Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFrumzi Casino - γενική συζήτηση

Frumzi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 10 μήνες από Romi
|
11.914 προβολές 121 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
eirhnhkiato1
πριν από 6 μήνες

Okay, so you've moved on when you say the withdrawal has been processed. So let's be patient and wait for them to come, I believe it won't take long. Be sure to report back when you get the money or if something else happens. 

Good luck. ☘️

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο μου, πρέπει να επαληθεύσω τον εαυτό μου με αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων που έχω ήδη στείλει 5 φορές αλλά πάντα απορρίπτονται αλλά δεν μου λένε γιατί

Αυτόματη μετάφραση:
g4f7czjg4x
πριν από 4 μήνες

Hi. May I ask which casino you are referring to, please?

I would say that it can be caused by various reasons if a casino won't accept the documents for verification.

Try to check if the document is in the right format and of good quality. It is very important; otherwise, the casino cannot accept any documents.

We have encountered this in many cases, and the casino should explain everything to the players, but unfortunately, that doesn't happen very often.🤷‍♀️

So try to check that and let us know, please. We'll be ready to get you help if needed.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα από τις 31/7/2024 έχω κάνει ανάληψη 400€ ακόμα δεν έχει γίνει η επεξεργασία, όταν είναι να κάνουμε κατάθεση δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί αργείτε τόσο πολύ να καταθέσετε τα χρήματα μας ;

Zoi1996
πριν από 4 μήνες

Hello, have you written to the casino and tried to find out what's the matter since it's been over a week ? I think there should be some sort of justification. 

Additionally, did you do an account verification or not ? Did you play with the bonus ? 

Let me know, please. 

πριν από 4 μήνες

Τα έχω κάνει όλα έχω μιλήσει και με τον μάνατζερ μου. Η δικαιολογία είναι ότι υπάρχει μεγάλος όγκος αναλήψεων. Δεν έχει ζητηθεί καμία ταυτοποίηση, για ποσό κάτω των 500€ δεν ζητάνε ταυτοποίηση. Δεν έχω παίξει με bonus.

Jaro
πριν από 4 μήνες

filefile

Zoi1996
πριν από 4 μήνες

Oh I see, more casinos are struggling with this so obviously you'll have to be a bit more patient. We give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal. If that doesn't happen and you don't get the money, be sure to let us know and we'll try to help.

Do you think you can hold out? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Θα αντέξω αλλά θα με διευκόλυνε να τους ρωτήσετε και τώρα γιατί κοροϊδεύουν τον κόσμο. Δεν είμαι μόνο εγώ σε όλους αυτό κάνουν. Άλλο 3 ημέρες άλλο 14 ημέρες.

πριν από 4 μήνες

Ήδη βρισκόμαστε στις 9 ημέρες γιατί να περιμένουμε 14 ημέρες;;;

Zoi1996
πριν από 4 μήνες

Because this is our process that we follow and we believe that even in casinos things can happen that are unexpected or withdrawals can be slowed down by various other things like verification etc. That's why we give casinos 14 days and then our team will try to help. 

I hope you understand.

πριν από 4 μήνες

Ωραία θα περιμένω

πριν από 4 μήνες

I just closed my account in frumzi.


Man the shit I had to put up with. Actually playing there has made me basically stop playing at all. If've just had enough of shitty casino customer service, sites being buggy, they stealing money from your balance and not returning it.


So Im done with this. Hope people will read and take care.

πριν από 4 μήνες

I just closed my account in frumzi.


Man the shit I had to put up with. Actually playing there has made me basically stop playing at all. If've just had enough of shitty casino customer service, sites being buggy, they stealing money from your balance and not returning it.


So Im done with this. Hope people will read and take care.

πριν από 4 μήνες

Hey, if you have such problems and you have some evidence wouldn't you need help ? Our team is here for just such situations and would try to investigate everything relevant if you say that money is disappearing from your balance without you having used it. 

Could you please let us know more specifically what is happening or has happened ? 

πριν από 3 μήνες

Γεια, έχω ένα πρόβλημα με το Frumzi.

Στις 10 Σεπτεμβρίου 2024, έγινε η πρώτη ανάληψη, η οποία ακυρώθηκε από τον Frumzi - πιθανότατα ο λάθος τρόπος πληρωμής (μέσω κάρτας πληρωμής.

στη ζωντανή συνομιλία συνιστάται η ανάληψη μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

Στις 19 Σεπτεμβρίου 2024, ζήτησα ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

Στις 20 Σεπτεμβρίου 2024 - ο λογαριασμός έκλεισε από το διοικητικό τμήμα.

Δεν έχω επαληθευμένους λογαριασμούς, κανείς δεν ήθελε τίποτα από εμένα.

Από την ιστοσελίδα τους έμαθα ότι πιθανότατα θα συμπεριληφθούν στη λίστα με τα παράνομα παιχνίδια στη χώρα μας. Μάλλον γι' αυτό μου έκλεισαν τον λογαριασμό.

Κάθε μέρα γράφω για να υποστηρίξω και ακόμα την ίδια απάντηση ότι πρέπει να περιμένω για ένα e-mail. 😡

Η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί πλέον για μένα. Δεν συμβαίνει τίποτα όταν κάνω κλικ στο εικονίδιο.

Πρόκειται για ποσό περίπου 490 ευρώ.

Έχει κανείς εμπειρία; Είμαι ήδη απελπισμένος 🙄

Αυτόματη μετάφραση:
Luzzz890
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, μια κολακευτική κατάσταση αν είμαι ειλικρινής.

Ωστόσο, το καζίνο σας έδωσε λόγο για το κλείσιμο του λογαριασμού σας; Βλέπω ότι αναφέρετε κάτι για το γεγονός ότι μάλλον δεν θα εργάζονται πλέον νόμιμα στην Τσεχία, αλλά επιβεβαίωσαν επίσης ότι αυτός θα ήταν ο λόγος που έκλεισαν τον λογαριασμό σας; Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ακόμα κι αν ήταν έτσι, εφόσον δεν κάνατε τίποτα ενάντια στους κανόνες, μετά την ορθότητα θα πρέπει πρώτα να σας πληρώσουν και μετά να καταφύγουν στο κλείσιμο του λογαριασμού σας.

Παίξατε εδώ με μπόνους ή όχι;

Θα πρόσθετα ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση και πιστεύω ότι αν κανείς δεν έχει νέα σας, θα ήταν καλό να ανοίξετε μια καταγγελία στον ιστότοπό μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Θα ήταν ίσως το πιο λογικό εάν η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί και δεν έχετε καμία σχετική πληροφορία.

Πιστεύετε ότι θα άξιζε τον κόπο;

Μπορείτε επίσης να περιμένετε μερικές ακόμη ημέρες εάν έχετε υπομονή και να δείτε εάν το καζίνο ανταποκρίνεται πραγματικά μέσω email.

Εάν δεν το έχετε, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελίακάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο .

Καλή επιτυχία.☘️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα,

Έχω κάνει δύο αιτήματα ανάληψης ένα 19/09/2024 και ένα 21/09/2024 και δεν έχει επεξεργαστεί κανένα από τα δύο ακόμα έχω έρθει σε επικοινωνία αρκετές φορές και μου λένε ότι το αίτημα έχει πάει στο οικονομικό τμήμα .

Έχει κάποιος κάνει επιτυχημένη ανάληψη?

Ευχαριστώ.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Λύθηκε ☺️ Έχω τα λεφτά. Ο λογαριασμός μου είναι ακόμα κλειστός, αλλά δεν πρόκειται να μάθω γιατί ☺️... Κι εγώ χαίρομαι 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
Nikosss
πριν από 2 μήνες

Είχα και ένα αίτημα από τις 19/9, μου έγραψαν επίσης ότι ήταν στο οικονομικό τμήμα... στο τέλος το έστειλαν αλλά με καθυστέρηση ☺️... οπότε μάλλον πρέπει πραγματικά να περιμένει.

Αυτόματη μετάφραση:
Luzzz890
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ πολύ καλό αυτό

Πόσες μέρες έκαναν αν επιτρέπεται?

1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα