ΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από jrewing
|
10957 προβολές 137 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ναι καταλαβαίνω!!!! Είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί πάντα τηρώ όλους τους κανόνες και ήμουν πολύ χαρούμενος όταν τελικά κέρδισα μετά από 7 μήνες

Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Jopi13
πριν από 1 έτος

I feel your rage! Sadly, I won't pretend there is a fair chance to reclaim the balance lost, as long as I'm not so sure for now. I'm truly sorry. 🙁

Let's wait for the update. Nothing much to add for the moment.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, ποιος αντιμετώπισε καθυστέρηση στην πληρωμή μιας νίκης στο Casinia; Για μένα οι όροι και οι προϋποθέσεις δεν είναι σωστοί, λένε ότι υπάρχει χρόνος διεκπεραίωσης μεταξύ 1 και 3 εργάσιμων ημερών. Όταν ρώτησα σήμερα, μου είπαν να κάνω υπομονή και ότι όλα ήταν σε εξέλιξη

Αυτόματη μετάφραση:
Cafsten2105
πριν από 6 μήνες

Hello!

Not sure whether you can see its user feedback, but I'm adding the link 👈 to it anyway.

It is calculated as "bad" and many players mentioned not-so-good support and delays, even in support's responses, few added delayed payments.

Also, there have been many complaints regarding delayed payments, though every single one was closed as resolved. Which is a very good sign.

I would not say their terms and conditions are incorrect, but sometimes, especially during the first withdrawal, you may experience delays mainly caused by the verification process.

I can't figure out how long you have been waiting or whether you have successfully withdrawn from this casino before, can you help me with that?

One way or another, I think there is not much you can do for now, so considering the high safety index this casino possesses, I'm convinced you'll get your money eventually.

By the way, which payment option did you choose, please?


πριν από 4 μήνες

Καλημέρα στις 05/10/2024 έπαιζα στο καζίνο Casinia....με το παιχνίδι Puddy's Mega.....με στοιχήματα δύο ευρώ με υπόλοιπο 12,39......χτύπησα το mega jack of this game μόλις το έβαλα στο κέντρο, όλα μπλοκαρίστηκαν.....και ακόμα και τώρα δεν μπορώ να συνδεθώ ενώ στα άλλα παιχνίδια είναι μια χαρά......αναφέρω αμέσως τα πάντα σε chat και email ......το παιρνουν πολυ καιρο καθε μερα μου ζητανε καινουρια πραγματα το τελευταιο μου ζητησαν την καταθεση που ειχα κανει.....αλλα αν δεν ειχα λεφτα πως θα μπορουσα να παιζω.....παντως δεν ξερω ποσες φορες εχω γραψει και ξαναγραψει το προβλημα μου. ....τελευταίο αναγνωριστικό του παιχνιδιού η ημερομηνία η ώρα το στοίχημα το υπόλοιπο......έγραψα τα πάντα και έστειλα τα στιγμιότυπα από όλα.......μετά από πολλούς χειριστές ο τελευταίος μου λέει ότι όλα θα επιλυόταν μετά από 24 ώρες αν δεν είχε συμβεί επικοινώνησα ξανά μαζί τους και έτσι έκανα....έκανα κι άλλες καταθέσεις για να δω αν μπορεί να ξεκλειδωθεί αλλά τίποτα. Σε εκείνο το παιχνίδι το σφάλμα επιμένει, αλλά στα άλλα παιχνίδια μπαίνω και παίζω ήρεμα... οτιδήποτε για να αποφύγω, αναγνωρίστε μου το απόσπασμα εκεί...Είχα χτυπήσει στο mega jack την υψηλότερη νίκη σε εκείνο το παιχνίδι...... Δεν ξέρω ακριβώς γιατί τη στιγμή που το χτυπάω το megajack είναι μπλοκαρισμένο και εμφανίζεται ένα παράθυρο με το σφάλμα 211.. ..δεν ξέρω τι να κάνω πια......είναι πραγματικά απάτη... ....πρέπει να επέμβεις.....έχω όλα τα στιγμιότυπα οθόνης συν το chat από τον χειριστή που μου είπε να περιμένω 24 ώρες... ..πάει καιρός... συνεχίζω να γράφω αλλά η απάντηση είναι πάντα το ίδιο με ρωτάνε κάθε φορά bet ID ημέρα παιχνιδιού ώρα στοιχήματος......ακόμα και η κατάθεση που έκανα....και τι άλλο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αν είναι δυνατόν θα σου στείλω και όλα τα screenshots

Αυτόματη μετάφραση:
EFISIA
πριν από 4 μήνες

I am really sorry you have to go through this kind of situation, and you have done the right thing by submitting a complaint here with our team. I am sure they will do their best to help you solve it.

Please forward any relevant screenshots and information to our complaint team if needed. They will surely ask for those whenever the time comes.

I hope your case will be solved with the best possible outcome, and if you have any updates, please write to us.

Romi
πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ Romi για την απάντησή σου....σήμερα το πρωί προσπαθώ να μπω ξανά στο παιχνίδι το παράθυρο σφάλματος δεν εμφανίζεται πλέον αλλά δεν με αφήνει να συνδεθώ και με μεταφέρει κατευθείαν στην κύρια πλευρά του καζίνο..... πως μπορώ να σου στείλω το screeskot.. ......σήμερα το πρωί έγραψα πίσω στο καζίνο αλλά πάντα με την απάντηση ότι προσπαθούν να λύσουν και σίγουρα θα μου στείλουν ότι δεν έχουν αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα και δεν αναγνωρίζω τα κέρδη μου........ έχω όλες τις συνομιλίες και αυτές του χειριστή που μου έγραψε ότι όλα θα λυθούν εντός 24 ωρών κάτι που δεν έγινε.......είναι κρίμα ......

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Τους έστειλα με email και έφτασαν

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

file

πριν από 4 μήνες

file

πριν από 4 μήνες

file

πριν από 4 μήνες

file

πριν από 4 μήνες

file

πριν από 4 μήνες

file

EFISIA
πριν από 4 μήνες

Thank you very much for your posts and the screenshots. It is not necessary to post them here on forum, though. As I wrote in my previous post, our complaint team will ask for any kind of proof whenever it's needed in your complaint. Unfortunately, we, here on the forum, do not handle the complaints and are not able to use them anyhow.

You just need to wait now for Kristina to get in touch with you and see how the resolution of your case will go. Please be patient, and if you have any updates, please come forward.

πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ, συγγνώμη.....και ισχύει για τα στιγμιότυπα...αλλά δεν ήξερα πώς να τα στείλω...λυπάμαι πολύ......

Αυτόματη μετάφραση:
EFISIA
πριν από 4 μήνες

No worries at all, it is really good that you are ready to cooperate, and if our complaint team asks for those screenshots, you will know now how to send them.😉

Did you get any news from the casino by any chance?

πριν από 4 μήνες

καλημερα Romi του εγραψα και εγω σημερα το πρωι με email......γιατι τωρα μου στελνουν 100% προσφορες καταθεσης.....του εγραψα οτι μεχρι να απαντηθει η περιπτωση μου δεν θα κανω πια καταθεση και παιχνίδια. .....δεν μου απαντούν....κρίμα.......είναι πραγματική απάτη......γράφω και ξαναγράφω αλλά τίποτα δεν μου δίνουν απάντηση ......με ρωτάνε πάντα τα ίδια....χθες το πρωί πρώτα μου είπαν ότι θα το αξιολογήσει το τμήμα....μετά το τεχνικό γραφείο......δεν ξέρουν πια τι να κρατηθώ....απλά ξέρω ότι τώρα μπαίνω στο παιχνίδι να δοκιμάσω. ...το σφάλμα 211 δεν εμφανίζεται πλέον αλλά δεν μπαίνω στο παιχνίδι με πάει αμέσως πίσω στην αρχική σελίδα του καζίνο......Είμαι πραγματικά απογοητευμένος, ένα καζίνο όπως αυτό πρέπει να κλείσει, δεν υπάρχει σοβαρότητα. ....τώρα θα δοκιμάσω καινούργια να τους γράψω....χάνω χρόνο μαζί τους

Αυτόματη μετάφραση:
EFISIA
πριν από 4 μήνες

I believe the promotions they send are some kind of automatic email they send to everyone. Do not worry about those.

All you need to do now is stay patient, even though it is not that easy, I know. This could really be some kind of technical error, and it could easily be on the game provider side and not the casino. They surely need to investigate and it could take some time. Our complaint team is already working on your case and will do everything possible to get it solved with the best possible outcome.


1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη