Γεια, λυπάμαι που μαθαίνω για το πρόβλημά σου. Θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια διαδικασία ανάληψης και KYC, αλλά αν δεν έχετε πληροφορίες γιατί δεν έχετε χρήματα για μια εβδομάδα ή σε ποιο στάδιο βρίσκεται η επαλήθευσή σας, αυτό δεν είναι τόσο καλό.
Ωστόσο, όταν λέτε ότι στείλατε τα έγγραφα, περάσατε την επαλήθευση ή όχι; Γιατί μέχρι να πετύχει, μάλλον δεν θα πάρεις τα χρήματα.
Πείτε μου πώς είναι.
Hey, I'm sorry to hear about your problem. I would like to start by saying that we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and KYC process, but if you have no information why you have no money for a week or in what stage is your verification, that's not so good.
However, when you say that you sent the documents, did you pass the verification or not ? Because until it is successful, you probably won't get the money.
Let me know how it is.
Αυτόματη μετάφραση: