ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 11 μήνες από montella85
|
39504 προβολές 347 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...18
Προσθήκη ανάρτησης
ungolof
πριν από 10 μήνες

το απόγευμα ο άνδρας χειριστής που δεν θυμάμαι το όνομά του λέει πάντα αυτή τη μαλακία.....η αλήθεια είναι μία και το ξέρω σχεδόν σίγουρα ότι υπήρξαν χρηματικά προβλήματα μεταξύ των διαφόρων συντρόφων και δεν έχουν χρήματα να πληρώσει.......

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

email που ελήφθη στις 10 Ιανουαρίου.....

Όσον αφορά τις αναφορές που αποστέλλονται σε αυτήν την Υπηρεσία σχετικά με την αδυναμία διεκπεραίωσης αναλήψεων από τον Αντιπρόσωπο GENIUS SRL 15439, σας ενημερώνουμε ότι διεξάγονται έρευνες για το θέμα.

Θα περιμένω μέχρι το τέλος του μήνα και αν δεν λάβω άλλα νέα θα ζητήσω από τον δικηγόρο μου να μου γράψει απευθείας.....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

If you get an answer, you can share it with us. I'm sure it will be useful for other players as well. I hope it will be as soon as possible. 🙂

montella85
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Mario,

Συγγνώμη για την αναστάτωση, εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε την υπηρεσία.

Θα είμαστε ξανά ενεργοί πολύ σύντομα. Ο Geniuswin μου έστειλε αυτό το email.....κι εσύ;

μπορείτε να συνδεθείτε;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 10 μήνες

Και εγώ. Μιλάνε για «συντήρηση»

Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 10 μήνες

Νομίζω ότι η AAMS κινείται τελικά σε λάθος κατεύθυνση...δηλαδή είτε πληρώνουν είτε τους αφαιρώ την άδεια.....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα, μίλησα με έναν χειριστή (Giuseppe) για να ζητήσω πληροφορίες για το site "υπό συντήρηση" και για αναλήψεις. Μου απάντησε, έστω και με αγενή τρόπο, ότι από τη στιγμή που έκανα μια καταγγελία στη adm πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους και όχι πλέον μαζί τους όπως έκανα σχεδόν σε καθημερινή βάση. Επιπλέον, μου είπε επίσης ότι δεν είμαι πια πελάτης τους, προσθέτοντας επίσης με τον όρο "spacchio" (στα Σικελικά σημαίνει γ....) ότι η κατάστασή μου δεν τους ενδιαφέρει πλέον.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μίλησα και με αυτόν τον ανίδεο και το συζήτησα πριν 15 μέρες περίπου.....απαντάει πάντα με αγένεια, θα ήθελα να δω αν ήταν στη θέση μας με χιλιάδες ευρώ μπλοκαρισμένα για κάποιο διάστημα τι θα έκανε στη θέση μας ..... Εγώ μόνο επειδή είμαι οικογενειάρχης αλλά αν μου είχε συμβεί πριν από 5 χρόνια θα είχα κάνει ήδη ένα ταξίδι στη Σικελία για να μιλήσω πρόσωπο με πρόσωπο με αυτό το υποείδος του ανθρώπου... Επαναλαμβάνω ότι είναι πως πήγε τώρα η AAMS έκλεισε το site οπότε θα πρέπει να τους πάρουμε τα λεφτά....θα περιμένω μέχρι την επόμενη εβδομάδα και μετά θα επικοινωνήσω ξανά με τα μονοπώλια για να καταλάβω τι πρέπει να κάνω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Εντάξει θα ενημερώσουμε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα, προφανώς μου είπαν ότι υπάρχουν έλεγχοι και δεν ξέρουν τι, λένε ψέματα μέχρι τον τελευταίο. Ωστόσο, ναι, υπάρχουν δυο αλαζόνες και αλαζόνες άντρες χειριστές, αλλά το κάνουν επειδή είναι τα αφεντικά της εταιρείας, δεν είναι τυχαίοι χειριστές. Ωστόσο, ας δούμε αν η κατάσταση λυθεί μόνη της, επίσης δεν θα ήξερα ακριβώς τι να κάνω για να πάρω τα χρήματα πίσω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 10 μήνες

Θα σας ενημερώσω μόλις ακούσω από τα μονοπώλια να ξέρουμε πώς να κινηθούμε για να πάρουμε τα λεφτά μας.... τέλος πάντων σε 20 χρόνια βάζω στοίχημα ότι δεν μου είχε συμβεί κάτι τόσο τρελό... Αμέσως κατάλαβα ότι η κατάσταση ήταν κακό κακό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μου είπε μάλιστα ότι από τότε που έκανα παράπονα στο adm δεν είμαι πλέον πελάτης τους και ότι δεν χρειάζεται πλέον να επικοινωνήσω μαζί τους για τα χρήματα αλλά με τον adm.

Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 10 μήνες

οποτε αφου δεν σε θελουν πλεον για πελατη τους ο νομος λεει να σου κλεισουν τον λογαριασμο και να σου δωσουν το υπολοιπο μεσα σε 7 μερες....να δω αν τους πεις ετσι τι στο διαολο θα σου απαντησουν. ... .Δεν επικοινωνώ πια μαζί τους γιατί έχω καταλάβει ήδη εδώ και καιρό ότι είναι άχρηστο τότε γνωρίζοντας με κάνω λάθος με διάφορες βρισιές και ειλικρινά δεν μου αρέσει.... Φεβρουάριο ξεκινάμε με το AAMS και να δούμε πως θα τελειώσει.... .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μου είπε μάλιστα ότι αν συνεχίσω να τηλεφωνώ θα με κατήγγειλε, προσθέτοντας ότι αφού έκανα παράπονα στην ADM έπρεπε να τους είχα καλέσει και όχι τον Genius. Φαίνεται ότι αυτό το παράπονο τον ενόχλησε αρκετά...

Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 10 μήνες

Αχαχαχαχαχα σε ανέφερε χαχαχαχα αυτό είναι όντως αστείο... Ελπίζω όντως να καταλήξουν άσχημα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα, μίλησα με έναν χειριστή (Giuseppe) για να ζητήσω πληροφορίες για το site "υπό συντήρηση" και για αναλήψεις. Μου απάντησε, έστω και με αγενή τρόπο, ότι από τη στιγμή που έκανα μια καταγγελία στη adm πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους και όχι πλέον μαζί τους όπως έκανα σχεδόν σε καθημερινή βάση. Επιπλέον, μου είπε επίσης ότι δεν είμαι πια πελάτης τους, προσθέτοντας επίσης με τον όρο "spacchio" (στα Σικελικά σημαίνει γ....) ότι η κατάστασή μου δεν τους ενδιαφέρει πλέον.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

So I don't think the casino should behave this way, as the problems with withdrawals are on their side and certainly not to harass other players. I would be very happy if they would respond to your complaint with an explanation, but I am not sure if that will happen. 

However, if you have an update, don't hesitate to let me know. 

πριν από 10 μήνες

Μου είπε μάλιστα ότι αν συνεχίσω να τηλεφωνώ θα με κατήγγειλε, προσθέτοντας ότι αφού έκανα παράπονα στην ADM έπρεπε να τους είχα καλέσει και όχι τον Genius. Φαίνεται ότι αυτό το παράπονο τον ενόχλησε αρκετά...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Maybe if someone from this group gets over the edge, they might "bother" to answer the complaints...


πριν από 9 μήνες

Καλημέρα σε όλους.. χθες έλαβα επιτέλους τις αναλήψεις από το site Geniuswin!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 9 μήνες

Σοβαρά!? Πόσο καιρό περίμενες; Και πάνω απ' όλα πως τα κατάφερες;; Είμαι ακόμα κολλημένος από τον Σεπτέμβριο...

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 9 μήνες

Πήρα τηλέφωνο τον Geniuswin αρκετές φορές και κάθε φορά μου έλεγαν κάτι διαφορετικό. Στο τέλος αποφάσισα να γράψω στο adm αναφέροντας όλα όσα μου είπαν αναλυτικά οι χειριστές και μου απάντησαν ότι κάνουν ελέγχους (δεν ξέρω τι είδους ελέγχους). Χθες έλαβα επιτέλους την πίστωση. Προφανώς δεν θα παίζω πια σε αυτόν τον ιστότοπο, καλύτερα πιο αξιόπιστες ιστορικές τοποθεσίες..


Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 9 μήνες

Ήσουν πολύ τυχερός, έκανα τα ίδια αλλά, προφανώς, δεν λύθηκε τίποτα... Μόλις επέστρεψα στο chat και λένε τα ίδια. Χαίρομαι πάντως που τουλάχιστον κάποιος πήρε τα λεφτά του πίσω, ας ελπίσουμε ότι η ADM κάνει σοβαρά μέτρα και όλοι θα πάρουν πίσω τα δικά τους.

Ναι, προφανώς κανείς δεν θα παίζει πια σε αυτόν τον ιστότοπο

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα