Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση

 από Romi
|
28.454 προβολές 208 απαντήσεις |
|
1 2...11
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CrownPlay Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Καλημέρα

Έχει κανείς ήδη εμπειρία και έχει παίξει με το καζίνο CROWNPLAY;..είναι σοβαρό καζίνο ειδικά όταν πρόκειται για αναλήψεις;

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, εγγράφηκα κι εγώ εκεί και έκανα αίτηση για πληρωμή χθες, 16 Μαρτίου. Είμαι περίεργος να δω πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να διεκπεραιωθεί η πληρωμή μου. Σε κρατώ ενήμερο

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Manu ... ειλικρινά παίζω με το CROWNPLAY εδώ και 2 εβδομάδες και πρέπει να είμαι ειλικρινής είναι πολύ όμορφο σαν διαδικτυακό καζίνο ... τώρα ας ελπίσουμε ότι είναι και αυτοί σοβαροί με τις αναλήψεις και μην κάνουν φασαρία .. Έκανα χθες 2 αναλήψεις...θα σας κρατάω ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:

Σύμφωνα με τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις είναι 3 ημέρες, ελπίζω ότι το καλύτερο είναι να επικοινωνήσετε μαζί μου την Τετάρτη.

Με εκτίμηση 😉

Αυτόματη μετάφραση:

Ας μείνουμε ενημερωμένοι φίλε😌😌🙏🙏

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα

Έχει κανείς ήδη εμπειρία και έχει παίξει με το καζίνο CROWNPLAY;..είναι σοβαρό καζίνο ειδικά όταν πρόκειται για αναλήψεις;

Αυτόματη μετάφραση:

Hi there. I have moved your post to this official thread of casino, so you'll have a better chance to get some more answers here. Is your account already verified at this casino? We usually give casinos 14 full days to get this process done. It may be more time consuming, especially when it comes to the first withdrawal.

Γεια σας, εγγράφηκα κι εγώ εκεί και έκανα αίτηση για πληρωμή χθες, 16 Μαρτίου. Είμαι περίεργος να δω πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να διεκπεραιωθεί η πληρωμή μου. Σε κρατώ ενήμερο

Αυτόματη μετάφραση:

Hello. Have they ask you to get the verification process done, yet?

Romi

Καλημέρα Romi..ευχαριστώ για τη μετακίνηση και την επισήμανση της ανάρτησής μου...ναι όλα έγιναν...ελέγξτε με έγγραφα και ό,τι χρειάζονταν CROWNPLAY...σύμφωνα με τους όρους που διάβασα χρειάζονται 3 μέρες επαλήθευση στην απόσυρση άλλες 3/ 5 μέρες γιατί φτάνουν τα αναληφθέντα κέρδη στον τραπεζικό μου λογαριασμό... Νομίζω ότι αύριο ή Τετάρτη θα έχω απαντήσεις για την επαλήθευση της ολοκληρωμένης ανάληψης μου

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999

That sounds fair enough in my opinion. So when you see that your withdrawal has been successfully sent, you can let me know. 

Also, if it is the other way around and there are any difficulties, you can also contact us. 

For now, we can be patient and if the casino responds, I think it could be on the right track. 

When you have an update, let us know. 🙂

Romi

Γεια, όχι, λέει ότι η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη αυτή τη στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γεια σου Jaro..ναι φυσικά..προφανώς ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν παίξει και με το καζίνο CROWNPLAY αν ήταν σωστό και με τις αναλήψεις και που έχουν ήδη εμπειρία δεδομένου ότι το καζίνο είναι αρκετά νέο...συνολικά εγώ πρέπει να πω ότι το CROWNPLAY με ευχαριστεί Μου αρέσει πολύ το διαδικτυακό καζίνο..οι λειτουργίες του..BONUS..τα παιχνίδια είναι πραγματικά άπειρα...ακόμα και ο τρόπος που φαίνεται ο ιστότοπος είναι όμορφος...θα σας κρατάω ενήμερους σχετικά με τις αναλήψεις και τους χρόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Dome9999

Περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 8 μέρες. Η υποστήριξη απλώς μου λέει να περιμένω. αναίδεια.

Αυτόματη μετάφραση:

Είναι καλύτερο να ανοίξετε μια υπόθεση 3 εργάσιμες ημέρες είναι 3 εργάσιμες, δεν θα περιμένω άλλο μέχρι την Τετάρτη

Αυτόματη μετάφραση:
manuu732

Έχω ήδη επικοινωνήσει με την υποστήριξη δύο φορές και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
Wochik

Θα συνιστούσα σε όλους να ανοίξουν μια υπόθεση μετά από 3 εργάσιμες ημέρες, θα το κάνω εάν η πληρωμή δεν έχει διεκπεραιωθεί μετά από 3 εργάσιμες ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Είχε ποτέ κανείς εδώ μια επιτυχημένη πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
manuu732

Σήμερα θα ήταν η 3η μέρα από την απόσυρσή μου... Νομίζω ότι θα μου δώσουν απαντήσεις είτε σήμερα είτε αύριο... έτσι μου απάντησε η βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, όχι, λέει ότι η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη αυτή τη στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:

That's okay, some casinos sometimes don't need verification and most of the time it happens if it's a smaller amount. However, if you continue to win, it will definitely be needed I think. 

Let me know how it is with your withdrawal and if you got the money.  🙂

Γεια σου Jaro..ναι φυσικά..προφανώς ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν παίξει και με το καζίνο CROWNPLAY αν ήταν σωστό και με τις αναλήψεις και που έχουν ήδη εμπειρία δεδομένου ότι το καζίνο είναι αρκετά νέο...συνολικά εγώ πρέπει να πω ότι το CROWNPLAY με ευχαριστεί Μου αρέσει πολύ το διαδικτυακό καζίνο..οι λειτουργίες του..BONUS..τα παιχνίδια είναι πραγματικά άπειρα...ακόμα και ο τρόπος που φαίνεται ο ιστότοπος είναι όμορφος...θα σας κρατάω ενήμερους σχετικά με τις αναλήψεις και τους χρόνους

Αυτόματη μετάφραση:

I completely understand that you wanted to find out more information and especially about the withdrawal. We'll see what progress you make and I firmly believe that your money will land in your account as soon as possible.

I will wait for your message.  😊🤞☘️

1 2...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα