ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 7 μήνες από Romi
|
16983 προβολές 178 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...9
Προσθήκη ανάρτησης
Thaladriel
πριν από 7 μήνες

Εντάξει, πλήρωσα στις 29 Μαρτίου, οπότε ελπίζω να έρθει αύριο ή μεθαύριο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, θέλω απλώς να μοιραστώ εν συντομία την εμπειρία μου με το Crownplay. Εγγράφηκα στο Crownplay πριν από 10 μέρες και κατέθεσα 50 ευρώ από την Mastercard μου και άρχισα να παίζω και, όπως ήταν αναμενόμενο, έχασα τα πάντα. Αλλά το σοκ ήρθε 3 μέρες μετά όταν κοίταξα τον λογαριασμό μου, είχαν ξαναχρεωθεί 3 x 50 ευρώ, τα χρήματα πήγαν στην Πολωνία, 50 ευρώ στο Λονδίνο και 50 ευρώ στην Κένυα, συν προμήθεια εξωτερικού σε κάθε περίπτωση. Είχα μπλοκαριστεί η τραπεζική μου κάρτα και αντιμετώπισα πρόβλημα μόνο επειδή η κάρτα παραβιάστηκε, προσπάθησα να επικοινωνήσω με το Crownplay αλλά δεν μπόρεσα να περάσω. Για μένα ήταν μια εμπειρία 200 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I know your replying to another player, but in terms of verification, they won't allow me to verify my account, and in the verification section it states I don't need to which is very odd...this will be my 2nd withdrawal, I did a test withdrawal of a smaller amount, to see if they'd pay out ($60AUD) which they did in 2 days, unverified..so, to have multiple complaints about this place within the same time period, wouldn't that be of concern? They're not sending out emails to everyone on what's happening, there's no communication at all...so in my opinion, this wouldn't be a reliable place for anyone to play or join. And I still haven't received my withdrawal either.

πριν από 7 μήνες

Totally understand your point of view, for sure, it is strange that there are so many delays. This, of course, can be caused by many aspects, like too many withdrawal requests, or that the casino may be understaffed, I would say. I just hope that there is nothing else to it, right? I saw your complaint, and our team will intervene after the 14 day time period we usually give casinos to proceed the payments. We'll find out, eventually, if you will need to pass thru the verification process, or the casino really doesn't need you to. I just hope, that it won't take long. in the meantime, please, inform us about any changes to your case, we'll be here waiting.

πριν από 7 μήνες

12 days left, they still not payed out.

I write to the support at every 2nd day and I also chat with them, but no success

πριν από 7 μήνες

Hey. I just saw this update in your complaint: "They just payed out, after 12 days wait time, many emails and many online chat talks. I really needed to fight for the money, the site not suggested."

So congratulations, even though you needed to wait little bit longer, than you would wish. Are you going to move on somewhere else now?

πριν από 7 μήνες

Έτσι έλαβα και τις δύο πληρωμές σήμερα.


Είμαι/ήμουν επίσης νέος στον ιστότοπο. Χρειάστηκαν ακριβώς 12 ημέρες για κάθε πληρωμή.

Για όλους όσους περιμένουν λοιπόν...θα χρειαστούν περίπου 12 μέρες.


lg

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Great news, thank you for sharing. Seems to me like 12 is the number here. Which payment method did you use, if I may ask? Will you continue to play at this casino after this experience, I wonder?🤔

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, κι εγώ περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 10 μέρες. Ζήτησα την πληρωμή μου στις 29 Μαρτίου και τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello. As I read the other posts here, it usually takes 12 days to get paid. So hopefully your withdrawal will arrive soon. Otherwise our complaint team will surely help you out. Please keep us updated.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, θέλω απλώς να μοιραστώ εν συντομία την εμπειρία μου με το Crownplay. Εγγράφηκα στο Crownplay πριν από 10 μέρες και κατέθεσα 50 ευρώ από την Mastercard μου και άρχισα να παίζω και, όπως ήταν αναμενόμενο, έχασα τα πάντα. Αλλά το σοκ ήρθε 3 μέρες μετά όταν κοίταξα τον λογαριασμό μου, είχαν ξαναχρεωθεί 3 x 50 ευρώ, τα χρήματα πήγαν στην Πολωνία, 50 ευρώ στο Λονδίνο και 50 ευρώ στην Κένυα, συν προμήθεια εξωτερικού σε κάθε περίπτωση. Είχα μπλοκαριστεί η τραπεζική μου κάρτα και αντιμετώπισα πρόβλημα μόνο επειδή η κάρτα παραβιάστηκε, προσπάθησα να επικοινωνήσω με το Crownplay αλλά δεν μπόρεσα να περάσω. Για μένα ήταν μια εμπειρία 200 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello. I am really sorry to hear you've had this kind of experience. Have you tried to contact your bank regarding this? Try to get a chargeback, perhaps? There could be some chance of it, I reckon. Could you do that, and let us know, please, how did it go? The casino could really be not "guilty" here, in my opinion.🤷‍♀️

We will surely be here waiting for your reply.

πριν από 6 μήνες

Just received an email 12.17am utc time that my withdrawal is complete. Will wait if money hits my bank account today.

This was a very unfortunate experience, and sadly will not return to crownplay due to lack of professionalism, and many more reasons.


Nyra85
πριν από 6 μήνες

Great. We'll wait for the update.🤞

Your decision is probably for the best, I reckon.

Romi
πριν από 6 μήνες

Money came through approximately 5 hours after email was sent.

Nyra85
πριν από 6 μήνες

Excellent news. I'm glad you have your money. 

However, would it be possible to mention it in the complaint you have filed? It would be a good way for our team to close it. 

Congratulations and I hope you continue to do well. 😊

Jaro
πριν από 6 μήνες

Will do 😊

Nyra85
πριν από 6 μήνες

Thank you very much 🙂

πριν από 6 μήνες

Οπότε περίμενα την πληρωμή μου εδώ και 3 εργάσιμες μέρες. Θα περιμένω άλλες 2 μέρες και αν όχι, θα κάνω καταγγελία. Οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι όροι και προϋποθέσεις...θα πρέπει όλοι να τους τηρούν.

Αυτόματη μετάφραση:
Minimei
πριν από 6 μήνες

Hello,

Without a doubt! It is just that terms and conditions, which include other "exclusions" and the statement "the company reserves the right to change these terms and conditions at any time without prior notice," do not usually account for unforeseen delays.

I do agree, though, that everyone should abide the rules.

It is important to note, however, that we give casinos a full 14 days to address KYC, gaming history, and payouts. That means, that even if you submit the complaint, this time frame must be applied. Only after the casino fails to meet this deadline will the Team intervene.

Speaking of which, are you fully verified, please?

Would be great to thick-off this part, if you catch my meaning.


Radka
πριν από 6 μήνες

Παρόλα αυτά, νομίζω ότι 14 ημέρες είναι πάρα πολλές και κανείς δεν απαντά στα email.

Κατά την επαλήθευση είπε ότι η επαλήθευση δεν ήταν πλέον απαραίτητη.

Αυτόματη μετάφραση:
Minimei
πριν από 6 μήνες

That is a timeframe our complaint team gives casinos to proceed with the payment before they intervene. Hopefully, you will be able to get your money sooner than that.

Dome9999
πριν από 6 μήνες

Πόσο καιρό σου πήρε ακριβώς;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, έκανα ανάληψη στο καζίνο Crownplay στις 19.4. και μέχρι σήμερα 2.5. Δεν έχω πληρωθεί και η διαδικασία ανάληψης βρίσκεται ακόμη υπό επεξεργασία.

Γράφω αργά κάθε δεύτερη μέρα σε διαδικτυακή συνομιλία, σε email. Απλώς υπόσχονται και διαβεβαιώνουν ότι η ομάδα τους εργάζεται ενεργά για να επιταχύνει τη διαδικασία και να διασφαλίσει ότι τα χρήματα θα πληρωθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Δεν ξέρω πια τι να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
Janourecek
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, λυπάμαι για την ταλαιπωρία που αντιμετωπίσατε.

Επειδή συνεχίζεται εδώ και αρκετό καιρό, μάλλον θα έφτανα στο σημείο να υποβάλω καταγγελία μαζί μας, γιατί βλέπω ότι ο μόνος λόγος που λάβατε από το καζίνο γιατί δεν έχετε ακόμα χρήματα είναι να είστε υπομονετικος. Αυτό μάλλον δεν θα μου έφτανε αν είχα ήδη περιμένει όσο κι εσύ.

Ωστόσο, έχετε ήδη επαληθευμένο λογαριασμό εδώ ή όχι; Φορτώσατε χρήματα με τη βοήθεια ενός μπόνους;

Φυσικά, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία που ανέφεραεδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.

Θα το πας;

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα