Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοImmerion Casino - γενική συζήτηση

Immerion Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από Proboteanumaria
|
3.962 προβολές 84 απαντήσεις |
|
1 2...5
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Immerion Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Hi ,i have waiting on my first withdrawl 3 days because they say they have tehnical issue,after i post reviews i got the money,in the same day i request another withdrawl 350 and they say to wait again after first day they say they need more time to verify and today 26th 3rd day they have again tehnical issue sytem problem ,i dont understand why they are not fixing this issue is fustrating waiting for your money

Proboteanumaria
πριν από 3 μήνες

It surely is frustrating to wait for the money. Did they explain what kind of technical issue they experienced, at least? Sometimes it can happen that it is not even up to them to fix it, you know.🤷‍♀️

I hope everything will get solved soon and you will get your money. Let us know, please, any updates.

πριν από 3 μήνες

We are currently experiencing temporary delays in processing payments. We understand the importance of timely transactions and sincerely apologize for any inconvenience this may cause.


Please rest assured that we are working diligently to resolve the issue as quickly as possible. We are confident that this will be resolved soon, and we will ensure that all outstanding payments are made promptly.


Thank you for your understanding and patience during this time.

Then they say this We do not have a technical issue at the moment, just a delay, your request is in the processing queue, so kindly wait, please. Then this The updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more ❤️It was a short time where we tested it, but now the tech department informed that some few more days is needed. Sorry for the misundestanding. They say was a missundertand and after I can confirm that your withdrawal request has been taken into the processing queue. Please kindly wait till it will be approved.Your withdrawal is being checked. I am waiting here with youThe updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more,what shoult i belive 😐

Proboteanumaria
πριν από 3 μήνες

Well, to me, it seems that they really experience some kind of difficulty, and it is very important that they inform the players about it.

Hopefully, soon everything will be over and they will really be able to process with your payment.

Please let us know about any developments.

πριν από 2 μήνες

Γειά σου

Ένα μήνα μετά, ήρθα να σας πω ότι αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.

Η πρώτη μου απόσυρση κράτησε 3 ημέρες.

Περίμενα τη δεύτερη απόσυρσή μου εδώ και 6 μέρες και οι καθημερινές δικαιολογίες είναι πάντα οι ίδιες: τεχνικά προβλήματα.

Κάντε υπομονή κλπ

Αυτό το καζίνο έχει προβλήματα και δεν το προτείνω σε κανέναν.

Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνω μήνυση εναντίον τους

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

Greetings, it's starting to be quite unpleasant if it's been a week. I'd be getting nervous too, but on the other hand I'd be comforted by the fact that you've already said that you got the money in a pretty reasonable time before.

We give casinos 14 days to send money to a player, so I would still try to wait and see if the technical problems persist and how long I should wait. If nothing changes within that time, then we will intervene if you file a complaint.

What do you think, will you stick it out or decide otherwise?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Παρατηρήστε στα παραπάνω σχόλια ότι τον περασμένο μήνα το καζίνο είχε το ίδιο πρόβλημα.

Προβλήματα με το σύστημα πληρωμών, νομίζω ότι το καζίνο αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα.

Δεν ξέρω ποιος δίνει άδειες σε αυτό το είδος καζίνο, η λήψη καταθέσεων είναι στιγμιαία αλλά η πληρωμή αντιμετωπίζει προβλήματα.

Αυτός ο τύπος καζίνο άξιζε στους παίκτες να παίξουν και να πληρώσουν μόνο μετά από λίγες μέρες.

Υπάρχουν ακόμα πολλές αδικίες στα διαδικτυακά καζίνο.

Μάλλον θα πρέπει να κάνω καταγγελία

Αλλά θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

I've seen it and I've also said to myself that obviously they might have some problems, but your reasoning is appropriate. I would also try to give the casino some more time and if nothing happens then we will try to help you. But I hope that won't be necessary. 🤞

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ελπίζω επίσης ότι θα λυθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αλλά αυτό το καζίνο λειτουργεί με αμφίβολο τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

Γειά σου

Έχω νέα

Το καζίνο έκανε την πληρωμή.

Χρειάστηκε μια εβδομάδα, αλλά πλήρωσε

Όμως ο λόγος της καθυστέρησης παραμένει μυστήριο, αφού το τεχνικό πρόβλημα δεν είναι εμφανές για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

Hi there! I'm glad to see the payout made it through. Even though I imagine one remains quite confused when the reasons have not been resonably explained. Well, in any case, good for you!

I wonder if you have any advice you would like to give others based on your recent experiences 🤔

Radka
πριν από 2 μήνες

Γεια radka, πώς είσαι;

Επικοινώνησα με την υποστήριξη του καζίνο για να προσπαθήσω να μάθω πώς λειτουργούν οι αναλήψεις, αλλά δεν πήρα την απάντηση που ήθελα, απλώς μου είπαν ότι η χθεσινή μου ανάληψη έγινε από αυτούς,

Με άλλα λόγια, δεν ξέρω ακόμα πώς λειτουργεί το σύστημα πληρωμών τους.

Για μένα, είναι ένα μικρό καζίνο που εξαρτάται από άλλους, ίσως.

Τι θα έλεγες σε άλλους παίκτες;

Το Immerion δεν περιπλέκει τη ζωή των παικτών με την επαλήθευση λογαριασμού.

Δεν το χρησιμοποιεί καν για να ξεγελάσει τους παίκτες, κάτι που είναι καλό

Υπάρχουν όμως αρνητικά σημεία

Η πληρωμή είναι μπερδεμένη, δεν μπορείτε να καταλάβετε αν διαρκεί μια εβδομάδα ή 3 ημέρες 🤷‍♂️

Η υποστήριξη διαδικτυακής συνομιλίας μερικές φορές χρειάζεται λίγο χρόνο για να απαντήσει, αλλά το καλό είναι ότι δεν ανταποκρίνονται αυτόματα.

Λαμβάνετε υποστήριξη από έναν πραγματικό πράκτορα.

Θα ήθελα να μιλήσω για το rtp των κουλοχέρηδων στο immerion, αλλά είναι περίπλοκο γιατί δεν ξέρω αν το ίδιο το καζίνο έχει τη δύναμη να επιλέξει το rtp του ή όχι.

Αλλά στην πραγματικότητα τα έπαθλα στα φρουτάκια είναι μικρά, το να πάρεις 100€ σε μια νίκη είναι πολύ δύσκολο ανεξάρτητα από την αξία του στοιχήματος.

Δεν θέλω να αφαιρέσω το καζίνο, αλλά δεν είμαι ενθουσιασμένος με τα βραβεία.

Το μπόνους επιστροφής μετρητών είναι καλό, αλλά δεν υπάρχουν τουρνουά,

Εξαρτάται από τον καθένα ξεχωριστά 🤷‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

I think you evaluated it quite objectively because you mentioned both pluses and minuses, I really like that. 

It's true that it's up to everyone whether to play in the casino or not. In some cases, it's a pity that you don't know the answers to the questions you had, and so it still gives you a feeling of the unknown.

As far as RTP is concerned, not every provider has this option but some do. Anyway, you can't just change it as the casino feels like and one day it would have a different RTP on slots than the next. It would probably be best to check with them, although I've seen that it's a difficult task.

Regardless, I firmly believe that it will improve in the future and you will have a better experience whether at this or another casino.

If you play here again, you can let me know how you did.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γειά σου

Έχω 1 ανάληψη σε εκκρεμότητα από το Σάββατο και από όσο μπορώ να δω το καζίνο έχει ένα σύστημα πληρωμών που εξαρτάται από άλλους.

Στέλνουν αμέσως την αίτηση πληρωμής, αλλά δεν ξέρω σε ποιον.

Αν εξαρτώνται από άλλο καζίνο μεγάλης επωνυμίας ή κάτι τέτοιο.

Δεν ξέρω πώς λειτουργεί, αλλά νομίζω ότι τα μικρά καζίνο είναι σαν μεταπωλητές. Αυτό νομίζω.

Αυτό είναι λοιπόν ένα μειονέκτημα του παιχνιδιού σε μικρά καζίνο.

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλα βραβεία στα μικρά καζίνο.

Τα μεγάλα βραβεία που κέρδιζα ήταν πάντα σε μεγάλα ή μεσαία καζίνο και η πληρωμή ήταν πάντα σε λιγότερο από μία ώρα.

Άρα η γνώμη μου προέρχεται από γεγονότα, όχι από προαισθήσεις.

Θα σας ενημερώσω όταν γίνει η απόσυρσή μου, ώστε να κάνουμε μια πιο συγκεκριμένη ανάλυση

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

I basically agree with you on most of what you wrote. 

Smaller casinos would probably tend to pay you out in smaller amounts and over a longer period of time. Maybe that's what the limits are for. When a player plays in a smaller casino I would check from various sources how they pay out players, how often and how regularly, whether they always pay out or stop after some time. Because with a smaller casino logically comes the fact that there are fewer players and therefore less money. 

As for the withdrawal, I will wait to see what you come up with and I firmly believe that it will be fine. 

If not, you know you can contact us. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Θα επικοινωνήσω μαζί σας μόλις έχω νέα

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

Of course, I will wait, I believe, for positive news. 🙂

Jaro
πριν από 2 μήνες

Θέλω πραγματικά να μάθω πώς λειτουργούν τα μικρά καζίνο, όχι ότι θέλω να ανοίξω ένα καζίνο 😁😁

Αλλά είμαι περίεργος και μου αρέσει να ξέρω πώς λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 μήνες

I understand, it probably varies from casino to casino and especially from time to time they operate on the market. It also probably depends on whether they focus on one country or several. I would say that smaller casinos usually have it so that they focus on one or few countries. 

I have already said something about this and there is not that much to add to it, but I also looked in our guides to see if I could find something and basically I found similar things. if a player wins a larger amount, it can disrupt the cashflow and therefore the casino can have some problems. That's what limits are for, to protect it somehow. It would also probably be important to say what is a bigger amount for the casino. 

Also, if casinos use third party providers, withdrawals can sometimes be affected by technical difficulties and the like, which the casino doesn't have much in its hands. Therefore, it is not always the casino that is to blame. In such cases, the choice of payment method and various other things are also decisive. 

However, I would say that smaller casinos have more disadvantages than advantages, because if they don't have a lot of players and therefore don't have as much money, there could be a problem with a bigger win as I mentioned above. 

So when you play in a casino like this, you probably need to take everything into consideration and not expect any big things. Then obviously the casino will not disappoint that much. 😀 🙂

1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα