Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 22)

 από jrewing
|
46.888 προβολές 429 απαντήσεις |
|
1...21 22

Περιμένω από τις 16 Μαρτίου για πληρωμή 1.500 € από την Casinia και 500 € από το Playio. Δεν έχω βιώσει ποτέ κάτι παρόμοιο στα 10 χρόνια του διαδικτυακού τζόγου. Δεν θα καταθέσω άλλο σεντ στην Casinia ή στους συνεργάτες της. Επίσης δεν έχουν πλέον έγκυρη άδεια. αν το βλέπω σωστά, υπάρχει ένα κόκκινο Χ στο κάτω μέρος.

Αυτόματη μετάφραση:

It is good, then, that you submitted your complaints here. I hope our team will be able to solve them.

We'll keep an eye on both of them.

Δεν έχω τίποτα άλλο να πω για αυτό... Μπορείτε να δείτε τα παράπονα από άλλους, όλα είναι για το ίδιο θέμα... Για να πληρωθούν... Είναι απλά κλέφτες και δεν θα αλλάξω γνώμη

Αυτόματη μετάφραση:

Γιατί λοιπόν υπόσχομαι στους παίκτες ότι δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τα κέρδη τους κ.λπ. Όταν δεν πληρώνουν τα κέρδη; Δεν ξέρω, αλλά το καζίνο όντως διαμορφώνει τους όρους σύμφωνα με αυτό που τους ταιριάζει, αρκεί οι παίκτες να καταθέσουν και να αποσύρουν, δεν έχουν προβλήματα ή αντιρρήσεις, αλλά όταν πρόκειται για αναλήψεις, πάντα βρίσκουν κάτι για να μην πληρώσουν τα κέρδη τους, μερικές φορές είναι 4:1, μετά πάλι 9:1, είναι πάντα ξεκάθαρο και ορατό πώς είναι απατεώνες... Δόξα τω Θεώ, πιστεύω ότι η υπόθεση μου είναι ήδη ικανή να πληρώσει. 167 χιλιάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
Jitus1605

Γεια, δεν θα αντικρούσω τη γνώμη σου. Ο Δείκτης Ασφαλείας αφορά τον παίκτη που πληρώνεται εάν πληροί τις προϋποθέσεις, αλλά δυστυχώς δεν περιλαμβάνει πόσο γρήγορα θα γίνει η πληρωμή.

Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δελεαστικό να εξετάζουμε τα παράπονα και να τα λαμβάνουμε ως σημείο εκκίνησης, αλλά αυτό δεν ισχύει πλήρως στην περίπτωση των αργών πληρωμών.

Ωστόσο, αν δεν κάνω λάθος, η κατάστασή σου με το Casinia αφορούσε δυστυχώς κάτι άλλο. Λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να συμφωνήσουμε μαζί σου.

Ωστόσο, αν προσπαθήσω να το θέσω πολύ απλά, τα καζίνο που δεν πληρώνουν καθόλου δεν είναι ασφαλή για εμάς. Αυτά που πληρώνουν αργά προσφέρουν απλώς μια χειρότερη εμπειρία. Και όπως σωστά λες, τα παράπονα είναι ορατά, όπως και οι κριτικές των χρηστών, οπότε η συνολική εικόνα του καζίνο δεν είναι μόνο ένας αριθμός, αλλά όλες οι πηγές μαζί, αλλά καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην είναι προφανές και να μην ταιριάζει σε όλους.

Μπορώ να γνωρίζω ποια αρμόδια αρχή χειρίζεται την υπόθεσή σας;


Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, αυτό το καζίνο είναι απάτη. Όταν χάνεις, όλα είναι μπόνους και καλοσύνη. όταν ανακάμπτεις και βγάζεις κέρδος, όλα εξαφανίζονται. Περίμενα 16 μέρες για τρεις αναλήψεις και μου έδωσαν μόνο δικαιολογίες.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, καλησπέρα, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο Casinia. Έχω κάνει 3 αναλήψεις και περιμένω να κάνω ανάληψη 2.100€. Με αφαίρεσαν από το VIP με τον μάνατζέρ μου. Παλιότερα λάμβανα τις αναλήψεις μου σε 2-3 ώρες το πολύ και τώρα πρέπει να περιμένω μέρες. Δεν μου είπαν τον λόγο. Δεν μπορώ να γράψω στο live chat και δεν μου απαντούν με email. Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό έτσι ώστε οι αναλήψεις μου να είναι πιο γρήγορες, παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, αυτό το καζίνο είναι απάτη. Όταν χάνεις, όλα είναι μπόνους και καλοσύνη. όταν ανακάμπτεις και βγάζεις κέρδος, όλα εξαφανίζονται. Περίμενα 16 μέρες για τρεις αναλήψεις και μου έδωσαν μόνο δικαιολογίες.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, did the casino also tell you the reason for such a long wait? Casinos sometimes pay out late, but they should have reasons for that. Are these your first withdrawals at the casino and wasn't it necessary for you to verify? 

I saw that you already have a complaint and you can answer Kristina's questions. 

I hope this will be resolved soon and you will get paid.🙂

Γεια σας, καλησπέρα, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο Casinia. Έχω κάνει 3 αναλήψεις και περιμένω να κάνω ανάληψη 2.100€. Με αφαίρεσαν από το VIP με τον μάνατζέρ μου. Παλιότερα λάμβανα τις αναλήψεις μου σε 2-3 ώρες το πολύ και τώρα πρέπει να περιμένω μέρες. Δεν μου είπαν τον λόγο. Δεν μπορώ να γράψω στο live chat και δεν μου απαντούν με email. Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό έτσι ώστε οι αναλήψεις μου να είναι πιο γρήγορες, παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:

I see you have the same issue as the player before you. How long are you waiting for your withdrawals now? It is possible that the casino has some delay or something is going on, if nothing is said. It's a pity because it would be good to give information to the players if there is something concrete in it. 

So try to tell me more and we will see if we can help. 

Jaro

Όχι, έχω αποσυρθεί εδώ και καιρό, αλλά μόλις άρχισα να βγάζω κέρδη, σταμάτησαν να λειτουργούν. Δεν μου δίνουν καμία εξήγηση. απλά μου λένε ότι είναι ακόμα ενεργοί.

Αυτόματη μετάφραση:
jarke82

Hmm, that's sad, then we'll have to wait for our team to sort it out. 

I hope we will learn something new together soon. 😉

Μην παίζετε αυτά τα καζίνο [μπόνους καβούρι] είναι τα ίδια με διαφορετικό όνομα και θα πρέπει να εκλιπαρείτε για αναλήψεις τη στιγμή που θα αποφασίσετε να το κάνετε στην περίπτωσή μου 20 ημέρες και ακόμα δεν έχετε αποσύρει τα χρήματά μου VIPERWIN house που λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο με παίκτες τόσο άδικους και καταστροφικούς για τον χρήστη. Ξέρω πολύ καλά όλους αυτούς τους οίκους ότι σύντομα θα δημοσιεύσω όλα τα ονόματά τους εκτός από το να ανοίξω ξανά λογαριασμούς για παίκτες χωρίς το αίτημά τους και να τους βομβαρδίσω με promos για να παίξουν χωρίς να σεβόμαστε την απόφαση που αποφάσισε να κλείσει ο παίκτης. Δεν είναι σπίτια για εμπιστοσύνη.

Αυτόματη μετάφραση:

Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, νομίζω ότι έχουμε χάσει τα λεφτά μας.

Αυτόματη μετάφραση:

Μα τελικά πήρες τα λεφτά;

Αυτόματη μετάφραση:

Guys, have anyone recently made any withdrawals with Casinia and was able to withdraw, I have 10k in my account and I’m afraid I won’t be able to withdraw them.. already requested 500 usd out and still pending since 2 days. Anything I can do about this?

enzosanchez9

Anything changed?

Ibosamk

Hello, I would try to be patient since two days are basically nothing yet. If you don't have the money for another period of time, you can contact us and we'll try to help.

Anyway, did you play here with any bonus? Did they have to verify you for this win or not? 🙂

Jaro

I’m really tight on money, so I’m hoping it won’t take much longer.


I’ve played with a bonus (100% after 50usd deposit) and wagered it, I’ve won the jackpot in one of the slots games. First time it happens to me.

Idk how do they verify the win, but my account doesn’t need further verification when I checked. Yesterday I made another 500usd withdrawal so now I have 1000usd pending in total.


Anyways, if you can help, I’d really appreciate it


Η απόσυρσή μου ακυρώθηκε αφού το ζήτησα πριν από δυόμισι μήνες, χωρίς λόγο, και όλα επαληθεύτηκαν.

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι ο πάροχος πληρωμών το απέρριψε. Αυτό είναι εντελώς ψευδές, γιατί υπαναχώρησα μέσω crypto! Μπόρεσα να καταθέσω με την ίδια μέθοδο χωρίς προβλήματα και να κάνω δύο επιτυχείς αναλήψεις πριν από αυτή την αποτυχία.

Συν τοις άλλοις, μου λέει ότι οι αναλήψεις είναι μπλοκαρισμένες και δεν μπορώ να ζητήσω άλλη!!

ντροπή

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

I’m really tight on money, so I’m hoping it won’t take much longer.


I’ve played with a bonus (100% after 50usd deposit) and wagered it, I’ve won the jackpot in one of the slots games. First time it happens to me.

Idk how do they verify the win, but my account doesn’t need further verification when I checked. Yesterday I made another 500usd withdrawal so now I have 1000usd pending in total.


Anyways, if you can help, I’d really appreciate it


Sure, if you win the jackpot it's possible they could check it. Anyway, congratulations, and as I said, we would help you if the casino doesn't pay you out after 14 days. That's how much we give the casinos to send the money. Definitely don't gamble with the money and try to wait and be patient. You don't have to worry that we won't try to help you when you need it. 

I will wait for further information.🙂

Η απόσυρσή μου ακυρώθηκε αφού το ζήτησα πριν από δυόμισι μήνες, χωρίς λόγο, και όλα επαληθεύτηκαν.

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι ο πάροχος πληρωμών το απέρριψε. Αυτό είναι εντελώς ψευδές, γιατί υπαναχώρησα μέσω crypto! Μπόρεσα να καταθέσω με την ίδια μέθοδο χωρίς προβλήματα και να κάνω δύο επιτυχείς αναλήψεις πριν από αυτή την αποτυχία.

Συν τοις άλλοις, μου λέει ότι οι αναλήψεις είναι μπλοκαρισμένες και δεν μπορώ να ζητήσω άλλη!!

ντροπή

Αυτόματη μετάφραση:

In this case it was good step to open a complaint.

Our team will try to look and investigate everything because with the situation you are in I do not know what I would do.

Especially, when two past withdrawals were approved.

Can't you somehow contact them or do they not answer? 🙂

1...21 22
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα