ΦόρουμΚαζίνοGeniusWin Casino - γενική συζήτηση

GeniusWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 4 μήνες από montella85
|
12339 προβολές 294 απαντήσεις |
|
12 3 4...15
Προσθήκη ανάρτησης
ungolof
πριν από 3 μήνες

το ξαναμίλησα πριν 2 λεπτά....πάντα οι ίδιες απαντήσεις....εργαζόμαστε σύντομα θα λάβετε τα χρήματά σας αλλά δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο....η ίδια απάντηση δόθηκε πριν από ένα μήνα.....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα μην δίνετε πολύ βαρύτητα σε αυτά που λένε στο chat, μου είπαν και αρκετές φορές ότι θα γίνουν επεξεργασία την επόμενη εβδομάδα, μερικές φορές μου έδιναν και συγκεκριμένες ημερομηνίες... εν τω μεταξύ έχει σταματήσει η ανάληψη από τις 4 Σεπτεμβρίου, σκάνδαλο . Μια φορά λένε ότι έχουν προβλήματα με τις πλατφόρμες πληρωμών (;), άλλη φορά ότι έχουν άλλα προβλήματα, άλλη φορά ότι έπρεπε να κάνουν ελέγχους, μετά ότι τα μονοπώλια κάνουν ελέγχους σε ορισμένους χρήστες... εντελώς τυχαίες δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 3 μήνες

Πληρώθηκε όμως ποτέ κανείς;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έτσι, μέχρι τον Αύγουστο είχαν πάντα πληρώσει, ήταν πάντα λίγο αργοί, αλλά δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Από τον Αύγουστο έχουν σταματήσει εντελώς να πληρώνουν κόσμο και από τότε είμαστε κολλημένοι (ξέρω και άλλους ανθρώπους με τα ίδια προβλήματα από τον Αύγουστο)

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 3 μήνες

Θεέ μου, αυτό είναι αηδιαστικό... τέλος πάντων, η AAMS μου απάντησε ότι κάνουν ελέγχους και να περιμένω την έρευνά τους... Θα κάνω μήνυση τον Φεβρουάριο αν δεν υπάρξει νέα μέσω του δικηγόρου μου και η AAMS αναγκαστικά θα αναγκαστεί να πληρώστε με...αλλά εσείς από τις 4 Σεπτεμβρίου μέχρι σήμερα δεν έχετε επικοινωνήσει με την AAMS; Για μένα είναι σχεδόν 4000 ευρώ... σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να επικοινωνήσουμε και με το news strip ή τις ύαινες, εδώ μιλάμε πραγματικά για απάτη...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Όχι, δεν έχω επικοινωνήσει μαζί σας ακόμα, ήλπιζα ότι θα λυθεί χωρίς να χάσω πολύ χρόνο, αλλά δεν φαίνεται έτσι. Έστειλα ένα email χθες το βράδυ στο aams. Ωστόσο, έχω διαβάσει αναρτήσεις από ανθρώπους που παραπονέθηκαν για την ίδια κατάσταση πριν από δύο χρόνια, αν πλήρωσαν μέχρι τον Αύγουστο σημαίνει ότι θα έχουν λύσει την κατάσταση πριν από δύο χρόνια, υποθέτω... Ελπίζω λοιπόν ότι, αντί να απάτη, δεν πληρώνουν γιατί τους τελείωσαν τα χρήματα και αφιερώνουν χρόνο για να επαναφέρουν τον ισολογισμό κάπως...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Σήμερα μου είπαν ότι θα διεκπεραιώσουν τις αναλήψεις την επόμενη εβδομάδα.

Περιμένω λοιπόν την επόμενη εβδομάδα τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

It's at least a little reassuring if the casino communicates and gives you an update. So we'll wait to see if you get your money next week. Of course, you can keep us informed about the progress. I hope you get it as soon as possible.

I will wait for your reply.

πριν από 3 μήνες

τέλειο, τώρα μπόρεσα να κάνω το παράπονο....ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

You're welcome, I'm glad I could help you and I'll be waiting to see how your situation develops as well. If you are interested in reading some information about what you can expect from the complaint, you can do so here.

However, I firmly believe that you will get your money. If you have any news, be sure to let me know.

πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα μην δίνετε πολύ βαρύτητα σε αυτά που λένε στο chat, μου είπαν και αρκετές φορές ότι θα γίνουν επεξεργασία την επόμενη εβδομάδα, μερικές φορές μου έδιναν και συγκεκριμένες ημερομηνίες... εν τω μεταξύ έχει σταματήσει η ανάληψη από τις 4 Σεπτεμβρίου, σκάνδαλο . Μια φορά λένε ότι έχουν προβλήματα με τις πλατφόρμες πληρωμών (;), άλλη φορά ότι έχουν άλλα προβλήματα, άλλη φορά ότι έπρεπε να κάνουν ελέγχους, μετά ότι τα μονοπώλια κάνουν ελέγχους σε ορισμένους χρήστες... εντελώς τυχαίες δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, if you've been waiting for the money since the beginning of September, you've been waiting a long time to be honest. I suppose the reasons you listed have all been told to you by the casino. Are you still in contact with the casino and what was the last thing they told you? Have you played with any bonuses and have you been verified ? 

However, I saw that you also opened a complaint and I strongly believe that we will be able to help you. If the casino writes you something again, don't hesitate to update us. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, ναι, προσπάθησα να ξαναγράψω, αλλά δεν μου λένε κάτι καινούργιο... Κυρίως μου λένε ότι έχουν προβλήματα με την πλατφόρμα πληρωμών ή ότι τα μονοπώλια κάνουν ελέγχους σε κάποιους λογαριασμούς (;) (το το πρόβλημα είναι ότι αν μιλήσεις με 2 διαφορετικούς χειριστές, ακόμα και την ίδια μέρα, αλλάζουν έκδοση...). Αλλά αυτά μου φαίνονται σαν τυχαία πράγματα, δεδομένου ότι έχουμε κολλήσει από τον Σεπτέμβριο (και με δεδομένες τις καθημερινές αλλαγές έκδοσης)... Ναι, έκανα τσέκαρα και έπαιξα πραγματικό υπόλοιπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 3 μήνες

Ναι, γιατί το πρωί υπάρχει μια κοπέλα στο chat που λέει ότι έχουν προβλήματα με την πλατφόρμα και το απόγευμα υπάρχει ένα αγόρι (επίσης πολύ αγενές) που λέει ότι κάνουν ελέγχους σε κάποιους παίκτες... τώρα Νομίζω ότι ακόμη και αυτοί δεν ξέρουν πια αυτό που λένε μαλακίες για να κρατήσουν τους ανθρώπους χαρούμενους... η αλήθεια είναι μόνο ότι δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν, συνεχίζουν να παίρνουν χρήματα από πελάτες, οπότε θα κλείσουν και θα φύγουν με το λεφτά...και ο ααμς τα επιτρέπει όλα αυτά και αυτή είναι η τρέλα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, ναι, προσπάθησα να ξαναγράψω, αλλά δεν μου λένε κάτι καινούργιο... Κυρίως μου λένε ότι έχουν προβλήματα με την πλατφόρμα πληρωμών ή ότι τα μονοπώλια κάνουν ελέγχους σε κάποιους λογαριασμούς (;) (το το πρόβλημα είναι ότι αν μιλήσεις με 2 διαφορετικούς χειριστές, ακόμα και την ίδια μέρα, αλλάζουν έκδοση...). Αλλά αυτά μου φαίνονται σαν τυχαία πράγματα, δεδομένου ότι έχουμε κολλήσει από τον Σεπτέμβριο (και με δεδομένες τις καθημερινές αλλαγές έκδοσης)... Ναι, έκανα τσέκαρα και έπαιξα πραγματικό υπόλοιπο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I would say that the casino had enough time to make some checks and it certainly shouldn't take 4 months. Have you had any successful withdrawals in the past ? 

Anyway, it seems like a pretty sad situation to me that you can't get to your money for so long and the casino hasn't given you any relevant reason at the moment. 

Nevertheless, as I mentioned before, since you have an open complaint, we will have to wait and see where our team gets to and I hope we can help you. 

If you happen to find out anything new, be sure to let me know. Fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, ναι, μέχρι τον Αύγουστο οι αναλήψεις πάντα πληρώνονταν. Μετά τον Αύγουστο δεν φτάνουν πλέον σε κανέναν

Αυτόματη μετάφραση:
Bilegend
πριν από 3 μήνες

Oh, that does not look pretty good. I honestly hope there is a way to reach out to anyone available!

Not much else to try, if you ask me. 🙁


montella85
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα αλλά τι σου είπε ο Ααμς; Να περιμένω ή να αναφέρω; Ότι του ανέστειλαν την άδεια;

Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 3 μήνες

email που ελήφθη στις 10 Ιανουαρίου.....

Όσον αφορά τις αναφορές που αποστέλλονται σε αυτήν την Υπηρεσία σχετικά με την αδυναμία διεκπεραίωσης αναλήψεων από τον Αντιπρόσωπο GENIUS SRL 15439, σας ενημερώνουμε ότι διεξάγονται έρευνες για το θέμα.

Θα περιμένω μέχρι το τέλος του μήνα και αν δεν λάβω άλλα νέα θα ζητήσω από τον δικηγόρο μου να μου γράψει απευθείας.....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Το βρίσκω πολύ λυπηρό...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κάνει επίσης αναφορές στο στριπ ειδήσεων και στις ύαινες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Σήμερα το απόγευμα ένας χειριστής μου είπε ότι υπάρχουν έλεγχοι σε συνεργασία με τον adm για τις ενέργειες ορισμένων παικτών και ότι ως εκ τούτου έχουν μπλοκάρει όλες τις αναλήψεις μέχρι να λήξει αυτό το πρόβλημα. Μετά μου είπε ότι από αρχές Φεβρουαρίου θα τους ξεφύγουν.

Αξίζει να το πιστέψω;

Αυτόματη μετάφραση:
ungolof
πριν από 3 μήνες

Όχι, είναι μια από τις πολλές δικαιολογίες που λένε, μου το λένε μήνες... Συμπτωματικά το λένε σε όλους, τόσο τυχαία κάνουν ελέγχους σε όλους τους παίκτες; Πήγαινε να δεις... Απλώς ξοδεύουν το χρόνο τους όπως έκαναν μέχρι τώρα. Η ADM κάνει ελέγχους, αλλά ίσως σε αυτούς, σίγουρα όχι στους παίκτες... Μου είπαν ότι θα είχαν πληρώσει τις αναλήψεις μέχρι τον Νοέμβριο, είμαστε ακόμα εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα