ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

πριν από 9 μήνες από montella85
|
31192 προβολές 345 απαντήσεις |
|
1...16 17 18
Προσθήκη ανάρτησης
Valdivia_bis
πριν από 3 μήνες

ΓΕΙΑ! Ναι αυτή ακριβώς είναι η ανάρτησή μου.

Έχω ήδη κάνει όλα τα βήματα: προειδοποίηση (δεν απάντησε ποτέ), δικαστική εντολή (δεν απάντησε ποτέ), έρευνα για τα περιουσιακά στοιχεία του αντιπροσώπου (1 τρεχούμενος λογαριασμός). Μέχρι στιγμής κόστιζε 200. Τώρα θα έπρεπε να ξοδέψω άλλα 150 ευρώ για να προσπαθήσω να κατασχέσω έναν λογαριασμό που δεν ξέρω καν αν είναι ακόμα ανοιχτός ή γεμάτος. Οι πιθανότητες να πάρεις κάτι πίσω έχουν μειωθεί με κάθε βήμα κρίσης, οπότε φοβάμαι ότι θα σταματήσω εδώ..



Αυτόματη μετάφραση:
Pipperz
πριν από 3 μήνες

Δεν ξέρω γιατί περιορίστηκαν στο να σας πουν για τον λογαριασμό που κατασχέθηκε, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για έγκλημα και η ποινική διαδικασία θα ήταν σκόπιμη. Δεν αρκεί η πολιτική δράση.

Ωστόσο, όλα εξαρτώνται από το ποσό που πρέπει να ανακτήσετε. Για να είμαι μόνος, τα 200 ευρώ που ξοδεύτηκαν είναι χρυσός, πρακτικά τίποτα. Είμαστε πολλοί χρήστες και δεδομένου ότι υπάρχουν άνθρωποι που πρέπει να ανακτήσουν αρκετές χιλιάδες ευρώ (κάποιοι χρήστες ακόμη και 10.000 και 20.000) σίγουρα θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο να προχωρήσουμε σε ποινικές διαδικασίες, στη χειρότερη περίπτωση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Valdivia_bis
πριν από 3 μήνες

Ναι, αλλά στην πραγματικότητα ξόδεψα μόνο έξοδα διαβίωσης, ήμουν τυχερός. Αλλά μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει μεγάλη ελπίδα να ξαναδούμε τα χρήματα, αν δεν υπάρχουν δεν υπάρχουν, άσχετα αν η υπόθεση είναι αστική ή ποινική. Σας εύχομαι καλή επιτυχία και αν τα καταφέρετε θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τα βήματά σας αργότερα.

Όσον αφορά την απόδειξη πόσα είχατε στον λογαριασμό, μπορέσατε να το επιλύσετε με κάποιο τρόπο; Επειδή επειδή το site δεν υπάρχει πλέον, φοβάμαι ότι δεν υπάρχει καν απόδειξη για αυτό που είχαμε (μερικοί φίλοι μου που έχουν το ίδιο πρόβλημα με το GeniusWin δεν το θυμούνται και μάλιστα περιμένουν στο μεταξύ να δείτε πώς πήγε για μένα που είχα τουλάχιστον ένα στιγμιότυπο οθόνης).

Αυτόματη μετάφραση:
Pipperz
πριν από 3 μήνες

Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε αποδείξεις για το ανεξόφλητο υπόλοιπο, αφού τα πάντα καταγράφονται από τα Μονοπώλια, αυτά είναι δεδομένα στα οποία η Sogei μπορεί εύκολα να εντοπίσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σε όλους, υπάρχουν νέα αυτές τις εβδομάδες;


Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 2 μήνες

ΓΕΙΑ

Τίποτα ακόμα, μόλις μάθω κάτι παραπάνω θα γράψω σε όλους

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 2 μήνες

ΓΕΙΑ! Ναι, ο δικηγόρος μόλις με ενημέρωσε ότι ο αποκλεισμός της Geniuswin δεν μπορεί να γίνει γιατί ο μόνος λογαριασμός στο όνομα της LLC είναι κενός. Έτσι, η μόνη ελπίδα θα ήταν να καταθέσω άλλη μήνυση απευθείας κατά της ADM, αλλά δεν ξέρω αν θα αντιμετωπίσω ξανά τα νομικά έξοδα, όλα μου φαίνονται τόσο απίθανα τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σας παιδιά, καλημέρα, επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντας ότι κατά τη γνώμη μου αυτά τα παιδιά ξέφυγαν με τα χρήματά μας (Geniuswin), δεν προστατευόμαστε καν από την AAMS γιατί θα έπρεπε να παρέμβουν και να πληρώσουν όλους τους παίκτες, σήμερα επιπλέον για το ότι είναι βόλτα, για να μην πω άλλη λέξη, λαμβάνω ένα email από την geniuswin με ένα μπόνους κατάθεσης, απλά ελπίζω ότι τα χρήματά μας θα αγοράσουν πολλά από αυτά τα φάρμακα.

Αν έχετε νέα, γράψτε ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Παιδιά, με μεγάλη έκπληξη σήμερα είδα ότι το site είναι ξανά online, αν προσπαθήσω να συνδεθώ μου έρχεται αυτό το μήνυμα (αναστολή κατάστασης λογαριασμού: απάτη) ωστόσο είναι ένα καλό βήμα μπροστά, για να δούμε... ίσως υπάρχει κάποια ελπίδα

Αυτόματη μετάφραση:
domenic987
πριν από 1 μήνα

Με αφήνει να συνδεθώ, η ανάληψη είναι ακόμα υπό διαχείριση... Δεν ξέρω τι να πω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Σε κάθε περίπτωση, παιδιά, θα ενημερώσουμε τέλος του μήνα (όπως καλά ξέρετε, όλα σταματούν στην Ιταλία τον Αύγουστο), το αργότερο αρχές Σεπτεμβρίου και θα δούμε πως θα είναι η κατάσταση. Πείτε μου οτιδήποτε νέο παρατηρήσετε για να το αναφέρω στον δικηγόρο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Παιδιά, με μεγάλη έκπληξη σήμερα είδα ότι το site είναι ξανά online, αν προσπαθήσω να συνδεθώ μου έρχεται αυτό το μήνυμα (αναστολή κατάστασης λογαριασμού: απάτη) ωστόσο είναι ένα καλό βήμα μπροστά, για να δούμε... ίσως υπάρχει κάποια ελπίδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hey. I will pass this information on to our data team for sure. We'll be back with more as soon as they check it out.😉

Thank you for this.

πριν από 1 μήνα

Είχα πρόσβαση στα αιτήματα ανάληψης, τα 100 ευρώ μου εξακολουθούν να υπάρχουν

Αυτόματη μετάφραση:
giovannibresciagm
πριν από 1 μήνα

Hi, what does that mean ? Have you made a selection or not ? Are you having problems ?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Έκανα log in και μπήκα στο site μετά στη λίστα ανάληψης υπάρχει ακόμα αυτό που περιμένω από τον Οκτώβριο είναι 100 ευρώ και είναι σε εξέλιξη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Τυχερή που περιμένεις μόνο 100 ευρώ αχαχχαχαχαχχ


Jaro μην παρεξηγείτε αυτές τις πληροφορίες, ο ιστότοπος Geniuswin ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Επομένως, μην το αναφέρετε ως τέτοιο.

Προς το παρόν έχουν αποκαταστήσει μόνο τη λειτουργία του ιστότοπου, αλλά δεν μας έχουν δώσει ούτε δεκάρα ακόμα και δεν είναι γνωστό αν θα το κάνουν ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

«Συγγνώμη για την απουσία σας, αλλά θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς αντιμετωπίσαμε σοβαρά προβλήματα από έναν πολύ μεγάλο αριθμό στοιχηματιστών που πιθανώς χρησιμοποίησαν ψευδείς ταυτότητες για να εξαργυρώσουν τα προτεινόμενα Μπόνους. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτή η κατάσταση μας έχει προκαλέσει τεράστια ζημιά, η οποία κατέστησε αναγκαία την προσωρινή αναστολή ορισμένων λογαριασμών gaming. Εάν ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή, αλλά πιστεύετε ότι δεν είναι σωστός, μην ανησυχείτε, το τμήμα μας θα ενεργοποιήσει ξανά τον λογαριασμό σας και θα επεξεργαστεί τα αιτήματα ανάληψης μόλις ολοκληρωθούν όλοι οι έλεγχοι από τους αρμόδιους φορείς. Team Geniuswin"


Μας κοροϊδεύουν;

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 1 μήνα

Νομίζω ότι μας κοροϊδεύουν, φτου τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μπόρεσε κανείς να επικοινωνήσει με την υποστήριξή του μετά το άνοιγμα του ιστότοπου;

Δεν μπορώ να συνδεθώ και προφανώς δεν απαντούν σε email..

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 1 μήνα

Έστειλα 2 email, αλλά καμία απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
1...16 17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα