ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 9 μήνες από montella85
|
31170 προβολές 345 απαντήσεις |
|
1...17 18
Προσθήκη ανάρτησης
gonzogin
πριν από 1 μήνα

Μπορείτε να συνδεθείτε ή όχι ακόμα;

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 1 μήνα

Ναι ναι, μπαίνω τακτικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έκανα log in και μπήκα στο site μετά στη λίστα ανάληψης υπάρχει ακόμα αυτό που περιμένω από τον Οκτώβριο είναι 100 ευρώ και είναι σε εξέλιξη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello. Our data team will try to find out what is going on at this casino as soon as possible. For now, the only information we have is that they are open again.

Did you get any more information from the support regarding this withdrawal of yours, perhaps?

If you see that there's nothing happenning, hopefully our team will be able to help you out if you submit a complaint. What do you say? Here's the link for you, just in case.

Please keep us informed.

πριν από 1 μήνα

Τυχερή που περιμένεις μόνο 100 ευρώ αχαχχαχαχαχχ


Jaro μην παρεξηγείτε αυτές τις πληροφορίες, ο ιστότοπος Geniuswin ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Επομένως, μην το αναφέρετε ως τέτοιο.

Προς το παρόν έχουν αποκαταστήσει μόνο τη λειτουργία του ιστότοπου, αλλά δεν μας έχουν δώσει ούτε δεκάρα ακόμα και δεν είναι γνωστό αν θα το κάνουν ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Well, I wouldn't say this casino is very safe. When you look at its safety index, it's only 3.9, which is pretty low.

Its value is explained here better 👈, so everyone can understand better.

Is your withdrawal on the waiting list as well? Can you get in touch with the support team to try to find out some more information, perhaps?

Please let us know if you need the help of our complaints team.

πριν από 1 μήνα

«Συγγνώμη για την απουσία σας, αλλά θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς αντιμετωπίσαμε σοβαρά προβλήματα από έναν πολύ μεγάλο αριθμό στοιχηματιστών που πιθανώς χρησιμοποίησαν ψευδείς ταυτότητες για να εξαργυρώσουν τα προτεινόμενα Μπόνους. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτή η κατάσταση μας έχει προκαλέσει τεράστια ζημιά, η οποία κατέστησε αναγκαία την προσωρινή αναστολή ορισμένων λογαριασμών gaming. Εάν ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή, αλλά πιστεύετε ότι δεν είναι σωστός, μην ανησυχείτε, το τμήμα μας θα ενεργοποιήσει ξανά τον λογαριασμό σας και θα επεξεργαστεί τα αιτήματα ανάληψης μόλις ολοκληρωθούν όλοι οι έλεγχοι από τους αρμόδιους φορείς. Team Geniuswin"


Μας κοροϊδεύουν;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Did you receive this message from support? Have you tried to contact them yet?

Hopefully, they will do as promised. Please provide some more information regarding all this, and maybe our complaint team will be able to help as well.

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα σε όλους!

Υπήρξαν νέα για κανέναν ή όλα είναι ακόμα σε αδιέξοδο;

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 2 εβδομάδες

Από την πλευρά μου, τίποτα.

Μπορώ να συνδεθώ, αλλά τίποτα καινούργιο

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 2 εβδομάδες

Perhaps it would not hurt to reopen your complaint. As I can see, this quite complex issue you have been dealing with lasts quite some time, hence, seeking support sounds like a good idea, at least to me.

Worth a try, what do you say?

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα σε όλους!

Υπήρξαν νέα για κανέναν ή όλα είναι ακόμα σε αδιέξοδο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Good day to you too!

This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?

Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.

It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.

I think the best place to start is by looking through this guide.

I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, αυτό το πρόβλημα συνεχίζεται εδώ και σχεδόν ένα χρόνο και επηρεάζει πολλούς χρήστες.

Είχε ήδη ανοίξει μια καταγγελία και δεν ξέρω αν θα ήταν χρήσιμο να ανοίξω άλλη.

ευχαριστώ πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 2 εβδομάδες

May I just ask where did you file a complaint, though? There is none submitted here with our team.🤔

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα παιδιά, το site geniuswin εξαφανίστηκε ξανά, το ξέρει κανείς αυτό; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 1 εβδομάδα

Είναι εκτός σύνδεσης εδώ και λίγες μέρες

εκτός από αυτό δεν υπάρχουν νέα ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 6 ημέρες

Good day to you too!

I let that checked again, yet based on the previous findings, I'd not expect much. On the contrary, I would find a more reliable casino to play in, its low Safety Index is not exactly convincing...

1...17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα