Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 9 μήνες από Romi
|
20.733 προβολές 180 απαντήσεις |
|
1...7 8 910
πριν από 4 μήνες

Λέτε "γι' αυτό είπα ότι η πληρωμή δεν είναι μέρος της κατάταξης", αλλά η πληρωμή είναι το πιο σημαντικό πράγμα για τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 4 μήνες

Yes I understand that, but how can you track such a thing when it can be different in every casino ? It's standard that something can happen and if we checked it and for us nothing happened, then a player would come there and encounter problems, how would it look like if we wrote that the casino has fast withdrawals, at least we have encountered such a thing. Every player may have a different experience and I don't think it would be right to have it like that. I hope you understand what I am saying. 

πριν από 4 μήνες

Γεια σε όλους,

Ζήτησα ανάληψη 500 € στις 13 Αυγούστου 2024 στις 10:31 π.μ.

Από τότε δεν έχει γίνει τίποτα. Επικοινωνώ μαζί τους καθημερινά μέσω ζωντανής συνομιλίας και παίρνω πάντα τις ίδιες απαντήσεις.

Πρέπει να περιμένω και υπάρχουν καθυστερήσεις στην πληρωμή. Δεν έχω επαληθευτεί γιατί δεν είναι απαραίτητο.



Αυτόματη μετάφραση:
christopherriegel91
πριν από 4 μήνες

Γεια σου Κρίστοφερ,

ηρέμησε γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ. Θα σου πουν ότι έχουν κατακλυστεί από αναλήψεις, ότι έχουν «ουρά» και ότι πρέπει να μείνεις ήρεμος.

Αν είχαν πραγματικά την ουρά λένε ότι θα ανέβαιναν κοιλιά. Η πραγματικότητα είναι ότι το CROWNPLAY ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΕΝΤΑ. ΔΡΑΠΕΤΕΥΩ.

Ελπίζω όμως να κάνω λάθος για σένα. Αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σε όλους,

Ζήτησα ανάληψη 500 € στις 13 Αυγούστου 2024 στις 10:31 π.μ.

Από τότε δεν έχει γίνει τίποτα. Επικοινωνώ μαζί τους καθημερινά μέσω ζωντανής συνομιλίας και παίρνω πάντα τις ίδιες απαντήσεις.

Πρέπει να περιμένω και υπάρχουν καθυστερήσεις στην πληρωμή. Δεν έχω επαληθευτεί γιατί δεν είναι απαραίτητο.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello, is that the only reason the casino told you ? I guess it wouldn't be enough, but I've seen a number of players writing recently, so obviously they've encountered some of these problems. 

That's why I would like to say that we give casinos 14 days and you are getting close to that time. If nothing happens in the meantime, you can use our free feature and file a complaint.

So try to be patient for a while and we'll see if anything changes, okay ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ναι είναι ο μόνος λόγος 🙁.

Δεν έχω άλλη επιλογή από το να περιμένω 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
christopherriegel91
πριν από 4 μήνες

That's a shame, but as you said, we'll wait and see if something develops in a better direction. Did you play with the bonus or not ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ναι τα έχω εκπληρώσει όλα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Φοβάμαι ότι το καζίνο CROWNPLAY δεν πληρώνει τα κέρδη ανεξάρτητα. Χρησιμοποιούν την τακτική της εξάντλησης, μέχρι που, για να τους ξεφορτωθείς, παίζεις την απόσυρση. Θεωρώ αυτό το καζίνο άδικο και το χρησιμοποιώ λανθασμένα όταν θα ήθελα να χρησιμοποιήσω πιο αποτελεσματικές λέξεις. Με έμαθαν να μην παίρνω χρήματα που δεν είναι δικά μου. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. CROWNPLAY docet

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ναι τα έχω εκπληρώσει όλα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Sure, let's see if the casino comes up with something new and pays you your money. I already mentioned 14 days, so if nothing happens, let me know and we'll try to assist. 

I wish you good nerves. 

πριν από 4 μήνες

Μου λένε και ψέματα και με απατούν. Έπαιξα στο Crown Play Casino, κέρδισα 500 EUR και περίμενα την πληρωμή για 21 ημέρες. Τα χρήματα μεταφέρθηκαν πίσω στον λογαριασμό παίκτη μου για δεύτερη φορά σήμερα.

Αυτό είναι εγκληματικό και απάτη.

Μείνετε μακριά από αυτήν την ομάδα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
waldhofitter
πριν από 4 μήνες

I'm really sorry you have to go through all this. Did they give you any explanation for doing so, though?

Hopefully, we can help out with your complaint and will be able to find out the reason shortly.

Whenever you have some news regarding this, please come forward.


πριν από 4 μήνες

Στην αρχή μου είπαν ότι έφταιγε ο πάροχος πληρωμών μου, αλλά από τότε που τηλεφώνησα στην τράπεζά μου, τώρα υπάρχουν τεχνικά προβλήματα.

Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι εγκληματικό και απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Πρέπει να σταματήσουν, όποιος συνεχίζει να παίζει έχει μόνο τον εαυτό του να φταίει

Αυτόματη μετάφραση:
waldhofitter
πριν από 3 μήνες

Sometimes such things happen and technical problems can occur, but 3 weeks of not being able to pay a player is a bit too much even for me. Didn't you have any alternative to withdraw ?

πριν από 3 μήνες

Δυστυχώς όχι.

Δεν έχετε τρόπο να επικοινωνήσετε με το καζίνο;


Αυτόματη μετάφραση:
waldhofitter
πριν από 3 μήνες

Surely our complaint team will try to contact them in your complaint. Please be patient, and hopefully soon we'll learn some news regarding your case.

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ, είμαι περίεργος, κάθε μέρα μια διαφορετική δικαιολογία από το καζίνο. Τώρα αρκετές φορές έχουν υποσχεθεί να μεταφέρουν τα χρήματα χειροκίνητα, αλλά τίποτα δεν έγινε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα έχω παίξει στο crown play έδω και 10 μέρες περιμένω τα λεφτά μου και με δουλεύουν από μέρα σε μέρα ότι έχουν πολύ δουλειά ,έχω αντίγραφα από τις συνομιλίες θέλω να κινηθώ νομικα

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ, είμαι περίεργος, κάθε μέρα μια διαφορετική δικαιολογία από το καζίνο. Τώρα αρκετές φορές έχουν υποσχεθεί να μεταφέρουν τα χρήματα χειροκίνητα, αλλά τίποτα δεν έγινε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Do you think this casino utilizes payment orders during the weekends? I'm trying to figure out when it would be best to expect some news - preferably the final good news!

As I saw in the complaint, you have been struggling for sooooo long! Pray the upcoming week brings you the money.

1...7 8 910
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα