Γεια, δεν θα αντικρούσω τη γνώμη σου. Ο Δείκτης Ασφαλείας αφορά τον παίκτη που πληρώνεται εάν πληροί τις προϋποθέσεις, αλλά δυστυχώς δεν περιλαμβάνει πόσο γρήγορα θα γίνει η πληρωμή.
Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δελεαστικό να εξετάζουμε τα παράπονα και να τα λαμβάνουμε ως σημείο εκκίνησης, αλλά αυτό δεν ισχύει πλήρως στην περίπτωση των αργών πληρωμών.
Ωστόσο, αν δεν κάνω λάθος, η κατάστασή σου με το Casinia αφορούσε δυστυχώς κάτι άλλο. Λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να συμφωνήσουμε μαζί σου.
Ωστόσο, αν προσπαθήσω να το θέσω πολύ απλά, τα καζίνο που δεν πληρώνουν καθόλου δεν είναι ασφαλή για εμάς. Αυτά που πληρώνουν αργά προσφέρουν απλώς μια χειρότερη εμπειρία. Και όπως σωστά λες, τα παράπονα είναι ορατά, όπως και οι κριτικές των χρηστών, οπότε η συνολική εικόνα του καζίνο δεν είναι μόνο ένας αριθμός, αλλά όλες οι πηγές μαζί, αλλά καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην είναι προφανές και να μην ταιριάζει σε όλους.
Μπορώ να γνωρίζω ποια αρμόδια αρχή χειρίζεται την υπόθεσή σας;
Hi, I won't contradict your opinion. The Security Index is about the player getting paid if they have met the conditions, but unfortunately it doesn't include how quickly the payout will be made.
I understand that it is very tempting to look at complaints and take them as a starting point, but this is not entirely applicable in the case of slow payouts.
However, if I'm not mistaken, your situation with Casinia was unfortunately about something else. I'm sorry we couldn't agree with you.
However, if I try to put it very simply, the casinos that don't pay at all are unsafe for us. The ones that pay slowly simply offer a worse experience. And as you rightly say, the complaints are visible, as are the user reviews, so the overall picture of the casino is not just one number, but all the sources together, but I understand that it may not be obvious and it may not suit everyone.
May I know which competent authority is handling your case?
Ahoj nebudu Ti rozporovat Tvůj názor. On Index Bezpečnosti je o tom, že hráč dostane zaplaceno, pokud dodržel podmínky, ovšem bohužel není zahrnuto jak rychle proběhne výplata.
Chápu, že je velmi lákavé se podívat na stížnosti a brát je jako výchozí bod, ovšem právě v případě pomalého vyplácení toto úplně není uplatnitelné.
Nicméne, pokud se nemýlím, Tvoje situace s Casinia byla bohužel o něčem jiném. Je mi líto, že jsme Ti nemohli dát za pravdu.
Nicméne, když to zkusím říct hodně jednoduše, nebezepečná jsou pro nás ta casina, která neplatí vůbec. Ta která platí pomalu prostě nabízí horší zkušenost. A jak správně říkáš, ty stížnosti jsou viditelné, stejně jako uživatelské recenze, takže celkový obraz casina netvoří jen jedno číslo, ale všechny zdroje dohromady, ovšem chápu, že to nemusí být evidentní a nemusí to vyhovovat každému.
Můžu vědět který příslušný orgán řeší Tvojí věc?
Αυτόματη μετάφραση: