Κατέθεσα 130 BRL με 200% μπόνους, το μπόνους rollover ήταν 11.000 BRL, έκανα κέρδη και είχα 1.400 BRL στο υπόλοιπο, το rollover μου ήταν στο 40%, μου είχε μείνει 60%, ξαφνικά ο λογαριασμός μου ήταν μηδέν, είχα 1.279,48, Πήγα να συνομιλήσω και μου είπαν ότι το μπόνους έληξε σε 24 ώρες, οπότε έγινε επαναφορά του λογαριασμού μου. ισορροπία αλλά με το rollover που βασίζεται στα κέρδη μου όχι στο αρχικό μπόνους, με αυτό το rollover μου αυξήθηκε στα 21.000 BRL, από ό,τι είδα αυτό το καζίνο χρησιμοποιεί πολλά μέσα για να δυσκολέψει την ανάληψη των κερδών σας και να αυξήσει το rollover εάν είναι απαραίτητο. δεν σέβονται τα κοστούμια και τις συνθήκες.
I deposited 130 BRL with a 200% bonus, the bonus rollover was 11,000 BRL, I made winnings and had 1,400 BRL in balance, my rollover was at 40%, I had 60% left, suddenly my account was zero, I had 1,279.48, I went to chat and they told me that the bonus expired in 24 hours, so my account was reset. balance but with the rollover based on my winnings not on the initial bonus, with that my rollover increased to 21,000 BRL, from what I saw this Casino uses many means to make it difficult to withdraw your winnings and increase the rollover if necessary, they do not respect the suits and conditions.
Depositei 130 BRL com bônus de 200%, o rollover do bônus era de 11.000 BRL, obtive ganhos e fiquei com 1.400 BRL de saldo, meu rollover estava em 40% faltava 60%, de repente minha conta zerou, estava com 1.279,48, fui no chat eles me disseram que o bônus expirava em 24 horas por isso minha conta foi zerada, no chat eu disse que é impossível você bater o resolver do bônus em 24 horas, e que iria fazer uma reclamação do casinoguru, após isso devolveram meu saldo mas com o rollover baseado no meus ganhos não no bônus inicial, com isso meu rollover aumentou para 21.000 BRL, pelo que eu vi esse Casino utiliza de muitos meios para dificultar o saque dos seus ganhos e aumentam o rollover de precisarem, não respeitam os ternos e condições.
Όταν πρόκειται για μπόνους, στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο ασυνήθιστο να λήξει ένα μπόνους. Γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να διαβάσετε εκ των προτέρων τους όρους του καθενός, ώστε να αποφευχθούν τέτοιου είδους ζητήματα.
Πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο;
When it comes to bonuses, it is actually not that unusual that a bonus will expire. That is why it is very important to read the terms of each one beforehand, so this kind of issue can be avoided.
How long have you been playing at this casino?
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που αυτό το καζίνο το κάνει αυτό, crowplay, κατάθεση πριν λήξει το μπόνους 24 ωρών, φαίνεται ότι έχει ένα σφάλμα συστήματος όταν τελειώσει η προσφορά μπόνους κατάθεσης, ο λογαριασμός επαναφέρεται, οπότε έχετε 24 ώρες για καταθέσεις και παιχνίδι μέσα σε 24 ώρες, μπήκα στο chat και μου επέστρεψαν τα κέρδη με τη μορφή μπόνους, αλλά η ανατροπή υπολογίζεται με βάση τα κέρδη σας, δηλαδή, η ανατροπή της αρχικής κατάθεσης γίνεται η ανατροπή της κατάθεσής σας συν τα κέρδη, σε σε αυτήν την περίπτωση κέρδισα 1.260 BRL, το rollover αυξήθηκε σε 22.000 BRL, αλλά το αρχικό μπόνους rollover ήταν 11.000 BRL, όταν ήμουν στα μισά του rollover, προκάλεσαν αυτό το crash στο σύστημα και μου άλλαξαν το rollover.
Ακόμη και με ανατροπή 22.000 BRL κατάφερα να εξαργυρώσω και να κάνω ανάληψη 557 BRL, αλλά αν το rollover ήταν 11.000 που ήταν σύμφωνα με τους όρους, θα είχα κάνει περισσότερα.
Παίζω σε αυτό το Καζίνο για λίγο και η απόσυρση εκκρεμεί εδώ και 3 ημέρες.
Δεν εχω ανοιξει ακομα καταγγελια αλλα αν περασει πανω απο 5 μερες θα ανοιξω καταγγελια.
This is the second time this Casino has done this, crowplay, deposit before the 24-hour bonus expires, it seems that they have a system crash when the deposit bonus promotion ends, the account resets, so you have 24 hours to deposits and play within 24 hours, I entered the chat and they returned my winnings in the form of a bonus, but the rollover is calculated based on your winnings, that is, the rollover of the initial deposit becomes the rollover of your deposit plus the winnings, in this case I won 1,260 BRL, the rollover increased to 22,000 BRL, but the initial bonus rollover was 11,000 BRL, when I was halfway through the rollover, they caused this crash in the system, and changed my rollover.
Even with a rollover of 22,000 BRL I still managed to cash out and withdraw 557 BRL but if the rollover was 11,000 which was in the terms I would have withdrawn more.
I have been playing at this Casino for a short time and the withdrawal has been pending for 3 days.
I haven't opened a complaint yet but if it takes more than 5 days I will open a complaint.
Já é a segunda vez que esse Casino faz isso, crowplay, depósito antes de expirar o bônus de 24 horas, parece que eles tem uma pane no sistema quando acaba a promoção do bônus para o depósito a conta zera, então você tem 24 horas para depósitos e jogar em 24 horas, entrei no chat eles devolveram meus ganhos em forma de bônus, mas o rollover calculam em cima dos seus ganhos, ou seja o rollover do depósito inicial para a ser o rollover do seu depósito mais os ganhos, no caso ganhei 1.260 BRL o rollover passou para 22.000 BRL, mas o rollover do bonus inicial era 11.000 BRL, quando estava na metade do rollover fizeram essa pane no sistema, e alteram meu rollover.
Mesmo com rollover de 22.000 BRL ainda consegui bater e sacar 557 BRL mas se o rollover fosse 11.000 que estava nos termos teria sacado mais.
Jogo nesse Casino a pouco tempo estou com o saque pendente tem 3 dias.
Ainda não abri uma reclamação mas se passar de 5 dias abrirei uma reclamação.
Είναι πραγματικά πολύ καλό που κατάφεραν να το φτιάξουν με κάποιο τρόπο, θα έλεγα.
Μπορώ να ρωτήσω αν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως εκεί;
Απλά μια φιλική υπενθύμιση για εσάς, ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορεί να παρέμβει μετά το χρονικό διάστημα των 14 ημερών, οπότε ενημερώνεστε σχετικά.
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να πάρετε τα χρήματα πριν από αυτό. Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους.
It is actually really good that they were able to fix it somehow, I would say.
May I ask if your account is fully verified there?
Just a friendly reminder for you, that our complaint team will be able to intervene after the 14-day time frame, so you are informed about this.
I hope you will be able to get the money before that. Please keep us updated.
Στην πραγματικότητα, το διόρθωσαν μόνο αφού είπα ότι θα παραπονεθώ εδώ, ακόμα και τότε το διόρθωσαν με το διπλάσιο μπόνους rollover. Ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί καθώς δεν τον χρειάζεται αυτή τη στιγμή, οπότε θα περιμένω 14 ημέρες.
In fact, they only fixed this after I said I would complain here, even then they fixed it with double the bonus rollover. My account has not been verified as it does not need it at the moment, so I will wait 14 days.
Na verdade eles só consertaram isso depois que falei que reclamaria aqui, mesmo assim consertaram com rollover do bônus o dobro. Minha conta não foi verificada pois não necessita no momento, então vou aguardar 14 dias.
Θα περιμένουμε τα καλά νέα εδώ.😉
Ποια μέθοδο πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει για την ανάληψη σας, αν δεν σας πειράζει;
We'll be waiting for the good news here.😉
Which payment method have you used for your withdrawal, if you don't mind?
Αυτό είναι στην πραγματικότητα το μόνο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, έτσι δεν είναι; Δεν έχω προσέξει τη χώρα σου.
Θα περιμένουμε τα νέα.
That is actually the only one you can use, isn't that right? I haven't noticed the country of yours.
We'll wait for the news.
Δεν είναι το μόνο που μπορώ να χρησιμοποιήσω, μπορώ να χρησιμοποιήσω skrill, astropay κλπ, ευχαριστώ για την προσοχή σας, ελπίζω να μην έχω κανένα πρόβλημα με την απόσυρση.
It's not the only one I can use, I can use skrill, astropay, etc., thanks for your attention, I hope I don't have any problems with the withdrawal.
Não é o único que posso utilizar posso utilizar skrill, astropay, etc, obrigado pela atenção espero que eu não tenho problemas com o saque.
Ω, εντάξει, κακό μου. Ενημερώστε μας σίγουρα, παρακαλώ.
Oh, okay, my bad. Surely let us know, please.
Καλημέρα,
Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα με το CROWNPLAY από τις 5 Αυγούστου. Μου λένε πολλές ιστορίες, μου λένε ότι έχουν μεγάλη ουρά να καθαρίσουν (αν πληρώσουν όλοι θα πάνε στο διάολο) και δεν πληρώνουν
Μπλοκάρουν τη συνομιλία και δεν απαντούν σε email.
Ειλικρινά τα email μου δεν είναι ακριβώς ευγενικά, αλλά πρέπει να μου πληρώσουν τα χρήματά μου και αν δεν το κάνουν, είναι κλέφτες. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει; Ευχαριστώ
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
Είχα μια ανάληψη 500 BRL σε αυτόν τον ιστότοπο, περίμενα 10 ημέρες και δεν το έλαβα, πήγα με τη βαθμολογία του Casinoguro που είναι πάνω από το μέσο όρο, δεν ξέρω πώς υπολογίζει το Casinoguro αυτές τις βαθμολογίες, υπάρχουν ιστότοποι που οι Η βαθμολογία είναι χαμηλή και λαμβάνω τα χρήματα σε 1 ημέρα, θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο ημερών για να λάβουμε τις αναλήψεις, τα καζίνο πληρώνουν όποτε θέλουν και λαμβάνουν τα χρήματά μας αμέσως, τα καζίνο γνωρίζουν ότι όσο περισσότερο χρόνο χρειάζονται για να πληρώσουν τόσο λιγότερα πόροι που θα πρέπει να παίξετε σε άλλα καζίνο, Αυτή είναι μια τακτική των κακών καζίνο, παίζω σε ιστότοπους που πληρώνουν αμέσως, για παράδειγμα BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, μεταξύ άλλων, νομίζω ότι το Casinoguro πρέπει να βάλει παρατηρήσεις όσον αφορά τις αναλήψεις, για παράδειγμα αυτό το Καζίνο η απόσυρση είναι άμεση, αυτό το Καζίνο η ανάληψη διαρκεί 5 ημέρες l, αυτό το άλλο διαρκεί 30 ημέρες, αυτό το άλλο συνήθως δεν πληρώνει τα κέρδη.
Υπάρχουν μερικά πολύ κακά καζίνο που μας κάνουν να φοβόμαστε να παίξουμε και να διασκεδάσουμε, μερικά καζίνο αφαιρούν τη χαρά από τη διασκέδαση και τα κέρδη, η χαρά και η διασκέδαση χάνονται όταν τα καζίνο περιμένουν να πληρώσουν, τα χρήματα μένουν εκεί, μετά από 5 ημέρες, ζητήστε επαλήθευση, χρειάζονται άλλες 7 ημέρες για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό και άλλες 10 για να πληρώσω και να πληρώσετε, γι' αυτό παίζω μόνο σε καζίνο που πληρώνουν γρήγορα, δεν έπαιξα ποτέ ξανά στο Crownplay.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
Καλημέρα,
Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα με το CROWNPLAY από τις 5 Αυγούστου. Μου λένε πολλές ιστορίες, μου λένε ότι έχουν μεγάλη ουρά να καθαρίσουν (αν πληρώσουν όλοι θα πάνε στο διάολο) και δεν πληρώνουν
Μπλοκάρουν τη συνομιλία και δεν απαντούν σε email.
Ειλικρινά τα email μου δεν είναι ακριβώς ευγενικά, αλλά πρέπει να μου πληρώσουν τα χρήματά μου και αν δεν το κάνουν, είναι κλέφτες. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει; Ευχαριστώ
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
Γεια σας, βλέπω ότι καταφέρατε να κάνετε μια καταγγελία , οπότε θα δούμε τι μπορεί να καταφέρει να διευθετήσει η ομάδα μας. Ωστόσο, θα ήθελα να πω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα πρέπει να κάνουν για να σας στείλουν τα χρήματα.
Τέλος πάντων, τι σου είπε το καζίνο για τον λόγο που δεν σου έχουν στείλει ακόμα τα χρήματα; Είναι η πρώτη σας απόσυρση;
Hello, I see you have managed to open a complaint so we will see what our team can manage to sort out. However, I would like to say that we give the casinos 14 days to sort out everything they need to do to send you the money.
Anyway, what did the casino tell you about the reason they haven't sent you the money yet? Is this your first withdrawal ?
Είχα μια ανάληψη 500 BRL σε αυτόν τον ιστότοπο, περίμενα 10 ημέρες και δεν το έλαβα, πήγα με τη βαθμολογία του Casinoguro που είναι πάνω από το μέσο όρο, δεν ξέρω πώς υπολογίζει το Casinoguro αυτές τις βαθμολογίες, υπάρχουν ιστότοποι που οι Η βαθμολογία είναι χαμηλή και λαμβάνω τα χρήματα σε 1 ημέρα, θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο ημερών για να λάβουμε τις αναλήψεις, τα καζίνο πληρώνουν όποτε θέλουν και λαμβάνουν τα χρήματά μας αμέσως, τα καζίνο γνωρίζουν ότι όσο περισσότερο χρόνο χρειάζονται για να πληρώσουν τόσο λιγότερα πόροι που θα πρέπει να παίξετε σε άλλα καζίνο, Αυτή είναι μια τακτική των κακών καζίνο, παίζω σε ιστότοπους που πληρώνουν αμέσως, για παράδειγμα BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, μεταξύ άλλων, νομίζω ότι το Casinoguro πρέπει να βάλει παρατηρήσεις όσον αφορά τις αναλήψεις, για παράδειγμα αυτό το Καζίνο η απόσυρση είναι άμεση, αυτό το Καζίνο η ανάληψη διαρκεί 5 ημέρες l, αυτό το άλλο διαρκεί 30 ημέρες, αυτό το άλλο συνήθως δεν πληρώνει τα κέρδη.
Υπάρχουν μερικά πολύ κακά καζίνο που μας κάνουν να φοβόμαστε να παίξουμε και να διασκεδάσουμε, μερικά καζίνο αφαιρούν τη χαρά από τη διασκέδαση και τα κέρδη, η χαρά και η διασκέδαση χάνονται όταν τα καζίνο περιμένουν να πληρώσουν, τα χρήματα μένουν εκεί, μετά από 5 ημέρες, ζητήστε επαλήθευση, χρειάζονται άλλες 7 ημέρες για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό και άλλες 10 για να πληρώσω και να πληρώσετε, γι' αυτό παίζω μόνο σε καζίνο που πληρώνουν γρήγορα, δεν έπαιξα ποτέ ξανά στο Crownplay.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
Νομίζω ότι ξέρω γιατί σκέφτεστε με αυτόν τον τρόπο, αλλά θα πω τόσα πολλά, ότι δεν είναι ισχυρός δείκτης που θα παρεμβαίνει στον δείκτη ασφάλειας. Πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τις αναλήψεις που μπορεί να προκαλέσουν καθυστέρηση και δεν φταίει απαραίτητα το καζίνο. Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι πολλοί παίκτες μπορούν να έχουν αναλήψεις γρήγορα και δεν χρειάζεται να το αναφέρουν εδώ και τις περισσότερες φορές οι παίκτες έρχονται απλώς για να παραπονεθούν. Κάτι που από τη μια μπορώ να καταλάβω γιατί αν περίμενα πολύ καιρό τα λεφτά μου θα ήμουν νευρικός.
Ωστόσο, η επαλήθευση, τα τεχνικά προβλήματα, οι τρίτοι πάροχοι, οι τρόποι πληρωμής, όλα αυτά μπορούν να επηρεάσουν τη διάρκεια ολόκληρης της ανάληψης. Έτσι, ενώ μπορώ να καταλάβω γιατί έχετε αυτή τη γνώμη, πιθανότατα δεν θα έχετε όριο στο πότε θα πρέπει να λάβετε την απόσυρσή σας σε οποιοδήποτε καζίνο.
I think I know why you think this way, but I will say this much, that it is not a strong indicator that would interfere with the safety index. A lot of factors can go into the withdrawals that can cause a delay and it's not necessarily the casino's fault. It is also important to remember that many players can have withdrawals quickly and not have to mention it here and most of the time players just come to complain. Which on the one hand I can understand because if I waited a long time for my money, I would be nervous.
But verification, technical problems, 3rd party providers, payment methods, all of that can affect the length of the whole withdrawal. So while I can see why you have that opinion, you probably won't have a limit on when you should get your withdrawal at any casino.
Γεια σου Jaro,
Έχουν περάσει 9 εργάσιμες ημέρες και η απόσυρση είναι σε εγκεκριμένη κατάσταση. Τι μου απάντησαν; Ότι έχουν μια χιλιομετρική ουρά, ένα τεράστιο αίτημα για πληρωμές. Φοβάμαι ότι θα πάνε στην κόλαση αν τους πληρώσουν. Αλλά δεν υπάρχει φόβος: είναι μαλακίες. Στην πραγματικότητα δεν πληρώνουν, δεν θέλουν να πληρώσουν. Τέλος, ένα γεγονός που θα ήταν για γέλια αν δεν ήταν τόσο άθλιο όσο το εν λόγω καζίνο: από support@crownplay καλείστε να επικοινωνήσετε support@rabona .
Έχουν μπερδεμένες ιδέες. Και ναι, είναι η πρώτη μου απόσυρση. Και σε κάθε περίπτωση το τελευταίο. Ούτε ψεύτικη κατάθεση, τους αξίζει!!!!
Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε αυτά τα καζίνο να λειτουργούν ατιμώρητα εις βάρος εκείνων που είναι έντιμοι.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Λέω, Jaro, ότι οι βαθμολογίες σου είναι λίγο μπερδεμένες, γιατί υπάρχουν καζίνο που έχουν χαμηλές βαθμολογίες και πληρώνουν, και υπάρχουν καζίνο που έχουν υψηλές βαθμολογίες και δεν πληρώνουν. Εάν υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παρεμβαίνουν στην πληρωμή, τότε θα πρέπει να εξετάσετε πιο βαθιά ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες και να επαναξιολογήσετε τις βαθμολογίες των καζίνο με βάση αυτούς τους παράγοντες.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Γεια σου Jaro,
Έχουν περάσει 9 εργάσιμες ημέρες και η απόσυρση είναι σε εγκεκριμένη κατάσταση. Τι μου απάντησαν; Ότι έχουν μια χιλιομετρική ουρά, ένα τεράστιο αίτημα για πληρωμές. Φοβάμαι ότι θα πάνε στην κόλαση αν τους πληρώσουν. Αλλά δεν υπάρχει φόβος: είναι μαλακίες. Στην πραγματικότητα δεν πληρώνουν, δεν θέλουν να πληρώσουν. Τέλος, ένα γεγονός που θα ήταν για γέλια αν δεν ήταν τόσο άθλιο όσο το εν λόγω καζίνο: από support@crownplay καλείστε να επικοινωνήσετε support@rabona .
Έχουν μπερδεμένες ιδέες. Και ναι, είναι η πρώτη μου απόσυρση. Και σε κάθε περίπτωση το τελευταίο. Ούτε ψεύτικη κατάθεση, τους αξίζει!!!!
Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε αυτά τα καζίνο να λειτουργούν ατιμώρητα εις βάρος εκείνων που είναι έντιμοι.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Εντάξει τότε, θα περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα και ελπίζουμε ότι όλα θα διευθετηθούν και αν όχι, θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο. Ξέρω ότι δεν είναι ωραίο να περιμένεις, αλλά από την άλλη είναι φυσιολογικό ένα καζίνο να έχει μεγάλη ουρά. Το γεγονός ότι έχετε μια ανάληψη στην εγκεκριμένη κατάσταση θα ήταν λίγο καθησυχαστικό για μένα, οπότε είμαι σίγουρος ότι θα το πάρετε.
Αν υπάρχει κάτι θα είμαι εδώ.
Okay then, we'll wait a few more days and hopefully everything will be sorted out and if not, we'll contact casino. I know it's not nice to wait but on the other hand it's quite normal that a casino can have a long queue. The fact that you have a withdrawal in the approved status would be a bit reassuring to me, so I'm sure you'll get it.
If there is something I will be here.
Λέω, Jaro, ότι οι βαθμολογίες σου είναι λίγο μπερδεμένες, γιατί υπάρχουν καζίνο που έχουν χαμηλές βαθμολογίες και πληρώνουν, και υπάρχουν καζίνο που έχουν υψηλές βαθμολογίες και δεν πληρώνουν. Εάν υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παρεμβαίνουν στην πληρωμή, τότε θα πρέπει να εξετάσετε πιο βαθιά ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες και να επαναξιολογήσετε τις βαθμολογίες των καζίνο με βάση αυτούς τους παράγοντες.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Γι' αυτό είπα ότι η πληρωμή δεν είναι μέρος της βαθμολογίας. Σε οποιοδήποτε καζίνο, τεχνικά προβλήματα ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να συμβεί που μπορεί να επιβραδύνει την πληρωμή. Ορισμένα καζίνο μπορούν να πληρώσουν έναν παίκτη σχεδόν αμέσως, επομένως θα ήταν λάθος να γενικεύουμε τέτοια πράγματα. Ακριβώς επειδή τα καζίνο έχουν μικρότερο σκορ δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να πληρώνουν τους παίκτες. Αλλά συνολικά, μπορεί να υπάρχουν πολλά άλλα προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπίσετε. Τα πάντα εξηγούνται πάντα στο Ευρετήριο Ασφάλειας.
Εναλλακτικά, αν θέλετε να δείτε πώς αξιολογούμε το καζίνο, μπορείτε να δείτε εδώ - Πώς αξιολογούμε τα διαδικτυακά καζίνο
That's why I said that payout is not part of the rating. In any casino, technical problems or anything else can happen that can slow down the payout. Some casinos can pay out a player almost immediately, so it would be wrong to generalize such things. Just because casinos have some smaller score doesn't mean they don't have to pay out players. But overall, there may be a number of other problems that you would have to deal with. Everything is always explained in the Safety index.
Alternatively, if you want to see how we review casino you can look here- How we review online casinos
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.