Γειά σου,
Χωρίς αμφιβολία! Απλώς οι όροι και οι προϋποθέσεις, που περιλαμβάνουν άλλες "εξαιρέσεις" και τη δήλωση "η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση", συνήθως δεν αντιπροσωπεύουν απρόβλεπτες καθυστερήσεις.
Συμφωνώ, ωστόσο, ότι όλοι πρέπει να τηρούν τους κανόνες.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί, ωστόσο, ότι δίνουμε στα καζίνο ολόκληρες 14 ημέρες για να αντιμετωπίσουν το KYC, το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών και τις πληρωμές. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν υποβάλετε την καταγγελία, αυτό το χρονικό πλαίσιο πρέπει να εφαρμοστεί. Μόνο αφού το καζίνο δεν τηρήσει αυτήν την προθεσμία, η Ομάδα θα παρέμβει.
Εδώ που τα λέμε, είστε πλήρως επαληθευμένοι, παρακαλώ;
Θα ήταν υπέροχο να σβήσω αυτό το κομμάτι, αν καταλάβατε το νόημά μου.
Hello,
Without a doubt! It is just that terms and conditions, which include other "exclusions" and the statement "the company reserves the right to change these terms and conditions at any time without prior notice," do not usually account for unforeseen delays.
I do agree, though, that everyone should abide the rules.
It is important to note, however, that we give casinos a full 14 days to address KYC, gaming history, and payouts. That means, that even if you submit the complaint, this time frame must be applied. Only after the casino fails to meet this deadline will the Team intervene.
Speaking of which, are you fully verified, please?
Would be great to thick-off this part, if you catch my meaning.
Αυτόματη μετάφραση: