ΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από jrewing
|
18617 προβολές 193 απαντήσεις |
|
1 2...10
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casinia Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Άνοιξε μια υπόθεση εδώ. Ο Icxh περίμενε την πληρωμή μου εδώ και μια εβδομάδα. Τώρα είναι περίπου 1000 ευρώ! ΔΕΝ λαμβάνω απαντήσεις από το καζίνο. Απλώς η συνήθης τακτική στάσιμο για να συνεχίσεις να παίζεις. ΔΕΝ έχουν ζητηθεί επαληθεύσεις μέχρι στιγμής. Αμφίβολη συμπεριφορά

Αυτόματη μετάφραση:
jrewing
πριν από 2 έτη

Hello,

we shall see how your complaint develops. The team is waiting for your reaction, so please check it:

https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing

Thank you.

πριν από 2 έτη

Ναι, το ίδιο και για μένα. Ρωτήστε chat κάθε μέρα και μετά ο ένας λέει διάρκεια 4-6 ημέρες λίγα λεπτά αργότερα ο άλλος λέει 5-7 ημέρες. Τότε πρέπει να ενημερώσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις όπως λέει ξεκάθαρα εντός 3 εργάσιμων ημερών!

Αυτόματη μετάφραση:
Foni8900
πριν από 2 έτη

I'm quite sure that there are a few exceptions mentioned in the Terms and Conditions, however, you're right that it's not very user-friendly.

This casino has a good rating so I'd say there is a good chance you'll get paid.

We allow casinos 2 full weeks to fulfill withdrawals.

Please wait a bit.

Foni8900
πριν από 2 έτη

I can see we've been waiting for your reply for a few days https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

It might help to speed up the process.

πριν από 2 έτη

Η κοπέλα μου έπαιξε 37.000 SEK σε αυτόν τον ιστότοπο και απλώς έκλεισαν τον λογαριασμό της χωρίς λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
maroun2021
πριν από 2 έτη

Hello,

maybe her account is under the KYC verification, it happens when the newly registered player submits the first withdrawal request.

Is there any warning while she tries to access the site, please?

πριν από 2 έτη

Hi Belize see when I say here account is verified and everything is approved its the casino refusing only...

maroun2021
πριν από 2 έτη

So the casino let her know that they refuse to pay her? There must be some reason, I'd say.

Do you have any screenshots, please?

πριν από 2 έτη

Im sorry I don't have screenshot because they have closed here account too

maroun2021
πριν από 2 έτη

Oh, that's bad.

Anyway, I think that your girlfriend should submit a complaint. There is not much I can come up with at the moment.

Just allow me to ask: Isn't possible that you both played in the same casino using the same device or wifi connection by any chance? It would be against the terms and conditions if you gained any advantage over the casino by doing so.

Just let her register on the forum and then submit the complaint by clicking this link:

https://casino.guru/complaints/create

I think it's worth the try, what do you say?

πριν από 1 έτος

ήταν πάντα πολύ ενθουσιασμένος. Υπέροχα παιχνίδια και μερικές φορές κερδίζεις.


Τώρα μετά από 3 μεγάλες νίκες σχεδόν 3600 ευρώ μου μπλοκάρουν τον λογαριασμό για παράβαση των όρων και προϋποθέσεων!!!!


Τα βραβεία ακυρώθηκαν και μου πρόσφεραν 2 x 25 ευρώ!


Η SUPPORT τώρα κάνει τα στραβά μάτια γιατί φυσικά θέλουν να μου πληρώσουν μόνο το ποντάρισμα 2 x 25 ευρώ


Κάπως περίεργα μέχρι πριν 3 μήνες όλα ήταν καλά εκεί

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Jopi13
πριν από 1 έτος

Hello.

Would be good to update the complaint now. Maybe there is a solution. 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Έχω περιγράψει την υπόθεση στον συνάδελφό σας kristina.s@casino.guru λεπτομερώς. συν στιγμιότυπα οθόνης. με ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ


Απλά θέλω μια λογική λύση!!!! Έχω στοιχηματίσει μερικές χιλιάδες ευρώ εδώ και μήνες, οπότε ούτε παραπονέθηκα!!!!


Ευχαριστώ




Αυτόματη μετάφραση:
Jopi13
πριν από 1 έτος

Hello Jopi13.

Great, I checked the complaint and want to clarify just one matter. Did you or anyone else use your payment option to deposit to another account? If so, this is strictly against the rules, you know?

So, I'd like to be sure first.

"NOW I SUBMITTED A PAYOUT REQUEST AND THE ACCOUNT WAS PROMPTLY BLOCKED ACCORDING TO TERMS VIOLATION 9.1!

I guess this is the paragraph. 🤔

πριν από 1 έτος

Και πάλι να εξηγήσω!!!!


Παίζω περίπου 7 μήνες έχω καταθέσει πολλά χρήματα από τον λογαριασμό μου!!!


Πάντα πλήρωνα στον λογαριασμό μου και πριν από περίπου 3 μήνες πληρωμή γιατί το υπόλοιπο του λογαριασμού ήταν πληρωμή ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από το Casinia στο λογαριασμό του φίλου μου μέσω τραπεζικού εμβάσματος!!!! Λόγω των χρεών μου για τον εθισμό στον τζόγο!!! Αυτό πήγε ομαλά και μπόρεσα να συνεχίσω να παίζω. Θέλατε να έχετε τα τραπεζικά στοιχεία για λόγους ελέγχου.


Πάντα έπαιζα στο όνομά μου και για δικό μου λογαριασμό!!!!!!


Το εξήγησα επίσης στην υποστήριξη και είπαν ότι δεν θα το κάνουν ποτέ ξανά και είπα ότι δεν θα συμβεί ξανά και ότι έκανα την πληρωμή μόνο στον λογαριασμό μου. Αυτό μου τακτοποίησε!


Έχω κάνει την επαλήθευση για τα δεδομένα μου καθώς και id + ban card!

Γιατί παίζω για τον εαυτό μου!

Όπως και να έγινε, τελικά κέρδισα μετά από 7 μήνες και θα ήθελα να είχα πληρώσει τα κέρδη γιατί είχα επενδύσει πολλά από τα χρήματά μου και θα ήταν καλύτερα να τα έχανα.

Δεν μπορούν απλά να ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΟΥ!!!!



Θα μπορούσα επίσης να κάνω κατάθεση κανονικά μέσω giropay και να συνεχίσω να παίζω γιατί θα μπορούσε να το είχε μπλοκάρει τον Δεκέμβριο αν παραβίαζε τους όρους και τις προϋποθέσεις!


Δεν έχω επίγνωση ενοχής και δεν έκανα τίποτα επίτηδες


Θέλω απλώς μια λογική λύση σημαίνει να πληρώσω τα κέρδη μου!!!!


Έχω επαληθεύσει τον εαυτό μου με id selfie και τα τραπεζικά μου στοιχεία, έχω δώσει οδηγίες για όλες τις πληρωμές 3 x 500 € στον τραπεζικό μου λογαριασμό!!!! Και θα ήθελα να έχω στο λογαριασμό μου το υπόλοιπο 2113€!!! Έχασε πάρα πολλά χρήματα λόγω εθισμού στον τζόγο


Ευχαριστώ, ελπίζω σε μια λογική λύση από τους διαχειριστές και τη διοίκηση του Casinia!





Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Jopi13
πριν από 1 έτος

Well,

Don't be mad at me.

I only tried to understand what made the casino forfeit your winnings.

I found the part about the payment option, so I asked you about that.

Try to calm down, I'm not the enemy here. Every player playing in the casino must obey the rules and terms, that's perfectly understandable.

I didn't know about your settled deal with the support. That's a piece of new information to me, and I hope it's not the cause of this mess.

Good luck with the complaint!

πριν από 1 έτος

Ναι καταλαβαίνω!!!! Είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί πάντα τηρώ όλους τους κανόνες και ήμουν πολύ χαρούμενος όταν τελικά κέρδισα μετά από 7 μήνες

Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Jopi13
πριν από 1 έτος

I feel your rage! Sadly, I won't pretend there is a fair chance to reclaim the balance lost, as long as I'm not so sure for now. I'm truly sorry. 🙁

Let's wait for the update. Nothing much to add for the moment.

1 2...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα