Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 1 έτος από montella85
|
46.255 προβολές 350 απαντήσεις |
|
1...17 18
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα σε όλους!

Υπήρξαν νέα για κανέναν ή όλα είναι ακόμα σε αδιέξοδο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Good day to you too!

This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?

Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.

It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.

I think the best place to start is by looking through this guide.

I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.

Radka
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, αυτό το πρόβλημα συνεχίζεται εδώ και σχεδόν ένα χρόνο και επηρεάζει πολλούς χρήστες.

Είχε ήδη ανοίξει μια καταγγελία και δεν ξέρω αν θα ήταν χρήσιμο να ανοίξω άλλη.

ευχαριστώ πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 4 μήνες

May I just ask where did you file a complaint, though? There is none submitted here with our team.🤔

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα παιδιά, το site geniuswin εξαφανίστηκε ξανά, το ξέρει κανείς αυτό; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 3 μήνες

Είναι εκτός σύνδεσης εδώ και λίγες μέρες

εκτός από αυτό δεν υπάρχουν νέα ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
trend867
πριν από 3 μήνες

Good day to you too!

I let that checked again, yet based on the previous findings, I'd not expect much. On the contrary, I would find a more reliable casino to play in, its low Safety Index is not exactly convincing...

πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα σε όλους, μπορώ να ρωτήσω αν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με το genius win matter; Θα ήθελα να καταλάβω εάν η ADM ενεργεί ως εγγυητής και υποχρεούται να πληρώσει σε περίπτωση που ο αντιπρόσωπος είναι αθέτηση υποχρεώσεων και επομένως κάποιος μπορεί να ανακτήσει από αυτούς. Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
nicolacarone
πριν από 1 μήνα

I can see that most of the complaints submitted for this casino were unresolved, as the casino is not willing to communicate with our complaint team, so that is not a good sign. If they don't communicate, there is no way of getting any issue solved, you know.

Do you experience an issue yourself there?

nicolacarone
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ

Δεν έχουν πει τίποτα για αυτό και προφανώς δεν δίνουν δεκάρα όπως συνηθίζουν να κάνουν. Σκεφτόμαστε να πάμε στα δικαστήρια για να τους εκδικηθούμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia_bis
πριν από 1 μήνα

Εάν είστε σε μια ομάδα που εξετάζετε το ενδεχόμενο να κινηθείτε κατά της AMS, ίσως ενημερώσετε μας ώστε να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε για να δημιουργήσουμε κρίσιμη μάζα και να μοιράσουμε το νομικό κόστος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ

Δεν έχουν πει τίποτα για αυτό και προφανώς δεν δίνουν δεκάρα όπως συνηθίζουν να κάνουν. Σκεφτόμαστε να πάμε στα δικαστήρια για να τους εκδικηθούμε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

If I may add one more thing, we have been working for the past few months to update casino's review, but we have been unable to do so because the website was down all the time, and we also could not reach out to anyone there.

Thus, we set the casino as closed today.

1...17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα