Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω για το καζίνο frumzi. Στις 13/03/2024 ζήτησα την πρώτη μου ανάληψη του ποσού που κέρδισα και με τον καθορισμένο τρόπο πληρωμής θα έπρεπε να είχα ήδη τα χρήματα στον λογαριασμό μου.
Έχω ήδη γράψει τρεις φορές στην εξυπηρέτηση πελατών και μου γράφουν επανειλημμένα ότι είμαι στην ουρά στο οικονομικό τμήμα.
Εξακολουθώ να έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα στον λογαριασμό παιχνιδιού μου, αλλά και πάλι δεν συμβαίνει τίποτα. Δεν θα ήθελα να χάσω τα κέρδη μου, κάτι που μάλλον έχει ήδη συμβεί.
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Μπορείτε να μου δώσετε κάποια συμβουλή ή τουλάχιστον με παρηγορήστε με κάποιο τρόπο ότι δεν είμαι η μόνη που νιώθω έτσι..
Hello, I would like to ask about frumzi casino. On 13/03/2024, I requested my first withdrawal of the amount I won and with the specified payment method I should have already had the money in my account.
I have already written three times to customer service and they repeatedly write to me that I am in the queue at the financial department.
I still have a pending withdrawal on my game account but still nothing happens. I wouldn't like to lose my winnings, which has probably already happened.
My account is fully verified. Can you give me some advice or at least somehow comfort me that I'm not the only one who feels this way..
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně frumzi casina. Dne 13.3.2024 jsem si zažádala o svůj první výběr částky kterou jsem vyhrála a s uvedenou platební metodou už jsem měla mít peníze na učtě.
Psala jsem už třikrát na zákaznický servis a píšou mi opakovaně že jsem ve frontě na finančním oddělení.
Na herním účtu mám stále čekající výběr ale stále se nic neděje. Nerada bych o své vyhrané peníze přišla, což se asi už stalo.
Účet mám plné ověřený. Můžete mi nějak poradit nebo aspoň nějak utěšit že nejsem jediná kdo to takhle má ..
Αυτόματη μετάφραση: