πριν από 9 μήνες
Υπάρχει κανένα νέο εδώ; Έχετε λάβει την πληρωμή σας;
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
0
Υπάρχει κανένα νέο εδώ; Έχετε λάβει την πληρωμή σας;
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
Λυπάμαι που είναι έτσι, αλλά προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Καθώς το καζίνο εξακολουθεί να επεξεργάζεται την απόσυρσή σας, πρέπει απλώς να περιμένουμε και να είμαστε υπομονετικοί. Εάν έχετε καζίνο όπου οι αναλήψεις σας πραγματοποιούνται σε μια μέρα, τότε ξέρετε ότι πρέπει να μείνετε μαζί τους, γιατί δεν είναι απολύτως φυσιολογικό. Υπάρχουν πολλά καζίνο όπου δεν λαμβάνετε αναλήψεις τόσο γρήγορα.
Ωστόσο, τίποτα δεν πάει χαμένο και μάλλον είναι θέμα χρόνου. Εάν εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, μπορείτε να μας ενημερώσετε και θα προχωρήσουμε ανάλογα.
I'm sorry that it's like this, but obviously there's nothing we can do about it. With the casino still processing your withdrawal, we just have to wait and be patient. If you have casinos where your withdrawals go through in one day, then you know you have to stay with them, because it's not quite normal. There are a lot of casinos where you don't get withdrawals that fast.
However, nothing is lost and it's probably only a matter of time. If there are still problems you can update us and we will proceed accordingly.
Γεια,
Ξεκίνησα μια πληρωμή στις 14 Μαρτίου, μου είπαν ότι χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες, τώρα είμαστε στην 5. εργάσιμη ημέρα και τίποτα, η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να μου ζητήσει μόνο να κάνω υπομονή, 126 ευρώ έχουν κολλήσει.
Hi,
i have started a payout on the 14th of March, they said 3 business day needed, now we are on the 5. business day and nothing, customer service can only ask me to be patient, 126 euro is stucked in.
Γεια, βλέπω ότι έχετε το ίδιο πρόβλημα με τον παίκτη πριν από εσάς. Συνεχίζεται εδώ και λίγο καιρό και προφανώς το καζίνο έχει καθυστέρηση στην εξόφληση. Το καζίνο δεν σου είπε τίποτα εκτός από υπομονή; Θα πρέπει να προστεθεί ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια τέτοια διαδικασία, επομένως προφανώς πρέπει πραγματικά να είμαστε υπομονετικοί.
Έχετε επίσης υποβάλει μια καταγγελία , οπότε αν εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, η ομάδα μας θα επέμβει μετά τις 14 ημέρες.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Hi, I see you have the same problem as the player before you. It's been going on for a while and apparently the casino has a delay in paying out. The casino hasn't told you anything except to be patient ? It should be added that we give casinos 14 days to resolve such a process, so obviously we really have to be patient.
You have also lodged a complaint, so if there are still issues, our team will intervene after the 14 days.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Είναι γελοίο πραγματικό, θα τους δώσω μέχρι τις 6 το απόγευμα και μετά θα κάνω καταγγελία. 3 εργάσιμες ημέρες είναι 3 εργάσιμες και οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν και για τα δύο. Επίσης, δεν μπορώ να πληρώσω τους λογαριασμούς μου κάποια στιγμή
Ridiculously real, I'll give them until 6 p.m. then file a complaint. 3 working days are 3 working days and the general terms and conditions are valid for both. I also can't pay my bills at some point
Lächerlich echt werde denen bis 18uhr Zeit geben dann eine beschwerde einreichen 3 Werktage sind 3 Werktage und Allgemeine Geschäftsbedingungen sind für beide gültig kann auch nicht meine Rechnungen irgendwann zahlen
Στις 16 Μαρτίου ζήτησα πληρωμή και τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Η υποστήριξη λέει ότι η πληρωμή είναι στον τελικό έλεγχο από την οικονομική ομάδα και η επόμενη υποστήριξη μιλάει για προβλήματα, μπορώ μόνο να συστήσω σε όλους να μην εγγραφούν και να παίξουν με το Crownplay, πολύ κακό να αντιμετωπίζεις τους παίκτες έτσι
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Η απόσυρσή σας έχει υποβληθεί σε επεξεργασία ή έχει εξοφληθεί ακόμα;
Has your withdrawal been processed or paid out yet?
Wurde Ihre Auszahlung bis jetzt bearbeitet oder Ausgezahlt ?
Ναι, αλλά δεν χρησιμοποιώ πλέον αυτόν τον ιστότοπο🙂
Yes, but i dont use this site anymore🙂
Νομίζω ότι όταν θα κερδίσω υψηλές τιμές όπως 5000-10000 € τότε δεν θα πληρώσουν, δεν το προτείνω ούτε για εσάς, περιμένετε τα χρήματα και μετά μην καταθέσετε ξανά
I think when i will win highet like 5000-10000€ then they wont pay, i dont recommend for you either, wait for the money and then dont deposit again
Συγχαρητήρια για τη λήψη των χρημάτων σας.
Ελπίζω να πάρω την πληρωμή μου και μετά να φύγω από το καζίνο αμφίβολα
Congratulations on receiving your money.
I hope I get my payout and will then leave the casino dubious
Glückwunsch das sie ihr Geld erhalten haben.
Hoffe das ich meine Auszahlung auch bekomme und werde das casino dann verlassen unseriös
Με πλήρωσαν την 6η ή την 7η ημέρα και έφτασα στο skrill. Επίσης, έγραψα για αυτούς στο chat κάθε μέρα, σας εύχομαι τα καλύτερα και κρατήστε τον εαυτό σας μακριά από τον ιστότοπο, ψάξτε για κάτι καλύτερο ή αν μπορείτε να παίξετε μόνο εδώ, μην παίξετε καθόλου. Καλή επιτυχία αδερφέ🍀
They paid me out on the 6 or 7. Day and i made it to skrill. Also I wrote for them on chat every single fcking day, I wish you the best and keep yourseld away from the site, look for something better, or if you can only play here, dont play at all. Good luck bro🍀
Ναι, ευχαριστώ, καλύτερα να μην παίξεις, να μην θυμώσεις, να μην χάσεις λεφτά, ό,τι καλύτερο και σε σένα και χαιρετίσματα από τη Γερμανία.
Yes, thanks, it's best not to play, don't get angry, don't lose money, all the best to you too and greetings from Germany.
Ja danke am besten nicht spielen nicht ärgern kein Geld verlieren, dir auch alles gute und einen gruss aus Deutschland.
Στις 16 Μαρτίου ζήτησα πληρωμή και τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Η υποστήριξη λέει ότι η πληρωμή είναι στον τελικό έλεγχο από την οικονομική ομάδα και η επόμενη υποστήριξη μιλάει για προβλήματα, μπορώ μόνο να συστήσω σε όλους να μην εγγραφούν και να παίξουν με το Crownplay, πολύ κακό να αντιμετωπίζεις τους παίκτες έτσι
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Προσπαθήσατε πραγματικά να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών στέλνοντάς τους ένα email ή απλώς ρωτήσατε τη ζωντανή συνομιλία για την κατάσταση, αναρωτιέμαι;🤔 Μερικές φορές η ζωντανή συνομιλία δεν είναι πλήρως ενημερωμένη, ξέρετε. ένα παράπονο, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Have you actually tried to check with the customer support by sending them an email, or just asked the live chat about the situation, I wonder?🤔 Sometimes the live chat is not fully informed, you know.🤷♀️ Whenever you feel like filing a complaint, we are here to help.
Γεια σας, πιθανότατα έγραψα 3 έως 5 email και δεν έλαβα ποτέ απάντηση, αλλά μόλις είπαν ότι η πληρωμή μου θα ερχόταν σύντομα και αυτό ήταν την Παρασκευή την περασμένη εβδομάδα και έβγαλα επίσης ένα στιγμιότυπο οθόνης για κάθε συνομιλία από την υποστήριξη
Hello, I probably wrote 3 to 5 emails and never received an answer, but once they said my payout would be coming soon and that was on Friday last week and I also took a screenshot of every chat from support
Guten Tag habe bestimmt 3 bis 5 Emails geschrieben und nie eine Antwort erhalten ,doch einmal da hiess es meine Auszahlung kommt bald und das war am Freitag letzte woche und habe jeden chat vom support auch einen Screenshot gemacht
Ήταν μια καλή κίνηση να τραβήξετε στιγμιότυπα οθόνης. Ωστόσο, δεδομένου ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τα πάντα γύρω από την απόσυρση, εάν υπερβαίνει αυτό, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Από την άλλη, είναι ωραίο που το καζίνο σας είπε ότι η απόσυρσή σας θα πρέπει να γίνει σύντομα, οπότε τουλάχιστον επικοινωνεί με κάποιο τρόπο. Αλλά αν συνεχίσετε να περιμένετε και δεν ακούσετε τίποτα καινούργιο, θα πρέπει να κάνετε μια καταγγελία.
Οπότε θα περιμένω να δω πώς θα εξελιχθεί.
It was a good move to take screenshots. However, since we give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal, if it goes beyond that, let us know and we'll try to help.
On the other hand, it's nice that the casino told you that your withdrawal should be coming soon, so at least it's communicating somehow. But if you keep waiting and don't hear anything new, a complaint will be in order.
So I'll wait and see how it develops.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ! Να είστε προσεκτικοί μαζί τους! Ζήτησα μια πληρωμή πριν από 8 ημέρες, αλλά δεν έλαβα ποτέ, ζήτησα βοήθεια από την υποστήριξη του crownplay δύο φορές, αλλά ακόμα τίποτα, έστελναν μόνο πληροφορίες αντιγραφής/επικόλλησης και πάντα ζητούσαν περισσότερο χρόνο. Στο site TOS μπορεί να δει 3 εργάσιμες ημέρες για να πραγματοποιήσει την πληρωμή:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Γεια σας, τα χρήματά μου εξοφλήθηκαν αλλά έκλεισα τον λογαριασμό μου επειδή δεν είμαι ικανοποιημένος με την υποστήριξη.
Επιπλέον, το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ! Να είστε προσεκτικοί μαζί τους! Ζήτησα μια πληρωμή πριν από 8 ημέρες, αλλά δεν έλαβα ποτέ, ζήτησα βοήθεια από την υποστήριξη του crownplay δύο φορές, αλλά ακόμα τίποτα, έστελναν μόνο πληροφορίες αντιγραφής/επικόλλησης και πάντα ζητούσαν περισσότερο χρόνο. Στο site TOS μπορεί να δει 3 εργάσιμες ημέρες για να πραγματοποιήσει την πληρωμή:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο, είναι η πρώτη σας ανάληψη; Στην πραγματικότητα, δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, όπως σας εξήγησε και ο Tomas στην καταγγελία σας. Μπορεί να είναι λίγο πιο χρονοβόρο όταν πρόκειται για την πρώτη απόσυρση, στην πραγματικότητα. Μερικές φορές προκαλείται επειδή το καζίνο πρέπει να εξετάσει όλη την τεκμηρίωση και να ελέγξει τα πάντα. Επομένως, προσπαθήστε να κάνετε λίγη υπομονή και ας δούμε εάν το καζίνο θα μπορέσει να επεξεργαστεί την πληρωμή σας κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού πλαισίου. Η ομάδα μας θα είναι έτοιμη να σας βοηθήσει, όποτε χρειαστεί να το κάνετε. Κράτα μας ενήμερους, αν έχεις νέα, παρακαλώ.
Is your account fully verified at this casino, is this your first withdrawal? We actually give casinos 14 full days to get this process done, as Tomas explained to you in your complaint, as well. It can be a bit more time consuming when it comes to the first withdrawal, actually. It is sometimes caused because the casino needs to go thru all the documentation, and get everything checked. So please, try to be little patient, and let's see, if the casino will be able to process your payment during this time frame. Our team will be ready to help you out, whenever there will be need to do it. Keep us updated, if you have any news, please.
Γεια σας, τα χρήματά μου εξοφλήθηκαν αλλά έκλεισα τον λογαριασμό μου επειδή δεν είμαι ικανοποιημένος με την υποστήριξη.
Επιπλέον, το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
Είναι πολύ ωραίο να ακούς ότι πήρες τα χρήματά σου. Θα μπορούσατε επίσης να ενημερώσετε το παράπονό σας, παρακαλώ, ώστε η ομάδα μας να κλείσει την υπόθεσή σας; Όταν λες, παραβιάζουν τους δικούς τους όρους, τι εννοείς με αυτό, αν μπορώ να ρωτήσω; Περιμένω την απάντησή σας.🙂
It is really nice to hear, that you got your money. Could you update your complaint, as well, please, so our team can close your case? When you say, they violate their own terms, what do you mean by that, if I may ask? Waiting for your reply.🙂
Οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε 3 εργάσιμες ημέρες και περίμενα 7 εργάσιμες και κατά τη γνώμη μου το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του γενικούς όρους και προϋποθέσεις.
Δεν έχω κάνει επίσημα παράπονο, απλώς εξέφρασα την άποψή μου εδώ στο φόρουμ.
τις καλύτερες ευχές
The terms and conditions say 3 working days and I waited 7 working days and in my opinion the casino is violating its own general terms and conditions.
I have not officially lodged a complaint, just expressed my opinion here in the forum.
Best regards
In den AGB steht 3 Werktage und habe 7 Werktage gewartet und in meinen Augen verstößt das casino gegen den eigenen Allgemeinen Geschäftsbedingungen.
Habe offiziell keine Beschwerde eingelegt nur hier im Forum meine Meinung geäußert.
Mit freundlichen Grüßen
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.