ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 11 μήνες από montella85
|
39403 προβολές 346 απαντήσεις |
|
1 2 3...18
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

όχι όχι....ζητήθηκε απόσυρση στις 13 Δεκεμβρίου.....παραμένει υπό διαχείριση μετά από 1 μήνα.....

Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 10 μήνες

Πολύ κακό τότε...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

ναι ναι ευχαριστώ Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία...έτσι τουλάχιστον άλλα άτομα δεν θα παίζουν σε αυτόν τον ιστότοπο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Perfect if that's the case, so you can open a complaint here on this link. I'll keep my fingers crossed that you get your money eventually. 

πριν από 10 μήνες

Καλημέρα σε όλους, έκανα δύο αιτήματα ανάληψης στο geniuswin στις 26 Δεκεμβρίου 2023 και 1 Ιανουαρίου 2024. Επίσης μου λένε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις και ότι δεν ξέρουν πότε θα το λύσουν. Υπάρχει κάτι ανησυχητικό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, according to the experience of some of the players you can read about here, it looks like the casino is struggling with withdrawals. However, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and since your first one has already passed this period, I think it was the right step to file a complaint.

However, your account has already been verified ? Apart from the casino telling you that they have delays with payments, did they say anything else ? 

πριν από 10 μήνες

Μου είπαν ότι δεν ξέρουν τι προβλήματα έχουν αλλά ότι όλες οι αναλήψεις θα πληρωθούν... επαληθευμένος λογαριασμός φυσικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

τα ιδια μου ειπαν πριν 20 μερες......

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε μαζί τους πρόσφατα και να του επισημάνετε ότι έχει περάσει ένας μήνας τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

ναι ναι κάθε μέρα μέχρι την περασμένη Δευτέρα......τότε ο Aams μου έγραψε ότι φροντίζουν την περίπτωσή τους και δεν έχω επικοινωνήσει ποτέ ξανά μαζί τους...ούτως ή άλλως η κατάσταση είναι εύκολο να καταλάβεις δεν έχουν τα λεφτα για πληρωμη συνεχιζουν να κανουν τον κοσμο να καταθεσει οποτε θα φυγουν με τα κλοπιμα.....δυστυχως ετσι νομιζω....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Υπάρχει όμως κάποια προστασία σε αυτή την περίπτωση ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

πληρώνονται τα κρατικά μονοπώλια (AAMS) αλλά δεν ξέρω μετά πόσο και με ποιον τρόπο..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it ή dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it στείλε e-mail εδώ και εξήγησε τα όλα βάζοντας το όνομα χρήστη σου στο site που δεν πληρώνει φορολογικό κωδικό όνομα και επώνυμο... θα επικοινωνήσουν ξανά μαζί σου....

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

πληρώνονται τα κρατικά μονοπώλια (AAMS) αλλά δεν ξέρω μετά πόσο και με ποιον τρόπο..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it ή dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it στείλε e-mail εδώ και εξήγησε τα όλα βάζοντας το όνομα χρήστη σου στο site που δεν πληρώνει φορολογικό κωδικό όνομα και επώνυμο... θα επικοινωνήσουν ξανά μαζί σου....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Αν δεν με πληρώσουν μέσα στον επόμενο μήνα θα το κάνω, ελπίζοντας ότι ο adm θα απαντήσει άμεσα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μόλις έχω νέα θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Σίσι σε ευχαριστώ 🔝. Κι εγώ αν έχω νέα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

Λυπάμαι αλλά ο σύνδεσμος δεν ανοίγει και δεν μπορώ να ανοίξω την καταγγελία μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μου είπαν ότι δεν ξέρουν τι προβλήματα έχουν αλλά ότι όλες οι αναλήψεις θα πληρωθούν... επαληθευμένος λογαριασμός φυσικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I find it strange if a casino says it doesn't know what problems it has with withdrawals. I don't see that as a valid reason, but since you have an open complaint, our team will try to find out as much as possible. 

Anyway, have you had any successful withdrawals at this casino in the past ? 

Of course. if you have any new information, don't hesitate to let us know.

πριν από 10 μήνες

Σήμερα μου είπαν ότι θα διεκπεραιώσουν τις αναλήψεις την επόμενη εβδομάδα.

Περιμένω λοιπόν την επόμενη εβδομάδα τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Λυπάμαι αλλά ο σύνδεσμος δεν ανοίγει και δεν μπορώ να ανοίξω την καταγγελία μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hm it works fine for me, so can you please tell me what is the problem when the link doesn't open and what does it show you ? 

I can also try again and post you a link where you can file a complaint with us again. 

You can find it here: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

ungolof
πριν από 10 μήνες

Το ελπίζω αλλά μου φαίνεται πολύ δύσκολο...... 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

τέλειο, τώρα μπόρεσα να κάνω το παράπονο....ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
montella85
πριν από 10 μήνες

Δοκίμασε να τηλεφωνήσεις και να δεις τι σου λένε

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα