Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFrumzi Casino - γενική συζήτηση

Frumzi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από Romi
|
23.396 προβολές 245 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...13

Γεια σας !


Περιμένω την πληρωμή μου σχεδόν ένα μήνα τώρα. Έχω πληρώσει 500€ 3 φορές. Μία πληρωμή έφτασε πριν από 2 ημέρες. Πάντως όπως είπα περιμένω τα λεφτά μου εδώ και 4 εβδομάδες. Η υποστήριξη πελατών απλώς ζητά συγγνώμη και ζητά περισσότερη υπομονή. Είναι επίσης αστείο ότι μου έχουν πει αρκετές φορές ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 3 ημέρες για να εγκριθεί η πληρωμή. Η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη στο καζίνο. Επισυνάπτονται στιγμιότυπα οθόνης

Ελπίζω να έχω βοήθεια εδώ.


filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Maxikingh

Hi, I'm sorry to hear you've been waiting so long, it's probably not the best experience.

Anyway, I was looking at your complaint where you wrote: "Frumzi Responded Instantly and put down every withdrawal. The case is closed now", does that mean you got the money now? 

Maxikingh

seriously bitcoins?


You ever think you might have chosen the most timeconsuming way to get your money since its not really a "bitcoin casino"...its not BC for example(and eventhere it takes a week).

Γειά σου. Παίζω σε αυτό το καζίνο εδώ και αρκετούς μήνες και άρχισα να έχω προβλήματα με έναν πάροχο που ονομάζεται 3 Oaks. Έκαναν τουρνουά και όταν τελείωναν δεν μάζεψα ποτέ τα βραβεία τους. Έχασα τα λεφτά γιατί τότε δεν έβγαλα ούτε στιγμιότυπα ούτε τίποτα και έχασα ποσά 200, 160, 1500 και άλλα. Αυτόματα όταν τελείωσε το τουρνουά όταν μπήκα στο παιχνίδι μου είπε τη θέση του και τα κέρδη του είναι x πάτησα αποδοχή και με έστειλε αυτόματα από τη σελίδα και δεν με άφηνε πλέον να μπω στο παιχνίδι. Γεγονός είναι ότι από εκείνη τη στιγμή άρχισα να αποτυπώνω τα πάντα για να έχω στοιχεία και στο τελευταίο τουρνουά κέρδισα 10 χιλιάδες γιατί πήρα την 1η θέση. Λοιπόν, αυτό ήταν πριν από ένα μήνα τώρα. Το διεκδικώ καθημερινά και δεν μου δίνουν απάντηση. Και δεν μου το χρωστάνε αυτό, μου χρωστάνε περισσότερα γιατί τα παιχνίδια δεν με πλήρωσαν ποτέ. Τώρα όμως έχω αποδείξεις για όλα. Τι κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
alfonsomartinsegu

Is it 3 oaks.com? I have just looked at their licence if it is the correct website ,and it is licensed in the UK.

So you have a little protection .If you have all the evidence ,go back to the casino and produce the evidence , also its advisable to read up on the ukgl laws to help you with your case.If you get no resolution they must provide you with a final decision letter after exhausting all avenues available via their customer complaints procedure. If no resolution can be reached ask for a GDPR request on all game play transactions and account so you can x ref .Also ask for reference code so you can pursue a case against them. With the ADR .

File a complaint with a ADR

Once that's done still no resolve then report to UKGL

But be advised the ukgl authorities can not impose the casinos refund players .They are just there to make sure they adhere to it .

Γειά σου. Παίζω σε αυτό το καζίνο εδώ και αρκετούς μήνες και άρχισα να έχω προβλήματα με έναν πάροχο που ονομάζεται 3 Oaks. Έκαναν τουρνουά και όταν τελείωναν δεν μάζεψα ποτέ τα βραβεία τους. Έχασα τα λεφτά γιατί τότε δεν έβγαλα ούτε στιγμιότυπα ούτε τίποτα και έχασα ποσά 200, 160, 1500 και άλλα. Αυτόματα όταν τελείωσε το τουρνουά όταν μπήκα στο παιχνίδι μου είπε τη θέση του και τα κέρδη του είναι x πάτησα αποδοχή και με έστειλε αυτόματα από τη σελίδα και δεν με άφηνε πλέον να μπω στο παιχνίδι. Γεγονός είναι ότι από εκείνη τη στιγμή άρχισα να αποτυπώνω τα πάντα για να έχω στοιχεία και στο τελευταίο τουρνουά κέρδισα 10 χιλιάδες γιατί πήρα την 1η θέση. Λοιπόν, αυτό ήταν πριν από ένα μήνα τώρα. Το διεκδικώ καθημερινά και δεν μου δίνουν απάντηση. Και δεν μου το χρωστάνε αυτό, μου χρωστάνε περισσότερα γιατί τα παιχνίδια δεν με πλήρωσαν ποτέ. Τώρα όμως έχω αποδείξεις για όλα. Τι κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:

I am really sorry that you go through this experience. It really sounds horrible.

What you could do, though, is to file a complaint here, and our team will try to contact the casino and investigate the whole thing. Hopefully we'll be able to do something regarding the issue, because it surely should be solved.

Please follow this link, where you can do so, and we'll keep an eye on this case, for sure.

Missdaisy

Ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
chiaralagana450

Γεια, λάβατε τα λεφτά σας τότε; Περιμένω 20 μέρες, βλέπω γράφεις από Ιταλία, γι' αυτό ρωτάω. Σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
mihaj14

The player didn't write off anymore which is a pity. I checked if he had a complaint, but it wasn't so. I saw that in yours the ball is in the court of the casino, which should give an update on the situation. I wonder if they will do so and therefore if the whole thing will eventually be resolved. 

frumzi casino καθηστερουν στην επεξεργασία των αναλήψεων και οι απαντησεισ ειναι παντα οι ιδιες ΥΠΟΜΟΝΗ .....ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ 500 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ 3 ΗΜΕΡΩΝ .....ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

ARTOULIN

Hello.

I imagine it must be frustrating, especially if you were so lucky. A brief check of this thread revealed that occasionally other players had faced the same experience, so given the circumstances, it would be good to calm down and be patient. I wish I had something else for you, yet the user feedback confirms what you already said—this casino is slow.

On the other hand, as far as I could figure out, it pays eventually. I hope it brings you a little comfort.

Try not to worry just yet; I'd say it is far too early for that.

Have you ever withdrawn from this casino before? This would stand for an unfortunate first experience, of course.



Radka

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ....

ARTOULIN

I know it must be difficult; hold on, please. Make sure to update us regularly. If the casino won't be able to resolve the matter, our colleagues will try to get involved. We just have to give the casino some time first, so we can confront them afterwards.


Radka

OK ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΟ FRUMZI ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΔΗΛ. ?file

ΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 14770 ΕΥΡΩ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΟΝΟ 3 ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΣΕ ΕΚΡΕΜΜΟΤΗΤΑ

Έγινε επεξεργασία
ARTOULIN

Hello, that's a good question.

When the complaint is on the table, each casino is given 14 full days to pay out the withdrawal. Yeah, it is very generous for casinos, but this is the process.

However, the truth is that such deadlines are far more complicated when the overall sum is divided into several lower amounts. Each casino should state the maximum withdrawable limits in their terms, so the next thing we check is whether the casino respects these limits. Basically, the casino says the monthly limit is $7,000 and the weekly limit is $500, so you should expect more or less 3 months.

How about you check the current limits mentioned in the casino's Terms and Conditions?

It is important to be familiar with those limits because later on you may find out if the casino respects the amounts.

Let me know how much you can withdraw monthly and weekly according to the rules, please.


Radka

Μου έχουν αναφέρει 7000 μηνιαία και τρία αιτήματα ανάληψης σε εκκρεμότητα μέχρι την διεκπεραίωση του πρώτου και μόλις γίνει η πρώτη πληρωμή επαναλαμβάνεις έχοντας πάντα 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα. Έτσι όμως που το διαχειριζονται δεν βλέπω να διεκπαιρονται τα 7000 € το μηνα

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ...

ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ....

Έγινε επεξεργασία

Μου έχουν αναφέρει 7000 μηνιαία και τρία αιτήματα ανάληψης σε εκκρεμότητα μέχρι την διεκπεραίωση του πρώτου και μόλις γίνει η πρώτη πληρωμή επαναλαμβάνεις έχοντας πάντα 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα. Έτσι όμως που το διαχειριζονται δεν βλέπω να διεκπαιρονται τα 7000 € το μηνα

It is good to see they respect their own limits, at least theoretically. Not sure whether I said that already, but this casino has become quite slow in payments. So in my opinion, expecting up-to-day withdrawals is unrealistic.

Even in this specific thread, players have been asking each other whether anyone got paid. Which supports the plea for being patient you are getting from the casino, right?

According to official complaints posted by players, the casino pays, but it is slow. So do not expect them to adhere to the limit schedule, please.


ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ...

ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ....

I suggest you browse the complaints from other players 👈👈; some have already been resolved; players got paid. The rest is in delay.

Your winnings are hinger, so if the casino is already delayed with less significant sums, your withdrawals will be delayed too. It is unlucky, but it is the current situation.

1...6 7 8...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα