Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFrumzi Casino - γενική συζήτηση

Frumzi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 9 μήνες από Romi
|
11.785 προβολές 121 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
πριν από 9 μήνες

i win 10,000 after they close my account ) and support say my account closes becous frumzi casino dont work in france )

Frumzi casino is a scammers !!!

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω για το καζίνο frumzi. Στις 13/03/2024 ζήτησα την πρώτη μου ανάληψη του ποσού που κέρδισα και με τον καθορισμένο τρόπο πληρωμής θα έπρεπε να είχα ήδη τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Έχω ήδη γράψει τρεις φορές στην εξυπηρέτηση πελατών και μου γράφουν επανειλημμένα ότι είμαι στην ουρά στο οικονομικό τμήμα.

Εξακολουθώ να έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα στον λογαριασμό παιχνιδιού μου, αλλά και πάλι δεν συμβαίνει τίποτα. Δεν θα ήθελα να χάσω τα κέρδη μου, κάτι που μάλλον έχει ήδη συμβεί.

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Μπορείτε να μου δώσετε κάποια συμβουλή ή τουλάχιστον με παρηγορήστε με κάποιο τρόπο ότι δεν είμαι η μόνη που νιώθω έτσι..



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Γειά σου!

Φοβάμαι ότι λίγα άτομα εκτός του προσωπικού του καζίνο μπορούν να μετακινήσουν την ουρά στο οικονομικό τμήμα.

Είναι υπέροχο που ο λογαριασμός έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως, ώστε να μπορούμε να παραλείψουμε αυτήν την ανησυχία.

Όπως μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το νήμα, όλα δείχνουν ότι το καζίνο είναι απλώς σε ύφεση και ότι η ουρά ισχύει και για άλλους παίκτες.

Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δυσάρεστο, αλλά πρέπει απλώς να περιμένετε. Εάν δεν συμβεί τίποτα την επόμενη εβδομάδα, μπορεί να εξεταστεί μια καταγγελία. Αλλά ειλικρινά, ούτε καν η αβίαστη διαδικασία.

Μπορούμε το πολύ να εκτιμήσουμε εάν τα εμπόδια από την πλευρά του καζίνο είναι δικαιολογημένα και αν πραγματικά προσπαθούν να πληρώσουν όλους τους παίκτες σταδιακά.

Καταλαβαίνω ότι δεν ακούγεται πολύ ενθαρρυντικό, αλλά για μένα είναι απλά θέμα χρόνου.

Θα περιμένουμε με ανυπομονησία καλά νέα ή οποιαδήποτε πρόοδο προς την πληρωμή.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

i win 10,000 after they close my account ) and support say my account closes becous frumzi casino dont work in france )

Frumzi casino is a scammers !!!

πριν από 9 μήνες

Hey there!

Are you saying the casino lets you win and then closes your account because you live in a restricted country?

No wonder you feel scammed.

Just to add more details to this issue, could you please share the last response you got from the support or anyone from the casino? I prefer to be sure I'm not mistaken because this is a serious situation, and I definitely aim to get to the bottom of it.

I'll be here.


Radka
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, έχω λεφτά στο λογαριασμό μου!!! Δροσερός

Αυτόματη μετάφραση:
Barborabarvikova31
πριν από 9 μήνες

Λοιπόν, αυτά είναι τέλεια νέα και χαίρομαι που πήρες το πενάρι σου. Είδα τις τελευταίες αναρτήσεις και υπήρξαν πολλές αρνητικές οπότε χαίρομαι για κάθε θετικό.

Πόσο καιρό σας πήρε για να πάρετε τα χρήματά σας; 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, χρειάστηκε μια εβδομάδα και ελπίζω οι επόμενες επιλογές να είναι ίδιες ή και πιο γρήγορες. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Barborabarvikova31
πριν από 9 μήνες

Θα κρατήσουμε σταυρωμένα τα δάχτυλά μας. Μια εβδομάδα είναι λίγο υπερβολική και για μένα 🙂

Καλή τύχη και αν συμβεί κάτι είμαστε εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I have this pending withdrawal problem with frumzi as well. 400e and they are not doing anything.


I have to say their reputation as a VERY VERY SLOW CASINO has preceded them and I cannot fathom playing in there anymore.

They have great bonus offers but how you use them if you cannot even get a withrawal in decent time??? 5days to several months for just few hundred is insane in 2024!!!


What is this site!?

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, έχω και εγώ ένα πρόβλημα με την επιλογή. Η επιλογή καταχωρίστηκε στις 22.4. 2024 και ακόμα τίποτα. Δεν πιστεύω πια ότι τα λεφτά θα μου έρθουν. Οσο για την επαληθευση λογαριασμου δεν μου το εχει ζητησει ακομα κανεις.. εγραψα για να υποστηριξω καθε μερα και ακομα πρεπει να τα επιλεξω με σειρα.. και σημερα που θελω να γραψω για υποστηριξη μου λεει οτι δεν ειναι Σε σύνδεση??? Υποστήριξη που υποτίθεται ότι είναι online 24/7;;; filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I have this pending withdrawal problem with frumzi as well. 400e and they are not doing anything.


I have to say their reputation as a VERY VERY SLOW CASINO has preceded them and I cannot fathom playing in there anymore.

They have great bonus offers but how you use them if you cannot even get a withrawal in decent time??? 5days to several months for just few hundred is insane in 2024!!!


What is this site!?

πριν από 7 μήνες

Is this your first withdrawal request, and is your account verified at this casino? When exactly have you asked for it, if I may ask?

We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, it may take this long, especially if it is the first withdrawal and the casino needs to go through all the documents.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, έχω και εγώ ένα πρόβλημα με την επιλογή. Η επιλογή καταχωρίστηκε στις 22.4. 2024 και ακόμα τίποτα. Δεν πιστεύω πια ότι τα λεφτά θα μου έρθουν. Οσο για την επαληθευση λογαριασμου δεν μου το εχει ζητησει ακομα κανεις.. εγραψα για να υποστηριξω καθε μερα και ακομα πρεπει να τα επιλεξω με σειρα.. και σημερα που θελω να γραψω για υποστηριξη μου λεει οτι δεν ειναι Σε σύνδεση??? Υποστήριξη που υποτίθεται ότι είναι online 24/7;;; filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Sorry for these issues with the casino. Have you tried to contact them by email as well? Do you have any information about your withdrawal in your account? Does it say "pending" or something else? Just to make sure that they have received your request, you know.

Romi
πριν από 7 μήνες

Δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με το email. Σήμερα μου είπαν στην υποστήριξη ότι ζητούν συγγνώμη για την πολύωρη αναμονή αλλά ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τα χρήματά μου, ότι θα τα έχω σύντομα και ότι το αίτημα είναι κοντά στην επεξεργασία... οπότε δεν ξέρω τι εννοούσαν. Έχω ακόμα εκκρεμή επεξεργασία στο προφίλ μου..🤷🏼‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
luckamarkova88
πριν από 7 μήνες

Και εμένα με επηρεάζει αυτό, ζήτησα ανάληψη στις 23.4 και μου είπαν ότι είναι στην τελική φάση, χθες υπάρχουν καθυστερήσεις στην επεξεργασία, ίσως επειδή έχω καταθέσει μόνο δύο φορές μέχρι στιγμής και κέρδισα 500 και ήθελα να το κάνω ανάληψη . Λοιπόν, θα πρέπει απλώς να περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
enricomarx3112
πριν από 7 μήνες

Επίσης κατέθεσα μόνο 3 φορές και είναι η πρώτη μου ανάληψη.. Ελπίζω κάποια στιγμή να μου έρθουν τα λεφτά.. Έχω 11000 CZK

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν, έχω 500 ευρώ σε εκκρεμότητα επεξεργασίας, όντως κέρδισα 1000 και παίζω με το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου αυτή τη στιγμή, έχω αρκετή διαφήμιση. Θα ήταν πραγματικά κρίμα να χάσουμε τα κέρδη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με το email. Σήμερα μου είπαν στην υποστήριξη ότι ζητούν συγγνώμη για την πολύωρη αναμονή αλλά ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τα χρήματά μου, ότι θα τα έχω σύντομα και ότι το αίτημα είναι κοντά στην επεξεργασία... οπότε δεν ξέρω τι εννοούσαν. Έχω ακόμα εκκρεμή επεξεργασία στο προφίλ μου..🤷🏼‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν, αυτό ακούγεται σαν βασικά θετική πληροφορία. Σχεδόν θα έλεγα ότι μάλλον ακολουθούν μια λίστα, κάτι που συμβαίνει μερικές φορές όταν τα καζίνο δεν έχουν χρόνο να κάνουν check-in παίκτες.

Τέλος πάντων, θα του έδινα περισσότερο χρόνο. Εάν πραγματικά δεν μπορούν να συμβαδίσουν και ότι θα μπορούσε να είναι έτσι σύμφωνα με τα λόγια των άλλων παικτών, είναι δύσκολο για κάποιον από έξω να το επιταχύνει.

Προσπαθήστε να κρατηθείτε και στο μεταξύ θα είναι σοφό να μην παίζετε με αυτά τα χρήματα, όπως ήδη αναφέρθηκε. 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν, έχω 500 ευρώ σε εκκρεμότητα επεξεργασίας, όντως κέρδισα 1000 και παίζω με το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου αυτή τη στιγμή, έχω αρκετή διαφήμιση. Θα ήταν πραγματικά κρίμα να χάσουμε τα κέρδη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Sorry to hear that!

If I may add a bit of advice, I would switch to another casino, it's far better than losing the balance. 🙏

Hopefully this is just a matter of time, and the casino will catch up with the delay shortly. In any case, we're here for updates.



πριν από 7 μήνες

Όπως είπα, αυτή τη στιγμή παίζω από το πιστωτικό μου υπόλοιπο. Δεν ξέρω αν θα πάρω τα λεφτά μου, αλλά αν κερδίσω είναι κρίμα. Ίσως αυτό το καζίνο είναι απλά αργό. Άλλα δημοσιεύματα δείχνουν ότι τα χρήματα καταβλήθηκαν. Θα σας κρατάμε ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
enricomarx3112
πριν από 7 μήνες

Oh, sorry, I probably missed that part.

Great you know what you're doing regarding the balance.

You know, based on the other player's comments, and I'm not talking exclusively about forum comments, I'm also convinced nothing is lost.

So, hold on. I'm quite positive🤞🤞

Kallenen88
πριν από 7 μήνες

Έχετε κάνει κάποια πρόοδο όσον αφορά την πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα