Good evening, I have played in crown play here and I have been waiting for my money for 10 days and they are working on me from day to day that they have a lot of work, I have copies of the conversations I want to take legal action
Καλησπέρα έχω παίξει στο crown play έδω και 10 μέρες περιμένω τα λεφτά μου και με δουλεύουν από μέρα σε μέρα ότι έχουν πολύ δουλειά ,έχω αντίγραφα από τις συνομιλίες θέλω να κινηθώ νομικα
Γεια σου!
Δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά θα πρέπει να δείτε το παράπονο του άλλου παίκτη συν τις δημοσιεύσεις σε αυτό το νήμα. Ταίριαξε, σε παρακαλώ. Αυτό το καζίνο καθυστερεί αρκετά με τις πληρωμές. Λυπάμαι που βλέπω ότι είσαι ο επόμενος.
Για να καταλάβετε, δεν μπορείτε να προβείτε σε "νομικές ενέργειες" εδώ, αλλά μέσω της καταγγελίας, οι συνάδελφοί μας θα προσπαθήσουν να συζητήσουν με το καζίνο όταν δεν πληρώσουν εντός 14 ολόκληρων ημερών. Φαντάζομαι ότι το χρονικό πλαίσιο είναι αρκετά μεγάλο, αλλά έτσι λειτουργεί εδώ. Επομένως, παρόλο που δεν μου αρέσει να το λέω, συνιστώ να είστε υπομονετικοί.
Hi there!
I don't want to scare you, but you should see the other player's complaint plus posts in this thread. Suit yourself, please. This casino is quite delayed with the payouts; I'm sorry to see you're the next.
Just for you to understand, you can't take any "legal actions" here, but through the complaint, our colleagues will try to reason with the casino once they failed to pay out within 14 full days. I imagine the time frame is quite long, yet this is how it works here. Thus, despite I hate to say it, I recommend being patient.
Λοιπόν, δεν πιστεύω πλέον ότι θα πληρώσουν. Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας, απίστευτο. Την επόμενη εβδομάδα πιθανότατα θα το μεταφέρουν πίσω στον λογαριασμό του παίκτη, ώστε το όλο θέμα να ξεκινήσει ξανά από την αρχή.
Ακύρωσα επίσης την πλήρη ανταλλαγή
Well, I no longer believe that they will pay out. It's been almost a month now, unbelievable. Next week they'll probably transfer it back to the player's account so the whole thing starts again from the beginning.
I also canceled the complete exchange
Na ja mittlerweile glaube ich nicht mehr daran das die Auszahlen. Ist ja jetzt fast schon 1 Monat, unglaublich. Nächste Woche buchen die das bestimmt wieder auf das Spielerkonto zurück, damit das ganze wieder von vorne losgeht.
ich habe auch den kompletten Austausch aufgehoben
Λυπούμαστε που το λέω αυτό, αλλά καζίνο όπως το CROWNPLAY ΚΑΙ οι Θυγατρικές είναι ΚΑΖΙΝΟ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ. ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
Sorry to say this, but casinos like CROWNPLAY AND AFFILIATES are NON-PAYING CASINOS. THEY HAVE A LOT OF REQUESTS FROM CHEATED PLAYERS. STAY AWAY. THEY DON'T PAY
Mi dispiace doverlo dire, ma casino come CROWNPLAY E AFFILIATI sono CASINO CHE NON PAGANO. HANNO MOLTE RICHIESTE DI GIOCATORI.................IMBROGLIATI. STATE LONTANI. QUELLI NON PAGANO
Λοιπόν, δεν πιστεύω πλέον ότι θα πληρώσουν. Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας, απίστευτο. Την επόμενη εβδομάδα πιθανότατα θα το μεταφέρουν πίσω στον λογαριασμό του παίκτη, ώστε το όλο θέμα να ξεκινήσει ξανά από την αρχή.
Ακύρωσα επίσης την πλήρη ανταλλαγή
Well, I no longer believe that they will pay out. It's been almost a month now, unbelievable. Next week they'll probably transfer it back to the player's account so the whole thing starts again from the beginning.
I also canceled the complete exchange
Na ja mittlerweile glaube ich nicht mehr daran das die Auszahlen. Ist ja jetzt fast schon 1 Monat, unglaublich. Nächste Woche buchen die das bestimmt wieder auf das Spielerkonto zurück, damit das ganze wieder von vorne losgeht.
ich habe auch den kompletten Austausch aufgehoben
Ας περιμένουμε τώρα εάν το καζίνο θα επικοινωνήσει με την ομάδα μας σχετικά με το παράπονό σας. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξουν κάποιες ενημερώσεις σύντομα.
Let's wait now if the casino will communicate with our team about your complaint. Hopefully, there will be some updates soon.
Λυπούμαστε που το λέω αυτό, αλλά καζίνο όπως το CROWNPLAY ΚΑΙ οι Θυγατρικές είναι ΚΑΖΙΝΟ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ. ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
Sorry to say this, but casinos like CROWNPLAY AND AFFILIATES are NON-PAYING CASINOS. THEY HAVE A LOT OF REQUESTS FROM CHEATED PLAYERS. STAY AWAY. THEY DON'T PAY
Mi dispiace doverlo dire, ma casino come CROWNPLAY E AFFILIATI sono CASINO CHE NON PAGANO. HANNO MOLTE RICHIESTE DI GIOCATORI.................IMBROGLIATI. STATE LONTANI. QUELLI NON PAGANO
Λυπούμαστε για την όλη κατάσταση και ότι το παράπονό σας έκλεισε σύμφωνα με το αίτημά σας και η ομάδα μας δεν είχε την ευκαιρία να το επιλύσει. Δυστυχώς, δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε πώς και αν το καζίνο θα συνεργαστεί.
Sorry about the whole situation and that your complaint was closed as per your request and our team did not have a chance to get it solved. Unfortunately, we didn't get a chance to see how and if the casino would cooperate.
Good evening.
unacceptable casino today they deposited my first money after 5 business days but they also rejected a withdrawal. Plus I've been blocked by customer service and can't get in
Καλησπέρα.
απαραδεκτο καζίνο σήμερα μου έβαλαν τα πρώτα λεφτά μετά από 5 εργάσιμες αλλά μου απέρριψαν και μια ανάληψη. Συν ότι με έχουν μπλοκάρει από την εξυπηρέτηση πελατών και δεν μπορώ να μπω
Γεια σας.
Λυπάμαι που ακούω για αυτά τα ζητήματά σας στο συγκεκριμένο καζίνο.
Μπορώ να ρωτήσω ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα με την κατάθεσή σας; Κόλλησε κάπου;🤔
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
Συγγνώμη για τις τόσες ερωτήσεις, αλλά είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε αυτές τις πληροφορίες για να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση.🙏
Hello there.
I am sorry to hear about these issues of yours at this particular casino.
May I ask what exactly was the problem with your deposit? Did it get stuck somewhere?🤔
Is your account fully verified at this casino?
Sorry for so many questions, but it is very important to know this information so we can understand the situation better.🙏
Καλησπέρα! Έχω χρήματα να λάβω από το CrownPlay και έχουν περάσει περισσότερες από 7 ημέρες από τότε που τα έλαβα.
Good evening! I have money to receive from CrownPlay, and it's been more than 7 days since I received it.
Boa noite! Tenho valores para receber no CrownPlay, já faz mais de 7 dias que meu dinheiro não caiu na conta
Έχω 3 ανοιχτές αναλήψεις στο Crownplay και μέχρι στιγμής δεν έχουν μπει χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έχουν περάσει 7 ημέρες από τότε που το ποσό αναλύθηκε ως "ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ". Έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους και μου λένε να κάνω υπομονή.
I have 3 open withdrawals at Crownplay and so far no money has landed in my bank account. It's been 7 days since the amount was analyzed as "APPROVED". I've already contacted them and they tell me to be patient.
Tenho 3 saques em aberto no Crownplay e até agora nada do dinheiro cair na minha Conta Bancária. Já faz 7 dias que o valor fica em analise "APROVADO" Já contatei e eles mandam eu ter paciência, já esperei até demais
Η εμπειρία μου ήταν αρνητική. Με εξόργισαν και μετά από 15 μέρες ακόμα μου είπαν να κάνω υπομονή γιατί είχαν πολλά αιτήματα να ικανοποιήσουν. Ακύρωσα την απόσυρση και το έπαιξα ξανά. Δεν άντεξα άλλο. Κάνε ειρήνη με αυτό. Δεν πληρώνουν. Ελπίζω να είναι διαφορετικά για σένα.
My experience was negative. They exasperated me and after 15 days they still told me to be patient because they had many requests to satisfy. I cancelled the withdrawal and played it again. I couldn't take it anymore. Make peace with it. They don't pay. I hope it's different for you.
La mia esperienza è stata negativa. Mi hanno esasperata e dopo 15 giorni ancora mi dicevano di pazientare perchè avevano molte richieste da soddisfare. Ho annullato il prelievo e l'ho rigiocato. Non ne potevo più. Mettiti il cuore in pace. quelli non pagano. Spero che per te sia diverso.
Γεια, καταλαβαίνω λοιπόν ότι η απόσυρση έχει ήδη ελεγχθεί και επισημανθεί ως εγκεκριμένη ναι; Σε αυτήν την περίπτωση, θα έλεγα ότι το πιο λογικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να περιμένετε και να δείτε πώς θα εξελιχθεί και αν τα χρήματα μπαίνουν στον λογαριασμό σας.
Θα πρόσθετα ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα χρειάζονται για να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη και αν δεν το κάνουν, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Άρα πιστεύεις ότι μπορείς να αντέχεις;
Hi, so I understand that the withdrawal is already checked and marked as approved yes ? In this case, I would say that the most sensible thing to do is to wait and see how it develops and if the money lands in your account.
I would add that we give casinos 14 days to sort out everything they need to send the money to the player and if they don't, then you can contact us again and we will try to help you.
So do you think you can hold out?
Σήμερα το ποσό καταβλήθηκε στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Τώρα απομένουν οι άλλες 2 αναλήψεις. Ευχαριστώ Jaro για την κατανόησή σου!
Today the amount has been paid into my bank account. Now the other 2 withdrawals remain. Thank you Jaro for your understanding!
Hoje mesmo o valor caiu na minha conta bancária. Agora resta os outros 2 saques, Obrigado Jaro pela compreensão!
Με πλήρωσαν σήμερα, τώρα απομένουν οι 2 αναλήψεις!
They paid me today, now the 2 withdrawals remain!
Eles me pagou hoje, agora resta os 2 saques!
Καλά νέα λοιπόν. Πιστεύω ακράδαντα ότι οι επόμενες δύο αναλήψεις θα είναι εξίσου επιτυχημένες. Μη διστάσετε να με ενημερώσετε ξανά όταν συμβεί αυτό.
Σταυρωμένα δάχτυλα.🤞
So good news. I firmly believe that the next two withdrawals will be equally successful. Feel free to update me again when that happens.
Fingers crossed.🤞
Καλημέρα! Πείτε μου γιατί απορρίφθηκε η κριτική μου για το καζίνο R7; Παίζω εκεί και είμαι ενεργός παίκτης.
Good day! Please tell me why my review of R7 casino was rejected? I play there and am an active player.
Доброго времени суток! Подскажите пожалуйста, почему отклонили мой отзыв на казино R7? Я там играю и являюсь активным игроком.
Γειά σου,
ευχαριστώ για την επικοινωνία. Για να εγκρίνετε αναδρομικά την κριτική χρήστη, δώστε στιγμιότυπα οθόνης που δείχνουν την ταυτότητά σας και τη δραστηριότητα του λογαριασμού σας στο καζίνο:
1) ορατό όνομα χρήστη ή email
2) ιστορικό καταθέσεων ή αναλήψεων ή οτιδήποτε άλλο δηλώνει ενεργή χρήση λογαριασμού, όπως το ιστορικό των δραστηριοτήτων παιχνιδιών σας
Εκτιμούμε τη συνεργασία σας.
Hello,
thank you for getting in touch. In order to approve your user review retroactively, please provide screenshots showing your identification, and casino account activity:
1) visible user name or email
2) deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage, such as history of your gaming activities
We appreciate your cooperation.
Καλημέρα. Σας έστειλα επιβεβαίωση της ταυτότητας του παίκτη μέσω email. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβετε απάντηση;
Good day. I sent you a confirmation of the player's identity by email. How long will it take to receive a response?
Добрый день. Я вам отправляла на почту подтверждение личности игрока. Как долго ждать ответ?
Γεια, είχαμε ένα συνέδριο στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, οπότε ελπίζω ότι θα το φτάσουμε σήμερα. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
Hi, we had a conference at the end of last week so I'm hoping we'll get to it today. Thank you for your patience.
Good evening! Has anyone made a withdrawal request at this casino? I made a withdrawal yesterday and requested it via visa/mastercard bank transfer!
now I enter to see the progress of my withdrawal and I see revolut via bank transfer! How is this possible?
In the chat they say there is no problem, but I find this all very strange! the card I have requested to withdraw is not Revolut, but visa!
Καλησπέρα ! Έχει αιτηθεί ανάληψη κάποιος σε αυτό το καζίνο ; Εξανα μια ανάληψη χθες και την αιτήθηκα σε visa/mastercard bank transfer !
τώρα μπαίνω να δω την εξέλιξη της ανάληψης μου και βλέπω revolut via bank transfer ! Πως είναι δυνατόν αυτό ;
Στο τσατ μου λένε δεν υπάρχει πρόβλημα , αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ περίεργο όλο αυτό ! η κάρτα που έχω αιτηθεί ανάληψη δεν είναι ρεβολουτ , αλλά visa !
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.