Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

 από Romi
|
28.503 προβολές 208 απαντήσεις |
|
1...10 11

Still waiting for my second withdraw.. 26 days.….

Εμένα χθες μου έκαναν κατάθεση και τα 1.280!Απλα η τράπεζα μου δεν δέχτηκε τα άλλα 500 και έτσι ακυρώθηκαν οπότε τα ζήτησα ξανά ανάληψη!Βεβαια θα μπουν σε 20 μέρες πάλι απ ότι βλέπω αλλά οκ έκαναν την κίνηση οπότε το θεμα έκλεισε!

This is happiness in unhappiness. Did the bank also tell you why it didn't accept the money from the casino? Now I have a feeling it's just going to be unnecessarily prolonged if that's the case. Did you resolve it with them so it won't happen again?

Still waiting for my second withdraw.. 26 days.….

I see that you have been handling this for quite a long time and also that Natalia has invited the casino into the conversation, so I hope that they will make it all clear and things will be sorted out soon. Waiting a month for money is definitely not what I would like to experience myself without some relevant reason. 

Are you also in communication with the casino?

Jaro

Μου ήρθε μήνυμα από την τράπεζα ότι ξεπερνούσε το ημερήσιο όριο!Βεβαια το μόνο δυσάρεστο είναι ότι περίμενα από τις 19/01 για αυτές τις αναλήψεις και τώρα με βλέπω να περιμένω 3 βδομάδες πάλι για την τελευταία που τη ζήτησα ξανά εφόσον απορρίφθηκε!

artemismnr

Unfortunately, there will probably be nothing else to do but wait and hope that it will not take so long. 

When you get the money, be sure to let me know.

Jaro

Χθες βράδυ κατέθεσαν και τα υπόλοιπα!Τελικα τα έβαλαν όλα!Δεν το περίμενα μετά απ όσα είχα διαβάσει!Ευχαριστω πολύ για τη βοήθεια ☺️

artemismnr

All I'll say is that you're welcome and I'm honestly glad you got your money. 

I thought you'd be waiting longer but I see it's been resolved sooner, so that's good news.

Anyway, do you think you'll still be playing here despite the way things have been going in the casino?😉 😀

Γειά σου

Θέλω να με αποκλείσουν από το Crownplay λόγω εθισμού στον τζόγο. Δυστυχώς, κανείς δεν απαντά στο email ή στη συνομιλία μου.

Το μόνο που λένε είναι ότι λυπούνται και θα το αναφέρουν στην αρμόδια υπηρεσία.

Όμως ο λογαριασμός παραμένει ανοιχτός και μπορώ να καταθέσω χρήματα.

Πρέπει να έχω επικοινωνήσει μαζί τους 10 φορές.

Τι μπορώ να κάνω για να αποφύγω την απαγόρευση από το χωριό;



Αυτόματη μετάφραση:
Mandy007

Hello.

I am really sorry that they have not responded to your request yet.

May I just ask when exactly you requested the closure and if you clearly stated that the reason is a gambling problem?

It is very important to do so, so the casino knows exactly the reason, and therefore they should always take it very seriously.

Hopefully they will do everything possible to close your account shortly, so any future issues can be prevented.🙏

Mersini deleted the post
1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα