Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFrumzi Casino - γενική συζήτηση

Frumzi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από Romi
|
24.155 προβολές 242 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...13
Nikosss

Στις 27 Σεπτεμβρίου, έλαβα ένα e-mail που έλεγε ότι η πληρωμή ολοκληρώθηκε και ότι πρέπει να περιμένω έως και 3 εργάσιμες ημέρες για να πιστωθεί στον λογαριασμό.

Τα χρήματα ήρθαν περίπου 2 ώρες μετά τη λήψη του email ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
Luzzz890

Ευχαριστώ πολύ 🙂

Εχω μια ανάληψη 400€ από 16/9 και μια 400€ από 23/9 και ακόμα δεν μου έχουν μπει τα χρήματα

Καλησπέρα,

Έχω κάνει δύο αιτήματα ανάληψης ένα 19/09/2024 και ένα 21/09/2024 και δεν έχει επεξεργαστεί κανένα από τα δύο ακόμα έχω έρθει σε επικοινωνία αρκετές φορές και μου λένε ότι το αίτημα έχει πάει στο οικονομικό τμήμα .

Έχει κάποιος κάνει επιτυχημένη ανάληψη?

Ευχαριστώ.

Hm, I'd say you're not saying very much. Did the casino also tell you why it has a delay? 

However, if you go through the other posts and the recent ones, you will see that some other players had it and eventually got paid. So it looks like you'll have to be a bit more patient. We give the casinos 14 days to sort everything out and if they can't send you the money, you can contact us and we will try to help. 

Do you think you can manage and wait a little longer?

Jaro

Θα περιμένω μέχρι να περάσουν οι 14 ημέρες ευχαριστώ

Λύθηκε ☺️ Έχω τα λεφτά. Ο λογαριασμός μου είναι ακόμα κλειστός, αλλά δεν πρόκειται να μάθω γιατί ☺️... Κι εγώ χαίρομαι 🤣

Αυτόματη μετάφραση:

Καλά νέα, άρα 50 με 50. 😀

Το γεγονός ότι λάβατε τα χρήματα είναι σίγουρα αξιέπαινο και το γεγονός ότι δεν ξέρετε γιατί έχει κλείσει ο λογαριασμός σας δεν είναι τόσο πολύ. Αλλά δυστυχώς, τα καζίνο έχουν επίσης την επιλογή να μην αναφέρουν κανένα λόγο πριν σας στείλουν τα χρήματα.

Βλέπω ότι μάλλον δεν έχει σημασία αν ο λογαριασμός σου είναι κλειστός εδώ, οπότε καλή τύχη αλλού. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

Εχω μια ανάληψη 400€ από 16/9 και μια 400€ από 23/9 και ακόμα δεν μου έχουν μπει τα χρήματα

Hi, you can read my answer for the other player who is in the same situation as you. Apparently the casino has some delay but it looks like they are paying the player. 

Did you play with any bonus here? Was it necessary for you to verify?

Jaro

Δεν μου έχει ζητηθεί κάποια ταυτοποίηση και δεν έχω παίξει με κάποιο μπόνους.

Θα περιμένω μέχρι να περάσουν οι 14 μέρες και αν δεν έχουν γίνει οι πληρωμές θα επανέλθω.

Ευχαριστώ πολύ.

Nikosss

I understand the post you're replying to wasn't for you but for the other player but that's okay. 

So I'll wait to see if something changes. 🙂

Εχω κάνει ανάληψη τουλαχτιστον μια εβδομάδα και ακόμα να μπουν τα χρήματα μου

vlatakisgiannis07

Well, according to other players from the same country, it almost seems this casino is slower with withdrawals. Feel free to browse it, because at least some of them confirmed a successful withdrawal in the end. I hope that brings some comfort to you. Have perhaps been told, what is causing the delay?


Δεν μου έχει ζητηθεί κάποια ταυτοποίηση και δεν έχω παίξει με κάποιο μπόνους.

Θα περιμένω μέχρι να περάσουν οι 14 μέρες και αν δεν έχουν γίνει οι πληρωμές θα επανέλθω.

Ευχαριστώ πολύ.

Hello!

Regretfully, another player is worried about his withdrawal, so I was hoping you could share your thoughts on how yours has been going.

Have you received the money? I sincerely hope you have. Get back to us with details, please.

Radka

Ναιι έχουν πει ότι έχει ογκο αναλήψεων

vlatakisgiannis07

And I believe that's the point.

It is actually the most prevalent problem that guests from outside the casino cannot resolve. I would expect you to be on the queue list. Have you been told something about it?

Well, as we pointed out, other players suffered delayed payouts too - for the same reason, so perhaps the casino has not yet caught up with the current requests. Try to hold on! Keep us informed, please.

Είναι το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει ποτέ έχω κάνει ανάληψη 10’μερες και ακόμα δε γίνεται τίποτα…στο support που μιλάω όλο λέει να κάνετε λίγο υπομονή και δεν γίνεται τίποτα..μην παίζετε σε αυτό το καζίνο αν θέλετε να κάνετε ανάληψη δεν θα σας τα βάλουν ποτέ 👎

vlatakisgiannis07

Hey, if after 14 days there is no update, try to file a complaint here and our team will get into it.

What do you say? Would you go for it?

I will post the link where you can do that here, just in case.

Keep us informed, please.

Έχει εξαργυρώσει κανείς τις αναλήψεις του; Πόσο καιρό πήρε;

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26

Hello, the best thing to do would be to go through this thread and see what the players had to deal with. You'll find a lot of information here and certainly the one you're looking for an answer to. 

Give it a try and if you have any more questions I'll be happy to answer them if I know the one. 

Καλησπέρα. Έκανα ανάληψη στο frumzi… φαίνεται ότι είναι αργά. Μου λένε πάντα τα ίδια… ότι θα έρθει η πληρωμή, ότι θα πρέπει να περιμένω λίγο… Είμαι κουρασμένος… θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
chiaralagana450

Hi.

Could you tell us when exactly you requested the withdrawal and if it was necessary to go through the verification process, please?

We give casinos 14 full days before our complaint team is able to intervene, you know.

1...5 6 7...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα