ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 μήνες από Romi
|
4637 προβολές 112 απαντήσεις |
|
12 3 4...6
Προσθήκη ανάρτησης
Wochik
πριν από 2 μήνες

Υπάρχει κανένα νέο εδώ; Έχετε λάβει την πληρωμή σας;

Αυτόματη μετάφραση:
manuu732
πριν από 2 μήνες

I'm sorry that it's like this, but obviously there's nothing we can do about it. With the casino still processing your withdrawal, we just have to wait and be patient. If you have casinos where your withdrawals go through in one day, then you know you have to stay with them, because it's not quite normal. There are a lot of casinos where you don't get withdrawals that fast. 

However, nothing is lost and it's probably only a matter of time. If there are still problems you can update us and we will proceed accordingly.

πριν από 2 μήνες

Hi,


i have started a payout on the 14th of March, they said 3 business day needed, now we are on the 5. business day and nothing, customer service can only ask me to be patient, 126 euro is stucked in.

markoxdarko
πριν από 2 μήνες

Hi, I see you have the same problem as the player before you. It's been going on for a while and apparently the casino has a delay in paying out. The casino hasn't told you anything except to be patient ? It should be added that we give casinos 14 days to resolve such a process, so obviously we really have to be patient. 

You have also lodged a complaint, so if there are still issues, our team will intervene after the 14 days. 

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

markoxdarko
πριν από 2 μήνες

Είναι γελοίο πραγματικό, θα τους δώσω μέχρι τις 6 το απόγευμα και μετά θα κάνω καταγγελία. 3 εργάσιμες ημέρες είναι 3 εργάσιμες και οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν και για τα δύο. Επίσης, δεν μπορώ να πληρώσω τους λογαριασμούς μου κάποια στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Στις 16 Μαρτίου ζήτησα πληρωμή και τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Η υποστήριξη λέει ότι η πληρωμή είναι στον τελικό έλεγχο από την οικονομική ομάδα και η επόμενη υποστήριξη μιλάει για προβλήματα, μπορώ μόνο να συστήσω σε όλους να μην εγγραφούν και να παίξουν με το Crownplay, πολύ κακό να αντιμετωπίζεις τους παίκτες έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
markoxdarko
πριν από 1 μήνα

Η απόσυρσή σας έχει υποβληθεί σε επεξεργασία ή έχει εξοφληθεί ακόμα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Yes, but i dont use this site anymore🙂

πριν από 1 μήνα

I think when i will win highet like 5000-10000€ then they wont pay, i dont recommend for you either, wait for the money and then dont deposit again

markoxdarko
πριν από 1 μήνα

Συγχαρητήρια για τη λήψη των χρημάτων σας.

Ελπίζω να πάρω την πληρωμή μου και μετά να φύγω από το καζίνο αμφίβολα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

They paid me out on the 6 or 7. Day and i made it to skrill. Also I wrote for them on chat every single fcking day, I wish you the best and keep yourseld away from the site, look for something better, or if you can only play here, dont play at all. Good luck bro🍀

markoxdarko
πριν από 1 μήνα

Ναι, ευχαριστώ, καλύτερα να μην παίξεις, να μην θυμώσεις, να μην χάσεις λεφτά, ό,τι καλύτερο και σε σένα και χαιρετίσματα από τη Γερμανία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Στις 16 Μαρτίου ζήτησα πληρωμή και τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Η υποστήριξη λέει ότι η πληρωμή είναι στον τελικό έλεγχο από την οικονομική ομάδα και η επόμενη υποστήριξη μιλάει για προβλήματα, μπορώ μόνο να συστήσω σε όλους να μην εγγραφούν και να παίξουν με το Crownplay, πολύ κακό να αντιμετωπίζεις τους παίκτες έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Have you actually tried to check with the customer support by sending them an email, or just asked the live chat about the situation, I wonder?🤔 Sometimes the live chat is not fully informed, you know.🤷‍♀️ Whenever you feel like filing a complaint, we are here to help.

Romi
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, πιθανότατα έγραψα 3 έως 5 email και δεν έλαβα ποτέ απάντηση, αλλά μόλις είπαν ότι η πληρωμή μου θα ερχόταν σύντομα και αυτό ήταν την Παρασκευή την περασμένη εβδομάδα και έβγαλα επίσης ένα στιγμιότυπο οθόνης για κάθε συνομιλία από την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
manuu732
πριν από 1 μήνα

It was a good move to take screenshots. However, since we give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal, if it goes beyond that, let us know and we'll try to help. 

On the other hand, it's nice that the casino told you that your withdrawal should be coming soon, so at least it's communicating somehow. But if you keep waiting and don't hear anything new, a complaint will be in order. 

So I'll wait and see how it develops. 

πριν από 1 μήνα

WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout: 


Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, τα χρήματά μου εξοφλήθηκαν αλλά έκλεισα τον λογαριασμό μου επειδή δεν είμαι ικανοποιημένος με την υποστήριξη.

Επιπλέον, το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout: 


πριν από 1 μήνα

Is your account fully verified at this casino, is this your first withdrawal? We actually give casinos 14 full days to get this process done, as Tomas explained to you in your complaint, as well. It can be a bit more time consuming when it comes to the first withdrawal, actually. It is sometimes caused because the casino needs to go thru all the documentation, and get everything checked. So please, try to be little patient, and let's see, if the casino will be able to process your payment during this time frame. Our team will be ready to help you out, whenever there will be need to do it. Keep us updated, if you have any news, please.

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, τα χρήματά μου εξοφλήθηκαν αλλά έκλεισα τον λογαριασμό μου επειδή δεν είμαι ικανοποιημένος με την υποστήριξη.

Επιπλέον, το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

It is really nice to hear, that you got your money. Could you update your complaint, as well, please, so our team can close your case? When you say, they violate their own terms, what do you mean by that, if I may ask? Waiting for your reply.🙂

Romi
πριν από 1 μήνα

Οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε 3 εργάσιμες ημέρες και περίμενα 7 εργάσιμες και κατά τη γνώμη μου το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του γενικούς όρους και προϋποθέσεις.

Δεν έχω κάνει επίσημα παράπονο, απλώς εξέφρασα την άποψή μου εδώ στο φόρουμ.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα