ΦόρουμΚαζίνοCrownPlay Casino - γενική συζήτηση

CrownPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 6 μήνες από Romi
|
13476 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...8 9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα έχω παίξει στο crown play έδω και 10 μέρες περιμένω τα λεφτά μου και με δουλεύουν από μέρα σε μέρα ότι έχουν πολύ δουλειά ,έχω αντίγραφα από τις συνομιλίες θέλω να κινηθώ νομικα

πριν από 3 εβδομάδες

Ευχαριστώ, είμαι περίεργος, κάθε μέρα μια διαφορετική δικαιολογία από το καζίνο. Τώρα αρκετές φορές έχουν υποσχεθεί να μεταφέρουν τα χρήματα χειροκίνητα, αλλά τίποτα δεν έγινε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Do you think this casino utilizes payment orders during the weekends? I'm trying to figure out when it would be best to expect some news - preferably the final good news!

As I saw in the complaint, you have been struggling for sooooo long! Pray the upcoming week brings you the money.

πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα έχω παίξει στο crown play έδω και 10 μέρες περιμένω τα λεφτά μου και με δουλεύουν από μέρα σε μέρα ότι έχουν πολύ δουλειά ,έχω αντίγραφα από τις συνομιλίες θέλω να κινηθώ νομικα

πριν από 3 εβδομάδες

Hi there!

I don't want to scare you, but you should see the other player's complaint plus posts in this thread. Suit yourself, please. This casino is quite delayed with the payouts; I'm sorry to see you're the next.

Just for you to understand, you can't take any "legal actions" here, but through the complaint, our colleagues will try to reason with the casino once they failed to pay out within 14 full days. I imagine the time frame is quite long, yet this is how it works here. Thus, despite I hate to say it, I recommend being patient.



πριν από 3 εβδομάδες

Λοιπόν, δεν πιστεύω πλέον ότι θα πληρώσουν. Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας, απίστευτο. Την επόμενη εβδομάδα πιθανότατα θα το μεταφέρουν πίσω στον λογαριασμό του παίκτη, ώστε το όλο θέμα να ξεκινήσει ξανά από την αρχή.

Ακύρωσα επίσης την πλήρη ανταλλαγή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Λυπούμαστε που το λέω αυτό, αλλά καζίνο όπως το CROWNPLAY ΚΑΙ οι Θυγατρικές είναι ΚΑΖΙΝΟ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ. ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Λοιπόν, δεν πιστεύω πλέον ότι θα πληρώσουν. Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας, απίστευτο. Την επόμενη εβδομάδα πιθανότατα θα το μεταφέρουν πίσω στον λογαριασμό του παίκτη, ώστε το όλο θέμα να ξεκινήσει ξανά από την αρχή.

Ακύρωσα επίσης την πλήρη ανταλλαγή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Let's wait now if the casino will communicate with our team about your complaint. Hopefully, there will be some updates soon.

πριν από 3 εβδομάδες

Λυπούμαστε που το λέω αυτό, αλλά καζίνο όπως το CROWNPLAY ΚΑΙ οι Θυγατρικές είναι ΚΑΖΙΝΟ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ. ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Sorry about the whole situation and that your complaint was closed as per your request and our team did not have a chance to get it solved. Unfortunately, we didn't get a chance to see how and if the casino would cooperate.

πριν από 1 εβδομάδα

Καλησπέρα.

απαραδεκτο καζίνο σήμερα μου έβαλαν τα πρώτα λεφτά μετά από 5 εργάσιμες αλλά μου απέρριψαν και μια ανάληψη. Συν ότι με έχουν μπλοκάρει από την εξυπηρέτηση πελατών και δεν μπορώ να μπω

apapapdopoulos
πριν από 1 εβδομάδα

Hello there.

I am sorry to hear about these issues of yours at this particular casino.

May I ask what exactly was the problem with your deposit? Did it get stuck somewhere?🤔

Is your account fully verified at this casino?

Sorry for so many questions, but it is very important to know this information so we can understand the situation better.🙏

πριν από 3 ημέρες

Καλησπέρα! Έχω χρήματα να λάβω από το CrownPlay και έχουν περάσει περισσότερες από 7 ημέρες από τότε που τα έλαβα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Έχω 3 ανοιχτές αναλήψεις στο Crownplay και μέχρι στιγμής δεν έχουν μπει χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έχουν περάσει 7 ημέρες από τότε που το ποσό αναλύθηκε ως "ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ". Έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους και μου λένε να κάνω υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:
pedroalbertini12
πριν από 3 ημέρες


Η εμπειρία μου ήταν αρνητική. Με εξόργισαν και μετά από 15 μέρες ακόμα μου είπαν να κάνω υπομονή γιατί είχαν πολλά αιτήματα να ικανοποιήσουν. Ακύρωσα την απόσυρση και το έπαιξα ξανά. Δεν άντεξα άλλο. Κάνε ειρήνη με αυτό. Δεν πληρώνουν. Ελπίζω να είναι διαφορετικά για σένα.


Αυτόματη μετάφραση:
pedroalbertini12
πριν από 3 ημέρες

Hi, so I understand that the withdrawal is already checked and marked as approved yes ? In this case, I would say that the most sensible thing to do is to wait and see how it develops and if the money lands in your account.

I would add that we give casinos 14 days to sort out everything they need to send the money to the player and if they don't, then you can contact us again and we will try to help you. 

So do you think you can hold out? 

Jaro
πριν από 3 ημέρες

Σήμερα το ποσό καταβλήθηκε στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Τώρα απομένουν οι άλλες 2 αναλήψεις. Ευχαριστώ Jaro για την κατανόησή σου!

Αυτόματη μετάφραση:
AMARISSA
πριν από 3 ημέρες

Με πλήρωσαν σήμερα, τώρα απομένουν οι 2 αναλήψεις!

Αυτόματη μετάφραση:
pedroalbertini12
πριν από 3 ημέρες

So good news. I firmly believe that the next two withdrawals will be equally successful. Feel free to update me again when that happens. 

Fingers crossed.🤞

Jaro
πριν από 3 ημέρες

Καλημέρα! Πείτε μου γιατί απορρίφθηκε η κριτική μου για το καζίνο R7; Παίζω εκεί και είμαι ενεργός παίκτης.

Αυτόματη μετάφραση:
svek0ndratjeva
πριν από 2 ημέρες

Hello,

thank you for getting in touch. In order to approve your user review retroactively, please provide screenshots showing your identification, and casino account activity:


1) visible user name or email

2) deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage, such as history of your gaming activities


We appreciate your cooperation.

Jaro
χθες

Καλημέρα. Σας έστειλα επιβεβαίωση της ταυτότητας του παίκτη μέσω email. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβετε απάντηση;

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα