πριν από 1 μήνα
Μπορείτε να συνδεθείτε ή όχι ακόμα;
Can you log in or not yet?
Riesci a loggarti oppure ancora no?
0
Μπορείτε να συνδεθείτε ή όχι ακόμα;
Can you log in or not yet?
Riesci a loggarti oppure ancora no?
Έκανα log in και μπήκα στο site μετά στη λίστα ανάληψης υπάρχει ακόμα αυτό που περιμένω από τον Οκτώβριο είναι 100 ευρώ και είναι σε εξέλιξη
I logged in and entered the site then in the withdrawal list there is still what I have been waiting for since October it is 100 euros and it is in progress
Ho fatto il login e sono entrato nel sito poi nella lista del prelievi c'è ancora quello sto aspettando da ottobre sono 100 euro e risulta in lavorazione
Γειά σου. Η ομάδα δεδομένων μας θα προσπαθήσει να μάθει τι συμβαίνει σε αυτό το καζίνο το συντομότερο δυνατό. Προς το παρόν, η μόνη πληροφορία που έχουμε είναι ότι είναι ξανά ανοιχτά.
Πήρες περισσότερες πληροφορίες από την υποστήριξη σχετικά με αυτήν την απόσυρσή σου, ίσως;
Εάν δείτε ότι δεν συμβαίνει τίποτα, ελπίζουμε ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει εάν υποβάλετε μια καταγγελία. Τι λέτε; Εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς, για κάθε ενδεχόμενο.
Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους.
Hello. Our data team will try to find out what is going on at this casino as soon as possible. For now, the only information we have is that they are open again.
Did you get any more information from the support regarding this withdrawal of yours, perhaps?
If you see that there's nothing happenning, hopefully our team will be able to help you out if you submit a complaint. What do you say? Here's the link for you, just in case.
Please keep us informed.
Τυχερή που περιμένεις μόνο 100 ευρώ αχαχχαχαχαχχ
Jaro μην παρεξηγείτε αυτές τις πληροφορίες, ο ιστότοπος Geniuswin ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Επομένως, μην το αναφέρετε ως τέτοιο.
Προς το παρόν έχουν αποκαταστήσει μόνο τη λειτουργία του ιστότοπου, αλλά δεν μας έχουν δώσει ούτε δεκάρα ακόμα και δεν είναι γνωστό αν θα το κάνουν ή όχι.
Lucky you that you are waiting for only 100 euros ahahahahahahh
Jaro do not misunderstand this information, the Geniuswin site IS NOT SAFE. So do not report it as such.
For now they have only restored the site's operation, but they have not given us a penny yet and it is not known whether they will or not.
Beato te che stai aspettando per soli 100 euro ahahahahahahh
Jaro non fraintendete queste informazioni, il sito Geniuswin NON E' SICURO. Quindi non segnalatelo come tale.
Per il momento hanno soltanto ripristinato l'operatività del sito, ma ancora non ci hanno dato un soldo e non si sa se lo faranno o meno.
Λοιπόν, δεν θα έλεγα ότι αυτό το καζίνο είναι πολύ ασφαλές. Όταν κοιτάξετε τον δείκτη ασφαλείας του, είναι μόνο 3,9, που είναι αρκετά χαμηλός.
Η αξία του εξηγείται εδώ καλύτερα 👈, ώστε όλοι να καταλαβαίνουν καλύτερα.
Είναι και η απόσυρσή σας στη λίστα αναμονής; Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με την ομάδα υποστήριξης για να προσπαθήσετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες, ίσως;
Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε τη βοήθεια της ομάδας παραπόνων μας.
Well, I wouldn't say this casino is very safe. When you look at its safety index, it's only 3.9, which is pretty low.
Its value is explained here better 👈, so everyone can understand better.
Is your withdrawal on the waiting list as well? Can you get in touch with the support team to try to find out some more information, perhaps?
Please let us know if you need the help of our complaints team.
«Συγγνώμη για την απουσία σας, αλλά θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς αντιμετωπίσαμε σοβαρά προβλήματα από έναν πολύ μεγάλο αριθμό στοιχηματιστών που πιθανώς χρησιμοποίησαν ψευδείς ταυτότητες για να εξαργυρώσουν τα προτεινόμενα Μπόνους. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτή η κατάσταση μας έχει προκαλέσει τεράστια ζημιά, η οποία κατέστησε αναγκαία την προσωρινή αναστολή ορισμένων λογαριασμών gaming. Εάν ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή, αλλά πιστεύετε ότι δεν είναι σωστός, μην ανησυχείτε, το τμήμα μας θα ενεργοποιήσει ξανά τον λογαριασμό σας και θα επεξεργαστεί τα αιτήματα ανάληψης μόλις ολοκληρωθούν όλοι οι έλεγχοι από τους αρμόδιους φορείς. Team Geniuswin"
Μας κοροϊδεύουν;
"Sorry for being absent, but we want to inform you that unfortunately we have suffered serious problems from a very high number of bettors who presumably used false identities to cash in the proposed Bonuses. As you can imagine, this situation has caused us a huge damage, which has made it necessary to temporarily suspend some gaming accounts. If your account has been suspended but you believe it is not correct then do not worry, our department will reactivate your account and process your withdrawal requests as soon as all checks by the relevant bodies have been concluded. Team Geniuswin"
Are they making fun of us?
"Scusaci se siamo stati assenti, ma vogliamo informarti che nostro malgrado abbiamo subito gravi problematiche da parte un numero elevatissimo di scommettitori che presumibilmente utilizzavano identità false per incassare i Bonus proposti. Come puoi immaginare questa situazione ci ha causato un grossissimo danno, che ha reso necessario la temporanea sospensione di alcuni account di gioco. Se il tuo account è stato sospeso ma ritieni che non sia corretto allora non preoccuparti, il nostro reparto addetto riattiverà il tuo account ed evaderà le tue richieste di prelievo non appena saranno concluse tutte le verifiche da parte degli organi preposti. Team Geniuswin"
Ma ci prendono in giro?
Λάβατε αυτό το μήνυμα από την υποστήριξη; Έχετε προσπαθήσει ακόμα να επικοινωνήσετε μαζί τους;
Ας ελπίσουμε ότι θα κάνουν όπως υποσχέθηκαν. Δώστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με όλα αυτά, και ίσως η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει επίσης να βοηθήσει.
Did you receive this message from support? Have you tried to contact them yet?
Hopefully, they will do as promised. Please provide some more information regarding all this, and maybe our complaint team will be able to help as well.
Από την πλευρά μου, τίποτα.
Μπορώ να συνδεθώ, αλλά τίποτα καινούργιο
On my side, nothing.
I can log in, but nothing new
Lato mio nulla.
Riesco ad accedere, ma niente novità
Ίσως δεν θα έβλαπτε να ανοίξετε ξανά την καταγγελία σας. Όπως μπορώ να δω, αυτό το αρκετά περίπλοκο ζήτημα με το οποίο αντιμετωπίζετε διαρκεί αρκετό καιρό, επομένως, η αναζήτηση υποστήριξης ακούγεται καλή ιδέα, τουλάχιστον για μένα.
Αξίζει να το δοκιμάσετε, τι λέτε;
Perhaps it would not hurt to reopen your complaint. As I can see, this quite complex issue you have been dealing with lasts quite some time, hence, seeking support sounds like a good idea, at least to me.
Worth a try, what do you say?
καλημερα και σε σενα!
Αυτό είναι αρκετά σοκαριστικό για μένα. Έχετε βιώσει ποτέ κάτι παρόμοιο σε άλλα καζίνο;
Εν πάση περιπτώσει, δεδομένου ότι φαίνεται ότι θα επωφεληθείτε από πιο εμπεριστατωμένη βοήθεια, θα σκεφτόσασταν να υποβάλετε καταγγελία κατά του καζίνο; Αν μη τι άλλο, αυτό θα σας έδινε την ευκαιρία να μιλήσετε με έναν από τους αφοσιωμένους ειδικούς μας που εργάζονται σκληρά για να βοηθήσουν τους παίκτες σε δύσκολες συνθήκες.
Μπορεί να ακούγεται λίγο μπερδεμένο, αλλά δεν πρέπει να ανησυχείτε - η διαδικασία είναι δωρεάν.
Νομίζω ότι το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε είναι κοιτάζοντας αυτόν τον οδηγό .
Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα. Εάν χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες ή απλά θέλετε να μάθετε κάτι περισσότερο, μη διστάσετε να μου απαντήσετε.
Good day to you too!
This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?
Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.
It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.
I think the best place to start is by looking through this guide.
I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.
Γεια σας, αυτό το πρόβλημα συνεχίζεται εδώ και σχεδόν ένα χρόνο και επηρεάζει πολλούς χρήστες.
Είχε ήδη ανοίξει μια καταγγελία και δεν ξέρω αν θα ήταν χρήσιμο να ανοίξω άλλη.
ευχαριστώ πάντως
Hi, this problem has been going on for almost a year and affects many users.
A complaint had already been opened and I don't know if it would be useful to open another one.
thanks anyway
Ciao, questo problema va avanti da quasi un anno e riguarda molti utenti.
Era già stato aperto un reclamo e non so se può essere utile aprirne un altro.
grazie comunque
Μπορώ απλώς να ρωτήσω πού έκανες μια καταγγελία, όμως; Δεν υπάρχει καμία υποβολή εδώ με την ομάδα μας.🤔
May I just ask where did you file a complaint, though? There is none submitted here with our team.🤔
Καλημέρα παιδιά, το site geniuswin εξαφανίστηκε ξανά, το ξέρει κανείς αυτό; Ευχαριστώ
Good morning guys, the geniuswin site has disappeared again, does anyone know this? Thanks
Buongiorno ragazzi il sito di geniuswin è sparito di nuovo,a qualcuno risulta cosi?Grazie
Είναι εκτός σύνδεσης εδώ και λίγες μέρες
εκτός από αυτό δεν υπάρχουν νέα ακόμα
It's been offline for a few days
other than that no news yet
è un pò di giorni che è andato offline
oltre a ciò nessuna novità ancora
Καλημερα και σε σενα!
Το άφησα να το ελέγξω ξανά, αλλά με βάση τα προηγούμενα ευρήματα, δεν περίμενα πολλά. Αντίθετα, θα έβρισκα ένα πιο αξιόπιστο καζίνο για να παίξω, ο χαμηλός δείκτης ασφαλείας του δεν είναι ακριβώς πειστικός...
Good day to you too!
I let that checked again, yet based on the previous findings, I'd not expect much. On the contrary, I would find a more reliable casino to play in, its low Safety Index is not exactly convincing...
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.