ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 μήνες από Romi
|
4497 προβολές 112 απαντήσεις |
|
1...5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, σήμερα έγραψα ξανά το πρωί με το διαδικτυακό chat και μου έγραψαν να περιμένω μέχρι το τέλος της ημέρας, ότι δουλεύουν για υπαναχώρηση από το συμβόλαιο. Ότι θα πάρω το 100% των χρημάτων.

Όμως δεν γίνεται τίποτα. Έβγαλα και φωτογραφίες από τις σελίδες της οθόνης.

Έγραψαν ότι δεν χρειάζεται να επαληθεύσω τον λογαριασμό. Έπαιξα χωρίς μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα...αντ' αυτού έκανα ανάληψη 311fr από 25/04/2024...Επικοινωνώ καθημερινά μαζί τους στο online chat και πάντα μου λένε ότι πρέπει να περιμένεις και να κάνεις υπομονή...πέρασαν πολλές μέρες και ακομα ουτε νεα για ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ....ειμαι παραπανω απο απελπισμενος τωρα!...Επισης θελω να επισημανω οτι εχω κανει ηδη 3 ανασυρσεις με αυτο το χαμο αλλα δεν καταλαβαινω τωρα γιατι το κανουν κάπως έτσι...μπορείς ευγενικά να με βοηθήσεις...είμαι απελπισμένη και δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, σήμερα έγραψα ξανά το πρωί με το διαδικτυακό chat και μου έγραψαν να περιμένω μέχρι το τέλος της ημέρας, ότι δουλεύουν για υπαναχώρηση από το συμβόλαιο. Ότι θα πάρω το 100% των χρημάτων.

Όμως δεν γίνεται τίποτα. Έβγαλα και φωτογραφίες από τις σελίδες της οθόνης.

Έγραψαν ότι δεν χρειάζεται να επαληθεύσω τον λογαριασμό. Έπαιξα χωρίς μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Φυσικά, ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.

Ωστόσο, τι σημαίνει αυτό ότι εργάζονται για την απόσυρση από τη σύμβαση παρακαλώ; από ποια συγκεκριμένα; Το καζίνο συνεχίζει να επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, επομένως θα σκεφτόμουν σοβαρά να υποβάλω μια καταγγελία, οπότε αν σας ενδιαφέρει η προηγούμενη απάντησή μου, έχω δημοσιεύσει έναν σύνδεσμο όπου μπορείτε να υποβάλετε μια.

Είναι καλό που έχεις κάποια στιγμιότυπα οθόνης και αν τα χρειάζεσαι θα τα χρησιμοποιούσες στην καταγγελία.

Νομίζω ότι αυτό θα ήταν το πιο λογικό βήμα, αφού δεν μπορείς να συνεχίσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα...αντ' αυτού έκανα ανάληψη 311fr από 25/04/2024...Επικοινωνώ καθημερινά μαζί τους στο online chat και πάντα μου λένε ότι πρέπει να περιμένεις και να κάνεις υπομονή...πέρασαν πολλές μέρες και ακομα ουτε νεα για ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ....ειμαι παραπανω απο απελπισμενος τωρα!...Επισης θελω να επισημανω οτι εχω κανει ηδη 3 ανασυρσεις με αυτο το χαμο αλλα δεν καταλαβαινω τωρα γιατι το κανουν κάπως έτσι...μπορείς ευγενικά να με βοηθήσεις...είμαι απελπισμένη και δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I can see that he is in a similar situation as the player in front of you, and I don't envy you for that. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal, but I still see that you've already filed a complaint.

Did the casino not tell you why it is taking longer than usual ? It would be good if the casino itself would comment on these cases, because just telling you to be patient is probably not enough. 

You haven't had any update since Friday ? 

πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I can see that he is in a similar situation as the player in front of you, and I don't envy you for that. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal, but I still see that you've already filed a complaint.

Did the casino not tell you why it is taking longer than usual ? It would be good if the casino itself would comment on these cases, because just telling you to be patient is probably not enough. 

You haven't had any update since Friday ? 

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα... πρακτικά το απόγευμα του Σαββάτου επικοινώνησα τελευταία φορά με το chat.. και τώρα μου απαντούν με απλό COPY AND PASTE, λέγοντας να κάνω υπομονή και ότι η απόσυρση είναι σχεδόν στο τέλος της επεξεργασίας... αλλά τίποτα δεν είναι κίνηση!... με λίγα λόγια, κανένας λόγος για όλα αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I won 750AUD on Crownplay Casino over 2 months ago, I went to withdraw the funds to my account then found I could no longer access my account due to verification requirement, I sent the required documents to the email provided but haven’t heard anything since, I contact the 24/7 customer support but they are no help at all

πριν από 1 εβδομάδα

What should I do, is it just a scam and I should give up or keep waiting ?

haydenpace1
πριν από 1 εβδομάδα

In this case, I would really recommend filing a complaint here with our team. It is really a long time to wait for the verification and I am sure our team will do their best to help you out. Please follow this link whenever you decide to submit a complaint, and let us know if you need any assistance with that.

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα... πρακτικά το απόγευμα του Σαββάτου επικοινώνησα τελευταία φορά με το chat.. και τώρα μου απαντούν με απλό COPY AND PASTE, λέγοντας να κάνω υπομονή και ότι η απόσυρση είναι σχεδόν στο τέλος της επεξεργασίας... αλλά τίποτα δεν είναι κίνηση!... με λίγα λόγια, κανένας λόγος για όλα αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

It would be great to see their progress soon. Based on the fact I found in your complaint, previous payments took some time, yet they made it through eventually. To me, it sounds like the casino is experiencing some sort of delay. Of course, using copy/paste responses is not pretty friendly or useful, but casino employees usually use this approach when they wait for further updates. 🤷‍♀️

Let's hope for the best!

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα...Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι τα κέρδη 311fr έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό σήμερα...Θα έλεγα 11/12 μέρες από τότε που έκανα την ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 1 εβδομάδα

Thank you for this great update. It is really good that you received the money even though it took a little bit longer than you would have liked, right? Are you going to stay with this casino now? What do you reckon?

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα... ναι θα έλεγα λίγο απογοητευμένος με τους χρόνους ανάληψης αλλιώς μου αρέσει πολύ το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 1 εβδομάδα

If you'd like to share your experience, please follow this link where you can write your review for this casino. It could really help others.😉

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα