ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 4 μήνες από montella85
|
12331 προβολές 294 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...15
Προσθήκη ανάρτησης
Bilegend
πριν από 3 μήνες

Τι κακή εμπειρία... Σίγουρα ο adm κάνει τους ελέγχους

Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 3 μήνες

Σήμερα το πρωί έλαβα και το email τους για την επεξεργασμένη ανάληψη....μέχρι να δω τα χρήματα στον τρέχοντα λογαριασμό μου δεν θα το πιστέψω αχχαχαχαχχα....όμως από χθες υπάρχει αυτό το μήνυμα στο site... Οι πελάτες ενημερώνονται ότι λόγω τεχνικής συντήρησης του ιστότοπου δεν επιτρέπεται η κατάθεση ή/και η τοποθέτηση στοιχημάτων... Χάρη στις αναφορές μας, η AAMS θα τους έχει απειλήσει ότι θα πληρώσει όλους τους πελάτες και μέχρι να το κάνουν θα έχουν αναστείλει την άδεια τους! ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ! Δεν το κατάλαβαν με τον δύσκολο τρόπο και πήρε τον δύσκολο τρόπο.... τι αηδιαστικός στοιχηματισμός, δεν θα ξαναδώσω ούτε ένα ευρώ σε αυτό....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

🥳

πριν από 3 μήνες

Βασικά απλά με σνόμπαραν γιατί είμαι αυτός που περίμενα περισσότερο χαχαχαχα, ελπίζω να είναι επειδή πάνε από το τελευταίο στο πρώτο

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 3 μήνες

Νομίζω ότι πλήρωσαν αυτούς που επικοινώνησαν με την AAMS μέσω πιστοποιημένου email ή e-mail αρχές Ιανουαρίου.....κάνατε και πολύ υπομονή, μετά από 15 μέρες είχα ήδη τρελαθεί χαχαχαχα....πάντως το θέμα είναι απλό μέχρι όλοι πληρώνουν δεν μπορείς ούτε να καταθέσεις ούτε να στοιχηματίσεις...

Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 3 μήνες

Επικοινώνησα και με την AAMS αρχές Ιανουαρίου, μου απάντησαν επίσης ότι κάνουν ελέγχους. Ελπίζω ούτως ή άλλως ότι όλοι απλώς θα πληρώσουν, μετά ελπίζω να χρεοκοπήσουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

ω ναι ας ελπίσουμε.....τι κακή εμπειρία και αν δεν ήταν η AAMS θα βλέπαμε τα λεφτά με το bonicolo....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα σε όλους.. χθες έλαβα επιτέλους τις αναλήψεις από το site Geniuswin!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Now that's perfect news. 🎉😊

I'd like to know what was behind the fact that the casino eventually paid you out when they ignored you and told you not to write or call them. 

Either way, I guess it doesn't matter because the most important thing is that you got your money. I assume this casino will already be on your blacklist. 

πριν από 3 μήνες

Επικοινώνησα και με την AAMS αρχές Ιανουαρίου, μου απάντησαν επίσης ότι κάνουν ελέγχους. Ελπίζω ούτως ή άλλως ότι όλοι απλώς θα πληρώσουν, μετά ελπίζω να χρεοκοπήσουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I read your conversation and I hope that you will be able to get the money with the help of AAMS as well. Don't hesitate to let us know about any news. 

I'll keep my fingers crossed that it will be as successful as the other player. 🤞

πριν από 3 μήνες

επιτέλους τελείωσε ο εφιάλτης! Αυτό το πρωί. Τα χρήματα έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό... ας ελπίσουμε ότι όλα τα άλλα άτομα θα λάβουν επίσης τα χρήματά τους και παρακαλώ μείνετε μακριά από αυτόν τον ιστότοπο! Ποτέ ξανά ! Αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 3 μήνες

Well, I'm pleased and I hope that, as you wrote, other players will be able to get the money as well. 😊🎉

Nevertheless, could you also add this information to the complaint so that Mirka can close it ? I would be grateful to you. 

Enjoy your money and I wish you good luck. ☘️

montella85
πριν από 2 μήνες

Εχω το ίδιο πρόβλημα. Ζήτησα ανάληψη στα μέσα Ιανουαρίου, αλλά έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχω λάβει τίποτα.

η κατάσταση της απόσυρσης είναι υπό διαχείριση, αλλά δεν υπάρχουν νέα.

Τί μπορεί να γίνει?

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 2 μήνες

ΓΕΙΑ

πρέπει να στείλετε ένα email στο dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it ή dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it και εξηγήστε τους τα πάντα βάζοντας το όνομα χρήστη σας στον ιστότοπο που δεν πληρώνει ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) κωδικός φόρου το όνομα και το επώνυμό σας ... θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας.....

Αν έχεις το PEC είναι ακόμα καλύτερο.... στείλε το εδώ dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it

Δημοσίευση από montella85 Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: unclickable link
Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 2 μήνες

Χίλια ευχαριστώ,

πολύ ευγενικό.


αλλά έχεις κανένα νέο κατά τύχη;

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 2 μήνες

ναι ναι έλαβα τα χρήματα πριν 20 μέρες περίπου.....μετά από περίπου ενάμιση μήνα που είχα ζητήσει την απόσυρση....αλλά μόνο και μόνο επειδή επικοινώνησα με τα μονοπώλια υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν από τον περασμένο Σεπτέμβριο. ...

Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 2 μήνες

Χίλια ευχαριστώ,

πολύ ευγενικό.

Προχώρησα στην αποστολή email στις διευθύνσεις που μου δώσατε, εισάγοντας τα στοιχεία μου και στέλνοντας στιγμιότυπα οθόνης της ανάληψης.

Η ADM επικοινώνησε μαζί σας γρήγορα;

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 2 μήνες

μετά από περίπου 15 ημέρες, αλλά υπήρχαν οι διακοπές των Χριστουγέννων…. Ελπίζω να είναι πιο γρήγορες αυτή τη φορά

Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ,

σε περίπτωση που σου γράψω εδώ σε περίπτωση που χρειαστείς οτιδήποτε άλλο/συμβουλή.


Χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Εχω το ίδιο πρόβλημα. Ζήτησα ανάληψη στα μέσα Ιανουαρίου, αλλά έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχω λάβει τίποτα.

η κατάσταση της απόσυρσης είναι υπό διαχείριση, αλλά δεν υπάρχουν νέα.

Τί μπορεί να γίνει?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi, I saw that you also filed a complaint with us about your case, but if I noticed correctly it is about sports betting, because you are talking about football. Unfortunately, we do not deal with this area in Casino.Guru, so I have a feeling that we will probably not be able to help you in this matter. 😥

However, I know that a player has advised you how he managed to solve the problem, so I would be delighted if you could resolve this situation as well.

I see that you have already sent an e-mail. Could you update us on how your case is going ? 

montella85
πριν από 2 μήνες

Έχω ένα ελαφρώς διαφορετικό πρόβλημα αλλά και πάλι με αυτά. Στις 12 Ιανουαρίου κέρδισα κουλοχέρη περίπου 850 ευρώ και κατά την έξοδο από τον κουλοχέρη το υπόλοιπο παρέμεινε αμετάβλητο, σαν να μην είχα μπει ποτέ σε αυτόν τον κουλοχέρη, παρόλο που υπήρχε κωδικός περιόδου σύνδεσης και οτιδήποτε άλλο. Είμαι όλο και πιο πεπεισμένος ότι πήραν αυτά τα χρήματα επειδή δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν με την ελπίδα ότι δεν θα μπορούσα να αποδείξω τη νίκη ή δεν σκόραρα τίποτα. Ως τύχη, κατέγραψα την οθόνη και τα πάντα, οπότε έχω απόλυτη απόδειξη για όλα. Αναβάλλουν για ένα μήνα λέγοντας ότι θα κάνουν έλεγχο, αλλά τώρα δεν μπορούν γιατί ο ιστότοπος είναι υπό συντήρηση. Είναι υπό συντήρηση εδώ και ένα μήνα όμως χαχαχα

Έγραψα στο ADM μέσω PEC και να δούμε τι λένε, έστειλα PEC πριν 9 μέρες, τώρα ας περιμένουμε

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα