αντιμετωπίζω ποτέ αυτήν την κατάσταση. Αλλά το καζίνο Immerion το κάνει αυτό σε όλους τους παίκτες, πώς φταίνε τότε οι πάροχοι; Δεν χρειάζεται να είμαι καζίνο απάτης, έχω μεταφέρει κρυπτογράφηση από το καζίνο Immerion στον λογαριασμό μου στο Binance, αλλά αφορά όλα τα υπόλοιπα
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Γεια σου Randya,
Δυστυχώς η Ybets, η οποία είναι ένα άγνωστο αδελφό καζίνο, κάνει το ίδιο πράγμα στους πελάτες της. Πολλοί παίκτες/νικητές που ενημερώνονται για τις συνεδρίες παιχνιδιού τους πρέπει να επαληθευτούν και να δώσουν ένα παράθυρο 14 ημερών. Στη συνέχεια ζητούν επαλήθευση για περαιτέρω καθυστέρηση.
Ο γκουρού του καζίνο γνωρίζει/πρέπει να γνωρίζει ότι πρόκειται για εικονικούς ελέγχους με τον πάροχο παιχνιδιών και θα πρέπει να ζητήσει απόδειξη αλληλογραφίας με τον πάροχο τυχερών παιχνιδιών για να καταστήσει υπεύθυνη την Immerion/YBets.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι το Ybets And Immerion casino είναι δίδυμοι αδερφοί🙂)) Λοιπόν, στο τέλος μπορούν να σας κατηγορήσουν για πολλούς λογαριασμούς, αν είστε και στα δύο καζίνο 🙂 έχω επιστρέψει σε τέτοιο ζήτημα δυστυχώς...
i can confirm that Ybets And Immerion casino are twins bros🙂)) So whatch out,in the end they can acuse u of multiple accounts,if u are on both theyr casinos 🙂 i have backroung into isue like this unfortunatly...
το μοναδικό στο είδος του καζίνο που το κάνει αυτό. δεν είναι άβολο; Εννοώ ότι παίζω σε πολλά καζίνο και δεν αντιμετωπίζω ποτέ αυτήν την κατάσταση. Αλλά το καζίνο Immerion το κάνει αυτό σε όλους τους παίκτες, πώς φταίνε τότε οι πάροχοι; Δεν χρειάζεται να είμαι καζίνο απάτης, έχω μεταφέρει κρυπτογράφηση από το καζίνο Immerion στον λογαριασμό μου στο Binance, αλλά αφορά όλα τα υπόλοιπα
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Στην πραγματικότητα, κανείς δεν λέει ότι φταίνε οι πάροχοι όποτε πρέπει να ελεγχθεί το παιχνίδι των παικτών, ξέρετε. Απλώς μπορεί να είναι κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο στον τρόπο με τον οποίο ο παίκτης έπαιξε το παιχνίδι ή μπορεί να υπάρχει κάτι που χρειάζεται την προσοχή του.
Εάν το καζίνο πρέπει να επικοινωνήσει με τον πάροχο του παιχνιδιού και ο πάροχος ελέγξει όλα τα αρχεία καταγραφής του παιχνιδιού που ζητήθηκαν και επιστρέψει με το μήνυμα εντάξει, τότε ο παίκτης μπορεί να πληρωθεί. Δεν είναι τίποτα ασυνήθιστο, θα έλεγα, και αυτό το συναντάμε πολλές φορές, στην πραγματικότητα.
Actually, no one says that it is providers fault whenever the gameplay of players needs to be checked, you know. It just may be something not clear in the way the player played the game, or there can be something that needs their attention.
If the casino has to contact the game provider and the provider checks all the requested game logs and comes back with the okay message, the player can then be paid. It is nothing unusual, I would say, and we encounter this many times, actually.
Γεια σου Randya,
Δυστυχώς η Ybets, η οποία είναι ένα άγνωστο αδελφό καζίνο, κάνει το ίδιο πράγμα στους πελάτες της. Πολλοί παίκτες/νικητές που ενημερώνονται για τις συνεδρίες παιχνιδιού τους πρέπει να επαληθευτούν και να δώσουν ένα παράθυρο 14 ημερών. Στη συνέχεια ζητούν επαλήθευση για περαιτέρω καθυστέρηση.
Ο γκουρού του καζίνο γνωρίζει/πρέπει να γνωρίζει ότι πρόκειται για εικονικούς ελέγχους με τον πάροχο παιχνιδιών και θα πρέπει να ζητήσει απόδειξη αλληλογραφίας με τον πάροχο τυχερών παιχνιδιών για να καταστήσει υπεύθυνη την Immerion/YBets.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Βεβαιωθείτε ότι οι ειδικοί παραπόνων μας ελέγχουν τα αρχεία καταγραφής του παιχνιδιού κάθε φορά που υπάρχει κάτι ύποπτο και μόνο αφού μπορούν να λάβουν μια απόφαση σχετικά με τη συγκεκριμένη περίπτωση.
Όποτε βρίσκεται στον ιστότοπο των παρόχων παιχνιδιών, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. απλά περίμενε.
Be sure that our complaint specialists check the game logs every time there is something suspicious, and only after they can make a decision regarding the particular case.
Whenever it is on the game providers site, we are not able to do much, though; just wait.
Ίσως θα ήταν καλύτερο να το περιγράψω λίγο περισσότερο. Εάν αποφασίζετε αν θα παίξετε σε αυτό το καζίνο, σας συνιστώ να ελέγξετε τι έχουν γράψει οι παίκτες εδώ, κριτικές χρηστών ή παράπονα. Αυτό θα σας δώσει πιθανώς μια από τις καλύτερες φωτογραφίες.
Αν έχετε κάτι άλλο στο μυαλό σας, μη διστάσετε να με ενημερώσετε. Προσπαθούμε να καλύψουμε όσο περισσότερο μπορούμε στις κριτικές μας, αλλά να γνωρίζετε ότι δεν μπορούμε να καλύψουμε τα πάντα.
Όσον αφορά την υποστήριξη, τι προσπαθήσατε να λύσετε μαζί τους;
Maybe it would be better to describe it a bit more. If you are deciding whether to play at this casino, I recommend to check what players have written here, user reviews or complaints. This will probably give you one of the best pictures.
If you have something else in mind, feel free to let me know. We try to cover as much as we can in our reviews, but be aware that we can't cover everything.
Regarding the support, what did you try to solve with them?
Η συνομιλία υποστήριξης δεν συνδέεται σχεδόν ποτέ. Κάποιος
Θα ήθελα να μάθω από πού πήραν τις πληροφορίες για να μου στείλουν το DM. Δεν μπόρεσα να λάβω καμία επιβεβαίωση για την κατάθεση σε εικονικό νόμισμα, οπότε έβαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης στη συνομιλία, αλλά και πάλι καμία απάντηση. Υπάρχουν πολλά κακά καζίνο αυτές τις μέρες. Οι Ιάπωνες πρέπει να τους αποφεύγουν.
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, αλλά υπάρχει κάποιος εδώ που να έχει σχέση με αυτό;
The support chat is almost never connected. Someone
I'd like to know where they got the information from to send me the DM. I couldn't get any confirmation on the virtual currency deposit, so I put a screenshot in the chat, but still no reply. There are a lot of bad casinos these days. Japanese people should avoid them.
I'd like to ask a question, but is there anyone here who is related to this?
サポートチャットはまず繋がりません 誰かが
書いていたけど何処から情報得てDM送ってきたのか知りたい 仮想通貨の入金で全く確認取れないのでチャットにスクリーンショット貼って置いたけど未だ返答なし 最近悪質なカジノが多い 日本人はとくに触らない方がいいです
ちょっと聞きたいけどここの関係者いないかな
Όχι, δεν είμαστε συνδεδεμένο μέρος, υποθέτω. Αν ελέγξετε το "σχετικά με εμάς" ή απλώς τις πληροφορίες για το μενταγιόν, θα μάθετε ότι είμαστε διαχειριστές φόρουμ του Casino Guru.
Λοιπόν, δεν θυμάμαι ότι οι αντιπροσωπευτικοί λογαριασμοί του καζίνο ήταν ενεργοί σε αυτό το νήμα. Πιστεύετε ότι η κατάθεσή σας στην κρυπτογράφηση έχει χαθεί;
No, we are not a related party, I guess. If you check "about us" or just the medallion info, you will find out we are Casino Guru forum administrators.
Well, I do not recall casino representative accounts being active in this thread. Do you think your crypto deposit has been lost?
Ήθελα να συμμετάσχω στη συζήτηση για το καζίνο Immerion. Το καζίνο φαίνεται καλό στην αρχή. Δίνει πολλές δωρεάν περιστροφές κλπ. Ωστόσο, υπάρχει κάτι περίεργο σε αυτό το καζίνο. Η διαδικασία απόσυρσης είναι περίεργα δύσκολη. Το υπόλοιπο μπορεί να γίνει μικρότερο. Επικοινώνησα επίσης με την υποστήριξη του καζίνο γιατί ενώ έπαιζα με χρήματα μπόνους, κέρδισα 8,60 με ένα στοίχημα 10 σεντ στο Big bass bonnza. Τα κέρδη ξαφνικά εξαφανίστηκαν.
Το καζίνο υποσχέθηκε να εξετάσει το θέμα, αλλά δεν επιλύθηκε ποτέ.
Προσωπικά, δεν μου αρέσουν τα καζίνο όπου πρέπει να κάνεις ταχυδακτυλουργίες μεταξύ ευρώ, δολαρίων και κρυπτονομισμάτων.
I wanted to join the discussion about Immerion casino. The casino seems good at first. It gives out a lot of free spins etc. However, there is something strange about this casino. The withdrawal process is strangely difficult. The balance may become smaller. I also contacted the casino support because while playing with bonus money, I won 8.60 with a 10 cent bet on Big bass bonanza. The winnings suddenly disappeared.
The casino promised to look into the matter, but it was never resolved.
Personally, I don't like casinos where you have to juggle between euros, dollars, and cryptocurrency.
Halusin osallistua keskusteluun Immerion- kasinosta. Kasino vaikuttaa aluksi hyvältä. Se jakaa paljon ilmaiskierroksia jne. Kuitenkin jotain outoa tässä kasinossa on. Voittojen nostoprosessi on oudon vaikea. Saldo saattaa muuttua pienemmäksi. Lisäksi otin yhteyttä kasinon tukeen, sillä pelatessani bonusrahalla, voitin 10 centin panoksella Big bass bonanza- pelissä 8,60. Voitot hävisivät yhtäkkiä.
Kasino lupasi selvittää asian, mutta sitä ei saatu selvitettyä.
Henkilökohtaisesti en pidä kasinoista, joissa joutuu kikkailemaan euro-, dollari- sekä kryptovaluutan välillä.
Τι σου είπαν για αυτό παρόλο που δεν λύθηκε; Τουλάχιστον το απηύθυναν και σας έδωσαν δήλωση γιατί συνέβη; Θα το περίμενα τουλάχιστον αυτό.
Όσο για τις αναλήψεις, τι είναι τόσο δύσκολο με αυτές; Περιμένεις πολύ ή είναι κάτι άλλο που σου λέει συνέχεια το καζίνο; 🤔
What did they say to you about it even though it wasn't resolved? Did they at least address it and give you a statement as to why it happened? I would have expected at least that.
As for the withdrawals, what's so hard about them? Do you wait a long time or is it something else that the casino tells you all the time? 🤔
Προφανώς το καζίνο έχει όριο ανάληψης για μπόνους δωρεάν περιστροφών 25 ευρώ. Προσπάθησα να το αποσύρω, αλλά δεν πέτυχε.
Apparently the casino has a withdrawal limit for free spins bonuses of 25 euros. I tried to withdraw it, but it didn't work.
ilmeisesti kasinolla on nostoraja ilmaiskierrosbonuksille 25 euroa. Yritin nostaa sen, mutta ei onnistunut.
Και υπήρχε λόγος από το καζίνο για τον οποίο δεν σας πλήρωσαν τα χρήματα εάν εκπληρώσατε το μπόνους και όλα ήταν καλά από την πλευρά σας;
And was there a reason from the casino why they didn't pay you the money if you fulfilled the bonus and everything was fine on your side?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.