Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

 από Romi
|
30.858 προβολές 232 απαντήσεις |
|
1...11 12

Γεια σας, έλαβα ένα email σήμερα από την υποστήριξη

,, Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την εξυπηρέτηση πελατών CrownPlay.

Λάβετε υπόψη ότι το οικονομικό μας τμήμα γνωρίζει την καθυστέρηση πληρωμών καθώς καθυστερούμε όλες τις πληρωμές λόγω μεγάλου όγκου αιτημάτων.

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, η πληρωμή θα ολοκληρωθεί, μπορεί απλώς να διαρκέσει λίγο περισσότερο από το αναμενόμενο.


𝐄𝐒 𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐖𝐢𝐜𝐡𝐭𝐢𝐠𝐤𝐢 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐫𝐭𝐢𝐠𝐞𝐧, 𝐝𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐞 𝐙𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐚𝐤𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐧, 𝐞𝐢𝐧𝐬𝐜𝐡𝐥𝐢𝐞𝐬𝐬𝐥𝐢𝐜𝐡 𝐄𝐢𝐧𝐳𝐐 𝐮𝐧𝐝 𝐀𝐮𝐬𝐳𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐞𝐧, 𝐝𝐞𝐛𝐥𝝐𝐜𝐐 𝐙𝐚𝐡𝐥𝐮𝐧𝐠𝐬𝐚𝐧𝐛𝐢𝐞𝐭𝐞𝐫𝐧 𝐛𝐞𝐝𝐢𝐧 𝐰𝐞𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐧𝐭, 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐠𝐞𝐬𝐞𝐡𝐞𝐧𝐞𝐧 𝐕𝐞𝐫𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐫𝐮𝐧𝐠𝐞𝐧𝐧.,,

αυτό μου έγραψαν

Αυτόματη μετάφραση:
abduoezzzzz

I understand that this is frustrating; however, from such a response, there is not much else to conclude. Let's just say the casino management should use every tool to deal with the delay as soon as possible. For example, paying a porting of the sum straight away so the players may feel less stressed. Not sure whether this is applicable since if the heavy workload seems to be the only reason, dividing withdrawals could cause even worse delay,...

Well, these situations are challenging for both sides I guess. 🙁 I hope it won't last very long!

Radka

Δεν έχω ιδέα, τα χρήματα είναι ακόμα υπό επεξεργασία. Ο ιστότοπος είναι τόσο αμφίβολος, χωρίς αστείο. Περίμενα τα λεφτά μου σχεδόν ένα μήνα και ούτε καν απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
abduoezzzzz

In this case, I really hope that our team will be able to help and solve your complaint as soon as possible.

Is this your first withdrawal request there?

Romi

Καλημέρα, όχι δεν υπάρχει τίποτα…

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Ναι, αυτό είναι το πρώτο μου αίτημα ανάληψης. Δεν ξέρω τι να κάνω μετά. Η κατάσταση των χρημάτων είναι ακόμη σε εκκρεμότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
abduoezzzzz

Try to stay patient, please, and our complaint team will do everything possible to get this solved.

Romi

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:

Έχω κολλήσει υπόλοιπο 5000 ευρώ στο site. συνεχίζουν να αναβάλλουν την πληρωμή. ανταλλάσσοντας πάντα email. χρειάζομαι βοήθεια επειγόντως.

Αυτόματη μετάφραση:
zarteck322

That sounds really stressful, having such a large balance stuck and getting vague replies is definitely not okay.

Also, just to better understand your case, how long have you been waiting for the withdrawal so far?

Has the casino given you any specific reason or timeline for the delay?

Once we have a bit more info, we’ll do our best to assist you!


Παίρνω αυτές τις απαντήσεις εδώ και 2 μήνες. Όχι. Απλώς πρέπει να κάνετε την ανάληψη χειροκίνητα και συνεχίζουν να την αναβάλλουν ξανά και ξανά. Μου έχουν ήδη ζητήσει πολλά πορτοφόλια κρυπτονομισμάτων τα οποία έχω διευκολύνει και εξακολουθούν να παίρνουν το χρόνο τους. Ναι, παρακαλώ βοηθήστε.

Αυτόματη μετάφραση:
zarteck322

Just to clarify, did the casino ask you to create and provide several cryptocurrency wallets, and despite that, they still haven’t processed your withdrawal? That sounds very concerning, particularly if they’ve been delaying things over and over again.

At this point, since it’s already been such a long wait without any resolution, I’d strongly recommend submitting a formal complaint with us. Our team can look into the matter further and try to help you get this resolved.

Wishing you the best of luck, hopefully we can help move things forward for you. 🙂

ναι έτσι είναι. προσπαθώ, μπορείς να μου δείξεις πού μπορώ να κάνω καταγγελία με το crownplay; δεν μπορώ να βρω το καζίνο στον ιστότοπό σας.

Αυτόματη μετάφραση:
zarteck322

Complaint you can open here on this link ⬅️

If you can't find the casino, did you type it in search bar and nothing showed up? You can choose some other casino and in the text write the one you have problem with. Our team will fix it in the complaint.

1...11 12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα