ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 μήνες από Romi
|
4500 προβολές 112 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 8 μέρες. Η υποστήριξη απλώς μου λέει να περιμένω. αναίδεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello, in this case, did the casino tell you any reason why you have been waiting for over a week ? Did they ask you for verification or not ? 

Additionally, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so we will have to be patient and see how the whole situation develops. 

πριν από 2 μήνες

Είναι καλύτερο να ανοίξετε μια υπόθεση 3 εργάσιμες ημέρες είναι 3 εργάσιμες, δεν θα περιμένω άλλο μέχρι την Τετάρτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

As I mentioned before, we give casinos 14 days, so filing a complaint after 3 days will not be the best idea as our team will intervene after that time. We always give 2 weeks to give the casino a chance to check everything they need to and if there is a problem after that, then we will try to contact the casino. 👍

πριν από 2 μήνες

Ναι, αλλά νομίζω ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις και τόσο το καζίνο όσο και οι παίκτες θα πρέπει να τους τηρούν, υπάρχουν επίσης καζίνο όπου οι πληρωμές λειτουργούν σε 24 ώρες, αυτό είναι σοβαρό

Αυτόματη μετάφραση:
manuu732
πριν από 2 μήνες

I totally agree with what you are saying, but if you open a complaint with us, just be warned that after 14 days our team will intervene and contact the casino. Because that's the time we give them to sort everything out and make sure the players have the money in their account. So I said it more for informational purposes. In the meantime, our team will ask all the necessary questions and gather the relevant things. 👍

Jaro
πριν από 2 μήνες

Και τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση μου; Ζήτησα 2 αναλήψεις στις 16 Μαρτίου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Παιδιά ήθελα να σας ενημερώσω ότι η CROWNPLAY επεξεργάστηκε και μου επιβεβαίωσε την απόσυρση σήμερα το πρωί στις 11.00.... και τα κέρδη έφτασαν στις 15.00... Δεν θα έλεγα άσχημα όσον αφορά την ταχύτητα πληρωμής... Έχω ακόμα μια ανάληψη έμεινε σε εξέλιξη επεξεργασίας και πιστεύω ότι αύριο θα έχω νέα για επιβεβαίωση επεξεργασίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Αυτό είναι καλό. Το δικό μου το περίμενα 9 μέρες.


Αυτόματη μετάφραση:
Wochik
πριν από 2 μήνες

Σας ζήτησαν ελέγχους στον λογαριασμό σας; (προσωπικα εγγραφα...τραπεζες...κατοικια?)...γιατι με ρωτησαν πρωτα και ολα που μου ζητησαν εστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 2 μήνες

Όχι. Η απόσυρσή μου είχε ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία και εγκρίθηκε πριν από 7 ημέρες. Ούτε εγώ μπορώ να το ακυρώσω άλλο. Απλώς δεν μεταφέρεται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Πρέπει να τσεκάρεις με την τράπεζά σου ίσως (λέω ίσως) τι συστήματα έχουν για συναλλαγές εξωτερικού...μου έφτασε σε σχεδόν 4 ώρες...και να πω την αλήθεια έμεινα έκπληκτος

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 2 μήνες

Ζήτησα την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας.

Έχω πληρώσει συχνά στα συνεργαζόμενα καζίνο του CrownPlay χωρίς κανένα πρόβλημα.

Είναι όλοι σχεδόν ίδιοι

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 2 μήνες

Πότε ζητήσατε την πληρωμή, αλλά 3 ημέρες είναι εντάξει

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999
πριν από 1 μήνα

Σήμερα είναι η τρίτη εργάσιμη ημέρα για μένα και οι δύο πληρωμές εκκρεμούν σε επεξεργασία, έχει αλλάξει η κατάστασή σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Και τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση μου; Ζήτησα 2 αναλήψεις στις 16 Μαρτίου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I would try to be patient and inform myself about my withdrawals at what stage they are. Of course, if it is already close to the mentioned 14 days, then I would file a complaint, but for now I would not try to panic. 

πριν από 2 μήνες

Παιδιά ήθελα να σας ενημερώσω ότι η CROWNPLAY επεξεργάστηκε και μου επιβεβαίωσε την απόσυρση σήμερα το πρωί στις 11.00.... και τα κέρδη έφτασαν στις 15.00... Δεν θα έλεγα άσχημα όσον αφορά την ταχύτητα πληρωμής... Έχω ακόμα μια ανάληψη έμεινε σε εξέλιξη επεξεργασίας και πιστεύω ότι αύριο θα έχω νέα για επιβεβαίωση επεξεργασίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Great news and I'm glad you got your money. 😊☘️🎉

I really hope that your next withdrawal will be fine and you will get it without unnecessary trouble. Could you update us when that happens ? 🙂

πριν από 2 μήνες

Όχι. Η απόσυρσή μου είχε ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία και εγκρίθηκε πριν από 7 ημέρες. Ούτε εγώ μπορώ να το ακυρώσω άλλο. Απλώς δεν μεταφέρεται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hmm, now that it's in the processed stage, how long has it been at this phase ? Have you tried contacting the payment provider as recommended by the player to see if there is a possible issue ? Since the withdrawals from sister casinos were fine, I believe that will be the case in this case as well. 

If it is not, you can turn to us and we will try to help you. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Σε κάνει να πανικοβληθείς όχι ενοχλητικό ναι γιατί 3 εργάσιμες μέρες είναι 3 εργάσιμες, αυτό είναι ένα κόλπο που αποσύρεις την πίστωση και το πας στοίχημα.

Π.χ. μπουμ..... Καζίνο ίδια ομάδα πληρώνει εντός 24 ωρών

Αυτόματη μετάφραση:
manuu732
πριν από 1 μήνα

Hello.

I imagine this is the most convenient opinion, but as you can see others were or still are on the same spot. Decent casino knows that keeping players happy is the best practice, once the trust is gone, getting it back is almost impossible, and also extrememly costy. So, I'm convinced this casino just currently does not have enough space to handle all requests. To me, it seems like a matter of time.

Don't play the winnings, of course. 🙏


Radka
πριν από 1 μήνα

Ξέρω ένα άλλο καζίνο που πληρώνει σε 24 ώρες,

Η πληρωμή μου είναι ακόμα σε διαδικασία και η υποστήριξη λέει ότι γίνεται επεξεργασία, δεν τους πιστεύω, έτσι ξεφορτώνεσαι πελάτες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Λίγο καιρό, περίμενα 4 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί η πληρωμή μου, έκανα αίτηση για την πληρωμή το Σάββατο, σήμερα το απόγευμα είπαν ότι το τμήμα οικονομικών επεξεργάζεται αυτήν τη στιγμή την πληρωμή μου και τώρα μου είπαν ότι υπάρχει καθυστέρηση, γιατί γιατί, γιατί καμία εξήγηση από την υποστήριξη, γενικά Και γενικά δεν μπορώ να προτείνω το καζίνο αν λέει 5 εργάσιμες όπως στο goldwin τότε είναι ακριβώς 5 εργάσιμες ημέρες μέχρι να γίνει η πληρωμή και όχι όπως εδώ ;-((

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα