Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοDelOro Casino - γενική συζήτηση

DelOro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 1 έτος από DiePartei
|
27.851 προβολές 265 απαντήσεις |
|
1...13 14
Donrexee
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, αυτό συνέβη και σε μένα, αλλά νομίζω ότι θα πάρουν την ανταπόκρισή τους.

Δεν καταλαβαίνω όλα αυτά τα καζίνο, δυστυχώς υπάρχουν αρκετά του τύπου που δεν έχουν συνείδηση.

Ακόμα κι αν έχουμε προβλήματα με τη συμπεριφορά μας στο παιχνίδι, εξακολουθούμε να είμαστε άνθρωποι.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Ειναι απατεώνεσ κάντε ρε κάτι με αυτό το καζίνο μπάσταρδοι απατεώνεσ είναι κλέβουν τον κοσμο παίζουν με δικές τους επιστροφές είναι απατεώνεσ κάντε κατιιιιιιιιι με αυτό το καζινο

πριν από 3 εβδομάδες

Very often, players tend to use the term "scam" incorrectly. So, just to give us all at least some idea about your particular situation, may I know how exactly you have been scammed?

I'd say that if you aim to accuse anyone, you should also describe the failure, don't you agree?

We are here for you.

πριν από 3 εβδομάδες

Απατεώνας καζίνο και το λέω από τη δική μου εμπειρία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

What has happened to you, please? I saw your complaint, and you demanded it be deleted completely.

Has something suspicious happened meanwhile, please? I would love to know!

πριν από 3 εβδομάδες

They are scammers.. There's nothing good about Deloro..

Do not waste your money here, i repeat, do not waste your money here..


Their customer care acts so nice at the beginning, but when they scam you, they switch immediately like monsters..


They are so good at pretending to be nice in the beginning, untill they strike, then You'll see the real monsters

πριν από 3 εβδομάδες

Hi!

Can you kindly show a screenshot or describe how the support has turned into monsters, please? Since you do not seem to be the only one with that opinion, the more you all share the best for clarifying the situation. Send us an email with screenshots if you like. Would you be interested?

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

I had sent everything when the incident was fresh.. I'll scan my mail to see if I can send get some screenshots.


Meanwhile, you didn't attend to me because you said you don't deal with cases concerning sports betting.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Donrexee
πριν από 2 εβδομάδες

Unfortunately, we don't deal with complaints regarding sports betting. That is right. We don't have any department for that, you know.

What Radka actually meant, I believe, is that you show us some screenshots from the chat with the support to see how they were acting, as you called them "monsters."

1...13 14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα