ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 7 μήνες από Romi
|
16981 προβολές 178 απαντήσεις |
|
1...6 7 89
Προσθήκη ανάρτησης
Nyra85
πριν από 5 μήνες

Yepp awesome! Will get on to that now! Thanks for all your help

Jackb
πριν από 5 μήνες

No worries, best of luck😁

πριν από 4 μήνες

Κατέθεσα 130 BRL με 200% μπόνους, το μπόνους rollover ήταν 11.000 BRL, έκανα κέρδη και είχα 1.400 BRL στο υπόλοιπο, το rollover μου ήταν στο 40%, μου είχε μείνει 60%, ξαφνικά ο λογαριασμός μου ήταν μηδέν, είχα 1.279,48, Πήγα να συνομιλήσω και μου είπαν ότι το μπόνους έληξε σε 24 ώρες, οπότε έγινε επαναφορά του λογαριασμού μου. ισορροπία αλλά με το rollover που βασίζεται στα κέρδη μου όχι στο αρχικό μπόνους, με αυτό το rollover μου αυξήθηκε στα 21.000 BRL, από ό,τι είδα αυτό το καζίνο χρησιμοποιεί πολλά μέσα για να δυσκολέψει την ανάληψη των κερδών σας και να αυξήσει το rollover εάν είναι απαραίτητο. δεν σέβονται τα κοστούμια και τις συνθήκες.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 4 μήνες

When it comes to bonuses, it is actually not that unusual that a bonus will expire. That is why it is very important to read the terms of each one beforehand, so this kind of issue can be avoided.

How long have you been playing at this casino?


πριν από 4 μήνες

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που αυτό το καζίνο το κάνει αυτό, crowplay, κατάθεση πριν λήξει το μπόνους 24 ωρών, φαίνεται ότι έχει ένα σφάλμα συστήματος όταν τελειώσει η προσφορά μπόνους κατάθεσης, ο λογαριασμός επαναφέρεται, οπότε έχετε 24 ώρες για καταθέσεις και παιχνίδι μέσα σε 24 ώρες, μπήκα στο chat και μου επέστρεψαν τα κέρδη με τη μορφή μπόνους, αλλά η ανατροπή υπολογίζεται με βάση τα κέρδη σας, δηλαδή, η ανατροπή της αρχικής κατάθεσης γίνεται η ανατροπή της κατάθεσής σας συν τα κέρδη, σε σε αυτήν την περίπτωση κέρδισα 1.260 BRL, το rollover αυξήθηκε σε 22.000 BRL, αλλά το αρχικό μπόνους rollover ήταν 11.000 BRL, όταν ήμουν στα μισά του rollover, προκάλεσαν αυτό το crash στο σύστημα και μου άλλαξαν το rollover.

Ακόμη και με ανατροπή 22.000 BRL κατάφερα να εξαργυρώσω και να κάνω ανάληψη 557 BRL, αλλά αν το rollover ήταν 11.000 που ήταν σύμφωνα με τους όρους, θα είχα κάνει περισσότερα.

Παίζω σε αυτό το Καζίνο για λίγο και η απόσυρση εκκρεμεί εδώ και 3 ημέρες.

Δεν εχω ανοιξει ακομα καταγγελια αλλα αν περασει πανω απο 5 μερες θα ανοιξω καταγγελια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 4 μήνες

It is actually really good that they were able to fix it somehow, I would say.

May I ask if your account is fully verified there?

Just a friendly reminder for you, that our complaint team will be able to intervene after the 14-day time frame, so you are informed about this.

I hope you will be able to get the money before that. Please keep us updated.

πριν από 4 μήνες

Στην πραγματικότητα, το διόρθωσαν μόνο αφού είπα ότι θα παραπονεθώ εδώ, ακόμα και τότε το διόρθωσαν με το διπλάσιο μπόνους rollover. Ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί καθώς δεν τον χρειάζεται αυτή τη στιγμή, οπότε θα περιμένω 14 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 4 μήνες

We'll be waiting for the good news here.😉

Which payment method have you used for your withdrawal, if you don't mind?

πριν από 4 μήνες

Χρησιμοποίησα τη μέθοδο pix Brasil.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 4 μήνες

That is actually the only one you can use, isn't that right? I haven't noticed the country of yours.

We'll wait for the news.

πριν από 4 μήνες

Δεν είναι το μόνο που μπορώ να χρησιμοποιήσω, μπορώ να χρησιμοποιήσω skrill, astropay κλπ, ευχαριστώ για την προσοχή σας, ελπίζω να μην έχω κανένα πρόβλημα με την απόσυρση.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 4 μήνες

Oh, okay, my bad. Surely let us know, please.

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα,

Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα με το CROWNPLAY από τις 5 Αυγούστου. Μου λένε πολλές ιστορίες, μου λένε ότι έχουν μεγάλη ουρά να καθαρίσουν (αν πληρώσουν όλοι θα πάνε στο διάολο) και δεν πληρώνουν

Μπλοκάρουν τη συνομιλία και δεν απαντούν σε email.

Ειλικρινά τα email μου δεν είναι ακριβώς ευγενικά, αλλά πρέπει να μου πληρώσουν τα χρήματά μου και αν δεν το κάνουν, είναι κλέφτες. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Είχα μια ανάληψη 500 BRL σε αυτόν τον ιστότοπο, περίμενα 10 ημέρες και δεν το έλαβα, πήγα με τη βαθμολογία του Casinoguro που είναι πάνω από το μέσο όρο, δεν ξέρω πώς υπολογίζει το Casinoguro αυτές τις βαθμολογίες, υπάρχουν ιστότοποι που οι Η βαθμολογία είναι χαμηλή και λαμβάνω τα χρήματα σε 1 ημέρα, θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο ημερών για να λάβουμε τις αναλήψεις, τα καζίνο πληρώνουν όποτε θέλουν και λαμβάνουν τα χρήματά μας αμέσως, τα καζίνο γνωρίζουν ότι όσο περισσότερο χρόνο χρειάζονται για να πληρώσουν τόσο λιγότερα πόροι που θα πρέπει να παίξετε σε άλλα καζίνο, Αυτή είναι μια τακτική των κακών καζίνο, παίζω σε ιστότοπους που πληρώνουν αμέσως, για παράδειγμα BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, μεταξύ άλλων, νομίζω ότι το Casinoguro πρέπει να βάλει παρατηρήσεις όσον αφορά τις αναλήψεις, για παράδειγμα αυτό το Καζίνο η απόσυρση είναι άμεση, αυτό το Καζίνο η ανάληψη διαρκεί 5 ημέρες l, αυτό το άλλο διαρκεί 30 ημέρες, αυτό το άλλο συνήθως δεν πληρώνει τα κέρδη.

Υπάρχουν μερικά πολύ κακά καζίνο που μας κάνουν να φοβόμαστε να παίξουμε και να διασκεδάσουμε, μερικά καζίνο αφαιρούν τη χαρά από τη διασκέδαση και τα κέρδη, η χαρά και η διασκέδαση χάνονται όταν τα καζίνο περιμένουν να πληρώσουν, τα χρήματα μένουν εκεί, μετά από 5 ημέρες, ζητήστε επαλήθευση, χρειάζονται άλλες 7 ημέρες για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό και άλλες 10 για να πληρώσω και να πληρώσετε, γι' αυτό παίζω μόνο σε καζίνο που πληρώνουν γρήγορα, δεν έπαιξα ποτέ ξανά στο Crownplay.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα,

Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα με το CROWNPLAY από τις 5 Αυγούστου. Μου λένε πολλές ιστορίες, μου λένε ότι έχουν μεγάλη ουρά να καθαρίσουν (αν πληρώσουν όλοι θα πάνε στο διάολο) και δεν πληρώνουν

Μπλοκάρουν τη συνομιλία και δεν απαντούν σε email.

Ειλικρινά τα email μου δεν είναι ακριβώς ευγενικά, αλλά πρέπει να μου πληρώσουν τα χρήματά μου και αν δεν το κάνουν, είναι κλέφτες. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello, I see you have managed to open a complaint so we will see what our team can manage to sort out. However, I would like to say that we give the casinos 14 days to sort out everything they need to do to send you the money. 

Anyway, what did the casino tell you about the reason they haven't sent you the money yet? Is this your first withdrawal ? 

πριν από 2 μήνες

Είχα μια ανάληψη 500 BRL σε αυτόν τον ιστότοπο, περίμενα 10 ημέρες και δεν το έλαβα, πήγα με τη βαθμολογία του Casinoguro που είναι πάνω από το μέσο όρο, δεν ξέρω πώς υπολογίζει το Casinoguro αυτές τις βαθμολογίες, υπάρχουν ιστότοποι που οι Η βαθμολογία είναι χαμηλή και λαμβάνω τα χρήματα σε 1 ημέρα, θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο ημερών για να λάβουμε τις αναλήψεις, τα καζίνο πληρώνουν όποτε θέλουν και λαμβάνουν τα χρήματά μας αμέσως, τα καζίνο γνωρίζουν ότι όσο περισσότερο χρόνο χρειάζονται για να πληρώσουν τόσο λιγότερα πόροι που θα πρέπει να παίξετε σε άλλα καζίνο, Αυτή είναι μια τακτική των κακών καζίνο, παίζω σε ιστότοπους που πληρώνουν αμέσως, για παράδειγμα BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, μεταξύ άλλων, νομίζω ότι το Casinoguro πρέπει να βάλει παρατηρήσεις όσον αφορά τις αναλήψεις, για παράδειγμα αυτό το Καζίνο η απόσυρση είναι άμεση, αυτό το Καζίνο η ανάληψη διαρκεί 5 ημέρες l, αυτό το άλλο διαρκεί 30 ημέρες, αυτό το άλλο συνήθως δεν πληρώνει τα κέρδη.

Υπάρχουν μερικά πολύ κακά καζίνο που μας κάνουν να φοβόμαστε να παίξουμε και να διασκεδάσουμε, μερικά καζίνο αφαιρούν τη χαρά από τη διασκέδαση και τα κέρδη, η χαρά και η διασκέδαση χάνονται όταν τα καζίνο περιμένουν να πληρώσουν, τα χρήματα μένουν εκεί, μετά από 5 ημέρες, ζητήστε επαλήθευση, χρειάζονται άλλες 7 ημέρες για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό και άλλες 10 για να πληρώσω και να πληρώσετε, γι' αυτό παίζω μόνο σε καζίνο που πληρώνουν γρήγορα, δεν έπαιξα ποτέ ξανά στο Crownplay.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I think I know why you think this way, but I will say this much, that it is not a strong indicator that would interfere with the safety index. A lot of factors can go into the withdrawals that can cause a delay and it's not necessarily the casino's fault. It is also important to remember that many players can have withdrawals quickly and not have to mention it here and most of the time players just come to complain. Which on the one hand I can understand because if I waited a long time for my money, I would be nervous. 

But verification, technical problems, 3rd party providers, payment methods, all of that can affect the length of the whole withdrawal. So while I can see why you have that opinion, you probably won't have a limit on when you should get your withdrawal at any casino.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Jaro,

Έχουν περάσει 9 εργάσιμες ημέρες και η απόσυρση είναι σε εγκεκριμένη κατάσταση. Τι μου απάντησαν; Ότι έχουν μια χιλιομετρική ουρά, ένα τεράστιο αίτημα για πληρωμές. Φοβάμαι ότι θα πάνε στην κόλαση αν τους πληρώσουν. Αλλά δεν υπάρχει φόβος: είναι μαλακίες. Στην πραγματικότητα δεν πληρώνουν, δεν θέλουν να πληρώσουν. Τέλος, ένα γεγονός που θα ήταν για γέλια αν δεν ήταν τόσο άθλιο όσο το εν λόγω καζίνο: από support@crownplay καλείστε να επικοινωνήσετε support@rabona .

Έχουν μπερδεμένες ιδέες. Και ναι, είναι η πρώτη μου απόσυρση. Και σε κάθε περίπτωση το τελευταίο. Ούτε ψεύτικη κατάθεση, τους αξίζει!!!!

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε αυτά τα καζίνο να λειτουργούν ατιμώρητα εις βάρος εκείνων που είναι έντιμοι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Λέω, Jaro, ότι οι βαθμολογίες σου είναι λίγο μπερδεμένες, γιατί υπάρχουν καζίνο που έχουν χαμηλές βαθμολογίες και πληρώνουν, και υπάρχουν καζίνο που έχουν υψηλές βαθμολογίες και δεν πληρώνουν. Εάν υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παρεμβαίνουν στην πληρωμή, τότε θα πρέπει να εξετάσετε πιο βαθιά ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες και να επαναξιολογήσετε τις βαθμολογίες των καζίνο με βάση αυτούς τους παράγοντες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Jaro,

Έχουν περάσει 9 εργάσιμες ημέρες και η απόσυρση είναι σε εγκεκριμένη κατάσταση. Τι μου απάντησαν; Ότι έχουν μια χιλιομετρική ουρά, ένα τεράστιο αίτημα για πληρωμές. Φοβάμαι ότι θα πάνε στην κόλαση αν τους πληρώσουν. Αλλά δεν υπάρχει φόβος: είναι μαλακίες. Στην πραγματικότητα δεν πληρώνουν, δεν θέλουν να πληρώσουν. Τέλος, ένα γεγονός που θα ήταν για γέλια αν δεν ήταν τόσο άθλιο όσο το εν λόγω καζίνο: από support@crownplay καλείστε να επικοινωνήσετε support@rabona .

Έχουν μπερδεμένες ιδέες. Και ναι, είναι η πρώτη μου απόσυρση. Και σε κάθε περίπτωση το τελευταίο. Ούτε ψεύτικη κατάθεση, τους αξίζει!!!!

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε αυτά τα καζίνο να λειτουργούν ατιμώρητα εις βάρος εκείνων που είναι έντιμοι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Okay then, we'll wait a few more days and hopefully everything will be sorted out and if not, we'll contact casino. I know it's not nice to wait but on the other hand it's quite normal that a casino can have a long queue. The fact that you have a withdrawal in the approved status would be a bit reassuring to me, so I'm sure you'll get it.

If there is something I will be here. 

πριν από 2 μήνες

Λέω, Jaro, ότι οι βαθμολογίες σου είναι λίγο μπερδεμένες, γιατί υπάρχουν καζίνο που έχουν χαμηλές βαθμολογίες και πληρώνουν, και υπάρχουν καζίνο που έχουν υψηλές βαθμολογίες και δεν πληρώνουν. Εάν υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παρεμβαίνουν στην πληρωμή, τότε θα πρέπει να εξετάσετε πιο βαθιά ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες και να επαναξιολογήσετε τις βαθμολογίες των καζίνο με βάση αυτούς τους παράγοντες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

That's why I said that payout is not part of the rating. In any casino, technical problems or anything else can happen that can slow down the payout. Some casinos can pay out a player almost immediately, so it would be wrong to generalize such things. Just because casinos have some smaller score doesn't mean they don't have to pay out players. But overall, there may be a number of other problems that you would have to deal with. Everything is always explained in the Safety index. 

Alternatively, if you want to see how we review casino you can look here- How we review online casinos

1...6 7 89
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα