ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 8 μήνες από Romi
|
18453 προβολές 180 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...10
πριν από 7 μήνες

Γεια,

Έχω επίσης το πρόβλημα ότι από τις 26 Μαρτίου 2024 (δηλαδή για 10 ημέρες) η πληρωμή μου δεν έχει διεκπεραιωθεί ή ολοκληρωθεί.

Λέει ακόμα «σε διαδικασία». Η συνομιλία στέλνει προ-γραμμένες απαντήσεις και το κάνει εδώ και 5 ημέρες. Δεν παίρνω απάντηση με email...


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Ίσως πρέπει να αναφέρετε το καζίνο ότι κανείς δεν καταθέτει πια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Περιέργως, πλήρωσαν σήμερα. Ίσως είναι λόγω της βαθμολογίας εδώ στο Casino Guru 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Ποιος ξέρει ένα καζίνο που είναι καλό και πληρώνει πολύ γρήγορα. 🙂)

Αυτόματη μετάφραση:
manuu732
πριν από 7 μήνες

Τα καζίνο Dama.Nv πληρώνουν μέσα σε 2 ημέρες και, κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ αξιόπιστα.

Το CatCasino ακόμα και την ίδια μέρα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

My withdrawal was on the 27th of March, I too will be closing my account after funds have been received. I do play at other places that payouts are very fast, via bank transfer...however my reason for playing here was because being an Australian resident, gaming providers such as pragmatic, playngo, quickspin etc are not available to play due to law changes here but were available for Australians to play at crownplay.

πριν από 7 μήνες

Οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε 3 εργάσιμες ημέρες και περίμενα 7 εργάσιμες και κατά τη γνώμη μου το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του γενικούς όρους και προϋποθέσεις.

Δεν έχω κάνει επίσημα παράπονο, απλώς εξέφρασα την άποψή μου εδώ στο φόρουμ.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello,

probably just a misunderstanding with the closed complaint. Thank you for the clarification.

Anyway, terms and conditions usually provide the normal time frames for withdrawals. If the casino is experiencing delays in the process flow, its first interest is not to change the terms, but to work on the problem.

So, under normal circumstances, the expected deadlines should work. To be honest, the KYC follows withdrawals, and not every verification is the same. Not speaking about additional verification. 🙁

One way or another, I empathize with you, and I'm glad you shared this with us.

πριν από 7 μήνες

Περιέργως, πλήρωσαν σήμερα. Ίσως είναι λόγω της βαθμολογίας εδώ στο Casino Guru 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Greate news!! Thanks for the notice! 👍

πριν από 7 μήνες

My withdrawal was on the 27th of March, I too will be closing my account after funds have been received. I do play at other places that payouts are very fast, via bank transfer...however my reason for playing here was because being an Australian resident, gaming providers such as pragmatic, playngo, quickspin etc are not available to play due to law changes here but were available for Australians to play at crownplay.

πριν από 7 μήνες

Hopefully, it's just a question of time. Based on the previous good news, I'm quite convinced it should be okay eventually.

I bet it's hard to find available casino supporting more than a few game providers for you, am I right? 🤔

So, I'm sorry to see you have to keep searching.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας άνθρωποι,

Ζήτησα και ανάληψη στις 29 Μαρτίου, μέχρι σήμερα λένε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις μπλα μπλα μπλα, να είμαι σίγουρος ότι θα πάρω τα λεφτά μου κ.λπ.

Έχω παίξει σε πολλά καζίνο dama ή rabidi και παρατήρησα ότι η πρώτη πληρωμή διαρκεί πάντα λίγο περισσότερο. Αφού πληρώσετε μία φορά, η επόμενη πληρωμή δεν διαρκεί περισσότερο από 3 ημέρες. Με ενοχλεί και κάνω φασαρία κάθε μέρα στο chat και στο email αλλά δεν παίρνω απάντηση με email και πάντα το ίδιο πράγμα στο chat.

Αυτόματη μετάφραση:
Marco90
πριν από 7 μήνες

Usually when it comes to the first withdrawal, the casino has to do the verification of the account, so this may be the reason for the delay, actually. Is your account fully verified in this casino? We do give casinos 14 full days to get this process done with, as Veronika explained to yo in your complaint, as well. The live chat is not always informed about all the withdrawal requests, so they are not always able to give answers regarding those.🤷‍♀️

Romi
πριν από 7 μήνες

I know your replying to another player, but in terms of verification, they won't allow me to verify my account, and in the verification section it states I don't need to which is very odd...this will be my 2nd withdrawal, I did a test withdrawal of a smaller amount, to see if they'd pay out ($60AUD) which they did in 2 days, unverified..so, to have multiple complaints about this place within the same time period, wouldn't that be of concern? They're not sending out emails to everyone on what's happening, there's no communication at all...so in my opinion, this wouldn't be a reliable place for anyone to play or join. And I still haven't received my withdrawal either.

πριν από 7 μήνες

12 days left, they still not payed out.

I write to the support at every 2nd day and I also chat with them, but no success

Radka
πριν από 7 μήνες

Αλλά μόνο η πρώτη πληρωμή, ακόμα περιμένω τη δεύτερη πληρωμή από μια μέρα αργότερα.

Έχουν περάσει 12 μέρες και σύμφωνα με το chat η πληρωμή θα γίνει σήμερα το απόγευμα. Περιμένω να δω τι θα γίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, κι εγώ περιμένω την πληρωμή μου εδώ και 10 μέρες. Ζήτησα την πληρωμή μου στις 29 Μαρτίου και τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έτσι έλαβα και τις δύο πληρωμές σήμερα.


Είμαι/ήμουν επίσης νέος στον ιστότοπο. Χρειάστηκαν ακριβώς 12 ημέρες για κάθε πληρωμή.

Για όλους όσους περιμένουν λοιπόν...θα χρειαστούν περίπου 12 μέρες.


lg

Αυτόματη μετάφραση:
Thaladriel
πριν από 7 μήνες

That's great to hear!! Thanks for the update.

Thaladriel
πριν από 7 μήνες

12 μέρες γενικά ή 12 εργάσιμες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

12 μέρες γενικά, πλήρωσα στις 27 Μαρτίου 2024.

Αυτόματη μετάφραση:
Thaladriel
πριν από 7 μήνες

It's Monday 11pm here in Perth Australia, and my cashout was the 27th of March also...will give it till Wednesday I guess...by the way, are any of you verified? And if so, did support ask you to verify yourself or were you able to verify via the verification section in your account?

1...3 4 5...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα