πριν από 4 ημέρες
Μπορούμε να επικοινωνήσουμε εάν θέλετε τη διεύθυνση email μου
We can keep in touch if you want my email address
Nous pouvons garder contact si vous voulez mon adresse mail dcharlet05@gmail.com
2
Μπορούμε να επικοινωνήσουμε εάν θέλετε τη διεύθυνση email μου
We can keep in touch if you want my email address
Nous pouvons garder contact si vous voulez mon adresse mail dcharlet05@gmail.com
Το δικό μου είναι ash_ashleyangel στο hotmail com
Mine is ash_ashleyangel at hotmail com
Γεια σου,
έχετε απόλυτο δίκιο, αν και αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο τα καζίνο έχουν στραφεί στην Κόστα Ρίκα ή στην Αντζουάν.
Ωστόσο, το συγκεκριμένο καζίνο λειτουργεί με την άδεια Anjuan. Το θεωρούμε και αδύναμη άδεια. Από την άλλη πλευρά, πολλά καζίνο προτιμούν να παραμείνουν εντελώς χωρίς άδεια έως ότου καταστούν σαφείς και διαθέσιμες οι απαιτήσεις και οι επιλογές για την υποβολή αιτημάτων άδειας βάσει του νέου νόμου του Κουρασάο. Η άλλη επιλογή είναι να αποκτήσετε τις πιο συζητημένες εναλλακτικές - Κόστα Ρίκα ή Αντζουάν...
Στοιχηματίζω ότι η υποστήριξη του καζίνο δεν είναι έτοιμη να το εξηγήσει στους παίκτες. Ελπίζω ότι αυτή η συνομιλία καταδεικνύει ότι είναι πάντα καλύτερο να λέμε ολόκληρη την ιστορία, όχι απλώς κάποια βολική φράση, για παράδειγμα.
Σε κάθε περίπτωση, είμαι βέβαιος ότι η πλειοψηφία από εσάς θα ενθουσιαστείτε να εξερευνήσετε τη λίστα.
https://anjouangaming.com/license-register/
Hi there,
you are quite correct, though this is not the only reason why casinos have turned to Costa Rica or Anjuan.
However, this specific casino operates under the Anjuan license. We also consider it a weak license. On the other hand, many casinos prefer to remain completely unlicensed until the requirements and options for submitting license requests under the new Curacao law become clear and available. The other option is to acquire the most discussed alternatives - Costa Rica or Anjuan...
I bet the casino support is not ready to explain that to the players. I hope this conversation demonstrates that it is always better to say the whole story, not just some convenient phrase, for instance.
In any case, I'm confident that the majority of you will be excited to explore the list.
https://anjouangaming.com/license-register/
Είδα τα αποδεικτικά στοιχεία—διαφωνία επικοινωνίας και επικοινωνίας εφαρμογής WhatsApp—από μια ομάδα ανθρώπων, αλλά αποδείχτηκε ότι ήταν μόνο ένας ή δύο συνωμότες.
Η ερώτηση ήταν, για παράδειγμα, πληρώνετε το Καζίνο Γκουρού; η απάντηση από "άλλο λογαριασμό": ναι!
Αυτό ονομάζω αποδεικτικά στοιχεία! 😂 Κρίμα που δεν μπορώ να σου δείξω το στιγμιότυπο...
Το βρήκαμε όταν υπέβαλε μερικές καταγγελίες κατά του ίδιου καζίνο ανά διαφορετικούς λογαριασμούς Γκουρού του Καζίνο. Το πήραμε σαν αστείο. Το να εξηγήσεις στον ΤΡ θα ήταν κόλαση.
I saw the evidence—discord communication and WhatsApp app communication—from a group of people, but it turned out to be just one or two conspirators.
The question was, like, Do you pay Casino Guru? the answer from "another account": yes!
This is what I call evidence! 😂 It's a pity I can't show you the screenshot...
We came to find it when he submitted a few complaints against the very same casino per different Casino Guru accounts. We took that as a joke; explaining that to TP would be hell.
Αν μου επιτρέπετε, είστε νέο μέλος και υποθέτω ότι απλώς διαμορφώνετε τη γνώμη σας αποκλειστικά υπό την εντύπωση των άλλων. Τι θα λέγατε να επενδύσετε επίσης λίγο χρόνο για να καταλάβετε πραγματικά τι κάνουμε; 🙂
Ναι, τα καζίνο μας πληρώνουν μέσω προμηθειών και αν ένα καζίνο επιδείξει ξεκάθαρη αδικία προς τους παίκτες, τερματίζουμε τη συνεργασία μας. Ωστόσο, συνεχίζουμε να κρατάμε την κριτική ορατή για να ενημερώνουμε τους παίκτες για τα γεγονότα, μεταξύ άλλων.
Σας προτείνω να το διαβάσετε για να καταλάβετε πραγματικά πώς λειτουργεί 👈
If I may, you are a new member, and I guess you are just forming your opinion solely under the impression from the others. How about you also invest some time to truly understand what we do? 🙂
Yes, casinos pay us through commissions, and if a casino demonstrates clear unfairness towards players, we terminate our cooperation. However, we continue to keep the review visible to inform players about the events, among other things.
I suggest you read this so you really understand how it works 👈
μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί η κριτική μου εκκρεμεί εδώ και 3 μέρες 🤭
can you explain to me why my review has been pending for 3 days 🤭
pouvez vous m'expliquer pourquoi mon avis est en attente depuis 3 jours 🤭
Γεια σας, λόγω του Σαββατοκύριακου, το καθένα ελέγχεται χειροκίνητα. Πιστεύω ότι λάβατε το αυτομάτως δημιουργημένο email που το εξηγούσε. Ελέγξτε το email σας 🙂
Hi there, because of the weekend, each one is manually checked. I believe you received the auto-generated email explaining this. Check out your email 🙂
Αυτό είναι πραγματικά ενδιαφέρον το πόσοι Γάλλοι παίκτες ξαφνικά διάβασαν και έφτασαν σε αυτό το νήμα χρησιμοποιώντας την ίδια λέξη με τον φίλο μας εδώ. 🙂
Λοιπόν, παρουσιάστε τις απόψεις σας. Στοιχηματίζω ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο έχει πολλά να προσθέσει.
Εάν αντιμετωπίσατε προσωπικά κάτι άδικο, υποβάλετε μια δωρεάν καταγγελία - αυτός είναι ο τρόπος για να αποδείξετε ότι το καζίνο έκανε λάθος.
https://casino.guru/complaints/create
Μην δημοσιεύετε τα λεγόμενα παράπονά σας σε αυτό το φόρουμ. αυτά είναι απλώς αναρτήσεις.
Διαφορετικά, αυτές είναι απλώς γενικές κατηγορίες. Το ίδιο ισχύει και για την "παρεξήγηση" γύρω από την ψεύτικη άδεια Anjuan, πιστεύω. 🙂
This is truly interesting how many French players have suddenly read and reached this thread using the very same diction as our friend here. 🙂
Well, present your opinions. I bet the casino representative has much to add.
If you personally experienced anything unfair, do submit a free-of-charge compaint - this is the way to prove casino wrong.
https://casino.guru/complaints/create
Please do not post your so-called complaints on this forum; these are merely posts.
Otherwise, these are just general accusations. The same applies to the "misunderstanding" surrounding the fake Anjuan license, I believe. 🙂
Ίσως θα έπρεπε να πεις στους φίλους σου να σταματήσουν να λένε ψέματα, δεν είναι στο Κουρασάο!
Άκουσα τη λίστα φυσικά
Maybe you should tell your friends to stop lying, they are not on Curacao!
I heard the list of course
Il faut peut être dire à vos amis de stopper les mensonges ils ne sont pas sous curaçao !
jai bien entendu la liste
Αγαπητέ dcharlet05,
Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο. Εάν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα που θα θέλατε να συζητήσετε, σας καλωσορίζουμε να μας στείλετε email στο .
Σας εύχομαι τα καλύτερα!
Με εκτίμηση,
Καζίνο Del Oro
Dear dcharlet05,
Hope you had a nice weekend. If there is a specific matter you would like to discuss we welcome you to email us at support@delorocasino.com.
Wishing you all the best!
Kind regards,
Del Oro Casino
Από χρυσό
Εξήγησέ μας εδώ γιατί έκλεισες τον λογαριασμό μου την Παρασκευή χωρίς λόγο; Επειδή δεν απαντάτε σε email. Εδώ ανταποκρίνεστε περισσότερο γιατί φοβάστε τη φήμη σας😅 Ωστόσο, αν είστε το καλύτερο καζίνο όπως λέτε δεν πρέπει να υπάρχουν παράπονα ...
Of gold
Explain to us here why you closed my account on Friday without reason? Since you do not respond to emails. You are more responsive here because you are afraid of your reputation😅 However, if you are the best casino as you say there should be no complaints ...
Del oro
Expliquez nous ici pourquoi vous avez clôturer mon compte vendredi sans motif ? Puisque vous ne répondez pas aux mails. Vous êtes plus réactif ici car vous avez peur de votre réputation😅 Pourtant si vous êtes le meilleur casino comme vous dîtes il ne devrait pas y avoir de plaintes ...
Ίσως θα έπρεπε να πεις στους φίλους σου να σταματήσουν να λένε ψέματα, δεν είναι στο Κουρασάο!
Άκουσα τη λίστα φυσικά
Maybe you should tell your friends to stop lying, they are not on Curacao!
I heard the list of course
Il faut peut être dire à vos amis de stopper les mensonges ils ne sont pas sous curaçao !
jai bien entendu la liste
Γεια σου,
Επικεντρωθείτε στο γράψιμό σας και δημοσιεύστε κάθε πληροφορία μόνο μία φορά για μένα. Μπορεί να έχω τόλμη να ρωτήσω...
Πιστεύω ότι είναι προφανές ότι μόνο το προσωπικό του καζίνο μπορεί να απαντήσει στην επόμενη ευγενική σας ανάρτηση. Χρειάζεται πραγματικά να συνεχίσουμε να κάνουμε κύκλους μπρος-πίσω;
Σας είπα ήδη εδώ ότι το καζίνο έχει άδεια από την αρχή αδειοδότησης Anjuan. Ειλικρινά, δεν έχω την εξουσία να απαντήσω στις ερωτήσεις σας σχετικά με την υποστήριξη του καζίνο, καθώς δεν εργάζομαι σε κανένα καζίνο. Θα το αφήσω για το ίδιο το καζίνο.
Επίσης, μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε το κουμπί απάντησης όταν απαντάτε στον εκπρόσωπο, παρακαλώ. Σας ευχαριστώ.
Hi there,
Concentrate on your writing and post each piece of information just once for me. I may be so bold to ask...
I believe it is quite obvious that only the casino staff can respond to your next polite post. Do we really need to keep circling back and forth?
I already told you here the casino is licensed under the Anjuan licensing authority. Frankly, I don't have the authority to answer your casino-support-related questions, as I don't work for any casino. I'll leave that for the casino itself.
Also, mind using the reply button when responding to the rep, please. Thank you.
Από χρυσό
Εξήγησέ μας εδώ γιατί έκλεισες τον λογαριασμό μου την Παρασκευή χωρίς λόγο; Επειδή δεν απαντάτε σε email. Εδώ ανταποκρίνεστε περισσότερο γιατί φοβάστε τη φήμη σας😅 Ωστόσο, αν είστε το καλύτερο καζίνο όπως λέτε δεν πρέπει να υπάρχουν παράπονα ...
Of gold
Explain to us here why you closed my account on Friday without reason? Since you do not respond to emails. You are more responsive here because you are afraid of your reputation😅 However, if you are the best casino as you say there should be no complaints ...
Del oro
Expliquez nous ici pourquoi vous avez clôturer mon compte vendredi sans motif ? Puisque vous ne répondez pas aux mails. Vous êtes plus réactif ici car vous avez peur de votre réputation😅 Pourtant si vous êtes le meilleur casino comme vous dîtes il ne devrait pas y avoir de plaintes ...
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτή η ανάρτηση είναι απλώς μια δημόσια προσβάσιμη απάντηση, αλλά τουλάχιστον έχω κάποιες παρατηρήσεις:
Απέχετε πολύ από το να είστε ακριβείς όταν ισχυρίζεστε, "Αν είστε το καλύτερο καζίνο, όπως λέτε, δεν πρέπει να υπάρχουν παράπονα". Αυτή είναι απλώς μια συνηθισμένη γενική απλοποίηση.
Στην πραγματικότητα, οι παίκτες τείνουν να παραπονιούνται περισσότερο όταν ένα καζίνο μεγαλώνει σε μέγεθος. Αυτά είναι απλά βασικά μαθηματικά, επομένως μια πιο κρίσιμη πτυχή αυτής της ιδέας θα πρέπει να είναι εάν το καζίνο συνεργάστηκε για την επίλυση της καταγγελίας ή αν δεν έδειξε καμία ανησυχία.
Σε αυτό το σημείωμα, θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου πείτε τι σας εμπόδισε να υποβάλετε επίσημη καταγγελία, παρακαλώ; Είμαι περίεργος να μάθω ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα σε αυτήν την περίπτωση.
I am not sure if this post is simply a publicly accessible response, but at least I have some observations:
You are far from being precise when you assert, "If you are the best casino, as you say, there should be no complaints." This is just a usual general simplification.
Actually, players tend to complain more when a casino grows in size; this is just basic math, so a more crucial aspect of this concept should be whether the casino cooperated to resolve the complaint or if it showed no concern at all.
On that note, could you please tell me what has been preventing you from filing an official complaint, please? I'm curious to know what appears to be the problem in this case.
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το Casino del Oro εδώ και τρεις ημέρες, μέχρι σήμερα δεν έχω απαντήσει ακόμα και η εξυπηρέτηση πελατών με απομακρύνει
I have been trying to contact the Casino del Oro for three days, to date I have still had no response and customer service is sending me away
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.