ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 7 μήνες από Romi
|
16934 προβολές 178 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...9
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, σήμερα έγραψα ξανά το πρωί με το διαδικτυακό chat και μου έγραψαν να περιμένω μέχρι το τέλος της ημέρας, ότι δουλεύουν για υπαναχώρηση από το συμβόλαιο. Ότι θα πάρω το 100% των χρημάτων.

Όμως δεν γίνεται τίποτα. Έβγαλα και φωτογραφίες από τις σελίδες της οθόνης.

Έγραψαν ότι δεν χρειάζεται να επαληθεύσω τον λογαριασμό. Έπαιξα χωρίς μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα...αντ' αυτού έκανα ανάληψη 311fr από 25/04/2024...Επικοινωνώ καθημερινά μαζί τους στο online chat και πάντα μου λένε ότι πρέπει να περιμένεις και να κάνεις υπομονή...πέρασαν πολλές μέρες και ακομα ουτε νεα για ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ....ειμαι παραπανω απο απελπισμενος τωρα!...Επισης θελω να επισημανω οτι εχω κανει ηδη 3 ανασυρσεις με αυτο το χαμο αλλα δεν καταλαβαινω τωρα γιατι το κανουν κάπως έτσι...μπορείς ευγενικά να με βοηθήσεις...είμαι απελπισμένη και δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, σήμερα έγραψα ξανά το πρωί με το διαδικτυακό chat και μου έγραψαν να περιμένω μέχρι το τέλος της ημέρας, ότι δουλεύουν για υπαναχώρηση από το συμβόλαιο. Ότι θα πάρω το 100% των χρημάτων.

Όμως δεν γίνεται τίποτα. Έβγαλα και φωτογραφίες από τις σελίδες της οθόνης.

Έγραψαν ότι δεν χρειάζεται να επαληθεύσω τον λογαριασμό. Έπαιξα χωρίς μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Φυσικά, ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.

Ωστόσο, τι σημαίνει αυτό ότι εργάζονται για την απόσυρση από τη σύμβαση παρακαλώ; από ποια συγκεκριμένα; Το καζίνο συνεχίζει να επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, επομένως θα σκεφτόμουν σοβαρά να υποβάλω μια καταγγελία, οπότε αν σας ενδιαφέρει η προηγούμενη απάντησή μου, έχω δημοσιεύσει έναν σύνδεσμο όπου μπορείτε να υποβάλετε μια.

Είναι καλό που έχεις κάποια στιγμιότυπα οθόνης και αν τα χρειάζεσαι θα τα χρησιμοποιούσες στην καταγγελία.

Νομίζω ότι αυτό θα ήταν το πιο λογικό βήμα, αφού δεν μπορείς να συνεχίσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα...αντ' αυτού έκανα ανάληψη 311fr από 25/04/2024...Επικοινωνώ καθημερινά μαζί τους στο online chat και πάντα μου λένε ότι πρέπει να περιμένεις και να κάνεις υπομονή...πέρασαν πολλές μέρες και ακομα ουτε νεα για ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ....ειμαι παραπανω απο απελπισμενος τωρα!...Επισης θελω να επισημανω οτι εχω κανει ηδη 3 ανασυρσεις με αυτο το χαμο αλλα δεν καταλαβαινω τωρα γιατι το κανουν κάπως έτσι...μπορείς ευγενικά να με βοηθήσεις...είμαι απελπισμένη και δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hi, I can see that he is in a similar situation as the player in front of you, and I don't envy you for that. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal, but I still see that you've already filed a complaint.

Did the casino not tell you why it is taking longer than usual ? It would be good if the casino itself would comment on these cases, because just telling you to be patient is probably not enough. 

You haven't had any update since Friday ? 

πριν από 6 μήνες

Hi, I can see that he is in a similar situation as the player in front of you, and I don't envy you for that. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal, but I still see that you've already filed a complaint.

Did the casino not tell you why it is taking longer than usual ? It would be good if the casino itself would comment on these cases, because just telling you to be patient is probably not enough. 

You haven't had any update since Friday ? 

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα... πρακτικά το απόγευμα του Σαββάτου επικοινώνησα τελευταία φορά με το chat.. και τώρα μου απαντούν με απλό COPY AND PASTE, λέγοντας να κάνω υπομονή και ότι η απόσυρση είναι σχεδόν στο τέλος της επεξεργασίας... αλλά τίποτα δεν είναι κίνηση!... με λίγα λόγια, κανένας λόγος για όλα αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I won 750AUD on Crownplay Casino over 2 months ago, I went to withdraw the funds to my account then found I could no longer access my account due to verification requirement, I sent the required documents to the email provided but haven’t heard anything since, I contact the 24/7 customer support but they are no help at all

πριν από 6 μήνες

What should I do, is it just a scam and I should give up or keep waiting ?

haydenpace1
πριν από 6 μήνες

In this case, I would really recommend filing a complaint here with our team. It is really a long time to wait for the verification and I am sure our team will do their best to help you out. Please follow this link whenever you decide to submit a complaint, and let us know if you need any assistance with that.

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα... πρακτικά το απόγευμα του Σαββάτου επικοινώνησα τελευταία φορά με το chat.. και τώρα μου απαντούν με απλό COPY AND PASTE, λέγοντας να κάνω υπομονή και ότι η απόσυρση είναι σχεδόν στο τέλος της επεξεργασίας... αλλά τίποτα δεν είναι κίνηση!... με λίγα λόγια, κανένας λόγος για όλα αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

It would be great to see their progress soon. Based on the fact I found in your complaint, previous payments took some time, yet they made it through eventually. To me, it sounds like the casino is experiencing some sort of delay. Of course, using copy/paste responses is not pretty friendly or useful, but casino employees usually use this approach when they wait for further updates. 🤷‍♀️

Let's hope for the best!

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα...Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι τα κέρδη 311fr έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό σήμερα...Θα έλεγα 11/12 μέρες από τότε που έκανα την ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 6 μήνες

Thank you for this great update. It is really good that you received the money even though it took a little bit longer than you would have liked, right? Are you going to stay with this casino now? What do you reckon?

Romi
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα... ναι θα έλεγα λίγο απογοητευμένος με τους χρόνους ανάληψης αλλιώς μου αρέσει πολύ το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 6 μήνες

If you'd like to share your experience, please follow this link where you can write your review for this casino. It could really help others.😉

πριν από 5 μήνες

Hi all,

Recently signed up to crownplay and had a bit of a win, have looked through the comments and seen how slow it can be to be paid out which is a bit dissapointing..

But just looking to see if many people from australia have withdrawn?

If so when entering your bank details

It asks for a clearing number, would this be my banks swift code?

And a Iban or bank code, would that be my bsb and account number together?

Thanks in advance

Jackb
πριν από 5 μήνες

Hey Jakb

Clearing number is your bsb and account is your account number, Max withdrawal is $750 here...I stopped playing here once I got my money...but I religiously play at Woo casino and casino Chan as they allow Aussies to play pragmatic slots...super fast withdrawals..don't put any more of your money into this place..that's just my opinion.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Nyra85
πριν από 5 μήνες

Awesome i wasnt sure on that when i asked the bank they said it would useually go together, so good to hear from somebody thats done it and it worked...

Just curious as to how long it took to get your money?

And yess i wont be putting anything else in until my moneys cleared at a minimum

Jackb
πριν από 5 μήνες

My withdrawal took 14days, too long for me, I don't have the patience for that lol hopefully you get your money sooner, rather than later, but as you can see from this thread, you'll be joining us with that wait😂

Nyra85
πριν από 5 μήνες

filesorry to be a pain but i was speaking to my bank and they said you would need the swift code in there for an overseas transfer..?

But your saying where the clearing number was you used your bsb and where it says IBAN or bank you used your account number? Cheers


Jackb
πριν από 5 μήνες

No you don't need a swift code, I don't know where the bank got their info lol but I've made withdrawals at multiple casinos with the same layout for bank transfers and not once did I enter a swift code.

Just enter it like I told you and submit it...did it not work when you tried?

Jackb
πριν από 5 μήνες

Bank name: e.g COMMONWEALTH BANK

Clearing #: 062948

Iban or bank: 12345678

Account holder: your name

1...5 6 7...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα