ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

πριν από 11 μήνες από montella85
|
39422 προβολές 346 απαντήσεις |
|
1...16 17 18
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Παιδιά, με μεγάλη έκπληξη σήμερα είδα ότι το site είναι ξανά online, αν προσπαθήσω να συνδεθώ μου έρχεται αυτό το μήνυμα (αναστολή κατάστασης λογαριασμού: απάτη) ωστόσο είναι ένα καλό βήμα μπροστά, για να δούμε... ίσως υπάρχει κάποια ελπίδα

Αυτόματη μετάφραση:
domenic987
πριν από 3 μήνες

Με αφήνει να συνδεθώ, η ανάληψη είναι ακόμα υπό διαχείριση... Δεν ξέρω τι να πω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Σε κάθε περίπτωση, παιδιά, θα ενημερώσουμε τέλος του μήνα (όπως καλά ξέρετε, όλα σταματούν στην Ιταλία τον Αύγουστο), το αργότερο αρχές Σεπτεμβρίου και θα δούμε πως θα είναι η κατάσταση. Πείτε μου οτιδήποτε νέο παρατηρήσετε για να το αναφέρω στον δικηγόρο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Παιδιά, με μεγάλη έκπληξη σήμερα είδα ότι το site είναι ξανά online, αν προσπαθήσω να συνδεθώ μου έρχεται αυτό το μήνυμα (αναστολή κατάστασης λογαριασμού: απάτη) ωστόσο είναι ένα καλό βήμα μπροστά, για να δούμε... ίσως υπάρχει κάποια ελπίδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hey. I will pass this information on to our data team for sure. We'll be back with more as soon as they check it out.😉

Thank you for this.

πριν από 3 μήνες

Είχα πρόσβαση στα αιτήματα ανάληψης, τα 100 ευρώ μου εξακολουθούν να υπάρχουν

Αυτόματη μετάφραση:
giovannibresciagm
πριν από 3 μήνες

Hi, what does that mean ? Have you made a selection or not ? Are you having problems ?

Jaro
πριν από 3 μήνες

Έκανα log in και μπήκα στο site μετά στη λίστα ανάληψης υπάρχει ακόμα αυτό που περιμένω από τον Οκτώβριο είναι 100 ευρώ και είναι σε εξέλιξη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Τυχερή που περιμένεις μόνο 100 ευρώ αχαχχαχαχαχχ


Jaro μην παρεξηγείτε αυτές τις πληροφορίες, ο ιστότοπος Geniuswin ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Επομένως, μην το αναφέρετε ως τέτοιο.

Προς το παρόν έχουν αποκαταστήσει μόνο τη λειτουργία του ιστότοπου, αλλά δεν μας έχουν δώσει ούτε δεκάρα ακόμα και δεν είναι γνωστό αν θα το κάνουν ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

«Συγγνώμη για την απουσία σας, αλλά θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς αντιμετωπίσαμε σοβαρά προβλήματα από έναν πολύ μεγάλο αριθμό στοιχηματιστών που πιθανώς χρησιμοποίησαν ψευδείς ταυτότητες για να εξαργυρώσουν τα προτεινόμενα Μπόνους. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτή η κατάσταση μας έχει προκαλέσει τεράστια ζημιά, η οποία κατέστησε αναγκαία την προσωρινή αναστολή ορισμένων λογαριασμών gaming. Εάν ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή, αλλά πιστεύετε ότι δεν είναι σωστός, μην ανησυχείτε, το τμήμα μας θα ενεργοποιήσει ξανά τον λογαριασμό σας και θα επεξεργαστεί τα αιτήματα ανάληψης μόλις ολοκληρωθούν όλοι οι έλεγχοι από τους αρμόδιους φορείς. Team Geniuswin"


Μας κοροϊδεύουν;

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 3 μήνες

Νομίζω ότι μας κοροϊδεύουν, φτου τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μπόρεσε κανείς να επικοινωνήσει με την υποστήριξή του μετά το άνοιγμα του ιστότοπου;

Δεν μπορώ να συνδεθώ και προφανώς δεν απαντούν σε email..

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 3 μήνες

Έστειλα 2 email, αλλά καμία απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 3 μήνες

Μπορείτε να συνδεθείτε ή όχι ακόμα;

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 3 μήνες

Ναι ναι, μπαίνω τακτικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έκανα log in και μπήκα στο site μετά στη λίστα ανάληψης υπάρχει ακόμα αυτό που περιμένω από τον Οκτώβριο είναι 100 ευρώ και είναι σε εξέλιξη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello. Our data team will try to find out what is going on at this casino as soon as possible. For now, the only information we have is that they are open again.

Did you get any more information from the support regarding this withdrawal of yours, perhaps?

If you see that there's nothing happenning, hopefully our team will be able to help you out if you submit a complaint. What do you say? Here's the link for you, just in case.

Please keep us informed.

πριν από 3 μήνες

Τυχερή που περιμένεις μόνο 100 ευρώ αχαχχαχαχαχχ


Jaro μην παρεξηγείτε αυτές τις πληροφορίες, ο ιστότοπος Geniuswin ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ. Επομένως, μην το αναφέρετε ως τέτοιο.

Προς το παρόν έχουν αποκαταστήσει μόνο τη λειτουργία του ιστότοπου, αλλά δεν μας έχουν δώσει ούτε δεκάρα ακόμα και δεν είναι γνωστό αν θα το κάνουν ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Well, I wouldn't say this casino is very safe. When you look at its safety index, it's only 3.9, which is pretty low.

Its value is explained here better 👈, so everyone can understand better.

Is your withdrawal on the waiting list as well? Can you get in touch with the support team to try to find out some more information, perhaps?

Please let us know if you need the help of our complaints team.

πριν από 3 μήνες

«Συγγνώμη για την απουσία σας, αλλά θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς αντιμετωπίσαμε σοβαρά προβλήματα από έναν πολύ μεγάλο αριθμό στοιχηματιστών που πιθανώς χρησιμοποίησαν ψευδείς ταυτότητες για να εξαργυρώσουν τα προτεινόμενα Μπόνους. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτή η κατάσταση μας έχει προκαλέσει τεράστια ζημιά, η οποία κατέστησε αναγκαία την προσωρινή αναστολή ορισμένων λογαριασμών gaming. Εάν ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή, αλλά πιστεύετε ότι δεν είναι σωστός, μην ανησυχείτε, το τμήμα μας θα ενεργοποιήσει ξανά τον λογαριασμό σας και θα επεξεργαστεί τα αιτήματα ανάληψης μόλις ολοκληρωθούν όλοι οι έλεγχοι από τους αρμόδιους φορείς. Team Geniuswin"


Μας κοροϊδεύουν;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Did you receive this message from support? Have you tried to contact them yet?

Hopefully, they will do as promised. Please provide some more information regarding all this, and maybe our complaint team will be able to help as well.

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα σε όλους!

Υπήρξαν νέα για κανέναν ή όλα είναι ακόμα σε αδιέξοδο;

Αυτόματη μετάφραση:
danimola
πριν από 2 μήνες

Από την πλευρά μου, τίποτα.

Μπορώ να συνδεθώ, αλλά τίποτα καινούργιο

Αυτόματη μετάφραση:
gonzogin
πριν από 2 μήνες

Perhaps it would not hurt to reopen your complaint. As I can see, this quite complex issue you have been dealing with lasts quite some time, hence, seeking support sounds like a good idea, at least to me.

Worth a try, what do you say?

1...16 17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα