Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Yesterday they made a deposit of 1,280! My bank simply did not accept the other 500 and so they were canceled, so I requested a withdrawal again! They will definitely be in again in 20 days from what I see, but they made the move anyway, so the issue is closed!
Εμένα χθες μου έκαναν κατάθεση και τα 1.280!Απλα η τράπεζα μου δεν δέχτηκε τα άλλα 500 και έτσι ακυρώθηκαν οπότε τα ζήτησα ξανά ανάληψη!Βεβαια θα μπουν σε 20 μέρες πάλι απ ότι βλέπω αλλά οκ έκαναν την κίνηση οπότε το θεμα έκλεισε!
Αυτό είναι ευτυχία μέσα στη δυστυχία. Σας είπε και η τράπεζα γιατί δεν δέχτηκε τα χρήματα από το καζίνο; Τώρα έχω την αίσθηση ότι απλώς θα παραταθεί άσκοπα αν είναι έτσι. Το έλυσες μαζί τους για να μην ξανασυμβεί;
This is happiness in unhappiness. Did the bank also tell you why it didn't accept the money from the casino? Now I have a feeling it's just going to be unnecessarily prolonged if that's the case. Did you resolve it with them so it won't happen again?
Βλέπω ότι το χειρίζεστε αυτό εδώ και πολύ καιρό και επίσης ότι η Ναταλία έχει προσκαλέσει το καζίνο στη συζήτηση, οπότε ελπίζω ότι θα τα ξεκαθαρίσουν όλα και τα πράγματα θα λυθούν σύντομα. Το να περιμένω ένα μήνα για χρήματα σίγουρα δεν είναι αυτό που θα ήθελα να ζήσω ο ίδιος χωρίς κάποιο σχετικό λόγο.
Είστε επίσης σε επικοινωνία με το καζίνο;
I see that you have been handling this for quite a long time and also that Natalia has invited the casino into the conversation, so I hope that they will make it all clear and things will be sorted out soon. Waiting a month for money is definitely not what I would like to experience myself without some relevant reason.
Are you also in communication with the casino?
I received a message from the bank that the daily limit was exceeded! The only unpleasant thing is that I had been waiting since 19/01 for these withdrawals and now I see myself waiting 3 weeks again for the last one that I requested again since it was rejected!
Μου ήρθε μήνυμα από την τράπεζα ότι ξεπερνούσε το ημερήσιο όριο!Βεβαια το μόνο δυσάρεστο είναι ότι περίμενα από τις 19/01 για αυτές τις αναλήψεις και τώρα με βλέπω να περιμένω 3 βδομάδες πάλι για την τελευταία που τη ζήτησα ξανά εφόσον απορρίφθηκε!
Δυστυχώς, μάλλον δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουμε παρά να περιμένουμε και να ελπίζουμε ότι δεν θα διαρκέσει τόσο πολύ.
Όταν πάρετε τα χρήματα, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Unfortunately, there will probably be nothing else to do but wait and hope that it will not take so long.
When you get the money, be sure to let me know.
Last night they filed the rest! They finally filed everything! I didn't expect it after what I had read! Thank you very much for the help ☺️
Χθες βράδυ κατέθεσαν και τα υπόλοιπα!Τελικα τα έβαλαν όλα!Δεν το περίμενα μετά απ όσα είχα διαβάσει!Ευχαριστω πολύ για τη βοήθεια ☺️
Το μόνο που θα πω είναι ότι καλώς ήρθες και ειλικρινά χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου.
Νόμιζα ότι θα περιμένατε περισσότερο, αλλά βλέπω ότι έχει επιλυθεί νωρίτερα, οπότε είναι καλά νέα.
Εν πάση περιπτώσει, πιστεύετε ότι θα συνεχίσετε να παίζετε εδώ, παρά την εξέλιξη των πραγμάτων στο καζίνο;😉 😀
All I'll say is that you're welcome and I'm honestly glad you got your money.
I thought you'd be waiting longer but I see it's been resolved sooner, so that's good news.
Anyway, do you think you'll still be playing here despite the way things have been going in the casino?😉 😀
Γειά σου
Θέλω να με αποκλείσουν από το Crownplay λόγω εθισμού στον τζόγο. Δυστυχώς, κανείς δεν απαντά στο email ή στη συνομιλία μου.
Το μόνο που λένε είναι ότι λυπούνται και θα το αναφέρουν στην αρμόδια υπηρεσία.
Όμως ο λογαριασμός παραμένει ανοιχτός και μπορώ να καταθέσω χρήματα.
Πρέπει να έχω επικοινωνήσει μαζί τους 10 φορές.
Τι μπορώ να κάνω για να αποφύγω την απαγόρευση από το χωριό;
Hello
I want to get banned from Crownplay because of gambling addiction. Unfortunately, no one responds to my email or chat.
All they ever say is that they are sorry and will report it to the relevant department.
But the account remains open and I can deposit money.
I must have contacted them 10 times.
What can I do to avoid being banned from the village?
Hallo
Ich will mich auf Crownplay sperren lassen wegen Spielsucht. Leider reagiert keiner auf meine Email oder im Chat.
Es kommt immer nur das es ihnen leid tut und an die zuständige Abteilungen geht.
Aber das Konto bleibt weiterhin offen und ich kann einzahlen.
Ich habe mich bestimmt schon 10 mal mit denen in Verbindung gesetzt.
Was kann ich tun damit ich dorf gesperrt werde?
Γειά σου.
Λυπάμαι πραγματικά που δεν έχουν ανταποκριθεί στο αίτημά σας ακόμα.
Μπορώ απλώς να ρωτήσω πότε ακριβώς ζητήσατε το κλείσιμο και αν δηλώσατε ξεκάθαρα ότι ο λόγος είναι πρόβλημα τζόγου;
Είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε, επομένως το καζίνο γνωρίζει ακριβώς τον λόγο, και ως εκ τούτου θα πρέπει να το παίρνουν πάντα πολύ σοβαρά.
Ας ελπίσουμε ότι θα κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να κλείσουν σύντομα τον λογαριασμό σας, ώστε να αποφευχθούν τυχόν μελλοντικά προβλήματα.🙏
Hello.
I am really sorry that they have not responded to your request yet.
May I just ask when exactly you requested the closure and if you clearly stated that the reason is a gambling problem?
It is very important to do so, so the casino knows exactly the reason, and therefore they should always take it very seriously.
Hopefully they will do everything possible to close your account shortly, so any future issues can be prevented.🙏
Γειά σου
Περιμένω τα λεφτά μου από τις 16 Μαρτίου... Κέρδισα 3.500€ χωρίς μπόνους, και δεν θέλουν επαλήθευση. Έχω στείλει πολλά email και έχω επικοινωνήσει με τη ζωντανή συνομιλία, αλλά δεν βοήθησε. Τα χρήματα βρίσκονται ακόμη υπό επεξεργασία.
Hello
I've been waiting for my money since March 16th... I won €3,500 without a bonus, and they don't want any verification. I've sent multiple emails and contacted live chat, but it hasn't helped. The money is still being processed.
Hallo
ich warte seid dem 16.03 auf mein Geld… ich habe 3500 Euro gewonnen ohne Bonus und die wollen auch kein Verifizierung. Habe mehrfach emails geschickt mit Live Chat geschrieben bringt nicht irgendwie das Geld ist immer noch in Bearbeitung
Γεια σας.
Σε αυτήν την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, σωστά κάνατε την υποβολή της καταγγελίας σας εδώ.
Η ομάδα μας θα διερευνήσει το θέμα και θα προσπαθήσει να έρθει σε επαφή με το καζίνο το συντομότερο δυνατό.
Αυτή είναι η πρώτη σας απόσυρση εκεί, σωστά;
Ας ελπίσουμε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση. 🙏
Hello there.
In this case, you have done right in submitting your complaint here, in my opinion.
Our team will investigate the matter and try to get in touch with the casino as soon as possible.
This is your first withdrawal there, right?
Let's hope for the fastest resolution possible. 🙏
Γειά σου,
Ναι, σωστά, αυτή είναι η πρώτη μου πληρωμή. Νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί όταν πρόκειται για τον τζόγο όλα λειτουργούν πολύ καλά, αλλά όταν κερδίζεις χρήματα και θέλεις να πληρώσεις, πρέπει να περιμένω σχεδόν 15 εργάσιμες ημέρες...
Hello,
Yes, that's right, this is my first payout. I think it's a shame because when it comes to gambling everything works very well, but when you win money and want to pay out, I have to wait almost 15 working days...
Hallo,
ja Richtig das ist meine erste Auszahlung ich finde es halt sehr schade weil wenn es ums verspielen geht klappt alles sehr gut aber wenn man Geld gewinnt und auszahlen will muss ich fast 15 werk Tage warten …
Είναι πάντα κρίμα όταν υπάρχει κάποιο θέμα με τις αναλήψεις, ειδικά όταν ο παίκτης έχει κάνει τα πάντα σύμφωνα με τους κανόνες. Δικαίωμα;
It is always a shame when there is some issue with withdrawals, especially when the player has done everything according to the rules. Right?
Ναι, σίγουρα. Το CrownPlay έχει κάνει ακόμα πληρωμές; Τι μπορώ να κάνω αν δεν πληρώσουν;
Yes, definitely. Has CrownPlay made any payouts yet? What can I do if they don't pay out?
Ja aufjedenfall. Hat denn schon CrownPlay Auszahlungen getätigt? Was kann ich machen falls die es nicht auszahlen
Γειά σου,
Έλεγξα τις τελευταίες κριτικές χρηστών και βρήκα σχεδόν τις ίδιες καταστάσεις:
"Αποφάσισα να κάνω ανάληψη μόλις 100 $ για να δοκιμάσω το σύστημα αναλήψεων. (Είμαι ελαφρώς μπροστά σε σύγκριση με τις καταθέσεις μου)
Μετά από αρκετές ημέρες ζήτησα και ενημέρωση για την πρόοδο της απόσυρσης. Μου αντιμετώπισαν αόριστη αδιαφορία και μου είπαν να κάνω υπομονή.
Και πάλι προσπάθησα χθες στο όριο των 2 εβδομάδων και πάλι συνάντησα με αόριστη αδιαφορία και δικαιολογίες. Πιστεύω ότι αυτή η εταιρεία είναι ψεύτικη. Και μην πιστεύετε ότι πρέπει να το χρησιμοποιήσετε».
Ωστόσο, λέω, το να δίνετε στην ομάδα καταγγελιών μια ευκαιρία να σας βοηθήσει είναι μια καλή κλήση. Προσπαθήστε να μην ανησυχείτε ακόμα. 🙏 Οι κριτικές χρηστών δεν ενημερώνονται τακτικά από τους δημιουργούς του, οπότε ας εστιάσουμε στο παρόν.
Hello,
I checked the latest user reviews and found pretty much the same situations:
"I decided to withdraw a mere $100 to test the withdrawal system. (Being slightly ahead compared my deposits)
After several days I requested and update on the progress of the withdrawal. I was met with vague indifference and told to be patient.
Again I tried yesterday at the 2 week mark and again met with vague indifference and excuses. I believe this company is phoney. And don't believe you should use it."
However, giving the complaint team a chance to help you out is still a good call, I say. Try not to worry just yet. 🙏 User reviews are not regularly updated by its creators, so let's focus on the present.
Σας ευχαριστώ. Αυτό είναι πάντα απλώς αμφίβολο
Thank you. This is always simply dubious
Ich bedanke mich. Das immer einfach unseriös
Το αστείο είναι ότι μου στέλνουν ακόμα email λέγοντας ότι έχεις υψηλή ισορροπία μπλα μπλα Περιμένω τα χρήματα από τις 16 Μαρτίου είναι τόσο λυπηρό
The funny thing is they still send me emails saying you have a high balance blah blah I've been waiting for the money since March 16th it's so sad
Das lustige ist die schicken mir immer noch emails mit du hast ein hohes Guthaben bla bla ich warte seid dem 16.03 auf das geld das ist so traurig einfach
Αλλά όταν στέλνω email στο τμήμα υποστήριξης και οικονομικών τους και ρωτάω τι συμβαίνει με τα χρήματά μου, λέει ότι το email υποβάλλεται σε επεξεργασία, αλλά δεν λαμβάνω απάντηση
But when I email their support and finance department and ask what's happening with my money, it says that the email is being processed but I don't get a response
Aber wenn ich deren support und Finanzabteilung mit email schicke und frage was mit mein Geld ist steht da das die E-Mail in berabeitung ist aber kriege keine Antwort
Αυτά τα προωθητικά email είναι συνήθως αυτοματοποιημένα που στέλνει το καζίνο στους παίκτες του, ξέρετε.
Ελπίζω απλώς ότι το καζίνο θα επικοινωνήσει με την ομάδα μας όταν έρθει η ώρα.
Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα πάνε όλα.
Those promotional emails are usually automated ones that the casino sends to its players, you know.
I just hope that the casino will communicate with our team when the time comes.
Let's wait and see how it will all go.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.