Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοImmerion Casino - γενική συζήτηση

Immerion Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

 από Proboteanumaria
|
17.545 προβολές 250 απαντήσεις |
|
1...11 12 13

Δυστυχώς, έπαιξα στον τζόγο τα χρήματα. Δεν μπορούσα να παλέψω άλλο εξαιτίας αυτού. Ωστόσο, θα πω ότι η διαδικασία απόσυρσης πρέπει να είναι σαφής και απλή. Τα καζίνο συνήθως ζητούν έγγραφα, αλλά συνήθως έρχονται σε μεταγενέστερο στάδιο.

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν νομίζω ότι υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:

Η υποστήριξη του καζίνο δεν παρενέβη στη διαδικασία ανάληψης αυτή καθαυτή. Απλώς θυμάμαι ότι κάνοντας κλικ σε ορισμένα σωστά σημεία, η ανάληψη δεν πέτυχε. Ελπίζω ότι θα πετύχει την επόμενη φορά αν συνεχίσω να παίξω ή να κερδίσω εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Seppo14

Well, it is really unfortunate that you couldn't hold to the money indeed. I also hope next time it will go better.

But, may I ask, what exactly the reason is you are unhappy with this casino?

I kind of couldn't get it, actually. You just said before that there is some maximum for the withdrawal from free spins, which is nothing unusual.

So, was there any other issue you experienced?

Immerion Casino did it again. After weeks of trying to win something on Immerion casino,to see if they let me withdraw this time, i won about 500euro. I withdraw 250 euro first to see what happens, and after 10 minutes i recived the amount via Revolut. I sayd,thats cool,so i withdraw another 200euro, but it was in pending mode,about 3 days. Today i login into my player account to see that the money i withdraw (200euro) were back into my balance. And when i tryed to withdraw again,that area is closed "durring investigation of game provider" same old story. We are talking about 200 euro, not 10.000 euro or more L.O.L. So i conteacted the support chat,who is giving the same old story. The fact is that they dont like you to cashout,no matter the amount. Immerion Casino, Snatch Casino and Ybets Casino are brothers,same look alike website etc. They can do this always and the have no problems dooing that. Attached photos 🙂filefilefilefile

randya

So, you were able to withdraw some money from the same amount you have won, but when you wanted to withdraw more, they said they needed to investigate the gameplay. Right?

It is really strange to do it this way and not when you requested the first withdrawal.

When exactly did you request the second withdrawal, please?


Romi

Correct,thats what i have done. just to test if works...Seems like didnt work entirely, only half. The second withdraw was like 15 minutes after the first one,same day

randya

It is a weird behavior indeed in this case.

Let's try to wait a bit to see how it will all go, and then if you see that it is not moving, you should file a complaint, and our team will intervene.

What do you say?

Romi

Im okay with that,it's 5 days after already, and the situation is not changed.The withdraw is imposible . I will keep posting changes

randya

I really hope that they will proceed the payment soon and also explain the delay. 🤞

We're here if you need us.

Stelios11

fileThese 3 are all connected 😀it's a fact!

Το Casino immerion στέλνει παραπλανητικά μπόνους email. Να είστε προσεκτικοί. file Καταλαβαίνω ότι αυτό το μπόνους είναι εντελώς απαλλαγμένο από απαιτήσεις, αλλά όταν αντιμετώπισα τη συνομιλία. Ενημέρωσαν ότι το μπόνους είχε όριο 10x κερδών και οι απαιτήσεις ήταν 60x.


Καζίνο SCAM.

Αυτόματη μετάφραση:

filefilefilefilefileThis has been going on for a month, and I am not allowed to withdraw money at all. It is a scam platform.

qq409519469

filefileSame answer every time

At the moment, your game session is being checked by the provider. This is a standard procedure, which is necessary to ensure the validity of the game and to protect the interests of all participants.


Unfortunately, at this stage we cannot provide you with an exact time when the verification will be completed, as the provider fully regulates the process. We are monitoring the progress of the verification and will notify you as soon as it is completed, or additional data becomes available.

qq409519469

fileI deposited money on March 13, applied for withdrawal on March 14, and they are still saying that the game is under review. I also make games, and I would have finished looking at the game records one by one, even if I looked at the results one by one, in a month. What a joke, I just don't want to pay.

Το Casino immerion στέλνει παραπλανητικά μπόνους email. Να είστε προσεκτικοί. file Καταλαβαίνω ότι αυτό το μπόνους είναι εντελώς απαλλαγμένο από απαιτήσεις, αλλά όταν αντιμετώπισα τη συνομιλία. Ενημέρωσαν ότι το μπόνους είχε όριο 10x κερδών και οι απαιτήσεις ήταν 60x.


Καζίνο SCAM.

Αυτόματη μετάφραση:

Thank you for the information.

It is really wise to contact the support about it.

Do you play at this casino often?

fileI deposited money on March 13, applied for withdrawal on March 14, and they are still saying that the game is under review. I also make games, and I would have finished looking at the game records one by one, even if I looked at the results one by one, in a month. What a joke, I just don't want to pay.

So, as can be seen on the screenshots, the game provider is checking your gameplay. Right?

Unfortunately, sometimes it really can take this long until the decision is made.

I would suggest you file a complaint here with our team so they can check out the situation with the casino, though.

Just follow this link to do so, please.

If there are any updates, let us know for sure.

Romi

Καλημέρα.

Όχι. Δεν παίζω εκεί. Μόλις δημιούργησα τον λογαριασμό. Λυπάμαι που οι άπειροι παίκτες πέφτουν σε τέτοιου είδους απάτη, γι' αυτό αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας. Νιώθω ότι κάνεις καλά τη δουλειά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva

Thank you for that.

Well, it can happen to anyone, unfortunately.


Εάν το Immerion Casino, το Snatch Casino και το Ybets Casino δεν ανταποκριθούν σε αιτήματα ανάληψης για παρόμοιους λόγους, νομίζω ότι θα βλάψει τη φήμη του casino.guru, το οποίο έχει μεγάλη φήμη για αυτά τα καζίνο, γι' αυτό σας συνιστώ να διορθώσετε τη φήμη σας το συντομότερο δυνατό. Ελπίζω ότι το αίτημα απόσυρσής μου θα επιλυθεί σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα