Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 2 έτη από jrewing
|
24.028 προβολές 295 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...15
πριν από 1 μήνα

Γεια σας καλησπέρα θα ήθελα να μάθω γιατί με υποβάθμισαν από επίπεδο VIP έτσι ακριβώς;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εγώ έχω άλλο πρόβλημα δεν μπορώ να επικοινωνήσω με το live chat

Jaro
πριν από 1 μήνα

Προς το παρόν θα κάνω υπομονή και θα κρατήσω, αλλά αυτό ξεκινά άσχημα. Σήμερα έχουν περάσει 3 εργάσιμες μέρες από την πρώτη. Μέσα από το chat του παιχνιδιού, μου λένε ότι συμφωνούν μαζί μου ότι αυτό έπρεπε να είχε λυθεί. Το ερώτημα είναι ότι

Τράβηξα 500 στις 11/06

Στις 11/07 άλλα 500 και

Στις 11/08 άλλα 500, οπότε αν έχει ήδη αργήσει ο πρώτος, τα άλλα είναι ίδια.

Θέλω να κάνω υπομονή και να περιμένω μέχρι να μην αργήσει πολύ και το εμπιστεύομαι αλλά φαίνεται κακό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σας καλησπέρα θα ήθελα να μάθω γιατί με υποβάθμισαν από επίπεδο VIP έτσι ακριβώς;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hey, that's probably a question that should be directed to the casino. Did you ask them and did they give you an answer? 

πριν από 1 μήνα

Εγώ έχω άλλο πρόβλημα δεν μπορώ να επικοινωνήσω με το live chat

πριν από 1 μήνα

What is the reason you can't contact them? Did your live chat icon disappear or what is the problem? Have you tried sending an email to find out what might be behind it?

πριν από 1 μήνα

Προς το παρόν θα κάνω υπομονή και θα κρατήσω, αλλά αυτό ξεκινά άσχημα. Σήμερα έχουν περάσει 3 εργάσιμες μέρες από την πρώτη. Μέσα από το chat του παιχνιδιού, μου λένε ότι συμφωνούν μαζί μου ότι αυτό έπρεπε να είχε λυθεί. Το ερώτημα είναι ότι

Τράβηξα 500 στις 11/06

Στις 11/07 άλλα 500 και

Στις 11/08 άλλα 500, οπότε αν έχει ήδη αργήσει ο πρώτος, τα άλλα είναι ίδια.

Θέλω να κάνω υπομονή και να περιμένω μέχρι να μην αργήσει πολύ και το εμπιστεύομαι αλλά φαίνεται κακό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I understand why you have this attitude and if the casino doesn't pay you within 14 days, we will try to help you if you file a complaint. 

But for now, let's be patient and see if the casino gets back to you or sends you money. I would be happy if it wasn't prolonged, but the casino needs to sort this delay out. 

If you have anything new, I'll be here. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Τελικά ακύρωσα μια, ακύρωσα αυτή από 11/08 αλλά δεν έπαιξα τα χρήματα, είναι στον λογαριασμό μου, προτιμώ να μην υπερφορτώνω τόσο τις αναλήψεις, έχω ακόμα εκκρεμείς αναλήψεις από 06/11 για ένα ποσό 500€ και από 11/07 για άλλο ποσό 500€. Εάν δεν λάβω τις αναλήψεις αυτή την Παρασκευή, μπορώ να υποβάλω παράπονο; Αφού θα ήταν 10 μέρες και για να επιταχυνθούν λίγο τα πράγματα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Please someone from the forum that Casinia has paid and that it is true, please answer me and if you can prove it to me

πριν από 1 μήνα

Το Casinia είναι το ίδιο με το legiano;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Τελικά ακύρωσα μια, ακύρωσα αυτή από 11/08 αλλά δεν έπαιξα τα χρήματα, είναι στον λογαριασμό μου, προτιμώ να μην υπερφορτώνω τόσο τις αναλήψεις, έχω ακόμα εκκρεμείς αναλήψεις από 06/11 για ένα ποσό 500€ και από 11/07 για άλλο ποσό 500€. Εάν δεν λάβω τις αναλήψεις αυτή την Παρασκευή, μπορώ να υποβάλω παράπονο; Αφού θα ήταν 10 μέρες και για να επιταχυνθούν λίγο τα πράγματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Okay so don't even play with them, theoretically you can file a complaint but you will get the basic questions for now and our team will wait until the 2 weeks I mentioned are up. Then we will move on and will contact the casino after the investigation if you don't get the money by then. 

πριν από 1 μήνα

Please someone from the forum that Casinia has paid and that it is true, please answer me and if you can prove it to me

πριν από 1 μήνα

Hi, you have enough players who have described their experiences, just go through this thread. 

Try it and you will get the answer to your information. 

πριν από 1 μήνα

Το Casinia είναι το ίδιο με το legiano;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

From what I've seen, they have no relationship, why do you ask? 

Jaro
πριν από 1 μήνα

καταλαβαίνω.

Οπότε θα συνεχίσω όπως έκανα και σε 2 εβδομάδες φαντάζομαι ότι θα είναι από τις 20 θα κάνω καταγγελία αν όλα παραμείνουν ίδια για να δω αν μπορείτε να αλλάξετε αυτό προς το παρόν θα πρέπει να περιμένω δεν θα παίζω μαζί τους μέχρι να λυθεί αυτό για να μην αλλάξει η ισορροπία μου ή να μην το χάσω, ας κρατήσουμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 1 μήνα

The right approach I would say. We'll wait and see how it goes and hopefully it will be resolved without you having to file a complaint. 

Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 1 μήνα

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Σε λίγες μέρες θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας μόλις είμαι στην 13η μέρα χωρίς να πληρωθώ και χωρίς να λαμβάνω νέα από το καζίνο και αν με πληρώσουν θα σας γράψω επίσης να αφήσετε αρχείο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 1 μήνα

I hope it turns out well.

Fingers crossed.🤞

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, περίμενα ένα μήνα και μια εβδομάδα να γίνει η πλήρης πληρωμή των 1500€. Έχω μιλήσει με όλα τα παιδιά στη ζωντανή συνομιλία. Θέλω να μάθω τι συμβαίνει, γιατί υπάρχει τέτοια καθυστέρηση στις πληρωμές και αν θα καταθέσουν πραγματικά τα χρήματά μου. Έκανα υπομονή αλλά πέρασε πολύς καιρός.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Sergius30 διαγράφηκε
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, περίμενα ένα μήνα και μια εβδομάδα να γίνει η πλήρης πληρωμή των 1500€. Έχω μιλήσει με όλα τα παιδιά στη ζωντανή συνομιλία. Θέλω να μάθω τι συμβαίνει, γιατί υπάρχει τέτοια καθυστέρηση στις πληρωμές και αν θα καταθέσουν πραγματικά τα χρήματά μου. Έκανα υπομονή αλλά πέρασε πολύς καιρός.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, you're right that waiting so long is too long. Did you need to be verified or are you already verified? Did they tell you the reason why you've been waiting so long?

In your case, I would definitely open a complaint because you've been waiting too long.

Do you think you'll go ahead with it?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Jaro
πριν από 1 μήνα

Ο λογαριασμός μου στο Casinia έχει επαληθευτεί, όλα είναι εντάξει. Η απάντησή τους είναι ότι το αίτημά μου βρίσκεται στην ουρά γιατί έχουν πολλά αιτήματα ανάληψης. Μάλιστα από την πρώτη μέρα της νίκης έκανα 2 αναλήψεις των 500€ η κάθε μία και όσο περνούσαν οι μέρες τις ακύρωσαν χωρίς προφανή λόγο. Έχω τρία αιτήματα ανάληψης 500 € το καθένα στην ουρά εδώ και ένα μήνα και έχω επίσης 700 € στον λογαριασμό Casinia για ανάληψη, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα μέχρι να λάβω την πρώτη μου πληρωμή. Είναι πραγματικά πολύ απογοητευτικό να έχεις κερδίσει 2200€ και να μην μπορείς να τα απολαύσεις, το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση, μόνο ότι πρέπει να περιμένεις.

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 10...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα