Γεια, σύμφωνα με την εμπειρία ορισμένων από τους παίκτες για τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ, φαίνεται ότι το καζίνο δυσκολεύεται με τις αναλήψεις. Ωστόσο, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη και επειδή το πρώτο σας έχει ήδη περάσει αυτήν την περίοδο, νομίζω ότι ήταν το σωστό βήμα να υποβάλετε μια καταγγελία.
Ωστόσο, ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί; Εκτός από το καζίνο που σου είπε ότι έχουν καθυστερήσεις στις πληρωμές, είπαν κάτι άλλο;
Hi, according to the experience of some of the players you can read about here, it looks like the casino is struggling with withdrawals. However, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and since your first one has already passed this period, I think it was the right step to file a complaint.
However, your account has already been verified ? Apart from the casino telling you that they have delays with payments, did they say anything else ?
Αυτόματη μετάφραση: