Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFrumzi Casino - γενική συζήτηση

Frumzi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 10 μήνες από Romi
|
11.816 προβολές 121 απαντήσεις |
|
12 3 4...7
Radka
πριν από 7 μήνες

Προσπαθώ επίσης να το βλέπω θετικά. Έγραψα ξανά χθες το βράδυ και είπαν ότι η επιλογή μου έχει προτεραιότητα... αλλά είναι δύσκολο να πούμε αν είναι έτσι. Σίγουρα δεν θα ακυρώσω την ανάληψη και δεν θα βάλω άλλα χρήματα εκεί. Θα αποκλείσω αμέσως τον λογαριασμό μετά την πίστωση των χρημάτων στον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Προσπαθώ επίσης να το βλέπω θετικά. Έγραψα ξανά χθες το βράδυ και είπαν ότι η επιλογή μου έχει προτεραιότητα... αλλά είναι δύσκολο να πούμε αν είναι έτσι. Σίγουρα δεν θα ακυρώσω την ανάληψη και δεν θα βάλω άλλα χρήματα εκεί. Θα αποκλείσω αμέσως τον λογαριασμό μετά την πίστωση των χρημάτων στον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έχω ακόμα 100 ευρώ σε πίστωση και 500 ευρώ στην ουρά, και 2 συμβουλές που μπορεί να κερδίσουν, είναι ενοχλητικό όταν δεν παίρνεις τα κέρδη σου, αλλά περιμένω επίσης

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 7 μήνες

Its my 15th withdrawal. And I haven't verified account since they don't need it. I am on the plus side against them so somehow I just think now they started delaying my withdrawals on purpose. It really looks like it.

All my other withdrawals were instant. I mean I cashed out 800 it went to my bank in 20 seconds.


They've said today that there is "delays" via chat. I also contacted VIP team to ask what is going on because people complain they cannot get their money out. So from 20 seconds to over 6 days,.


It would be nice to know if someone could see if they still offer "zimpler" as a withdrawal option.


file

πριν από 7 μήνες

Its my 15th withdrawal. And I haven't verified account since they don't need it. I am on the plus side against them so somehow I just think now they started delaying my withdrawals on purpose. It really looks like it.

All my other withdrawals were instant. I mean I cashed out 800 it went to my bank in 20 seconds.


They've said today that there is "delays" via chat. I also contacted VIP team to ask what is going on because people complain they cannot get their money out. So from 20 seconds to over 6 days,.


It would be nice to know if someone could see if they still offer "zimpler" as a withdrawal option.


file

πριν από 7 μήνες

Τι ακριβώς είναι το zimpler filefile

Αυτόματη μετάφραση:
enricomarx3112
πριν από 7 μήνες

it was direct bank transfer option.


I think I verified my ID with it in the very beginnin as well. Like banking credentials verification.


So today 7th day (over 4 days from their max. rules).


I suspect this site must be going down or smth. They just had malta licence and now they'v lost it....for what reason exactly?

πριν από 7 μήνες

Προσπαθώ επίσης να το βλέπω θετικά. Έγραψα ξανά χθες το βράδυ και είπαν ότι η επιλογή μου έχει προτεραιότητα... αλλά είναι δύσκολο να πούμε αν είναι έτσι. Σίγουρα δεν θα ακυρώσω την ανάληψη και δεν θα βάλω άλλα χρήματα εκεί. Θα αποκλείσω αμέσως τον λογαριασμό μετά την πίστωση των χρημάτων στον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Φυσικά, εξαρτάται από εσάς τι θα κάνετε όταν πάρετε τα χρήματα.

Ωστόσο, όταν το καζίνο σας είπε ότι η επιλογή σας είναι προτεραιότητα, υποθέτω ότι θα τα έχετε το συντομότερο δυνατό. Θα έλεγα ότι είναι καλό που επικοινωνούν μαζί σου, οπότε θα δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα.

Επομένως, εάν έχετε νέα, φροντίστε να μας ενημερώσετε και αν δεν αλλάξει τίποτα, μπορείτε επίσης να μας το πείτε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.

Καλή τύχη. ☘️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Its my 15th withdrawal. And I haven't verified account since they don't need it. I am on the plus side against them so somehow I just think now they started delaying my withdrawals on purpose. It really looks like it.

All my other withdrawals were instant. I mean I cashed out 800 it went to my bank in 20 seconds.


They've said today that there is "delays" via chat. I also contacted VIP team to ask what is going on because people complain they cannot get their money out. So from 20 seconds to over 6 days,.


It would be nice to know if someone could see if they still offer "zimpler" as a withdrawal option.


file

πριν από 7 μήνες

Well, it doesn't look very pleasant when you say that so far you've always got the money basically right away, but you see that you're not the only one waiting for the money. 

So if the casino has some delays and if it's in some kind of order, I believe you'll get your turn soon too. 

It's certainly appreciated that they don't ignore you and tell you what's going on, and I want to believe that you'll have money in the nearest future. 

Regarding the zimpler, did you use it to withdraw your previous funds ?

Jaro
πριν από 7 μήνες

Its just that these complaints here all are from the same time period. It arouses some suscpisions. Also that they don't have that malta licence anymore? Don't meet requirements?


Anyway. I used zimpler on most of the occasions, it remembers you and your account so its faster sure.


But I did use skrill also before and it was like 1 day.


Now...god knows. But the problem with this, either they really have troubles regarding pays, or their service just has very low quality/quantity at the moment.


But for a casino that has been around since 2020 I hardly think they suddenly experience paying troubles which is suspicious.


Like I said once I was on the plus(some 1000+) they started delaying and they bomb me with VIP bonuses...WHICH I CANNOT USE because of pending withrdawal DD


Too bad. I would say there is absolutely no point playing in this casino anymore. How one is suppose to play if you need to wait for one small simpel withdrawal for weeks? There is plenty of casinos capable of processing any payment in 1-2 days or even faster.

Not for me this site. I would rate it 4/10 just because of these and the customer service problems.

πριν από 7 μήνες

Φυσικά, εξαρτάται από εσάς τι θα κάνετε όταν πάρετε τα χρήματα.

Ωστόσο, όταν το καζίνο σας είπε ότι η επιλογή σας είναι προτεραιότητα, υποθέτω ότι θα τα έχετε το συντομότερο δυνατό. Θα έλεγα ότι είναι καλό που επικοινωνούν μαζί σου, οπότε θα δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα.

Επομένως, εάν έχετε νέα, φροντίστε να μας ενημερώσετε και αν δεν αλλάξει τίποτα, μπορείτε επίσης να μας το πείτε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.

Καλή τύχη. ☘️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Σήμερα μου έγραψαν ξανά στο chat ότι θα επισημάνουν την επιλογή μου ως υψηλή προτεραιότητα και ότι θα έχω τα χρήματα το συντομότερο δυνατό. Δεν μπορώ πια να πιστέψω ότι θα δω τα λεφτά..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Και εγώ έτσι το βλέπω, δεν μεταφέρεις τίποτα πια, θα τους ξαναγράψω σήμερα, χθες ήταν αργία 🫣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Its just that these complaints here all are from the same time period. It arouses some suscpisions. Also that they don't have that malta licence anymore? Don't meet requirements?


Anyway. I used zimpler on most of the occasions, it remembers you and your account so its faster sure.


But I did use skrill also before and it was like 1 day.


Now...god knows. But the problem with this, either they really have troubles regarding pays, or their service just has very low quality/quantity at the moment.


But for a casino that has been around since 2020 I hardly think they suddenly experience paying troubles which is suspicious.


Like I said once I was on the plus(some 1000+) they started delaying and they bomb me with VIP bonuses...WHICH I CANNOT USE because of pending withrdawal DD


Too bad. I would say there is absolutely no point playing in this casino anymore. How one is suppose to play if you need to wait for one small simpel withdrawal for weeks? There is plenty of casinos capable of processing any payment in 1-2 days or even faster.

Not for me this site. I would rate it 4/10 just because of these and the customer service problems.

πριν από 7 μήνες

I understand that it doesn't evoke the best feelings, but if the casino has a lot of it, then it doesn't seem so strange to me that it's all at the same time. 

Regarding the license, I see that they have a Curacao license and not a Maltese license, so in this case they probably don't or didn't have one. 

As for the rest of what you wrote, I'll just say to try to be patient and if you get the money then you can decide not to play in the casino anymore as they have long withdrawals. 

For now the only thing we can do is wait, although I would like to say something else. 

πριν από 7 μήνες

Σήμερα μου έγραψαν ξανά στο chat ότι θα επισημάνουν την επιλογή μου ως υψηλή προτεραιότητα και ότι θα έχω τα χρήματα το συντομότερο δυνατό. Δεν μπορώ πια να πιστέψω ότι θα δω τα λεφτά..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Ξέρω ότι είναι δύσκολο και σίγουρα όχι ευχάριστο να περιμένεις περισσότερο, αλλά ξέρω ότι ακόμη και στο παρελθόν το καζίνο χρειαζόταν μερικές φορές λίγο χρόνο για να πληρώσει τους παίκτες, αλλά στο τέλος πήραν τα χρήματά τους.

Εάν τα προβλήματα επιμείνουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας και θα προσπαθήσουν να σας βοηθήσουν. Το καζίνο προσπαθεί επίσης να λύσει παράπονα και έχει λύσει και τα τελευταία, οπότε αν τα πράγματα πάνε στραβά, θα είμαστε εδώ.

Προσπαθήστε λοιπόν να έχετε ψυχραιμία, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι καθόλου εύκολο, και αν δεν συμβεί τίποτα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Αυτόματη μετάφραση:
luckamarkova88
πριν από 7 μήνες

Σας έχει συμβεί κάτι; Δεν νομίζω ότι θα πάρουμε τα λεφτά μας 🫣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Με χαρά ανακοινώνουν ότι τα χρήματα έφτασαν σήμερα!!!! Οπότε μάλλον έχουν πραγματικά πολλά.. Πιστεύω ακράδαντα ότι και οι άλλοι θα φτάσουν το συντομότερο δυνατό 🍀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Άρα πήρες τα λεφτά σου 👍

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Σας έχει συμβεί κάτι; Δεν νομίζω ότι θα πάρουμε τα λεφτά μας 🫣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

You still haven't received the money and you don't have any update ? How long has it been going on please ? I think the casino is probably having a lot, but I saw that a player who also had problems has already received money, so I'll be glad if that's the case for you. 

Let me know. 🙂

πριν από 7 μήνες

Με χαρά ανακοινώνουν ότι τα χρήματα έφτασαν σήμερα!!!! Οπότε μάλλον έχουν πραγματικά πολλά.. Πιστεύω ακράδαντα ότι και οι άλλοι θα φτάσουν το συντομότερο δυνατό 🍀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Εξαιρετικά νέα. Χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου στο τέλος και το σημαντικό ήταν απλώς να έχεις υπομονή. Μερικές φορές είναι πραγματικά το μόνο πράγμα που χρειάζεται και να μην έχεις άγχος και ανησυχίες αμέσως, παρόλο που ξέρω ότι όταν πρόκειται για χρήματα, μερικές φορές είναι εύκολο να το πεις.

Ωστόσο, πιστεύετε ότι θα συνεχίσετε να παίζετε εδώ ακόμα κι αν έχετε ζήσει μια τέτοια εμπειρία ή θα προτιμούσατε να παίξετε σε κάποιο άλλο καζίνο; 🙂 ☘️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

You still haven't received the money and you don't have any update ? How long has it been going on please ? I think the casino is probably having a lot, but I saw that a player who also had problems has already received money, so I'll be glad if that's the case for you. 

Let me know. 🙂

πριν από 7 μήνες

Τώρα έχω λάβει τα χρήματά μου αλλά δεν παίζω πια εκεί 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Όχι, δεν θα παίζω πια σε αυτό το καζίνο. Μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου.. Ειλικρινά δεν θέλω να παίξω πουθενά πια. Ήταν δύσκολο να κρατήσω τον έλεγχο κατά καιρούς 😏 οπότε είμαι καλύτερα χωρίς να παίζω 🙈

Αυτόματη μετάφραση:
enricomarx3112
πριν από 7 μήνες

Είμαι πολύ χαρούμενος ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα