ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 6 μήνες από Romi
|
13488 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...7 8 9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro,

Έχουν περάσει 9 εργάσιμες ημέρες και η απόσυρση είναι σε εγκεκριμένη κατάσταση. Τι μου απάντησαν; Ότι έχουν μια χιλιομετρική ουρά, ένα τεράστιο αίτημα για πληρωμές. Φοβάμαι ότι θα πάνε στην κόλαση αν τους πληρώσουν. Αλλά δεν υπάρχει φόβος: είναι μαλακίες. Στην πραγματικότητα δεν πληρώνουν, δεν θέλουν να πληρώσουν. Τέλος, ένα γεγονός που θα ήταν για γέλια αν δεν ήταν τόσο άθλιο όσο το εν λόγω καζίνο: από support@crownplay καλείστε να επικοινωνήσετε support@rabona .

Έχουν μπερδεμένες ιδέες. Και ναι, είναι η πρώτη μου απόσυρση. Και σε κάθε περίπτωση το τελευταίο. Ούτε ψεύτικη κατάθεση, τους αξίζει!!!!

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε αυτά τα καζίνο να λειτουργούν ατιμώρητα εις βάρος εκείνων που είναι έντιμοι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Okay then, we'll wait a few more days and hopefully everything will be sorted out and if not, we'll contact casino. I know it's not nice to wait but on the other hand it's quite normal that a casino can have a long queue. The fact that you have a withdrawal in the approved status would be a bit reassuring to me, so I'm sure you'll get it.

If there is something I will be here. 

πριν από 1 μήνα

Λέω, Jaro, ότι οι βαθμολογίες σου είναι λίγο μπερδεμένες, γιατί υπάρχουν καζίνο που έχουν χαμηλές βαθμολογίες και πληρώνουν, και υπάρχουν καζίνο που έχουν υψηλές βαθμολογίες και δεν πληρώνουν. Εάν υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παρεμβαίνουν στην πληρωμή, τότε θα πρέπει να εξετάσετε πιο βαθιά ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες και να επαναξιολογήσετε τις βαθμολογίες των καζίνο με βάση αυτούς τους παράγοντες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

That's why I said that payout is not part of the rating. In any casino, technical problems or anything else can happen that can slow down the payout. Some casinos can pay out a player almost immediately, so it would be wrong to generalize such things. Just because casinos have some smaller score doesn't mean they don't have to pay out players. But overall, there may be a number of other problems that you would have to deal with. Everything is always explained in the Safety index. 

Alternatively, if you want to see how we review casino you can look here- How we review online casinos

πριν από 1 μήνα

Λέτε "γι' αυτό είπα ότι η πληρωμή δεν είναι μέρος της κατάταξης", αλλά η πληρωμή είναι το πιο σημαντικό πράγμα για τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
ericleo
πριν από 1 μήνα

Yes I understand that, but how can you track such a thing when it can be different in every casino ? It's standard that something can happen and if we checked it and for us nothing happened, then a player would come there and encounter problems, how would it look like if we wrote that the casino has fast withdrawals, at least we have encountered such a thing. Every player may have a different experience and I don't think it would be right to have it like that. I hope you understand what I am saying. 

πριν από 1 μήνα

Γεια σε όλους,

Ζήτησα ανάληψη 500 € στις 13 Αυγούστου 2024 στις 10:31 π.μ.

Από τότε δεν έχει γίνει τίποτα. Επικοινωνώ μαζί τους καθημερινά μέσω ζωντανής συνομιλίας και παίρνω πάντα τις ίδιες απαντήσεις.

Πρέπει να περιμένω και υπάρχουν καθυστερήσεις στην πληρωμή. Δεν έχω επαληθευτεί γιατί δεν είναι απαραίτητο.



Αυτόματη μετάφραση:
christopherriegel91
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Κρίστοφερ,

ηρέμησε γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ. Θα σου πουν ότι έχουν κατακλυστεί από αναλήψεις, ότι έχουν «ουρά» και ότι πρέπει να μείνεις ήρεμος.

Αν είχαν πραγματικά την ουρά λένε ότι θα ανέβαιναν κοιλιά. Η πραγματικότητα είναι ότι το CROWNPLAY ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΕΝΤΑ. ΔΡΑΠΕΤΕΥΩ.

Ελπίζω όμως να κάνω λάθος για σένα. Αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σε όλους,

Ζήτησα ανάληψη 500 € στις 13 Αυγούστου 2024 στις 10:31 π.μ.

Από τότε δεν έχει γίνει τίποτα. Επικοινωνώ μαζί τους καθημερινά μέσω ζωντανής συνομιλίας και παίρνω πάντα τις ίδιες απαντήσεις.

Πρέπει να περιμένω και υπάρχουν καθυστερήσεις στην πληρωμή. Δεν έχω επαληθευτεί γιατί δεν είναι απαραίτητο.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello, is that the only reason the casino told you ? I guess it wouldn't be enough, but I've seen a number of players writing recently, so obviously they've encountered some of these problems. 

That's why I would like to say that we give casinos 14 days and you are getting close to that time. If nothing happens in the meantime, you can use our free feature and file a complaint.

So try to be patient for a while and we'll see if anything changes, okay ? 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ναι είναι ο μόνος λόγος 🙁.

Δεν έχω άλλη επιλογή από το να περιμένω 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
christopherriegel91
πριν από 1 μήνα

That's a shame, but as you said, we'll wait and see if something develops in a better direction. Did you play with the bonus or not ? 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ναι τα έχω εκπληρώσει όλα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Φοβάμαι ότι το καζίνο CROWNPLAY δεν πληρώνει τα κέρδη ανεξάρτητα. Χρησιμοποιούν την τακτική της εξάντλησης, μέχρι που, για να τους ξεφορτωθείς, παίζεις την απόσυρση. Θεωρώ αυτό το καζίνο άδικο και το χρησιμοποιώ λανθασμένα όταν θα ήθελα να χρησιμοποιήσω πιο αποτελεσματικές λέξεις. Με έμαθαν να μην παίρνω χρήματα που δεν είναι δικά μου. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. CROWNPLAY docet

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ναι τα έχω εκπληρώσει όλα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Sure, let's see if the casino comes up with something new and pays you your money. I already mentioned 14 days, so if nothing happens, let me know and we'll try to assist. 

I wish you good nerves. 

πριν από 3 εβδομάδες

Μου λένε και ψέματα και με απατούν. Έπαιξα στο Crown Play Casino, κέρδισα 500 EUR και περίμενα την πληρωμή για 21 ημέρες. Τα χρήματα μεταφέρθηκαν πίσω στον λογαριασμό παίκτη μου για δεύτερη φορά σήμερα.

Αυτό είναι εγκληματικό και απάτη.

Μείνετε μακριά από αυτήν την ομάδα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
waldhofitter
πριν από 3 εβδομάδες

I'm really sorry you have to go through all this. Did they give you any explanation for doing so, though?

Hopefully, we can help out with your complaint and will be able to find out the reason shortly.

Whenever you have some news regarding this, please come forward.


πριν από 3 εβδομάδες

Στην αρχή μου είπαν ότι έφταιγε ο πάροχος πληρωμών μου, αλλά από τότε που τηλεφώνησα στην τράπεζά μου, τώρα υπάρχουν τεχνικά προβλήματα.

Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι εγκληματικό και απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Πρέπει να σταματήσουν, όποιος συνεχίζει να παίζει έχει μόνο τον εαυτό του να φταίει

Αυτόματη μετάφραση:
waldhofitter
πριν από 3 εβδομάδες

Sometimes such things happen and technical problems can occur, but 3 weeks of not being able to pay a player is a bit too much even for me. Didn't you have any alternative to withdraw ?

πριν από 3 εβδομάδες

Δυστυχώς όχι.

Δεν έχετε τρόπο να επικοινωνήσετε με το καζίνο;


Αυτόματη μετάφραση:
waldhofitter
πριν από 3 εβδομάδες

Surely our complaint team will try to contact them in your complaint. Please be patient, and hopefully soon we'll learn some news regarding your case.

πριν από 3 εβδομάδες

Ευχαριστώ, είμαι περίεργος, κάθε μέρα μια διαφορετική δικαιολογία από το καζίνο. Τώρα αρκετές φορές έχουν υποσχεθεί να μεταφέρουν τα χρήματα χειροκίνητα, αλλά τίποτα δεν έγινε

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα