Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 8 μέρες. Η υποστήριξη απλώς μου λέει να περιμένω. αναίδεια.
I've been waiting for my payout for 8 days now. Support just tells me to wait. impudence.
Ich warte mittlerweile seit 8 Tagen auf meine Auszahlung. Support sagt nur ich soll warten. Frechheit.
Γεια σας, σε αυτήν την περίπτωση, σας είπε το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο περιμένετε πάνω από μια εβδομάδα; Σας ζήτησαν επαλήθευση ή όχι;
Επιπλέον, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τη διαδικασία ανάληψης, επομένως θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και να δούμε πώς θα εξελιχθεί η όλη κατάσταση.
Hello, in this case, did the casino tell you any reason why you have been waiting for over a week ? Did they ask you for verification or not ?
Additionally, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so we will have to be patient and see how the whole situation develops.
Είναι καλύτερο να ανοίξετε μια υπόθεση 3 εργάσιμες ημέρες είναι 3 εργάσιμες, δεν θα περιμένω άλλο μέχρι την Τετάρτη
It's best to open a case 3 business days is 3 business days, I won't wait until Wednesday any longer
Am besten einen Fall eröffnen 3 Werktage sind 3 Werktage, werde bis Mittwoch warten länger nicht
Όπως ανέφερα προηγουμένως, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες, επομένως η υποβολή καταγγελίας μετά από 3 ημέρες δεν θα είναι η καλύτερη ιδέα καθώς η ομάδα μας θα παρέμβει μετά από αυτό το διάστημα. Δίνουμε πάντα 2 εβδομάδες για να δώσουμε στο καζίνο την ευκαιρία να ελέγξει όλα όσα χρειάζεται και αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα μετά από αυτό, τότε θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο. 👍
As I mentioned before, we give casinos 14 days, so filing a complaint after 3 days will not be the best idea as our team will intervene after that time. We always give 2 weeks to give the casino a chance to check everything they need to and if there is a problem after that, then we will try to contact the casino. 👍
Ναι, αλλά νομίζω ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις και τόσο το καζίνο όσο και οι παίκτες θα πρέπει να τους τηρούν, υπάρχουν επίσης καζίνο όπου οι πληρωμές λειτουργούν σε 24 ώρες, αυτό είναι σοβαρό
Yes, but I think the terms and conditions are the terms and conditions and both casino and players should adhere to them, there are also casinos where payouts work in 24 hours, that's serious
Ja aber finde AGB sind AGB und daran sollten sich beide halten casino und Spieler, es gibt auch casinos wo Auszahlungen in 24 Stunden klappen das ist Seriös
Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέτε, αλλά αν μας κάνετε μια καταγγελία, απλώς ειδοποιήστε ότι μετά από 14 ημέρες η ομάδα μας θα επέμβει και θα επικοινωνήσει με το καζίνο. Γιατί είναι ο χρόνος που τους δίνουμε για να τακτοποιήσουν τα πάντα και να φροντίσουν οι παίκτες να έχουν τα χρήματα στον λογαριασμό τους. Οπότε το είπα περισσότερο για ενημερωτικούς λόγους. Στο μεταξύ, η ομάδα μας θα κάνει όλες τις απαραίτητες ερωτήσεις και θα συγκεντρώσει τα σχετικά. 👍
I totally agree with what you are saying, but if you open a complaint with us, just be warned that after 14 days our team will intervene and contact the casino. Because that's the time we give them to sort everything out and make sure the players have the money in their account. So I said it more for informational purposes. In the meantime, our team will ask all the necessary questions and gather the relevant things. 👍
Και τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση μου; Ζήτησα 2 αναλήψεις στις 16 Μαρτίου.
And what would you do if you were me? I requested 2 withdrawals on March 16th.
Und was würden sie an meiner Stelle tun habe am 16 März 2 Auszahlungen beantragt .
Παιδιά ήθελα να σας ενημερώσω ότι η CROWNPLAY επεξεργάστηκε και μου επιβεβαίωσε την απόσυρση σήμερα το πρωί στις 11.00.... και τα κέρδη έφτασαν στις 15.00... Δεν θα έλεγα άσχημα όσον αφορά την ταχύτητα πληρωμής... Έχω ακόμα μια ανάληψη έμεινε σε εξέλιξη επεξεργασίας και πιστεύω ότι αύριο θα έχω νέα για επιβεβαίωση επεξεργασίας
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Σας ζήτησαν ελέγχους στον λογαριασμό σας; (προσωπικα εγγραφα...τραπεζες...κατοικια?)...γιατι με ρωτησαν πρωτα και ολα που μου ζητησαν εστειλα
Did they ask you for checks on your account? (personal documents...banking...residence?)...because they asked me this first and I sent everything they asked me
Ti hanno chiesto verifiche sul tuo conto?(documenti personali..bancari...residenza ?)...perché a me prima mi avevano chiesto questo è ho mandato tutto di ciò che mi avevano chiesto
Όχι. Η απόσυρσή μου είχε ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία και εγκρίθηκε πριν από 7 ημέρες. Ούτε εγώ μπορώ να το ακυρώσω άλλο. Απλώς δεν μεταφέρεται.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Πρέπει να τσεκάρεις με την τράπεζά σου ίσως (λέω ίσως) τι συστήματα έχουν για συναλλαγές εξωτερικού...μου έφτασε σε σχεδόν 4 ώρες...και να πω την αλήθεια έμεινα έκπληκτος
You need to check with your bank perhaps (I say perhaps) what systems they have for foreign transactions...it arrived to me in almost 4 hours...and to tell the truth I was amazed
Devi guardare forse (dico forse) con la tua banca che sistemi hanno con le transazioni estere ...da me è arrivato in quasi 4 ore ...e a dire la verità mi sono meravigliato
Ζήτησα την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας.
Έχω πληρώσει συχνά στα συνεργαζόμενα καζίνο του CrownPlay χωρίς κανένα πρόβλημα.
Είναι όλοι σχεδόν ίδιοι
I requested the payment via a credit card.
I have often paid out at CrownPlay's partner casinos without any problems.
They are all almost the same
Habe die Auszahlung über eine Kreditkarte beantragt.
Habe auch schon oft in den Partner Casinos von CrownPlay ausgezahlt ohne Probleme.
Die sind alle fast gleich
Πότε ζητήσατε την πληρωμή, αλλά 3 ημέρες είναι εντάξει
When did you request the payout, but 3 days is okay
Wann haben Sie die Auszahlung den beantragt, aber 3 Tage ist okay
Σήμερα είναι η τρίτη εργάσιμη ημέρα για μένα και οι δύο πληρωμές εκκρεμούν σε επεξεργασία, έχει αλλάξει η κατάστασή σας
Today is the third working day for me and both payouts are pending processing, has your status changed
Bei mir ist heute der 3 werktag und beide Auszahlung stehen auf Bearbeitung, hat sich der Status bei Ihnen geändert
Θα προσπαθούσα να έχω υπομονή και να ενημερώνομαι για τις αναλήψεις μου σε ποιο στάδιο βρίσκονται. Φυσικά, αν είναι ήδη κοντά στις αναφερόμενες 14 μέρες, τότε θα έκανα καταγγελία, αλλά προς το παρόν δεν θα προσπαθούσα να πανικοβληθώ.
I would try to be patient and inform myself about my withdrawals at what stage they are. Of course, if it is already close to the mentioned 14 days, then I would file a complaint, but for now I would not try to panic.
Παιδιά ήθελα να σας ενημερώσω ότι η CROWNPLAY επεξεργάστηκε και μου επιβεβαίωσε την απόσυρση σήμερα το πρωί στις 11.00.... και τα κέρδη έφτασαν στις 15.00... Δεν θα έλεγα άσχημα όσον αφορά την ταχύτητα πληρωμής... Έχω ακόμα μια ανάληψη έμεινε σε εξέλιξη επεξεργασίας και πιστεύω ότι αύριο θα έχω νέα για επιβεβαίωση επεξεργασίας
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Υπέροχα νέα και χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου. 😊☘️🎉
Ελπίζω πραγματικά ότι η επόμενη ανάληψη σας θα είναι μια χαρά και θα την αποκτήσετε χωρίς περιττό κόπο. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε όταν συμβεί αυτό; 🙂
Great news and I'm glad you got your money. 😊☘️🎉
I really hope that your next withdrawal will be fine and you will get it without unnecessary trouble. Could you update us when that happens ? 🙂
Όχι. Η απόσυρσή μου είχε ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία και εγκρίθηκε πριν από 7 ημέρες. Ούτε εγώ μπορώ να το ακυρώσω άλλο. Απλώς δεν μεταφέρεται.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Χμ, τώρα που είναι στο στάδιο της επεξεργασίας, πόσο καιρό έχει περάσει σε αυτήν τη φάση; Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο πληρωμών όπως προτείνεται από το πρόγραμμα αναπαραγωγής για να δείτε εάν υπάρχει πιθανό πρόβλημα; Εφόσον οι αναλήψεις από τα αδελφά καζίνο ήταν μια χαρά, πιστεύω ότι θα συμβεί και σε αυτήν την περίπτωση.
Εάν δεν είναι, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hmm, now that it's in the processed stage, how long has it been at this phase ? Have you tried contacting the payment provider as recommended by the player to see if there is a possible issue ? Since the withdrawals from sister casinos were fine, I believe that will be the case in this case as well.
If it is not, you can turn to us and we will try to help you.
Σε κάνει να πανικοβληθείς όχι ενοχλητικό ναι γιατί 3 εργάσιμες μέρες είναι 3 εργάσιμες, αυτό είναι ένα κόλπο που αποσύρεις την πίστωση και το πας στοίχημα.
Π.χ. μπουμ..... Καζίνο ίδια ομάδα πληρώνει εντός 24 ωρών
Make you panic no annoying yes because 3 working days are 3 working days, that's a trick that you withdraw the credit and gamble it away.
Eg boom..... Casino same group pays out within 24 hours
Panik machen nein ärgerlich ja weil 3 Werktage sind 3 Werktage, das ist doch ein Trick das man das Guthaben zurück zieht und verspielt .
Zb boom..... Casino selbe Gruppe zahlt innerhalb von 24 Stunden aus
Γειά σου.
Φαντάζομαι ότι αυτή είναι η πιο βολική γνώμη, αλλά όπως μπορείτε να δείτε άλλοι ήταν ή εξακολουθούν να βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Το αξιοπρεπές καζίνο γνωρίζει ότι το να κρατάς τους παίκτες χαρούμενους είναι η καλύτερη πρακτική, αφού φύγει η εμπιστοσύνη, η ανάκτηση της είναι σχεδόν αδύνατη και επίσης εξαιρετικά δαπανηρή. Λοιπόν, είμαι πεπεισμένος ότι αυτό το καζίνο δεν έχει επί του παρόντος αρκετό χώρο για να χειριστεί όλα τα αιτήματα. Εμένα μου φαίνεται θέμα χρόνου.
Μην παίζετε τα κέρδη, φυσικά. 🙏
Hello.
I imagine this is the most convenient opinion, but as you can see others were or still are on the same spot. Decent casino knows that keeping players happy is the best practice, once the trust is gone, getting it back is almost impossible, and also extrememly costy. So, I'm convinced this casino just currently does not have enough space to handle all requests. To me, it seems like a matter of time.
Don't play the winnings, of course. 🙏
Ξέρω ένα άλλο καζίνο που πληρώνει σε 24 ώρες,
Η πληρωμή μου είναι ακόμα σε διαδικασία και η υποστήριξη λέει ότι γίνεται επεξεργασία, δεν τους πιστεύω, έτσι ξεφορτώνεσαι πελάτες
I know another casino that pays out in 24 hours,
My payout is still in process and support says it's being processed, I don't believe them, that's how you get rid of customers
Kenne noch ein anders Casino das zahlt in 24 Stunden aus ,
Bei meiner Auszahlung steht immer noch in Bearbeitung und der Support sagt wird bearbeitet glaube denen kein Wort , so wird man auch Kunden los
Λίγο καιρό, περίμενα 4 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί η πληρωμή μου, έκανα αίτηση για την πληρωμή το Σάββατο, σήμερα το απόγευμα είπαν ότι το τμήμα οικονομικών επεξεργάζεται αυτήν τη στιγμή την πληρωμή μου και τώρα μου είπαν ότι υπάρχει καθυστέρηση, γιατί γιατί, γιατί καμία εξήγηση από την υποστήριξη, γενικά Και γενικά δεν μπορώ να προτείνω το καζίνο αν λέει 5 εργάσιμες όπως στο goldwin τότε είναι ακριβώς 5 εργάσιμες ημέρες μέχρι να γίνει η πληρωμή και όχι όπως εδώ ;-((
Just a short while, I've been waiting for 4 working days for my payout to be processed, I applied for the payout on Saturday, this afternoon they said the finance department is currently processing my payout and now they said there's a delay, why why, why no explanation from support, in general And overall I can't recommend the casino if it says 5 working days like at goldwin then it's exactly 5 working days until the payout is made and not like here ;-((
Nur kurz einen zwischen Stand warte seit 4 Werktage das meine Auszahlung bearbeitet wird, habe die Auszahlung am samstag beantragt, heute mittag wurde gesagt die finanz Abteilung bearbeitet meine Auszahlung gerade und jetzt wurde gesagt es gibt Verzögerung wieso weshalb warum keine Erklärung vom support , im grossen und ganzen kann ich das Casino nicht empfehlen wenn es heisst 5 Werktage wie bei goldwin dann sind es dort auch genau 5 Werktage bis ausgezahlt wird und nicht wie hier ;-((
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.