ΦόρουμΚαζίνοImmerion Casino - γενική συζήτηση

Immerion Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 μήνα από Proboteanumaria
|
397 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Immerion Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

Hi ,i have waiting on my first withdrawl 3 days because they say they have tehnical issue,after i post reviews i got the money,in the same day i request another withdrawl 350 and they say to wait again after first day they say they need more time to verify and today 26th 3rd day they have again tehnical issue sytem problem ,i dont understand why they are not fixing this issue is fustrating waiting for your money

Proboteanumaria
πριν από 1 μήνα

It surely is frustrating to wait for the money. Did they explain what kind of technical issue they experienced, at least? Sometimes it can happen that it is not even up to them to fix it, you know.🤷‍♀️

I hope everything will get solved soon and you will get your money. Let us know, please, any updates.

πριν από 1 μήνα

We are currently experiencing temporary delays in processing payments. We understand the importance of timely transactions and sincerely apologize for any inconvenience this may cause.


Please rest assured that we are working diligently to resolve the issue as quickly as possible. We are confident that this will be resolved soon, and we will ensure that all outstanding payments are made promptly.


Thank you for your understanding and patience during this time.

Then they say this We do not have a technical issue at the moment, just a delay, your request is in the processing queue, so kindly wait, please. Then this The updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more ❤️It was a short time where we tested it, but now the tech department informed that some few more days is needed. Sorry for the misundestanding. They say was a missundertand and after I can confirm that your withdrawal request has been taken into the processing queue. Please kindly wait till it will be approved.Your withdrawal is being checked. I am waiting here with youThe updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more,what shoult i belive 😐

Proboteanumaria
πριν από 1 μήνα

Well, to me, it seems that they really experience some kind of difficulty, and it is very important that they inform the players about it.

Hopefully, soon everything will be over and they will really be able to process with your payment.

Please let us know about any developments.

πριν από 2 ημέρες

Γειά σου

Ένα μήνα μετά, ήρθα να σας πω ότι αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.

Η πρώτη μου απόσυρση κράτησε 3 ημέρες.

Περίμενα τη δεύτερη απόσυρσή μου εδώ και 6 μέρες και οι καθημερινές δικαιολογίες είναι πάντα οι ίδιες: τεχνικά προβλήματα.

Κάντε υπομονή κλπ

Αυτό το καζίνο έχει προβλήματα και δεν το προτείνω σε κανέναν.

Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνω μήνυση εναντίον τους

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
χθες

Greetings, it's starting to be quite unpleasant if it's been a week. I'd be getting nervous too, but on the other hand I'd be comforted by the fact that you've already said that you got the money in a pretty reasonable time before.

We give casinos 14 days to send money to a player, so I would still try to wait and see if the technical problems persist and how long I should wait. If nothing changes within that time, then we will intervene if you file a complaint.

What do you think, will you stick it out or decide otherwise?

Jaro
πριν από 22 ώρες

Παρατηρήστε στα παραπάνω σχόλια ότι τον περασμένο μήνα το καζίνο είχε το ίδιο πρόβλημα.

Προβλήματα με το σύστημα πληρωμών, νομίζω ότι το καζίνο αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα.

Δεν ξέρω ποιος δίνει άδειες σε αυτό το είδος καζίνο, η λήψη καταθέσεων είναι στιγμιαία αλλά η πληρωμή αντιμετωπίζει προβλήματα.

Αυτός ο τύπος καζίνο άξιζε στους παίκτες να παίξουν και να πληρώσουν μόνο μετά από λίγες μέρες.

Υπάρχουν ακόμα πολλές αδικίες στα διαδικτυακά καζίνο.

Μάλλον θα πρέπει να κάνω καταγγελία

Αλλά θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 21 ώρες

I've seen it and I've also said to myself that obviously they might have some problems, but your reasoning is appropriate. I would also try to give the casino some more time and if nothing happens then we will try to help you. But I hope that won't be necessary. 🤞

Jaro
πριν από 20 ώρες

Ελπίζω επίσης ότι θα λυθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αλλά αυτό το καζίνο λειτουργεί με αμφίβολο τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 ώρα

Γειά σου

Έχω νέα

Το καζίνο έκανε την πληρωμή.

Χρειάστηκε μια εβδομάδα, αλλά πλήρωσε

Όμως ο λόγος της καθυστέρησης παραμένει μυστήριο, αφού το τεχνικό πρόβλημα δεν είναι εμφανές για μένα

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα