ΦόρουμΚαζίνοFrumzi Casino - γενική συζήτηση

Frumzi Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από Romi
|
2452 προβολές 69 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Frumzi Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

Hello!

I have problem with frumzi casino.. I did withdraw request 21/2/24 till today 26/2 they didn’t pay me the withdraw is showing still on pending on the site and I got nothing info or any email.. I have contact support couple

of times every time they tell me the same copy paste answer.. can anyone help me how to get my money? I won it with bonus..I’m from Grecce filefile

Mposis
πριν από 2 μήνες

Hello. I can see, that your account was not fully verified yet, is that right? Did you have any successful withdrawal before or is it the first one? It is not unusual for casinos to take some time, especially if it comes to verifying the account, which can be more time consuming. We actually give casinos 14 full days to get thru this process before we intervene. Please let us know whenever you have any update from the casino.

πριν από 2 μήνες

Hello I have verified my account from the first day .. with what they asked me to do .. now if I need more I don’t know I have told them 6 days now if they need more documents to tell me and they tell me all is okay with my account ..and yes it’s my first time on this casino I do a withdraw !

πριν από 2 μήνες

δεν έχω να συζητήσω μαζί τους Daniel εγώ από 21/2 κάθε μέρα τους στέλνω μήνυμα μου δίνουν της ίδιες copy paste απαντήσεις.. εγώ απλά θέλω να ολοκληρωθεί η πληρωμή μου που περιμένω. Επειδή δεν βγαζω άκρη μαζί τους από το live chat είπα να γράψω εδώ μήπως με βοηθήσετε καλύτερα

πριν από 2 μήνες

I got this email now from Frumzi.. money is not in bank account yet but email says withdraw is complete now let’s see 

πριν από 2 μήνες

I got the money .. chase closed all okay.. thank you all!

Mposis
πριν από 2 μήνες

Hey. This is really great news, thank you for sharing. Maybe it took a little bit longer than you would like, but the good thing is, you got the money, right? Are you going to continue playin at this casino, what do you think?

If you like, you can describe your experience in a review for this casino, just use this link, to do so. 🙂

πριν από 2 μήνες

Σε γενικές γραμμές συγκρίνοντας με τα ελληνική καζίνο το FRUMZI είναι πολύ καλύτερο καζίνο και προσφέρει και περισσότερα κέρδη να ξέρετε ! Απλά δεν μπυ αρέσει που αργεί η ανάληψη

Mposis
πριν από 2 μήνες

Yes, a week is getting to be quite a lot, but we give casinos 14 to sort out the withdrawals, so they were still within the norm. I think if we take away the length of the withdrawal, the casino is pretty good for you, am I right ? 

If you play here, feel free to share how the next withdrawal went and if not, I wish you to choose the best casino for the future. 

Good luck. ☘️

πριν από 2 μήνες

Hello, I have a problem with my payment, which has been pending since February 4, I passed the verification 2 days ago, it took 20 days...! and I still haven't received the moneyfileso be careful where to put your money.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
szuszar
πριν από 2 μήνες

Hello. Sorry for this long lasting verification and ongoing withdrawal situation. I actually saw your complaint 👈, where you've mentioned, that the have refused the document with Jeton history of payments, right? Have you got any explanation from the casino, about why did this happened? What was the reason for rejecting it? Was it, perhaps, in the wrong format?🤷‍♀️ Just my guess, as I'm trying to understand what could the problem be. You should try to ask about that the support, what do you say? Maybe you will get some answers. Please let us know about any updates.

Romi
πριν από 2 μήνες

The account was verified 3 days ago and I still haven't received the payment. in the chat they keep saying the same thing, that I have to wait..

szuszar
πριν από 2 μήνες

I see. So your account is fully verified, yeah? My mistake, I thought that you were saying they still need the additional document from Jeton.🤷‍♀️ Let's just see now, what will our complaint team be able to do about this situation. Let's hope they will get in touch with the casino and proceed further with your case. 🤞

Romi
πριν από 2 μήνες

fileYes my account is fully verified as of Tuesday. I thought that the payment would be sent immediately after verification, but this is not the case, I have not received the money yet.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
szuszar
πριν από 2 μήνες

I see, so now you just have to wait. Well, to tell you the truth, we will have to be patient since you have verified the account and if nothing changes in the next few days, we will see where Michal gets to in your complaint. 

Nevertheless, I firmly believe that you will get your money as soon as possible.

I will keep my fingers crossed for you.😊

πριν από 2 μήνες

36th day from the withdrawal request. I still haven't received the money.

szuszar
πριν από 2 μήνες

Oh, that's quite a lot. I can also see from the complaint that the casino should have responded or commented on the whole situation, but so far it has not done so. I hope they will change that and take a stand and explain what's going on. I assume, you still have no new information since your last post. 

If things change, let me know and we'll let our team try to help for the time being. 

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω για το καζίνο frumzi. Στις 13/03/2024 ζήτησα την πρώτη μου ανάληψη του ποσού που κέρδισα και με τον καθορισμένο τρόπο πληρωμής θα έπρεπε να είχα ήδη τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Έχω ήδη γράψει τρεις φορές στην εξυπηρέτηση πελατών και μου γράφουν επανειλημμένα ότι είμαι στην ουρά στο οικονομικό τμήμα.

Εξακολουθώ να έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα στον λογαριασμό παιχνιδιού μου, αλλά και πάλι δεν συμβαίνει τίποτα. Δεν θα ήθελα να χάσω τα κέρδη μου, κάτι που μάλλον έχει ήδη συμβεί.

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Μπορείτε να μου δώσετε κάποια συμβουλή ή τουλάχιστον με παρηγορήστε με κάποιο τρόπο ότι δεν είμαι η μόνη που νιώθω έτσι..



Αυτόματη μετάφραση:
Barborabarvikova31
πριν από 1 μήνα

they paid me after a month but they did it so you have no choice but to wait.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα